Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutelin toista miestä..

Vierailija
07.09.2019 |

Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 8 vuotta. Rakastan häntä. Hän on ihana aviomies ja isä lapsillemme. Olin baarissa työporukan kanssa, ja tapasin työkaverini miespuolisen kaverin. En tuntrenut häneen mitään vetoa. Olin hiukan humalassa, ja jossain vaiheessa iltaa keskustelimme hetken kahdestaan. En ollut flirttaillut hänelle, olin ollut illan aikana mielestäni vain mukava häntä kohtaan. Hän suuteli minua. Vastasin suudelmaan, mutta kun tajusin että mitä ihmettä tässä on tapahtumassa lopetin, sanoin etten pysty ja lähdin pois. Olen potenut todella huonoa omaatuntoa. Olen päättänyt olla kertomatta miehelleni, sillä suudelma ei merkinnyt mitään. En halua tuottaaluottamuspulaa suuhteeseemme. Onko kellään vastaavia kokemuksia?

T. Ahdistunut vaimo, joka rakastaa miestään ja perhettään

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksistanne! En ole kertonut tapahtuneesta miehelleni, ja olo on hiukan rauhoittunut viikonlopun jälkeen. Toki paha mieli vaivaa edelleen ajoittain, mutta en ole valmis tuottamaan mieheni ja minun välille epäluottamusta ja riitoja yhden virheen takia. Rakastan miestäni ja perhettäni yli kaiken muun, ja olen valmis potemaan syyllisyyden yksinäni ja jatkaa normaalia perhe-eloa :) Mietiskelin myös asiaa siltä kantilta, että jos miehelleni olisi käynyt samanlainen juttu, niin en itse haluaisi tietää asiasta. Vaikka kyseessä onkin vain pieni moka, ja tietenkin antaisin sen anteeksi, niin se saattaisi luoda ainakin itselleni mustasukkaisuutta tulevilla kerroilla, kun mieheni kävisi jossain ilman minua. Aion unohtaa koko jutun ja keskittyä jatkossakin perheeseeni :)

Ap

Voi lapsi kulta, kun asia ei ole yksin sinun käsissäsi. :) Asiassa on myös muita osapuolia, jotka voi tehdä omat ratkaisunsa asian suhteen ja asia tulla miehesi tietoon.

Vierailija
42/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatoit? Tuli vaan tunne että siinä on jotain niin oikeaa, vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä selvästi lähtenyt keskustelut käsistä. Ei ole tapahtunut muuta kuin suudelma. Itse asiassa en jaksa tänne asiasta enää kommentoida, sillä tiedän että mieheni ei tule koskaan asiasta mistään kuulemaan, enkä aio vaivata jutulla päätäni yhtään enempää. Te varmasti siellä ruudun toisella puolella nautitte toisten ihmisten kärsimyksestä, mutta tässä ei ole jätetty mitään kertomatta ja voin täysin rehellisin mielin sanoa, että kertomatta jättäminen on oikea ratkaisu. Mieheni ei ole yltiömustasukkainen. En vain halua pahoittaa hänen mieltään. Teidän ei tarvitse ratkaisuani ymmärtää :) Hyviä päivänjatkoja vain kaikille niille, jotka kommentoivat asiallisesti. Ja teillekin, jotka ette. Ehkä jonain päivänä ymmärrätte, että elämä ei ole niin mustavalkoista :)

Ap

Vierailija
44/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Osaat varmasti tehdä oikean ratkaisun juuri sinun perheesi huomioiden. Itse tunnet miehesi parhaiten. En itsekään kertoisi pelkästä suutelusta, sillä jos kadut tekoa ja tiedät, ettet halua muita miehia ja panostat suhteeseesi, niin miksi pilata luottamus tuollaisella asialla. Tsemppiä, olemme kaikki ihmisiä ja en nyt ruoskisi itseäni tuosta yhtään enempää mitä olet jo tehnyt!

Vierailija
45/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehes syy  + naishormoonit. 

Vierailija
46/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehes syy  + naishormoonit. 

Siis hä? t. Keskustelua sivusta seurannut

Vierailija
47/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä selvästi lähtenyt keskustelut käsistä. Ei ole tapahtunut muuta kuin suudelma. Itse asiassa en jaksa tänne asiasta enää kommentoida, sillä tiedän että mieheni ei tule koskaan asiasta mistään kuulemaan, enkä aio vaivata jutulla päätäni yhtään enempää. Te varmasti siellä ruudun toisella puolella nautitte toisten ihmisten kärsimyksestä, mutta tässä ei ole jätetty mitään kertomatta ja voin täysin rehellisin mielin sanoa, että kertomatta jättäminen on oikea ratkaisu. Mieheni ei ole yltiömustasukkainen. En vain halua pahoittaa hänen mieltään. Teidän ei tarvitse ratkaisuani ymmärtää :) Hyviä päivänjatkoja vain kaikille niille, jotka kommentoivat asiallisesti. Ja teillekin, jotka ette. Ehkä jonain päivänä ymmärrätte, että elämä ei ole niin mustavalkoista :)

Ap

Ehkä jonain päivänä sinäkin ymmärrät, että että itselleen kannattaa olla rehillinen eikä yritää puhua mustaa takaisin valkoiseksi. : )

Vierailija
48/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä pitää siellä takataskussa, kun sen miehen kanssa tulee riita. Kuinka minullakin olisi ottaja ollut, mutta minä...

Vierailija
49/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en miehenä haluaisi kuulla tapahtuneesta. Enkä vastaavasti kertoisi vaimolleni. Kertominen ei millään tavalla paranna parisuhdetta. Shit happens, live with it.

Vierailija
50/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä jonain päivänä sinäkin ymmärrät, että että itselleen kannattaa olla rehillinen eikä yritää puhua mustaa takaisin valkoiseksi. : )

Lol :D naurattaa lukea täältä et jengi kokee ap:n niin hiton epärehelliseksi, jos ei meinaa kertoa miehelleen jostain yhdestä kännisuutelosta :DDDDDDDDDDDDD kyllä rehellisyys maan perii ja mitä kaikkea te vielä keksittekään. Hei ap, rauhoitu, mitään isoa ei ole tapahtunut. Et varmasti ole ensimmäinen ihminen, joka perheellisenä PUSSAA toista kuin omaa puolisoaan. Jos teillä suhteessa kaikki oikeasti hyvin ja kadut asiaa, niin oikeesti, unohda koko juttu. Ei kannata edes lukea tätä ristiinnaulitsemispalstaa. Olet hyvä äiti ja puoliso.

Vierailija
51/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en miehenä haluaisi kuulla tapahtuneesta. Enkä vastaavasti kertoisi vaimolleni. Kertominen ei millään tavalla paranna parisuhdetta. Shit happens, live with it.

Iso kiitos sinulle! Näin olen itsekin asian ajatellut. Jos mieheni yhden kerran pussaisi jotain työkaverinsa puolituttua ja katuisi tekoaan saman tien, en todellakaan haluaisi siitä kuulla itse. Kiitos vielä, vahvistit entisestään oloani, että teen oikean ratkaisun kun en aiheuta turhaa härdelliä aivan olemattomasta jutusta. Oli kiva kuulla miehen mielipide asiasta. Hyvää päivää sinulle :)

T. Ap

Vierailija
52/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot miehellesi mitä kävi. Näin rehellisyys suhteessa jatkuu. Jos salaat sen, seuraavalla kerralla voit mennä pitemmälle. Ihmisten pitää ottaa vastuu omista teoistaan ja unohtaa humalan piikkiin laittaminen.

Vierailija
53/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt miehenä AP:n, Miehenä haluaisin tietää. Tämä juuri kertoisi sen, että voin luottaa naiseeni kun hän uskoutuu minulle. Näyttää, että AP on vain tavallinen itsekäs nainen joka kulkee helpointa polkua. 

Vierailija
54/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teko oli mitätön, mutta asian salaaminen kertoo ettei parisuhde ole siinä kunnossa, että sitä kannattaisi jatkaa. Erotkaa. T: Mies joka olisi tietenkin kertonut tapahtuneen.

Vierailija
55/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrot miehellesi mitä kävi. Näin rehellisyys suhteessa jatkuu. Jos salaat sen, seuraavalla kerralla voit mennä pitemmälle. Ihmisten pitää ottaa vastuu omista teoistaan ja unohtaa humalan piikkiin laittaminen.

"Seuraavaa kertaa" ei tule. Olen sitäpaitsi jo tehnyt päätöksen, että kaksi kertaa vuodessa hiukan alkoholia ei ole niin tärkeää, että kävisi uudelleen samankaltainen töppäys. Siksi aion jättää alkoholin kokonaan, ja olla kertomatta suudelmasta miehelleni. Minusta se on oikea päätös, toki muille on oikea päätös toisenlainen menettely. :)

Ap

Vierailija
56/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teko oli mitätön, mutta asian salaaminen kertoo ettei parisuhde ole siinä kunnossa, että sitä kannattaisi jatkaa. Erotkaa. T: Mies joka olisi tietenkin kertonut tapahtuneen.

Ei ihme ettei avioliitot Suomessa enää kestä :D

Vierailija
57/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso kiitos sinulle! Näin olen itsekin asian ajatellut. Jos mieheni yhden kerran pussaisi jotain työkaverinsa puolituttua ja katuisi tekoaan saman tien, en todellakaan haluaisi siitä kuulla itse. Kiitos vielä, vahvistit entisestään oloani, että teen oikean ratkaisun kun en aiheuta turhaa härdelliä aivan olemattomasta jutusta. Oli kiva kuulla miehen mielipide asiasta. Hyvää päivää sinulle :)

T. Ap

Itse asiassa en jaksa tänne asiasta enää kommentoida...paitsi jos joku ajattelee kuten minä :D

Vierailija
58/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Itse asiassa en jaksa tänne asiasta enää kommentoida...paitsi jos joku ajattelee kuten minä :D

Eli näihin "Erotkaa"-kommentteihin pitäs sun mielestä kommentoida jotain fiksua takaisin? Mikäli jotkut kokevat, että olen niin suunnattoman epärehellinen kun en kerro tapahtuneesta, niin en voi sille mitään. Minulle tämä on ainoa oikea ratkaisu. :) Ap

Vierailija
59/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lol :D naurattaa lukea täältä et jengi kokee ap:n niin hiton epärehelliseksi, jos ei meinaa kertoa miehelleen jostain yhdestä kännisuutelosta :DDDDDDDDDDDDD kyllä rehellisyys maan perii ja mitä kaikkea te vielä keksittekään. Hei ap, rauhoitu, mitään isoa ei ole tapahtunut. Et varmasti ole ensimmäinen ihminen, joka perheellisenä PUSSAA toista kuin omaa puolisoaan. Jos teillä suhteessa kaikki oikeasti hyvin ja kadut asiaa, niin oikeesti, unohda koko juttu. Ei kannata edes lukea tätä ristiinnaulitsemispalstaa. Olet hyvä äiti ja puoliso.

Miksi jättää kertomatta jostain asiat jolla ei ole mitään merkitystä? Asia selvästikin vaivaa aloittajaa kun hän vielä tiistainakin siinä velloo, eikä ole sitä unohtanut. Ja ihan selvästi puolustelee omia heikkouksiaan, ja hakee sille hyväksyntää. Joten hän ei ole niin sinut tilanteen kanssa kun yrittää itselleen väittää. Kaikista helpommalla kun pääsi kun vain kertoisi ja nauraisi päälle. 

Vierailija
60/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme ettei avioliitot Suomessa enää kestä :D

Ne kyllä kestäisi jos ihmiset olisivat rehellisiä.