Selviytyjät Suomi 2019 Official
Kommentit (1177)
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän nää kilpailijat pärjää saarella kuukauden ilman läheisyyttä, kun eräällä toisella nimeltä mainitsemattomalla houkutusten saarella jokainen selittelee tekemisiään läheisyyden kaipuulla.
Viikon jälkeen on Niiiiin kova läheisyyden kaipuu että on pakko päästä jonkun sinkun syliin.
Olihan siinä läheisyyttä, kun makailivat laavussa kuin sardiinit purkissa.
Joo samaa ihmettelin, (vaikkei mitenkään liity kilpailuun,) niin aivan mauttomat oli meikit ja Ingan kampaus suoraan itäblokin maasta. Huhhuh.
Niin hyvä kun Kai Selviytyjissä olikin, kolikon toinen puoli on se että moni muu kilpailija MAHDOLLISTI Kain pitkälle menemisen ja lopulta voittoon. Moni alkoi kuin "fanittaa" Kaita. Katsojana näin ensimmäisen kolmen jakson aikana että tuo tyyppi pitäis porukalla lähettää kotiin jos jokainen pelaisi vain viisaasti ja omasta voitostaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin hyvä kun Kai Selviytyjissä olikin, kolikon toinen puoli on se että moni muu kilpailija MAHDOLLISTI Kain pitkälle menemisen ja lopulta voittoon. Moni alkoi kuin "fanittaa" Kaita. Katsojana näin ensimmäisen kolmen jakson aikana että tuo tyyppi pitäis porukalla lähettää kotiin jos jokainen pelaisi vain viisaasti ja omasta voitostaan.
Niinno, sehän juuri oli myös Kain taktiikkaa että loi sellaisia suhteita ihmisiin ja toimi niin että häntä ei haluta äänestää ulos. Sekä äänesti ulos niitä uhkia, jotka tiesi äänestävän häntä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän nää kilpailijat pärjää saarella kuukauden ilman läheisyyttä, kun eräällä toisella nimeltä mainitsemattomalla houkutusten saarella jokainen selittelee tekemisiään läheisyyden kaipuulla.
Viikon jälkeen on Niiiiin kova läheisyyden kaipuu että on pakko päästä jonkun sinkun syliin.
:D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedetään mitä nää kilpailijat on tuolla yöllä tehneet
Vierailija kirjoitti:
Perustarpeiden tyydyttäminen ajaa seksin ohi, tuskin se käy kovin paljon mielessäkään kun nälkä on ja mietittävä mistä ruokaa seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te kuunnelleet ollenkaan mitä Petra sanoi ja kysyi roastissa?
Saarella Kai puhui lähinnä itsestään, oliko hän missään vaiheessa oikeasti kiinnostunut kenestäkään ja muiden jutuista ja tätä testatakseen Petra kysyi mikä hänen poikansa nimi on.
Ei siksi, että nimi olisi jotenkin pyhä vaan koska halusi tietää kiinnostaako Kaita muu kuin Kai itse.Kyllä minä ainakin kuuntelin, mitä Petra sanoi. Ihmettelin kysymystä, koska itse ajattelen Selviytyjien olevan peli, jossa etsitään parasta selviytyjää. Itseäni esim. ärsytti yhdessä vaiheessa se Noran ja Viivin ystävätunteilu. Minä kuuluin niihin, jotka marmatti että ensi vuonna osallistujia, jotka muistaa että on kisaamassa TV:ssä Selviytyjissä eikä missään ystävänhakuformaatissa.
Selviytyjät oli vähällä ruoalla kuumuudessa kisaamassa raskaita kilpailuja, psykologisesti pelaamassa jotta pääsee jatkoon. Katsojat odottaa kisaajilta hyviä suorituksia selviytymistaidoissa ja osallistujat tietää että ohjelmaa tehdään katsojille. Voisin kuvitella, että itse keskittyisin kaikkeen selviytymiseen niin täysin, että olisi työ jo muistaa kaikkien muiden kisaajien nimet, ainakin alussa tai väsyneenä.
Henk. koht. pidän Petran kysymystä ihan outona, jopa vähän asiattomana. Yleisesti pidetään lasten vetämistä juttuihin yrityksenä vedota tunteisiin. Tässä tapauksessa piiloviesti oli tietenkin, että Kai on tunteeton ja kylmä kun lapsi on unohtunut. En arvosta tuollaiselle linjalle lähtemistä missään kisoissa.
Itse sanoisin vielä että silloin kun olin lapseton, ei muiden tenavat - varsinkaan tuntemattomien- kersat voineet vähempää kiinnostaa. Elämässä on paljon muutakin uutta ja ihmeellistä. Kai lienee lapseton, joten ymmärrän että hän ei vielä noteeraa toisten tarinoita lapsistaan, vaikka ne ovatkin tärkeitä vanhemmilleen.
Kysymys oli kuitnekin naurettava, ellei siitä lapsesta sitten puhuttu enemmänkin. Jos mainittiin kerran en kyllä muistaisi itsekään vaikka kuinka välittäisin henkilöstä.
Katoin tuota Petran eilistä ig liveä ja siinä perusteli tuota kysymystä että tavallaan halus sillä kysymyksellä testata ja paljastaa ettei Kai olisi niin sellanen välittävä ja ystävällinen ymmärtäjä, niin kuin on esittänyt.
Mun mielestä ajatus kysymyken takana oli ihan hyvä, mutta todellisuushan se ei kyllä paljastanut yhtään mitään siitä että minkälainen Kai on ihmisenä tai edes pelaajana. Käänty vaan ennemminkin Petraa vastaan tuollanen pelin ulkopuolinen kysymys näin katsojan näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni tätä kysyttiin joskus Vehviläiseltä ja joltakin toiselta kisaajalta. Kuulemma saarella kaikki energia menee perustarpeisiin ja olosuhteiden sietämiseen, ettei siellä edes ajattele tuollaisia. En seuraa Temppareita, mutta siellä kai kuitenkin saa enemmän ruokaa ja perustarpeet paremmin täytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Katoin tuota Petran eilistä ig liveä ja siinä perusteli tuota kysymystä että tavallaan halus sillä kysymyksellä testata ja paljastaa ettei Kai olisi niin sellanen välittävä ja ystävällinen ymmärtäjä, niin kuin on esittänyt.
Mun mielestä ajatus kysymyken takana oli ihan hyvä, mutta todellisuushan se ei kyllä paljastanut yhtään mitään siitä että minkälainen Kai on ihmisenä tai edes pelaajana. Käänty vaan ennemminkin Petraa vastaan tuollanen pelin ulkopuolinen kysymys näin katsojan näkökulmasta.
Jos Kai ja Petra olisivat olleet läheisiä saarella, tän kysymyksen voisi ehkä ymmärtää. Mutta kun eivät olleet, joten todellakin hassu kysymys eikä liity mitenkään mihinkään. Ja kuten sanottua, Kai on lapseton, joten silloin monesti kiinnittää vielä vähemmän huomiota muiden lapsiin ellei ole joku vauvakuume.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan yhden kauden bb-talosta kun ne oli ollut siellä ehkä kolme tuntia ja sitten alkoi halailu kun oli niin kova läheisyyden kaipuu:D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon jälkeen on Niiiiin kova läheisyyden kaipuu että on pakko päästä jonkun sinkun syliin.Muistaakseni tätä kysyttiin joskus Vehviläiseltä ja joltakin toiselta kisaajalta. Kuulemma saarella kaikki energia menee perustarpeisiin ja olosuhteiden sietämiseen, ettei siellä edes ajattele tuollaisia. En seuraa Temppareita, mutta siellä kai kuitenkin saa enemmän ruokaa ja perustarpeet paremmin täytettyä.
Eikös se ole sellainen tekosyy, jota nuo tempparilaiset käyttää kun on tullut langettua kiusaukseen....
Kukakohan tuon kuuluisan läheisyyden kaipuu -termin aikoinaan hätäpäissään keksi, muistaako joku? Termiä on kyllä ahkerasti lainailtu sen jälkeen. Kyseinen tyyppi saisi hankkia patentin termilleen. :D
Eikö tuo tullut jo muistipeleissä ilmi että Kailla ei tuo muisti ole vahvuus, nii yhestä lapset nimen muistamisesta en suuria johtopäätöksiä itse henkilöstä vetäis :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä erikoista, että kolme kilpailijaa yritti saada Kain "paljastettua" kertomaan millainen on oikeasti, kukin omalla tyylillään. Onko tässä jotain mitä me ei tiedetä, Kai ei kameroiden ulkopuolella ollut niin mukava vai yrittivätkö saada hermostumaan?
Mun mielestä oli ihan ministeritason vastuunsiirto pistää Anu syylliseksi Kimmon pudotukseen "Koska ei halunnut näyttää paskiaiselta kameran edessä".
Temppareissa myös alkoholililla on suuri vaikutus tuohon läheisyys asiaan.
En usko että saarella paljo tulee tuollasia mietittyä, varmasti ikävä omien läheisten ihmisten luokse ja lähelle mutta se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo tullut jo muistipeleissä ilmi että Kailla ei tuo muisti ole vahvuus, nii yhestä lapset nimen muistamisesta en suuria johtopäätöksiä itse henkilöstä vetäis :D
Jep ja joillakin ihmisillä ei noi nimet jää vaan päähän. Esimerkiksi saattavat muistaa kasvot, mutta nimi ei vaan tuu mieleen. Tässä Kai ei oo ees nähnyt Petran lasta.
Vierailija kirjoitti:
Pisti silmään tuomariston naisten lookit. Liian vahvat meikit ja mauttomat vaatteet. Naamat kimalsivat kilpaa glitteristä ja hikipisaroista ✨
Kaikki näistä naisista nätimpiä saarella luomuna kuin tuomariston penkillä täydessä tällingissä. Tosi harva vahvasti meikkaava nainen yleensäkään tajuaa kuinka paljon meikki vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ajatus kysymyken takana oli ihan hyvä, mutta todellisuushan se ei kyllä paljastanut yhtään mitään siitä että minkälainen Kai on ihmisenä tai edes pelaajana. Käänty vaan ennemminkin Petraa vastaan tuollanen pelin ulkopuolinen kysymys näin katsojan näkökulmasta.Mun mielestä erikoista, että kolme kilpailijaa yritti saada Kain "paljastettua" kertomaan millainen on oikeasti, kukin omalla tyylillään. Onko tässä jotain mitä me ei tiedetä, Kai ei kameroiden ulkopuolella ollut niin mukava vai yrittivätkö saada hermostumaan?
Mun mielestä oli ihan ministeritason vastuunsiirto pistää Anu syylliseksi Kimmon pudotukseen "Koska ei halunnut näyttää paskiaiselta kameran edessä".
Mun näkökulmasta kyllä kaikki mahdollinen ja mahdotonkin tehtiin, jotta saataisiin Kai ”paljastettua” ja todettua paskiaiseksi. Eikä onnistuttu kuin mokaamaan itsensä (tai lähinnä kaksi hlöä mokasi itsensä).
Pisti silmään tuomariston naisten lookit. Liian vahvat meikit ja mauttomat vaatteet. Naamat kimalsivat kilpaa glitteristä ja hikipisaroista ✨