Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suutelin toista miestä..

Vierailija
07.09.2019 |

Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 8 vuotta. Rakastan häntä. Hän on ihana aviomies ja isä lapsillemme. Olin baarissa työporukan kanssa, ja tapasin työkaverini miespuolisen kaverin. En tuntrenut häneen mitään vetoa. Olin hiukan humalassa, ja jossain vaiheessa iltaa keskustelimme hetken kahdestaan. En ollut flirttaillut hänelle, olin ollut illan aikana mielestäni vain mukava häntä kohtaan. Hän suuteli minua. Vastasin suudelmaan, mutta kun tajusin että mitä ihmettä tässä on tapahtumassa lopetin, sanoin etten pysty ja lähdin pois. Olen potenut todella huonoa omaatuntoa. Olen päättänyt olla kertomatta miehelleni, sillä suudelma ei merkinnyt mitään. En halua tuottaaluottamuspulaa suuhteeseemme. Onko kellään vastaavia kokemuksia?

T. Ahdistunut vaimo, joka rakastaa miestään ja perhettään

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suutelin kolmatta naista.

Vierailija
22/112 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on varmaan vitsi. Ei kenellekään voi tulla NOIN PAHA mieli yhdestä suudelmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/112 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä seuraavan kerran juot vähemmän? Suurin osa pahasta jäisi tapahtumatta, jos oppii rajansa alkoholin kanssa.

Vierailija
24/112 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut toisella puolella tätä tilannetta. Se nainen, jota toisen aviomies suuteli. Olimme yhtä mieltä siitä että se oli virhe, eikä hän tietääkseni kertonut asiasta vaimolleen.

Sittemmin meistä tuli kavereita, käydään yhä toisinaan kahvittelemassa täysin platonisesti. Nautin hänen seurastaan, mutten aio toistaa samaa virhettä uudestaan. Minulla on yhä huono omatunto ja niin hänelläkin, ymmärtääkseni.

Vierailija
25/112 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin otsikon perusteella, että ap on mies. Petyin.

Sama

Vierailija
26/112 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä suutelin kolmatta naista.

Koko yhtyettä?

Vierailija
27/112 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

dkssdkaksd kirjoitti:

Tämä ei ole erityisen vakava kömmähdys, ja miehesi antaa sen anteeksi. Olisi eri asia, jos olisit pettänyt miestäsi harrastamalla seksiä

Höpsis. Ei järvi soutamalla kulu.

Vierailija
28/112 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pian löydät itsesi lykkimässä vastaan vieras kúlli pillússasi.

Tuohan se just oliskin niin hauskaa ettei mitään rajaa! Eipä olis valittamista lykkiessä :D

Vierailija
29/112 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko mieluummin että miehesi kuulee jostain muualta? Ei parisuhteessa saa olla tuollaisia salaisuuksia. Jos miehesi suutelisi toista, haluaisitko asian jäävän pimentoon?

Jos mieheni suutelisi toista, en todellakaan haluaisi kuulla siitä. Joku kännipusu ei mitään merkkaa, puhuminen siitä on ihan turhaa ja voi jossain tilanteessa tuoda aivan turhaa mustasukkaisuutta.

Vierailija
30/112 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdeksan vuoden aikana olet kerran vierasta suudellut.

Kun vanhana mietit elättyä elämääsi niin ymmärrät että toi on ihan pikkujuttu.

Vierailija
31/112 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä nyt tulee tehtyä tyhmyyksiä. Muistahtan olla miestäsi kohtaan myös anteeksiantavainen, kun hän tekee tyhmyyksiä. Kännipussailut ei tarkoita mitään, unohda koko juttu.

Vierailija
32/112 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että pettäminen on vain hupsista vaan. Mahatko oikeasti rakastaa kun reaktioksi on vain suudella muita takaisin noin vain...

Vierailija
33/112 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

stanan lorttto

Vierailija
34/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne! En ole kertonut tapahtuneesta miehelleni, ja olo on hiukan rauhoittunut viikonlopun jälkeen. Toki paha mieli vaivaa edelleen ajoittain, mutta en ole valmis tuottamaan mieheni ja minun välille epäluottamusta ja riitoja yhden virheen takia. Rakastan miestäni ja perhettäni yli kaiken muun, ja olen valmis potemaan syyllisyyden yksinäni ja jatkaa normaalia perhe-eloa :) Mietiskelin myös asiaa siltä kantilta, että jos miehelleni olisi käynyt samanlainen juttu, niin en itse haluaisi tietää asiasta. Vaikka kyseessä onkin vain pieni moka, ja tietenkin antaisin sen anteeksi, niin se saattaisi luoda ainakin itselleni mustasukkaisuutta tulevilla kerroilla, kun mieheni kävisi jossain ilman minua. Aion unohtaa koko jutun ja keskittyä jatkossakin perheeseeni :)

Ap

Vierailija
35/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä nyt tulee tehtyä tyhmyyksiä. Muistahtan olla miestäsi kohtaan myös anteeksiantavainen, kun hän tekee tyhmyyksiä. Kännipussailut ei tarkoita mitään, unohda koko juttu.

Niin, kun pistää kaiken kännin piikkiin, ja jatkaa juomista, niin mitä ei enää voisi anteeksi, kun kännissä ja läpällä. Seksi vieraan kanssa? Toistuva seksi saman henkilön kanssa? Seksi jalkapallojoukkueen kanssa? No kännissä, ja läpällä.

Vierailija
36/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tässä nyt koko tarina, sillä ei kai kukaan pelkästä suudelmasta noin ahdistu? Vai otitko myös kullia suuhun?

Vierailija
37/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enenmän asian salaaminen on pettämistä, kuin suuteliminen. Parisuhteen pitäisi perustua avoimuuteen, eikä asioiden salaamiseen. Se, että tiedät että mies hyppisi tuosta seinille, etkä siitä kerro on sitiä, että on selvä merkki, että on tehty jotain sellaista mitä ei olisi pitänyt. 

Vierailija
38/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksistanne! En ole kertonut tapahtuneesta miehelleni, ja olo on hiukan rauhoittunut viikonlopun jälkeen. Toki paha mieli vaivaa edelleen ajoittain, mutta en ole valmis tuottamaan mieheni ja minun välille epäluottamusta ja riitoja yhden virheen takia. Rakastan miestäni ja perhettäni yli kaiken muun, ja olen valmis potemaan syyllisyyden yksinäni ja jatkaa normaalia perhe-eloa :) Mietiskelin myös asiaa siltä kantilta, että jos miehelleni olisi käynyt samanlainen juttu, niin en itse haluaisi tietää asiasta. Vaikka kyseessä onkin vain pieni moka, ja tietenkin antaisin sen anteeksi, niin se saattaisi luoda ainakin itselleni mustasukkaisuutta tulevilla kerroilla, kun mieheni kävisi jossain ilman minua. Aion unohtaa koko jutun ja keskittyä jatkossakin perheeseeni :)

Ap

Sen minkä taakseen jättää sen edestään löytään, hymiöitä.

Vierailija
39/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen yllätys miehelle jossain työpaikan avec illassa, kun selän takana supistaan ai noikin on vielä yhdessä vaikka sen vaimo säätää x kanssa :D

Vierailija
40/112 |
10.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tässä nyt koko tarina, sillä ei kai kukaan pelkästä suudelmasta noin ahdistu? Vai otitko myös kullia suuhun?

Ainakin siinä tarinassa jonka tämä ap työkaverin kaveri kertoo tälle työkaverille, joka sitten taas jakaa oman versionsa muille työkavereille ja se tarina onkin jo kolmen kimpaa, joka menee ap miehelle :D