Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaiskaa raivostuttava tilanne

Vierailija
09.09.2019 |

On isosisko ja sukulainen x, josta käytän tuota nimitystä koska en halua tulla tunnistetuksi.

Sukulainen x on marttyyri ja kiristää kaikkien hermoja. Hän ei ikinä kerro meille kummallekaan asioita suoraan. Yhtäkkiä tulee puheeksi, että niin minä olin siellä sairaalassa (enkä kertonut kenellekään) eikä kukaan tullut edes katsomaan. Ei ketään kiinnosta, voi minua raasua kun en ikinä kerro kenellekään mitään ja lyön luuria korvaan, voi minua raasua kun ei ketään kiinnosta (kun kukaan ei tiedä.)

Nyt pitäisi taas lähteä kuskaamaan särkylääkettä hänelle, kun on telonut itsensä sairaskohtauksen takia ja ollut sairaalassa. Sisko kiljuu minulle, että minä en tee ikinä kenenkään eteen mitään, minä kiljun takaisin, että miksi alkaisin palvelemaan ihmistä, joka käyttäytyy kuin kakara. Ei ikinä kerro mitään, käyttää suoraan sanottuna henkistä väkivaltaa ja lyö luuria korvaan. Sisko jatkaa kiljumistaan, että täytyykö hänen oikeasti lähteä kaukaa ajamaan, kun minäkin voisin.

OLEN KURKKUANI MYÖTEN TÄYNNÄ SITÄ, MITEN TÄMÄ MARTTYYRI KIRISTÄÄ KAIKKIEN HERMOJA ja saa minut ja siskon jatkuvasti riitelemään. Inhoan sitä ihmistä joskus niin syvästi!! Pitääkö minun ihan oikeasti laittaa välit poikki ja vaihtaa numero?? En enää kestä tällaista elämää. Olen niin, niin vihainen.

Samainen marttyyri-ihminen myös ostelee jatkuvasti kaikkea tavaraa minulla, minkä varjolla voi jälleen kerran kerjätä sääliä. "kun minä aina ostan sinulle kaikkea, mutta sinä et tule hakemaan." OLEN PYYTÄNYT MONTA KERTAA, ETTÄ EI OSTA SITÄ HLVETIN TAVARAA. Kun minulla on oma makuni enkä halua käyttää velvollisuudentunnosta mitään tavaraa, jota en ole itse valinnut. Ei silti mene ikinä jakeluun. En ole tähän päivään mennessä hakenut yhtä ainutta "tavaraa", olkoon mitä tahansa. Minä olen pyytänyt, mutta kun ei viitsitä kuunnella muiden pyyntöjä tippaakaan. Aina vain minä minä minä ja minun marttyyritouhuni.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus niin katkera siitä, miten hemmetin p*ska suku minulla on. Tulisin siskon kanssa hyvin toimeen, jos ei olisi jatkuvasti tätä hemmetin ihmistä kiristämässä molempien hermoja ja aiheuttamassa meille riitaa. Tarkoitan, että jos hän voisi käyttäytyä kuten aikuinen. Mutta vuodesta toiseen sama kitinä jatkuu. Sama marttyyritouhu ja asioiden salailu ja sitten kaikille vuoronperään suuttuminen. Miksi hän ei voi tilata netistä lääkkeitä kotiovelle?? Miksi hän ei käynyt sairaalasta tullessa apteekissa???? Miksi kaikkien pitää palvella törkeää marttyyria??

Vierailija
2/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo numero vaihtoon siskolle ilmoitus, että ette puhu tästä henkilöstä enää tai muuten siskokin joutuu jäähylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pääsi myöhään illalla kotiin, mutta asuu ok-seudulla eli siellä olisi ollut MONIA apteekkeja auki vielä siihen aikaan. On myös 24 h apteekkeja.

Vierailija
4/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän pääsi myöhään illalla kotiin, mutta asuu ok-seudulla eli siellä olisi ollut MONIA apteekkeja auki vielä siihen aikaan. On myös 24 h apteekkeja.

Pk-seudulla siis.

Vierailija
5/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut ihan hyvin puhua  äidistä.

Vierailija
6/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kirjaimellisesti meni apteekin sijaan suoraan kotiin, jotta voi taas käskyttää minua ja siskoa palvelemaan ja suuttua meille. Kun NORMAALI ihminen olisi mennyt taksilla apteekkiin ja saanut välittömästi tarvitsemansa särkylääkkeet. Ei jmalauta että osaa olla törkeä ihminen.

Vierailija
7/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, entäpä jos kyseessä ei ole äiti? Ap

Vierailija
8/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, taitaa olla.

Vierailija
9/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli niin kipeä, ettei vointinsa takia halunnut mennä apteekkiin? Tai ei halunnut taksia ajeluttaa apteekin kautta jos rahat vaikka vähissä? Ei noita 24/7 apteekkeja joka nurkalla Helsingissäkään ole. En tiedä miten Espoossa tai Vantaalla on, tuskin kovin montaa. 

Vierailija
10/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat tälle sukulaisellesi ettet ole hänen kanssaan missään tekemisissä ja jos asiasta alkaa aikuinen ihminen vänkäämään, niin sanot että hommaat lähestymiskiellon. Selvää narsismia, huomionhakuisuutta tms. Ehkä on yksinäinen. Onko sillä miestä vai onko se kuollut tai lähtenyt lätkimään kun ei ole enää sietänyt tuollaista käytöstä. Kuulostaa mielenterveyspotilaalta tai viettää aikaa liikaa yksin. Jos lähestymiskielto ei auta niin kannattaa palkata joku hakkaamaan sen.

Vierailija
11/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit katkaissut välit joe heti kun ensimmäisen kerran alkoi lyömään luuria korvaan. Kuulostaa psykoosilta.

Vierailija
12/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitat tälle sukulaisellesi ettet ole hänen kanssaan missään tekemisissä ja jos asiasta alkaa aikuinen ihminen vänkäämään, niin sanot että hommaat lähestymiskiellon. Selvää narsismia, huomionhakuisuutta tms. Ehkä on yksinäinen. Onko sillä miestä vai onko se kuollut tai lähtenyt lätkimään kun ei ole enää sietänyt tuollaista käytöstä. Kuulostaa mielenterveyspotilaalta tai viettää aikaa liikaa yksin. Jos lähestymiskielto ei auta niin kannattaa palkata joku hakkaamaan sen.

"Jos lähestymiskielto ei auta niin kannattaa palkata joku hakkaamaan sen." Öh, olen kurkkuani myöten täynnä, mutta en silti ole päästäni pipi.

Vierailija
13/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit katkaissut välit joe heti kun ensimmäisen kerran alkoi lyömään luuria korvaan. Kuulostaa psykoosilta.

Syyllistyn siihen kyllä joskus itsekin, myönnän. Tämä ihminen käy vain niin pahasti hermoille etten kestä enää.

Vierailija
14/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos lähestymiskielto ei auta niin kannattaa palkata joku hakkaamaan sen." Öh, olen kurkkuani myöten täynnä, mutta en silti ole päästäni pipi.

Ei väkivalta ole mielisaurautta. Sitä on ihminen harjoittanut jo satoja tuhansia vuosia. Ja tulee aina harjoittamaan. Sellaista elämä on. Uhkailu auttaa yleensä.

Vierailija
15/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, taitaa olla.

Kyllä minulla on elossa mummo, äiti, isä... Minulla saattaa myös olla muita sisaruksia. Mutta sinähän sen tiedät että kenestä on kyse.

Vierailija
16/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei väkivalta ole mielisaurautta. Sitä on ihminen harjoittanut jo satoja tuhansia vuosia. Ja tulee aina harjoittamaan. Sellaista elämä on. Uhkailu auttaa yleensä.

Voi jessus. Ap

Vierailija
17/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyllistyn siihen kyllä joskus itsekin, myönnän. Tämä ihminen käy vain niin pahasti hermoille etten kestä enää.

Kannattaa sanoa sille suoraan että eikä se näe itse omassa käytöksessään mitään omituista tai väärää. Sanot suoraan että miten vaikea ihminen on. Suomessa ei tarvitse olla tekemisissä kenenkään kanssa ja vainoamisesta saa nykyään linnatuomion. Laita välit poikki ellei siltä ole tulossa paljon rahaa kun se lopulta ja viimeinkin kuolee.

Vierailija
18/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, mutta sellaiset ihmiset jotka laskevat elämänlaatuasi kannatta heivata pois elämästä. Alaikäiset lapset pitää tietenkin hoitaa, niitä tämä neuvo ei koske.

Vierailija
19/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään kuolemaa en toivo. Olen vain täysin loppu tähän. Tämä myrkyllinen ihminen heikentää elämänlaatuani, aiheuttaa minulle ja siskolle jatkuvaa riitaa, ja me molemmat olemme aivan täynnä tätä p*skaa. Sisko vielä palkitsee tuon törkeän ihmisen käymällä palvelemassa häntä, vaikka tämä käyttää meihin väkivaltaa ja haluaa hallita meitä, aikuisia ihmisiä. En kestä tätä enää. Olen niin vihainen, niin ahdistunut. Niin katkera.

Vierailija
20/47 |
09.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, mutta sellaiset ihmiset jotka laskevat elämänlaatuasi kannatta heivata pois elämästä. Alaikäiset lapset pitää tietenkin hoitaa, niitä tämä neuvo ei koske.

Näin juuri. Jos soittaa niin sanot vaan aina ettei nyt ole aikaa. Jos alkaa lähettelemään raivoviestejä niin blokkaat. Jos tulee ovelle väärään aikaan niin pyydät poistumaan tai soitat poliisit. Nämä keinot tehoaa yleensä huomiohakuisiin ihmisiin, ellei heillä ole jotain todellisia mielenterveysongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi