USA:n konservatiivimedia tarttui Päivi Räsäsen tapaukseen – kansanedustaja on amerikkalaishaastattelussa huolissaan sanan- ja uskonnonvapaudesta Suomessa
Taas toimii laki meillä hienosti.
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Joku pienen maan kolmannen luokan lahkolaispoliitikko saa lipsuteltua itselleen näkyvyyttä Amerikan Seiskassa. Mitä väliä? :D
No, kyllähän Halla-aho yritti samaa ennen Trumpin ja Putinin tapaamista Helsingissä, mutta jostain kumman syystä floppasi pahasti.
Kaikkea kanssa .. Itse olen sukupuolisuudeltani epämääräinen ja jumalien (Islam, Christianity) kerrottu pikkumaisuus jopa huvittaa. Miksi vaivata oikeuslaitosta näin naurettavilla jutuilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää vain, miksi kukaan ei puuttunut erään imaamin lausuntoon, että Koraanin mukaan homot pitää tappaa.
Miksi kuvittelet ettei puuttunut?
Lähde tai linkki siitä puuttumisesta, kiitos.
Jos sinä kerran tiedät siitä, niin silloinhan siihen on puututtu. Jos asiaan ei olisi kukaan mitenkään reagoinut, et sinä tietäisi siitä yhtään mitään.
Tuossa on edellisellä sivulla on Youtube-linkki imaamin kommentteihin A-Studion islam-illassa. Nyt voit kertoa, onko siihen puututtu.
Kristittyjä tuntuu lähinnä harmittavan se että eivät voi itse puhua samoin kuin tuo imaami
Eikun kerro nyt onko siihen puututtu.
Päivillä olisi varmasti paljon liki kommunistisia mielipiteitä. Kumma ettei Fox käyttänyt tilaisuutta esitellä niitä. :(
Niin paljon rakkausmarssijoita ja niin paljon vihaa. Miksi?
Joku pienen maan kolmannen luokan lahkolaispoliitikko saa lipsuteltua itselleen näkyvyyttä Amerikan Seiskassa. Mitä väliä? :D