Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaiskaa raivostuttava tilanne

Vierailija
09.09.2019 |

On isosisko ja sukulainen x, josta käytän tuota nimitystä koska en halua tulla tunnistetuksi.

Sukulainen x on marttyyri ja kiristää kaikkien hermoja. Hän ei ikinä kerro meille kummallekaan asioita suoraan. Yhtäkkiä tulee puheeksi, että niin minä olin siellä sairaalassa (enkä kertonut kenellekään) eikä kukaan tullut edes katsomaan. Ei ketään kiinnosta, voi minua raasua kun en ikinä kerro kenellekään mitään ja lyön luuria korvaan, voi minua raasua kun ei ketään kiinnosta (kun kukaan ei tiedä.)

Nyt pitäisi taas lähteä kuskaamaan särkylääkettä hänelle, kun on telonut itsensä sairaskohtauksen takia ja ollut sairaalassa. Sisko kiljuu minulle, että minä en tee ikinä kenenkään eteen mitään, minä kiljun takaisin, että miksi alkaisin palvelemaan ihmistä, joka käyttäytyy kuin kakara. Ei ikinä kerro mitään, käyttää suoraan sanottuna henkistä väkivaltaa ja lyö luuria korvaan. Sisko jatkaa kiljumistaan, että täytyykö hänen oikeasti lähteä kaukaa ajamaan, kun minäkin voisin.

OLEN KURKKUANI MYÖTEN TÄYNNÄ SITÄ, MITEN TÄMÄ MARTTYYRI KIRISTÄÄ KAIKKIEN HERMOJA ja saa minut ja siskon jatkuvasti riitelemään. Inhoan sitä ihmistä joskus niin syvästi!! Pitääkö minun ihan oikeasti laittaa välit poikki ja vaihtaa numero?? En enää kestä tällaista elämää. Olen niin, niin vihainen.

Samainen marttyyri-ihminen myös ostelee jatkuvasti kaikkea tavaraa minulla, minkä varjolla voi jälleen kerran kerjätä sääliä. "kun minä aina ostan sinulle kaikkea, mutta sinä et tule hakemaan." OLEN PYYTÄNYT MONTA KERTAA, ETTÄ EI OSTA SITÄ HLVETIN TAVARAA. Kun minulla on oma makuni enkä halua käyttää velvollisuudentunnosta mitään tavaraa, jota en ole itse valinnut. Ei silti mene ikinä jakeluun. En ole tähän päivään mennessä hakenut yhtä ainutta "tavaraa", olkoon mitä tahansa. Minä olen pyytänyt, mutta kun ei viitsitä kuunnella muiden pyyntöjä tippaakaan. Aina vain minä minä minä ja minun marttyyritouhuni.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään kuolemaa en toivo. Olen vain täysin loppu tähän. Tämä myrkyllinen ihminen heikentää elämänlaatuani, aiheuttaa minulle ja siskolle jatkuvaa riitaa, ja me molemmat olemme aivan täynnä tätä p*skaa. Sisko vielä palkitsee tuon törkeän ihmisen käymällä palvelemassa häntä, vaikka tämä käyttää meihin väkivaltaa ja haluaa hallita meitä, aikuisia ihmisiä. En kestä tätä enää. Olen niin vihainen, niin ahdistunut. Niin katkera.

Eli se on sun äiti? Jos siltä ei jää sulle mitään omaisuutta, niin laitat välit poikki. Ja sano siskollesi että kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
22/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sen sukulaisen puoliso on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oli niin kipeä, ettei vointinsa takia halunnut mennä apteekkiin? Tai ei halunnut taksia ajeluttaa apteekin kautta jos rahat vaikka vähissä? Ei noita 24/7 apteekkeja joka nurkalla Helsingissäkään ole. En tiedä miten Espoossa tai Vantaalla on, tuskin kovin montaa. 

Minulta ei silti heru sääliä. Joka ikinen ihminen joutuu auttamaan itse itseään, ellei omaa jotain palveluhaaremia, josta voi aina valikoida että kuka tällä kertaa palvelisi ja hakisi lääkkeet ja ruuat nenän eteen. Tuo on täysin laskelmoitua käytöstä ja erittäin törkeää.

Vierailija
24/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo tilanteet siis menee? Tämä sukulainen ei ota yhteyttä sinuun eikä pyydä mitään, mutta siskosi soittaa sinulle yhtäkkiä raivoten? Siinä tapauksessa sanoisin rauhallisesti, että "hän ei ole pyytänyt minulta mitään, autan häntä mahdollisuuksien mukaan, kunhan hän sanoo mitä tarvitsee. Sinun ei myöskään ole pakko tehdä mitä hän pyytää, jos et halua."

Siskosi näyttää olevan hänen vallassaan. Siksi kannattaa hyväksyä, että sinun ja siskosi suhde saattaa hänen takiaan kärsiä, ikävä kyllä.

Vierailija
25/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään kuolemaa en toivo. Olen vain täysin loppu tähän. Tämä myrkyllinen ihminen heikentää elämänlaatuani, aiheuttaa minulle ja siskolle jatkuvaa riitaa, ja me molemmat olemme aivan täynnä tätä p*skaa. Sisko vielä palkitsee tuon törkeän ihmisen käymällä palvelemassa häntä, vaikka tämä käyttää meihin väkivaltaa ja haluaa hallita meitä, aikuisia ihmisiä. En kestä tätä enää. Olen niin vihainen, niin ahdistunut. Niin katkera.

Eli se on sun äiti? Jos siltä ei jää sulle mitään omaisuutta, niin laitat välit poikki. Ja sano siskollesi että kasvaa aikuiseksi.

Edelleen, minulla on elossa äiti, isä, mummo. Minulla saattaa olla myös esim. veli tai useampi. Minkä takia tuosta pitää jauhaa kun ette voi tietää kuka sukulainen on kyseessä, enkä sitä kerro.

Vierailija
26/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen, minulla on elossa äiti, isä, mummo. Minulla saattaa olla myös esim. veli tai useampi. Minkä takia tuosta pitää jauhaa kun ette voi tietää kuka sukulainen on kyseessä, enkä sitä kerro.

Lisäksi minulla on serkkuja.

Vierailija
27/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo tilanteet siis menee? Tämä sukulainen ei ota yhteyttä sinuun eikä pyydä mitään, mutta siskosi soittaa sinulle yhtäkkiä raivoten? Siinä tapauksessa sanoisin rauhallisesti, että "hän ei ole pyytänyt minulta mitään, autan häntä mahdollisuuksien mukaan, kunhan hän sanoo mitä tarvitsee. Sinun ei myöskään ole pakko tehdä mitä hän pyytää, jos et halua."

Siskosi näyttää olevan hänen vallassaan. Siksi kannattaa hyväksyä, että sinun ja siskosi suhde saattaa hänen takiaan kärsiä, ikävä kyllä.

Sukulainen soittelee siskolle, koska tietää etten minä palvele häntä kaikkien törkeyksien jälkeen. Sitten sisko soittaa minulle ja hänen kauttaan saan tietää taas uusia asioita, joita sukulainen x ei ole minulle viitsinyt kertoa. Sisko alkaa raivoamaan, että pitääkö hänen taas, miksi minä en voi. Alkaa minun haukkumiseni jne. Minä en halua olla sen myrkyllisen sukulaisen x lähettyvillä niin kauan kun hän on noin sekaisin.

Vierailija
28/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sen sukulaisen puoliso on?

Ei ole mikään itsestäänselvyys, että kaikilla on puoliso?

Vierailija
29/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut niinkuin siskolla ei olisi mitään osaa eikä arpaa tässä asiassa? Ei hänkään viaton ole, vaan ihan yhtä rajaton kuin tuo X. Hänkin on aikuinen ihminen joka päättää soittaa sinulle aiheettomia raivopuheluita. Hän voisi ihan hyvin jättää sen tekemättä, tai ainakin käyttäytyä kypsästi ja rauhallisesti. Siinä missä toki X toimii väärin, on kuitenkin hyvä myos rehellisesti tarkastella siskon toimintaa ja vetää myos hänelle rajat.

Vierailija
30/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Serkullehan sitä lähdetään matkojen päästä särkylääkettä viemään ja serkku ostaa tavaroita.

Äiti se on.

Vierailija
31/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Serkullehan sitä lähdetään matkojen päästä särkylääkettä viemään ja serkku ostaa tavaroita.

Äiti se on.

Voi jessus. MINULLA ON EDELLEEN 2 VANHEMPAA JA LISÄKSI VOI OLLA SISARUKSIA. Muitakin kuin tuo sisko. Mikä ihme siinä on että pitää jankuttaa.

Vierailija
32/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut niinkuin siskolla ei olisi mitään osaa eikä arpaa tässä asiassa? Ei hänkään viaton ole, vaan ihan yhtä rajaton kuin tuo X. Hänkin on aikuinen ihminen joka päättää soittaa sinulle aiheettomia raivopuheluita. Hän voisi ihan hyvin jättää sen tekemättä, tai ainakin käyttäytyä kypsästi ja rauhallisesti. Siinä missä toki X toimii väärin, on kuitenkin hyvä myos rehellisesti tarkastella siskon toimintaa ja vetää myos hänelle rajat.

Ehkä haluan uskotella, että edes sisko on normaali. Vihaan sukuani.

Vierailija
33/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi vaihtaa numeroani, koska nykyinen on niin helppo muistaa vaikka unissaan. Ehkä pyrin nyt ensin olemaan pitämättä yhteyttä myrkyllisiin ihmisiin ja vasta viimeisenä keinona vaihdan numeron.

Vierailija
34/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti se on.

Voi jessus. MINULLA ON EDELLEEN 2 VANHEMPAA JA LISÄKSI VOI OLLA SISARUKSIA. Muitakin kuin tuo sisko. Mikä ihme siinä on että pitää jankuttaa.

Raivostuttaako taas?

Äiti se on silti.

Vierailija
35/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti se on.

Raivostuttaako taas?

Äiti se on silti.

No ei ole äiti, mutta kaipa lapsellisen jankuttajan täytyy saada jankuttaa jankuttamisen ilosta. Aika sekaisin saa olla, jos kuvittelee tuollaisen raivostuttavan toista. Itsestäsi teet pellen.

Vierailija
36/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla narsisti jos saa siskosikin käännettyä sua vastaan. Välit poikki ja uhkaat poliisilla jos ei lopu. Kyllä se itse lääkkeet saa ellei ole jokin rullatuolipotilas.

Vierailija
37/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti se on.

Raivostuttaako taas?

Äiti se on silti.

No ei ole äiti, mutta kaipa lapsellisen jankuttajan täytyy saada jankuttaa jankuttamisen ilosta. Aika sekaisin saa olla, jos kuvittelee tuollaisen raivostuttavan toista. Itsestäsi teet pellen.

Vain pelle käyttää caps lockia.

Vierailija
38/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sisko jatkaa ärjymistään ja puolustelee sukulaista, tietysti. Tämän takia en edes teininä ikinä tullut toimeen sukuni kanssa ja tunsin olevani musta lammas. Minä osaan nähdä jopa sukulaiset yksilöinä ja esimerkiksi tämä kyseinen sukulainen on ennenkin valehdellut ja liioitellut vaivojaan saadakseen sääliä. On oikeastaan aika kauheaa huomata, miten oma sukukin voi olla kieroa kuin korkkiruuvi. Lapsena sitä näki kaiken niin sinisilmäisesti, mutta nykyään en tasan tarkasti passaa ja palvele yhtäkään k*sipäätä.

Vierailija
39/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi sisko kääntyy AINA minua vastaan kaikessa. Sukuni on täynnä inhottavia ihmisiä, suorastaan k*sipäisiä. Mikä heitä vaivaa??

Vierailija
40/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa ihmisen sekoamaan niin, että ärjyy sellaiselle joka osaa laittaa rajat k*sipäiselle ihmiselle? Kyllä, minä tiedän etten passaa ikinä tätä kyseistä sukulaista x. En sellaista edes väitä. Ja miksi en passaa? Siksi että hän kohtelee muita törkeästi, valehtelee ja käyttää henkistä väkivaltaa. Niin kauan kuin tuo touhu jatkuu, saa pärjätä muuten kuin minua pompottelemalla. Pompotelkoon vaikka siskoa sitten. Hän on niin helppo uhri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän