Suutelin toista miestä..
Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 8 vuotta. Rakastan häntä. Hän on ihana aviomies ja isä lapsillemme. Olin baarissa työporukan kanssa, ja tapasin työkaverini miespuolisen kaverin. En tuntrenut häneen mitään vetoa. Olin hiukan humalassa, ja jossain vaiheessa iltaa keskustelimme hetken kahdestaan. En ollut flirttaillut hänelle, olin ollut illan aikana mielestäni vain mukava häntä kohtaan. Hän suuteli minua. Vastasin suudelmaan, mutta kun tajusin että mitä ihmettä tässä on tapahtumassa lopetin, sanoin etten pysty ja lähdin pois. Olen potenut todella huonoa omaatuntoa. Olen päättänyt olla kertomatta miehelleni, sillä suudelma ei merkinnyt mitään. En halua tuottaaluottamuspulaa suuhteeseemme. Onko kellään vastaavia kokemuksia?
T. Ahdistunut vaimo, joka rakastaa miestään ja perhettään
Kommentit (112)
aika ilkeitä kommentteja olit tänne saanut. hyvä että pääsit asiasta yli!
tollasta se sit vissiin on kauniilla ja isotissisillä naisilla. itsellä ei moisesta kokemusta kun olen ruma ja tissitön nainen. oi voi :(
Vierailija kirjoitti:
tollasta se sit vissiin on kauniilla ja isotissisillä naisilla. itsellä ei moisesta kokemusta kun olen ruma ja tissitön nainen. oi voi :(
Nyt osaan ottaa nää provot jo naurulla mutta nää tällaset kommentit olis ollu tosi loukkaavia vielä sillon kuukausi sitten. :D
AP
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, avioliitossa. Ap
Jonne, me ei uskota.
Ei ole rumuudesta ja tisseistä kiinni, onko kuuma vai ei. Seksikkyys on korvien välissä tai ei missään. Useimmilla ei missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, avioliitossa. Ap
Jonne, me ei uskota.
En ymmärtänyt mutta ei väliä :D
AP
Huuliherppeksen tai sen toisen taudin mikä tarttuu suuseksiä harjoitettaessa tuolla tavalla saa hankittua. Eipä ap tiedä mitä tuokin suudellut mies on nuoleskellut vain ehkä hetkiä ennen ap:n suutelemista.
Vierailija kirjoitti:
Huuliherppeksen tai sen toisen taudin mikä tarttuu suuseksiä harjoitettaessa tuolla tavalla saa hankittua. Eipä ap tiedä mitä tuokin suudellut mies on nuoleskellut vain ehkä hetkiä ennen ap:n suutelemista.
:DDDDDDDDDDDDDDDD
Kun nyt olet päässyt yli omatunnon tuskistasi niin huomaat pian ajattelevasi sitä suutelemista ihan uudella tavalla. Ne huulethan olivat ihanan pehmeät ja lämpimät. Ihan kohta huomaat ajattelevasi tuota miestä iltaisin kun käyt nukkumaan. Voi miten kiva olisi suudella uudestaan. Huomaat nänniesi kovettuvan pelkästä ajatuksesta tunnet kosteuden lisääntyvän jalkovälissä. Sinun on kerta kaikkiaan PAKKO saada lisää.. Kohta peli on menetetty. Omatuntoasi ei soinaa yhtään vaikka nais kentelette vieraan miehen kanssa viikottain. Oooooooooooohhhhhh!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt olet päässyt yli omatunnon tuskistasi niin huomaat pian ajattelevasi sitä suutelemista ihan uudella tavalla. Ne huulethan olivat ihanan pehmeät ja lämpimät. Ihan kohta huomaat ajattelevasi tuota miestä iltaisin kun käyt nukkumaan. Voi miten kiva olisi suudella uudestaan. Huomaat nänniesi kovettuvan pelkästä ajatuksesta tunnet kosteuden lisääntyvän jalkovälissä. Sinun on kerta kaikkiaan PAKKO saada lisää.. Kohta peli on menetetty. Omatuntoasi ei soinaa yhtään vaikka nais kentelette vieraan miehen kanssa viikottain. Oooooooooooohhhhhh!!!!!
Tässä ei ole totuutta edes piirun vertaa. Ei kiinnosta edelleenkään muut miehet pätkääkään :)
Ap
Joo vaimon kanssa sama tilanne ryöhyää ja pussaa humalassa muita oltiin 30v yhdessä lapset on maailmalla pistin vaimon menemään perässä
Nämä ovat vaikeita juttuja! Mutta et mielestäni edes tehnyt mitään niin kovin pahaa, ja hyvä että olo on helpottanut. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi.:)