Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua nöyryytetiin kaupan kassalla.

Vierailija
08.09.2019 |

Ostokset oli normaalit, ruoka+pari olutta+kassi.. Kortti ilmoitti kassapojalle ettei varoja,ole. Tämä sanoi kovalla äänellä. EI varoja. vähennetääkö pois kassi nii riittääkö rahat, vai ruuat, kyllähän se oluella yksi päivä menee. Olin ihan että Mitä? Törkeää. Jätin kaikki siihen ja häivyin.

Kommentit (124)

81/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. WANHA!

2. Myyjä ei näe, onko kortilla katetta vai ei. Ainoastaan, että maksutapahtumaa ei hyväksytty.

3. Myyjää, tai ketään muutakaan, ei kiinnosta onko sinulla rahaa vai ei.

4. Oikeasti, olet jauhanut tätä samaa shaibaa täällä jo vuosia!

Ap tarvitsee mielenterveystoimiston palveluita kipeästi. Toivottavasti hän saa tarvitsemaansa apua.

Vierailija
82/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan ravintolan kassalla maksupäätelaite, joka antoi hylätyssä tapahtumassa aina vikakoodin, ja en nyt muista, mutta sanotaanko nyt vaikka koodi 371 tarkoitti sitä, että tilillä ei ole katetta...Tämä oli siis tyyliin 10 vuotta sitten. Silloin sanoin asiakkaalle aina suoraan, mutta toisten kuulematta. 

Ei tietenkään voi hoilottaa suureen ääneen, mutta tuolloin kun olin itse kassalla, ei ollut älypuhelimia, sovelluksia tai muutakaan, mistä asiakas olisi HETI pystynyt suoraan tarkistamaan, joten näin ihan hyvänä ajatuksena kertoa tilanteen asiakkaalle, jotta itsekin tietää missä mennään...Hylättyihin tapahtumiinhan voi olla monta syytä : vikaa pankin yhteyksissä, vikaa maksupäätteen yhteyksissä, ei katetta, varastettu kortti, vikaa sirussa/magneettijuovassa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppojen kassamyyjissä on nykyään tosi huonokäytöksistä porukkaa. Udellaan henkkareita vaikkei olisi lain mukaan mitään oikeutta sellaiseen tirkistelyyn. Kailotetaan asiakkaan kortintoimintaongelmaa julkisesti kaikkien kuullen. Hymähdellään ruokaostosten laadulle, tämän huomaa mm. kun ollaan ostamassa synttäriherkkuja tms. isompaa määrää herkkua kerralla.

Ai, muissakin kaupoissa nykyään kailotetaan , ei pelkästään apteekeissa.

Vierailija
84/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus ja kovasti kailotettiin. Kaikkien kuullen.

Vierailija
85/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SaaTehdäPerässä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. WANHA!

2. Myyjä ei näe, onko kortilla katetta vai ei. Ainoastaan, että maksutapahtumaa ei hyväksytty.

3. Myyjää, tai ketään muutakaan, ei kiinnosta onko sinulla rahaa vai ei.

4. Oikeasti, olet jauhanut tätä samaa shaibaa täällä jo vuosia!

Ap tarvitsee mielenterveystoimiston palveluita kipeästi. Toivottavasti hän saa tarvitsemaansa apua.

Ei vaan sinä itse tarvitset luonnehäiriö sulla on.

Vierailija
86/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mulle kävi näin : olin saanut lahjakortin ( summa xx ) ja maksoin sillä ostokseni aivan normaalisti. Tapahtuman jälkeen myyjä otti kuitin käteensä, tutki sitä ja ilmoitti jäljelle jääneen saldon siinä kaikkien kuullen. Onko tämä normaalia ? Sehän on käypää valuuttaa kortin muodossa ja korttiani voisi käyttää kuka vaan, jos siis onnistuisi varastamaan. 

Olen ennenkin käyttänyt lahjakortteja, eikä kukaan ole toiminut näin....

Vierailija
87/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä näen ihan sama mikä kortti : tilillä ei ole katetta ja esim pin väärin mutta en mitään raha määriä tilillä tms.. t s marketin kassa

Vierailija
88/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista kirjoittaa noin surkeaa tekstiä?? En osaa, vaikka kuinka yrittäisin. Tämän surkean trollailun voisit kyllä lopettaa.

Vierailija
89/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myyjä tivasi 12 vuotiaalta lapselta henkkareita kun olimme perheellä ruokaostoksilla ja hihnalla meni 2 ALKOHOLITONTA siideripulloa. Törkeää käytöstä kassamyyjältä. Ja olimme siis 4 henkilön voimin ostoksilla ja lappamassa tavaraa hihnalle.

Vaikka lapsi olisi ollut yksin ostoksilla niin myyjällä ei olisi ollut oikeutta kysyä henkkareita koska myytävissä tuotteissa ei ollut mitään alaikäiseltä kiellettyä tavaraa. Oli ihan siinä hilkulla etten kysynyt myyjältä henkilöllisyyttä jotta voisin tehdä hänestä valituksen.

Mikä vttu on MEILLÄ MYYJÄ?? Huoh.

Vierailija
90/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista kirjoittaa noin surkeaa tekstiä?? En osaa, vaikka kuinka yrittäisin. Tämän surkean trollailun voisit kyllä lopettaa.

Mikä on surkeaa tekstiä? Tuo aloittajan vai?

Vierailija
91/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kassa otti kortin ja tarkisti kenen se oli. Sanoi sitten että kun nää kortit on samannäkösii, ja yks kortti tututlta varastettu.

No en ollu minä varastanu. Pyys anteeksi. Kortti oli AE. Näytin kai köyhältä.

Vierailija
92/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, mulle kävi näin : olin saanut lahjakortin ( summa xx ) ja maksoin sillä ostokseni aivan normaalisti. Tapahtuman jälkeen myyjä otti kuitin käteensä, tutki sitä ja ilmoitti jäljelle jääneen saldon siinä kaikkien kuullen. Onko tämä normaalia ? Sehän on käypää valuuttaa kortin muodossa ja korttiani voisi käyttää kuka vaan, jos siis onnistuisi varastamaan. 

On. Asiakkaalle pitää ilmoittaa onko jäljellä saldoa. Usein asiakkaat kysyy paljonko ja se kerrotaan. Jotkut oikaisee ja kertoo suoraan saldon. Varsinkin jos asiakas ei halua kuittia.

Sanotaanhan vaihtorahankin määrä eikä siitä kukaan koskaan kitkee.

Vierailija
93/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kassa otti kortin ja tarkisti kenen se oli. Sanoi sitten että kun nää kortit on samannäkösii, ja yks kortti tututlta varastettu.

No en ollu minä varastanu. Pyys anteeksi. Kortti oli AE. Näytin kai köyhältä.

Mikä on ae?

Vierailija
94/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ennenkin käyttänyt lahjakortteja, eikä kukaan ole toiminut näin....[/quote

Täällä tuntuu olevan paljon s-marketin kassoja paikalla, niin kertokaahan onko tämä nyt normaalia. Tämä kyseinen kassaherra oli joku kesäloman tuuraaja ja selvästi "pihalla" millon mistäkin. Kävin siis monesti hänen kassallaan...Mitään valituksia en ala tämmösistä tekemään, mutta menin vaan vähän häkellyksiin. Jonossa sattui olemaan takanani perus ostarinistit ja niistä ei koskaan tiedä enkä nyt muutenkaan halua, että mun raha-asiat  ( saldot ) kuuluu kenellekään.

Vierailija
95/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi eilen sama juttu Porvoon Stockmannilla.

Vierailija
96/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Asiakkaalle pitää ilmoittaa onko jäljellä saldoa. Usein asiakkaat kysyy paljonko ja se kerrotaan. Jotkut oikaisee ja kertoo suoraan saldon. Varsinkin jos asiakas ei halua kuittia.

Sanotaanhan vaihtorahankin määrä eikä siitä kukaan koskaan kitkee.

Ok,no sitten se ok :) En vain tätä tiennyt, kun sitä ei ole ennen tapahtunut. Olen asioinut sekä prismassa, että s-markeitissa noiden lahjakorttien kanssa, eikä koskaan aiemmin kerrottu ääneen, vaan lykätty kuitti käteen, josta sen itse olen katsonut. Niin no, kerran yksi kassa oikein kehotti ottamaan kuitin, jotta näen siitä jäljellä olevan saldon ja luulin siis, että näin toimitaan. Mutta mutta, ei tässä nyt mitään sen kummempaa mielenpahoittamista tapahtunut...Hyvähän se on asiakkaitakin oikaista :) So, thanks...

Vierailija
97/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kassatäti kysyi henkkarit, kun oltiin ruokaostoksilla poikaystävän kanssa ja ostosten seassa 1 kaljatölkki, ja olin raskaana viikolla 38 tuolloin :D

Vierailija
98/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
99/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
100/124 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset