Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2019 Official

Vierailija
08.09.2019 |

ja taas mennään

Kommentit (1177)

Vierailija
1141/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://selviytyjatanu.com/jakso-15-grande-finale/ 

Linkissä on Anun blogi Selviytyjien viime vaiheista. Siellä resortissa olivat aika yksimielisiä siitä, että väärät henkilöt pääsivät loppukahinoihin, ne oikeat selviytyjät olivat siellä resortilla. Olivat oikein porukalla laatineet mahdollisimman tylyjä kysymyksiä voittajakaksikolle, joista he selviytyivät umpisurkeasti. Vähemmän huonoa piti sitten äänestää.

Vierailija
1142/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo tullut jo muistipeleissä ilmi että Kailla ei tuo muisti ole vahvuus, nii yhestä lapset nimen muistamisesta en suuria johtopäätöksiä itse henkilöstä vetäis :D

Jep ja joillakin ihmisillä ei noi nimet jää vaan päähän. Esimerkiksi saattavat muistaa kasvot, mutta nimi ei vaan tuu mieleen. Tässä Kai ei oo ees nähnyt Petran lasta.

Ja miehistä noin yleisesti, että juuri ja juuri muistavat omien lastensa nimet  ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://selviytyjatanu.com/jakso-15-grande-finale/ 

Linkissä on Anun blogi Selviytyjien viime vaiheista. Siellä resortissa olivat aika yksimielisiä siitä, että väärät henkilöt pääsivät loppukahinoihin, ne oikeat selviytyjät olivat siellä resortilla. Olivat oikein porukalla laatineet mahdollisimman tylyjä kysymyksiä voittajakaksikolle, joista he selviytyivät umpisurkeasti. Vähemmän huonoa piti sitten äänestää.

Joo onhan tuista rivien välistä ymmärtänytkin että kaikkien mielestä väärät ihmiset oli finaalissa. Mutta mun mielestä siinä on ihan turha mussuttaa, ne jotka pääsi pitemmälle, pelasi paremmin. Selviytyjät on psykologinen peli, ja sen voittaa AINA se joka on pelannut parhaiten juuri tällä kertaa, juuri näiden ihmisten kanssa. Joku kerta se voi olla se peesaaja, joku kerta se voi olla strategisesti eniten siirtoja tehnyt pelaaja tms.

Katsojat voi olla mitä tahansa mieltä siitä kuka on paras valinta voittajaksi, mutta fakta on se että voittaja on voittaja sanoi kuka tahansa mitä tahansa.

Vierailija
1144/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muistikuvan mukaan se kyllä olikin Anun idea lähteä tiputtamaan Kimmoa, toki Kai oli mukana äänestämässä Kimmoa.

Mulle jäi muutenki vähä epäselväksi et mitä Anu tarkoitti sillä kysymyksellä heimoneuvostossa, mutta mehän ei kaikkia tietenkään olla nähty.

Kai meni sanomaan Kimmolle, että hän on seuraava lähtijä ja tämäkin oli tullut ilmi aikaisemminkin jaksoista. Ymmärsin että Kai tarkoitti sitä että ei halua näyttää paskalta, koska "rikkoi" sitä liittoa minkä Kimmon kanssa oli tehnyt. Siksi ilmeisesti kertoi ja perusteli äänestyksesä Kimmolle etukäteen.

Mä en siis tiedä et mikä noista tilanteista oli jotenki Kain lavastama.

Jäi vähä hämäräksi tuo muutenkin.

Vierailija
1145/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin myös Petran instaliven. Yritti perustella jurykysymyksensä taustaa... Mielestäni todella naiivi ja epärelevantti kysymys Kaille. Pojan nimen muistaminen ei ollut millään tavalla olennainen asia muistaa nälkäisenä pelistressissä. Mielestäni tuo kysymys kertoi enemmän Petran ajattelun tasosta? Petra ei muutenkaan näyttänyt hiffaavan pelin luonnetta. Mukava varmasti ihmisenä silti?

Vierailija
1146/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Taina vaikutti vähän yksinkertaiselta pelaajalta... Hän ei loistanut kyllä!

Vierailija
1147/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katoin tuota Petran eilistä ig liveä ja siinä perusteli tuota kysymystä että tavallaan halus sillä kysymyksellä testata ja paljastaa ettei Kai olisi niin sellanen välittävä ja ystävällinen ymmärtäjä, niin kuin on esittänyt.

Mun mielestä ajatus kysymyken takana oli ihan hyvä, mutta todellisuushan se ei kyllä paljastanut yhtään mitään siitä että minkälainen Kai on ihmisenä tai edes pelaajana. Käänty vaan ennemminkin Petraa vastaan tuollanen pelin ulkopuolinen kysymys näin katsojan näkökulmasta.

Mun mielestä erikoista, että kolme kilpailijaa yritti saada Kain "paljastettua" kertomaan millainen on oikeasti, kukin omalla tyylillään. Onko tässä jotain mitä me ei tiedetä, Kai ei kameroiden ulkopuolella ollut niin mukava vai yrittivätkö saada hermostumaan?

Mun mielestä oli ihan ministeritason vastuunsiirto pistää Anu syylliseksi Kimmon pudotukseen "Koska ei halunnut näyttää paskiaiselta kameran edessä".

Mä oon kans pohtinut tuota et mikä se oli että Kai koitettiin saada näyttämään paskiaselta. Mun keittiöpsykologinen arvio on että siinä oli juuri se ristiriita, että juryn mielestä Kai oli feikki ja epäaito(lue paskiainen), koska oli saarella mukava ja kiva kaikkia kohtaan, ja loi ihmissuhteita, mutta kuitenkin teki paskasti kaikille ja ajatteli vaan omaa peliä ja pelissä pärjää

Mun näkökulmasta ainakaan se ei silloin ole feikkiyttä että käyttää niitä omia sosiaalisia taitoja ja "kiltteyttä" hyväksi pelissä, mutta tavallaan ymmärrän ärsytyksen. En usko että Kai kuitenkaa sillä tavalla olisi feikki että esitti mukavaa, vaan on oikeastikin sellainen.

Kai itse sanoi seiskan haastattelussa että onhan se ihan jokaisella tavalla väärin että esittää mukavaa, mutta kuitenkin järjestelmällisesti ajattelee omaa etuaan. Että kyllähän se tuntuu epäreilulta ja on moraalitonta.

Mutta mun mielestä se on peliä eikä selviytyjät peli tunne sellaisia sääntöjä, eikä kerro ihmisestä oikeasti mitään.

Vierailija
1148/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Taina vaikutti vähän yksinkertaiselta pelaajalta... Hän ei loistanut kyllä!

Mua huvitti ku joku oli kommentoinut että Tainan äänestysperuste oli varmaan se, että

Kai ssa oli vähemmän kirjaimia kirjoitettavana kuin Viivissä :'D

Vierailija
1149/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin myös Petran instaliven. Yritti perustella jurykysymyksensä taustaa... Mielestäni todella naiivi ja epärelevantti kysymys Kaille. Pojan nimen muistaminen ei ollut millään tavalla olennainen asia muistaa nälkäisenä pelistressissä. Mielestäni tuo kysymys kertoi enemmän Petran ajattelun tasosta? Petra ei muutenkaan näyttänyt hiffaavan pelin luonnetta. Mukava varmasti ihmisenä silti?

Monet pienten lasten äidit eivät tajua, että heidän lapsi ei välttämättä ole erityisen kiinnostava muiden mielestä. Varsinkin jos itsellä ei vielä ole lapsia, niin ei nimiä välttämättä muista. Enpä itsekään muista edes kaikkien työkavereiden lasten nimiä, vaikka päivittäin heistä puhuvat ja vaikka itselläni on lapsia. Tietysti nämä, ketkä olen tavannut ja kenen kanssa jutellut, jäävät mieleen.

Vierailija
1150/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kain olisi varmaan heimoneuvostosss pitänyt suoraan sanoa että käytti hyväksi niitä rakennettuja ihmissuhteita jotta pääsee eteenpäin

Vierailija
1151/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla voisivat nämä "mikämunlapsennimion"-petrat ja vittuvittuvittu-Noorat pysyä kaukana Selviytyjistä. Mitä järkeä tuonne on lähteä, jos ei ole hajuakaan mihin peliin on lähtenyt. Petran kysymystä täällä onkin jo ruodittu, mutta käsittämättömintä on tuo Nooran teini-ikäinen kiukuttelu ja tollous. Viivi heitti joka vastauksessa Nooran bussin alle ja antoi vielä käsittämättömän "Noorasta kasvoi varteenotettava kilpailija viimeisissä kisoissa", jonka Noora imaisi aivan kokonaan. Mitä väliä joillain kisoilla tuossa finaalipelurin valinnassa on? (ainakin jos jäät niissä toiseksi)

Kasperista en edes aloita. Täysin psykopaatti tapaus. Puhuu ensin toista, mutta totuus onkin täysin päinvastaista. 

Muuten oli kyllä hienoa nähdä, että Kain pelaamista arvostettiin tuomaristossa. Poislukien siis nämä yllämainitut taavetit.  

Vierailija
1152/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla voisivat nämä "mikämunlapsennimion"-petrat ja vittuvittuvittu-Noorat pysyä kaukana Selviytyjistä. Mitä järkeä tuonne on lähteä, jos ei ole hajuakaan mihin peliin on lähtenyt. Petran kysymystä täällä onkin jo ruodittu, mutta käsittämättömintä on tuo Nooran teini-ikäinen kiukuttelu ja tollous. Viivi heitti joka vastauksessa Nooran bussin alle ja antoi vielä käsittämättömän "Noorasta kasvoi varteenotettava kilpailija viimeisissä kisoissa", jonka Noora imaisi aivan kokonaan. Mitä väliä joillain kisoilla tuossa finaalipelurin valinnassa on? (ainakin jos jäät niissä toiseksi)

Kasperista en edes aloita. Täysin psykopaatti tapaus. Puhuu ensin toista, mutta totuus onkin täysin päinvastaista. 

Muuten oli kyllä hienoa nähdä, että Kain pelaamista arvostettiin tuomaristossa. Poislukien siis nämä yllämainitut taavetit.  

Noran voittajahaastattelukin kului pääosin sen kiukutteluun, että häntä ei valittu loppukaksikkoon. Hän pääsi muiden siivellä vähäisillä omilla ansioilla pitkälle, ja sitten hänelle olisi vielä pitänyt lahjoittaa voitto.

Vierailija
1153/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisti silmään tuomariston naisten lookit. Liian vahvat meikit ja mauttomat vaatteet. Naamat kimalsivat kilpaa glitteristä ja hikipisaroista ✨

Antaa heillä naamat kimaltaa ja olla minkälaiset meikit ja vaatteet mistä vaan tykkäävät. Tällainen pikkutarkka ulkonäön arvostelu kosahtaa pelkästään omaan nilkkaan ja lisää ulkonäköpaineita.

Vierailija
1154/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1155/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Kaille kovasti tsemppiä selviytymiseen! Luulen, että tuo kaikki juryn likainen peli masensi... On toki hyvä pohtia itseään ja toimintamallejaan palautteen jälkeen, mutta kyllä viimeisen heimoneuvoston roustaus ylitti hyvän maun rajat... Vaikka Selviytyjissä ”kaikki on luvallista”, millainen ihminen HALUAA nolata ja puhua halventavasti toisista ihmisistä?!

Ehkä saa lähipiiriltään, joka hänet aidosti tuntee, parasta tukea...

Vierailija
1156/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vastaa instassa kysymyksiin ja siitäkin tulee kyllä sellanen kuva että roustaus on ottanut koville. Samalla selvisi miksi hän on ollut heimoneuvostoissa ilman paitaa kun niitäkin kommentteja näki että onpas ylimielinen kun haluaa esitellä kroppaansa.

Vierailija
1157/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien kohdalla kannattaa muistaa että on erikseen se kilpailijapersoona ja se ihminen siellä takana.

Vierailija
1158/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai vastaa instassa kysymyksiin ja siitäkin tulee kyllä sellanen kuva että roustaus on ottanut koville. Samalla selvisi miksi hän on ollut heimoneuvostoissa ilman paitaa kun niitäkin kommentteja näki että onpas ylimielinen kun haluaa esitellä kroppaansa.

Jaa pitääpä mennä pommittaan kysymyksillä 😁😁

Vierailija
1159/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon Kaille kovasti tsemppiä selviytymiseen! Luulen, että tuo kaikki juryn likainen peli masensi... On toki hyvä pohtia itseään ja toimintamallejaan palautteen jälkeen, mutta kyllä viimeisen heimoneuvoston roustaus ylitti hyvän maun rajat... Vaikka Selviytyjissä ”kaikki on luvallista”, millainen ihminen HALUAA nolata ja puhua halventavasti toisista ihmisistä?!

Kasper sanoi jossain haastattelussa harrastuksiinsa kuuluvan ihmisten pahekuminen. Toinen harrastus oli joku yhtä erikoinen, mut en muista mikä :D

Vierailija
1160/1177 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasper sanoi jossain haastattelussa harrastuksiinsa kuuluvan ihmisten pahekuminen. Toinen harrastus oli joku yhtä erikoinen, mut en muista mikä :D

Lattialla makaaminen.

Ketju on lukittu.