Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutelin toista miestä..

Vierailija
07.09.2019 |

Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 8 vuotta. Rakastan häntä. Hän on ihana aviomies ja isä lapsillemme. Olin baarissa työporukan kanssa, ja tapasin työkaverini miespuolisen kaverin. En tuntrenut häneen mitään vetoa. Olin hiukan humalassa, ja jossain vaiheessa iltaa keskustelimme hetken kahdestaan. En ollut flirttaillut hänelle, olin ollut illan aikana mielestäni vain mukava häntä kohtaan. Hän suuteli minua. Vastasin suudelmaan, mutta kun tajusin että mitä ihmettä tässä on tapahtumassa lopetin, sanoin etten pysty ja lähdin pois. Olen potenut todella huonoa omaatuntoa. Olen päättänyt olla kertomatta miehelleni, sillä suudelma ei merkinnyt mitään. En halua tuottaaluottamuspulaa suuhteeseemme. Onko kellään vastaavia kokemuksia?

T. Ahdistunut vaimo, joka rakastaa miestään ja perhettään

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en miehenä haluaisi kuulla tapahtuneesta. Enkä vastaavasti kertoisi vaimolleni. Kertominen ei millään tavalla paranna parisuhdetta. Shit happens, live with it.

Iso kiitos sinulle! Näin olen itsekin asian ajatellut. Jos mieheni yhden kerran pussaisi jotain työkaverinsa puolituttua ja katuisi tekoaan saman tien, en todellakaan haluaisi siitä kuulla itse. Kiitos vielä, vahvistit entisestään oloani, että teen oikean ratkaisun kun en aiheuta turhaa härdelliä aivan olemattomasta jutusta. Oli kiva kuulla miehen mielipide asiasta. Hyvää päivää sinulle :)

T. Ap

Itse asiassa en jaksa tänne asiasta enää kommentoida...paitsi jos joku ajattelee kuten minä :D

Eli näihin "Erotkaa"-kommentteihin pitäs sun mielestä kommentoida jotain fiksua takaisin? Mikäli jotkut kokevat, että olen niin suunnattoman epärehellinen kun en kerro tapahtuneesta, niin en voi sille mitään. Minulle tämä on ainoa oikea ratkaisu. :) Ap

Jolle haet hyväksyntää ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla ja kiität heitä, jotka tukee sinua? Miksi luulet, että sinulla on teidän parisuhteessa jotain diktaruurimaista rajatonta valtaa yksin päättää mikä on väärin ja mikä ei jättämätta kertomatta asioita, jotka on vaivannut itseäskin monta päivää?

Vierailija
62/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta tässä on, että Ap hakee hyväksyntää toiminnalleen ja vähättelee koko asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi avaudut täällä kun olet jos päättänyt salaavasi asian mieheltä? Ei teillä näytä kovin hyvin suhde olevan kun ette edes tuosta pysty puhumaan.

Vierailija
64/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt miehenä AP:n, Miehenä haluaisin tietää. Tämä juuri kertoisi sen, että voin luottaa naiseeni kun hän uskoutuu minulle. Näyttää, että AP on vain tavallinen itsekäs nainen joka kulkee helpointa polkua. 

Miksi ap et kiitä tätä kirjoittajaa, joka haluaisi tietää? 

Vierailija
65/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kirjoitti, että annat pikkusormen niin se vie koko käden.

Seuraavaksi siirryt eri levelille kun huomaat miten helppoa on olla kertomatta. ITSEPETOSTA !

Vierailija
66/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että vastasit suudelmaan kertoo jostain kuten myös se ettet siitä pysty miehellesi mainitsemaan.

Vierailija
67/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse en miehenä haluaisi kuulla tapahtuneesta. Enkä vastaavasti kertoisi vaimolleni. Kertominen ei millään tavalla paranna parisuhdetta. Shit happens, live with it.

Iso kiitos sinulle! Näin olen itsekin asian ajatellut. Jos mieheni yhden kerran pussaisi jotain työkaverinsa puolituttua ja katuisi tekoaan saman tien, en todellakaan haluaisi siitä kuulla itse. Kiitos vielä, vahvistit entisestään oloani, että teen oikean ratkaisun kun en aiheuta turhaa härdelliä aivan olemattomasta jutusta. Oli kiva kuulla miehen mielipide asiasta. Hyvää päivää sinulle :)

T. Ap

Itse asiassa en jaksa tänne asiasta enää kommentoida...paitsi jos joku ajattelee kuten minä :D

Eli näihin "Erotkaa"-kommentteihin pitäs sun mielestä kommentoida jotain fiksua takaisin? Mikäli jotkut kokevat, että olen niin suunnattoman epärehellinen kun en kerro tapahtuneesta, niin en voi sille mitään. Minulle tämä on ainoa oikea ratkaisu. :) Ap

Mikä sitten oli motiivisi tälle aloitukselle? : )

Vierailija
68/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on täällä kyllä harvinaisen pyhäkoulukelpoista väkeä, kaikki ekana kivi kädessä kivittämässä epärehellistä naista (en viitsi käyttää tässä ikävämpää ilmaisua, joka tällä palstalla usein pyörii). hienoa, että kaikki ovat eläneet elämänsä nuhteettomasti, mutta mielestäni tässä pitäisi antaa hiukan armoa myös kirjoittajalle. hän tuntee miehensä paremmin, mitä te kaikki kritisoijat. heidän suhteensa ei muutu huonoksi sen asian varjolla, että suhteeseen saattaisi tulla mustasukkaisuutta tästä tapahtuneesta kerrottua. tämä palstahan on tarkoitettu vertaistukeen? ei siis kannata siellä syytellä sormet ojossa, jos joku tuntee parempaa oloa siitä, että hänen päätöstään sanotaan oikeasti. hävetkää. t. N56

Vierailija
69/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka tässä ketjussa on peukuttanut noita "eihän nyt yksi suudelma vielä mitään merkitse, ihan pikkujuttu jos vähän pussailee vieraan kanssa" viestejä, niin haluaisinpa olla kärpäsenä katossa heillä kun heidän puoliso kertoo että joo pussasin vierasta.

Vierailija
70/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua kaivataan.. :( ap

Huom. ap oma viestisi, jolla nostatit ketjuasi. Jos kerran kaipasit apua, miksi et ole avoin vaan julistat tuota oman pään pyhää totuutta kuin jotain evankeliumia?

Vierailija
71/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka tässä ketjussa on peukuttanut noita "eihän nyt yksi suudelma vielä mitään merkitse, ihan pikkujuttu jos vähän pussailee vieraan kanssa" viestejä, niin haluaisinpa olla kärpäsenä katossa heillä kun heidän puoliso kertoo että joo pussasin vierasta.

ja jättäisi siitä kertomatta

Vierailija
72/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on täällä kyllä harvinaisen pyhäkoulukelpoista väkeä, kaikki ekana kivi kädessä kivittämässä epärehellistä naista (en viitsi käyttää tässä ikävämpää ilmaisua, joka tällä palstalla usein pyörii). hienoa, että kaikki ovat eläneet elämänsä nuhteettomasti, mutta mielestäni tässä pitäisi antaa hiukan armoa myös kirjoittajalle. hän tuntee miehensä paremmin, mitä te kaikki kritisoijat. heidän suhteensa ei muutu huonoksi sen asian varjolla, että suhteeseen saattaisi tulla mustasukkaisuutta tästä tapahtuneesta kerrottua. tämä palstahan on tarkoitettu vertaistukeen? ei siis kannata siellä syytellä sormet ojossa, jos joku tuntee parempaa oloa siitä, että hänen päätöstään sanotaan oikeasti. hävetkää. t. N56

Yli 20 vuotta parisuhteessa, enkä ole koskaan pussanut vierasta :D Enkä edes jättänyt kertomatta mitä joku vaate maksaa. Ei se parisuhteessa rehellinen oleminen ole mitään amerikantiedettä.

Vierailija
73/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voisi lopettaa tuon ryyppäämiseen kun imee kaikenmaailman epäpuoleenvetäviä miekkosia heti kun kotoa pääsee.

Vierailija
74/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusen perspektiiviä, kiitos. En ole ap, mutta en todellakaan omaa 20 vuoden parisuhdetta, lapsia ja huushollia heittäisi menemään yhden pusun takia.

Vierailija
75/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinusta parisuhteessa olevalla henkilöllä on yksin oikeus päättää onko esim. toisen kanssa pussailu suhteessa on ok vai ei? Tai yksin oikeus päättää, että suhteessa voi jättää asioista kertomatta, kun se itsestään tuntuu kovin pieneltä asialta? Eikö parisuhde kuintekin ole kahden kauppa, jossa asiat puhutaan yhdessä läpi ja yhdessä unohdetaan?

Vierailija
76/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkusen perspektiiviä, kiitos. En ole ap, mutta en todellakaan omaa 20 vuoden parisuhdetta, lapsia ja huushollia heittäisi menemään yhden pusun takia.

Se parisuhde menee juuri sillä ettei pysty olemaan rehellinen. Teko ei ole kovin kummainen ja kertoo parisuhteen huonosta tilasta jos siitä ei voi puolison kanssa puhua.

Vierailija
77/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Ap, älä lue tätä enää. Jatka elämääsi, unohda koko juttu. Älä anna näiden ihmisten syyllistää sinua tästä asiasta. T. En itsekään kertoisi N36

Vierailija
78/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä heidän suhde auttamatta muutu huonoksi siitäkään, että ap on miehelleen rehellinen asiasta josta itsekin kokee huonoa omatuntoa. 

Vierailija
79/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Ap, älä lue tätä enää. Jatka elämääsi, unohda koko juttu. Älä anna näiden ihmisten syyllistää sinua tästä asiasta. T. En itsekään kertoisi N36

Mitä, jos ap ei pysty sitä unohtamaan ennen kuin kertoo miehelleen?

Vierailija
80/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelästyit sitä kuinka helposti lähdit mukaan tuohon tilanteeseen?