Suutelin toista miestä..
Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa 8 vuotta. Rakastan häntä. Hän on ihana aviomies ja isä lapsillemme. Olin baarissa työporukan kanssa, ja tapasin työkaverini miespuolisen kaverin. En tuntrenut häneen mitään vetoa. Olin hiukan humalassa, ja jossain vaiheessa iltaa keskustelimme hetken kahdestaan. En ollut flirttaillut hänelle, olin ollut illan aikana mielestäni vain mukava häntä kohtaan. Hän suuteli minua. Vastasin suudelmaan, mutta kun tajusin että mitä ihmettä tässä on tapahtumassa lopetin, sanoin etten pysty ja lähdin pois. Olen potenut todella huonoa omaatuntoa. Olen päättänyt olla kertomatta miehelleni, sillä suudelma ei merkinnyt mitään. En halua tuottaaluottamuspulaa suuhteeseemme. Onko kellään vastaavia kokemuksia?
T. Ahdistunut vaimo, joka rakastaa miestään ja perhettään
Kommentit (112)
Niinpä naisen suudellessa vierasta miestä se on vain vahinko ja pikkujuttu mutta annas olla jos mies tekee saman niin johan tämä feministilauma täällä on valmis kivittämään tuon raukan miehen. Tasa- arvoako? No ei!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa, minäkin olen hairahtanut. Olemme vain ihmisiä ja erehtyväisiä. Elämä on. Ihmiset on ristiriitaisia. Kärsit nyt hetken huonosta omasta tunnosta, se menee kyllä ohi. Tsempit<3
Kiitos! Mietin että teenkö oikein kun en kerro suudelmasta miehelleni. En halua aijeuttaa hänelle mielipahaa , sillä en halua suudella muita miehiä.. ap
Toivottavasti hän saa sitten tietää pettämisestä toista reittiä, kun sulla ei selkäranka riitä seisomaan tekojesi takana. Mielipaha lie suurempi sitten KUN asia hänelle selviää sekä se että olet valehdellut/salaillut.
Minua yllättäen mies myös viikonloppuna halusi suudella. Olin aika pahasti humalassa ja melko leikkisällä päällä. Mies heitti anna pusu!? Laitoin huulet tötterölle ja säikähdin kun tajusin että hän yritti KIELISUUDELMAA.
Leikki ei toki tähän jäänyt, lopulta joku halusi syödä minut ja sain hetken lamaannuksen jälkeen revittyä tilanteesta itseni pois.
En seurustele. Vähän viikonlopun jälkeen mietin, olisiko parempi että olisi se oma mies ja ei joisi enää koskaan alkoholia?
En ole mikään kovinkaan seksuaalinen olento ja en ymmärrä miksi miehet lukevat väärin ja näkevät minut väärin..
Vierailija kirjoitti:
Voi eei no onneks lopetit sitten. Keskittyisin ehkä enemmän perheeseen sinuna:))
Jos tää olis ollu miehen alottama ois vastaukset aivan eri settiä
Missä se moraalisaarna viipyy tästä aiheesta mikä tulee jos mies suutelee vierasta naista vai onko naisilla se erityisoikeus pussailla kenen kans haluaa??? Jos tää olis ollu mies pussaamassa naista niin sitä raivokommenttien määrää?
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on varmaan vitsi. Ei kenellekään voi tulla NOIN PAHA mieli yhdestä suudelmasta.
Mulle tuli paha mieli siitä että työkaveri pussasi mua pikkujouluissa. En vastannut pusuun ja se tosiaan oli vain pusu. Tuntui kuitenkin pahalta että olen käyttäytynyt niin, että ko työkaveri luuli että voi pussata mua..
Ja joo kerroin miehelle ja hänellä ei ollut ongelmaa asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä selvästi lähtenyt keskustelut käsistä. Ei ole tapahtunut muuta kuin suudelma. Itse asiassa en jaksa tänne asiasta enää kommentoida, sillä tiedän että mieheni ei tule koskaan asiasta mistään kuulemaan, enkä aio vaivata jutulla päätäni yhtään enempää. Te varmasti siellä ruudun toisella puolella nautitte toisten ihmisten kärsimyksestä, mutta tässä ei ole jätetty mitään kertomatta ja voin täysin rehellisin mielin sanoa, että kertomatta jättäminen on oikea ratkaisu. Mieheni ei ole yltiömustasukkainen. En vain halua pahoittaa hänen mieltään. Teidän ei tarvitse ratkaisuani ymmärtää :) Hyviä päivänjatkoja vain kaikille niille, jotka kommentoivat asiallisesti. Ja teillekin, jotka ette. Ehkä jonain päivänä ymmärrätte, että elämä ei ole niin mustavalkoista :)
Ap
Ehkä jonain päivänä sinäkin ymmärrät, että että itselleen kannattaa olla rehillinen eikä yritää puhua mustaa takaisin valkoiseksi. : )
Lol :D naurattaa lukea täältä et jengi kokee ap:n niin hiton epärehelliseksi, jos ei meinaa kertoa miehelleen jostain yhdestä kännisuutelosta :DDDDDDDDDDDDD kyllä rehellisyys maan perii ja mitä kaikkea te vielä keksittekään. Hei ap, rauhoitu, mitään isoa ei ole tapahtunut. Et varmasti ole ensimmäinen ihminen, joka perheellisenä PUSSAA toista kuin omaa puolisoaan. Jos teillä suhteessa kaikki oikeasti hyvin ja kadut asiaa, niin oikeesti, unohda koko juttu. Ei kannata edes lukea tätä ristiinnaulitsemispalstaa. Olet hyvä äiti ja puoliso.
Entä jos ap ois mies? Haukkusit sen niin maanrakoon kiroten ja todella isoa olis tapahtunu ja kehotettas naista jättämään koko sika??empä ole täällä tämän tapasta aihetta nähnyt jossa ei miestä haukuttas aivam lyttyyn. Ihana kaksinaismoralismi x10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on varmaan vitsi. Ei kenellekään voi tulla NOIN PAHA mieli yhdestä suudelmasta.
Mulle tuli paha mieli siitä että työkaveri pussasi mua pikkujouluissa. En vastannut pusuun ja se tosiaan oli vain pusu. Tuntui kuitenkin pahalta että olen käyttäytynyt niin, että ko työkaveri luuli että voi pussata mua..
Ja joo kerroin miehelle ja hänellä ei ollut ongelmaa asian kanssa.
Näin juuri pitäisi toimita. Mieskin varmasti arvostaa kun tietää voivansa luottaa naiseensa.
Uskomatonta miten täällä vähät välitetään vieraiden pussailusta tai " yllätyssuikkareista " ja muusta perseilystä kun kyseessä on nainen. Miehille perustetaan ihan omat haukkumaketjut tällaisen sattuessa tai jos tekee jonkun pienen mokan tai vain väärän sanan... Sairaammaksi vaan menee tämä foorumi
Ei maailma pariin pusuun kaadu! Viime viikonloppuna olisi tehnyt mieli suudella "työkaveria" firman juhlissa. Onko se pahempi että haluaa tehdä jotain mutta ei tee vaiko se että puolivahingossa päätyy tekemään jotain ja katuu heti?
Vierailija kirjoitti:
Ei maailma pariin pusuun kaadu! Viime viikonloppuna olisi tehnyt mieli suudella "työkaveria" firman juhlissa. Onko se pahempi että haluaa tehdä jotain mutta ei tee vaiko se että puolivahingossa päätyy tekemään jotain ja katuu heti?
Hyvä kommentti tähän ketjuun. Itse kerroin vastaavasta tilanteesta vaimolleni viitisen vuotta sitten. Sitä ennen meillä meni hyvin, sen jälkeen mustasukkaisuus on aina tietyin väliajoin luikerrellut suhteeseemme. Etenkin silloin jos on sellainen iltameno, johon on menossa vain toinen meistä. Olemme siis edelleen yhdessä, mutta jos nyt voisin valita toisin, olisin ollut kertomatta asiasta. Vaimostani on tullut hyvin mustasukkainen ja hän ottaa asian puheeksi, jos meillä on pari kertaa vuodessa jokin isompi riita. Sanoo, että ei uskalla enää luottaa ja pelkää, että vastaavanlainen tilanne toistuisi, mutta jossa mentäisiin sitten vielä pidemmälle. Harmittaa, että rikoin luottamuksen välillämme. Rakastan vaimoani ja syytän itseäni, että menin tekemään tuon pienen virheen. Koska en ole koko naimisissaolomme aikana katsellut muita naisia "sillä silmällä", koen näin jälkiviisaana, että olisi ollut vain valkoinen valhe jättää kertomatta tuo yksi suudelma. T. Katuva
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla armollinen itselleen sekä toisille. Maailma ei kaadu yhteen suuteluun. Ei, vaikka se olisi kiihkeäkin. Kun se tilanne nyt on mikä on ja virhe jo tapahtunut, niin ei siinä oikeastaan haittaa, vaikka mentäisiin vähän pidemmällekin. Kättä housuihin ja sen sellaista. Jokainenhan tietää, mitä kiihkeä suuteleminen ja muu hierominen fysiologisesti aiheuttaa. Luonnollisia reaktioita. Patoutumien estämiseksi ne on paras hoidella pois häiritsemästä. Jos nyt on jo sylkeä vaihdettu ja toosaa räplätty, niin ei se mitenkään isoa periaatteellista ongelmaa tee enää vaikka pienet kiimaiset pikavarvit siinä saman tien vedettäisiin. Saa tilanteen sitten ohi kerralla ja kunnolla. Kermapiirakka ja lerpahtanut soiro ovat parhaat keinot lopettaa moiset epäilyttävät puuhat, ei tee sitten enää yhtään mieli. Ei tällainen laajennettu suudelma ole mitään huomionarvoista, eikä sen vuoksi kannata alkaa parisuhdetta riskeeraamaan.
Ei ihan nyt suoraanverrannollinen tämä sun sepustuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla armollinen itselleen sekä toisille. Maailma ei kaadu yhteen suuteluun. Ei, vaikka se olisi kiihkeäkin. Kun se tilanne nyt on mikä on ja virhe jo tapahtunut, niin ei siinä oikeastaan haittaa, vaikka mentäisiin vähän pidemmällekin. Kättä housuihin ja sen sellaista. Jokainenhan tietää, mitä kiihkeä suuteleminen ja muu hierominen fysiologisesti aiheuttaa. Luonnollisia reaktioita. Patoutumien estämiseksi ne on paras hoidella pois häiritsemästä. Jos nyt on jo sylkeä vaihdettu ja toosaa räplätty, niin ei se mitenkään isoa periaatteellista ongelmaa tee enää vaikka pienet kiimaiset pikavarvit siinä saman tien vedettäisiin. Saa tilanteen sitten ohi kerralla ja kunnolla. Kermapiirakka ja lerpahtanut soiro ovat parhaat keinot lopettaa moiset epäilyttävät puuhat, ei tee sitten enää yhtään mieli. Ei tällainen laajennettu suudelma ole mitään huomionarvoista, eikä sen vuoksi kannata alkaa parisuhdetta riskeeraamaan.
Onhan siinä aste-ero, mutta kuitenkin kyse on vain ajoituksesta, mistä vaiheessa toteaa "ei pysty" ja lopettaa sekä poistuu. Virhe tapahtuu siinä kohtaa, kun alkaa pusuttelemaan, on antanut tilanteen jo edetä niin pitkälle. Loppu on vain damage controllia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan siinä aste-ero, mutta kuitenkin kyse on vain ajoituksesta, mistä vaiheessa toteaa "ei pysty" ja lopettaa sekä poistuu. Virhe tapahtuu siinä kohtaa, kun alkaa pusuttelemaan, on antanut tilanteen jo edetä niin pitkälle. Loppu on vain damage controllia.
Yksi pusu ja pyllypano ovat sun mielestä siis aivan yhtä pahoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi pusu ja pyllypano ovat sun mielestä siis aivan yhtä pahoja?
Kärjistäen kyllä. Uskollisuus ja luottamus särkyy sillä hetkellä, kun fyysinen intiimi kosketus tapahtuu. Ei voi vain pettää vähäsen, pettämistä yhtä kaikki. Toisaalta jos kyseessä on humalainen hairahdus kertaluontoisesti ilman tunteita yms, niin ei se sen vakavammaksi sitä hairahdusta tee, riippumatta siitä, mitkä ruumiinosat ovat käytössä.
Miksi edes tuo huomionhakuinen nainen tuli avautumaan tänne palstalle? Tai no varmaan juuri siksi kun on niin huomionhakuinen. Tai sitten avaus oli pelkkä provo jota eniten veikkaan.
Hei kaikki! Täällä ap, tuli yhtäkkiä mieleen tämä aloitus. Pussauksesta on nyt kuukausi aikaa, ja asia on jäänyt vallan pois mielestäni. Meillä menee mieheni kanssa hyvin, enkä ole todellakaan pussaillut tämän jälkeen kenenkään muiden miesten kuin omani kanssa :D Oli oikea päätös olla kertomatta miehelleni, olisin turhaan pahottanut hänen mielensä. Nyt olen kärsinyt oman mielipahan pois ja todennut, että jätän asian taakseni, ja en ole juttua enää miettinyt, eikä se ole vaikuttanut suhteeseemme mieheni kanssa millään tavalla. Halusin tulla kertomaan kuulumiset tänne nyt, kun tilanne on rauhoittunut, jos tästä olisi vaikka apua jollekin toiselle, joka kokenut samaa. Tsemppiä<3
Ap
Siis mitä ihmettä tää keskustelu. Täällä syytetään toisten parisuhteen tilaa huonoksi, "erotkaa"-kommentteja, yhden kertomatta jääneen pusun vuoksi pitäisi jäädä lapsia elämään kahden kodin välille? Älytöntä! Virheitä tapahtuu, elämä on! Ap, hyvä että kadut, keskity mieheesi, rakasta häntä ja unohda koko juttu.
Esa