Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmänympärysvoiteen käyttö vs tavallinen kasvovoide

Vierailija
07.09.2019 |

En ole oikeastaan koskaan käyttänyt silmänympärysvoidetta. Olen levittänyt tavallisen kosteusvoiteen koko kasvoille, myös silmänympärysiholle.
Mitä eroa noilla on loppupeleissä?
Olisiko silmänympärykseni jotenkin eri näköiset nyt 37-vuotiaana jos olisin käyttänyt silmänympäryksiin erikseen tarkoitettua voidetta? Seerumeita käytän säännöllisen epäsäännöllisesti ja niitäkin levitän surutta silmänympäryksiin.

Sanon aina etten käytä silmänympärysvoidetta mutta mitä se tarkoittaa? Levitän kuitenkin joka päivä voidetta silmänympäruksiin 😅
Iho on siltä alueelta vähemmän kimmoisa kuin ennen muttei minulla ole silmäpusseja eikä hirveästi ryppyjä vaikka niitäkin on jo havaittavissa. Joillain ikäisilläni on enemmän ryppyja ja joillain vähemmän eli ihan perus 37-vuotiaan naama kai on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva kun rasva. Yksi rasvapurkki, jonka käytän loppuun, oli sitten kyseessä reidet, naama, kädet..

Vierailija
2/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ihotautilaakarit-tyrmaavat-silmanym…

Herkän ihon kasvovoidetta esim. apteekista atooppiselle iholle tarkoitettua lisäaineetonta ja hajutonta rasvaa silmienkin ympärille jos talvella kuivuu olen käyttänyt. Jotkut voiteet voivat ärsyttää silmiä mutta apteekin herkän ihon voide on käynyt silmienkin ympäystään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enimmäkseen ne kai on ihan huijausta, saadaan myytyä useampi purkki ja kalliimmalla litrahinnalla. Teen samoin kuin sinä, sama rasva menee koko naamalle eikä mitään pahaa ole tapahtunut 😅.

Vierailija
4/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mulla oli sellanen vaalenpunainen purkki kynsinauhavoidetta (siis jota käytetään vain kynsinauhoille???) sehän oli luksusta naamassa. Imeytyi todella hyvin, eikä puskenut läpi.

Vierailija
5/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän niin laadukkaita seerumeita ja kasvovoiteita, että ne on varmasti parempia kuin marketin silmänympärysvoiteet. Ei ole ryppyjä vielä yhtään. N31

Vierailija
6/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 64 v. Ikinä en ole käyttänyt mitään tököttejä. Kasvot huuhdon vedellä aamuisin ja jos on kuuma. Vain suihkussa saippoolla oesen. Ihoni on virheetön ja rypytön.

Vierailija
7/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, 10 vuoden päästä tarkastele asiaa uudelleen, silloin on vielä enemmän merkitystä mitä levittää silmänympäryksiin. Tavallinen kasvovoide turvottaa helposti silmänympärykset ja jos on herkät silmät tavallinen voide saattaa ärsyttää silmiä.

Vierailija
8/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin hyvin laadukasta silmänympärysvoidetta joskus 37-43 ikäisenä ja kerran unohdin ottaa putelin mökkireissulle mukaan. Laitoin siis vain tavallista apteekin rasvaa kasvoille, olisikohan ollut jotakin Decubalia tai vastaavaa. En huomannut yhtään mitään eroa, joten lopetin kalliiden voiteiden oston kokonaan ja nyt en ole niitä käyttänyt enää pariin vuoteen yhtään. Ryppyjä ei ole vieläkään ja kasvojen iho silmän ympäryksineen ovat oikein hyvässä kunnossa.

Tottakai voide oli aina kivan tuntuista, mutta en kyllä enää sitä osta ellei tilanne jotenkin muutu.

Vierailija
9/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perintötekijät ja elämäntavat vaikuttavat eniten ryppyihin. En ole nähnyt että noilla rasvoilla niihin juurikaan vaikutusta kunhan hetkellisesti turvottavat ihoa niin että joo rahapussi vain kevenee mutta rypyt jää. Mielestäni ikääntymiseen kuuluu rypyt ja outoa jos vanhalla ihmisellä naama olisi kuin vauvan pepa sileä. 

Vierailija
10/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 64 v. Ikinä en ole käyttänyt mitään tököttejä. Kasvot huuhdon vedellä aamuisin ja jos on kuuma. Vain suihkussa saippoolla oesen. Ihoni on virheetön ja rypytön.

No just, laitahan kuva todistusaineistoksi. :)

On tainnut optikkokäynnitkin jäädä välistä?

Vierailija
11/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin hyvin laadukasta silmänympärysvoidetta joskus 37-43 ikäisenä ja kerran unohdin ottaa putelin mökkireissulle mukaan. Laitoin siis vain tavallista apteekin rasvaa kasvoille, olisikohan ollut jotakin Decubalia tai vastaavaa. En huomannut yhtään mitään eroa, joten lopetin kalliiden voiteiden oston kokonaan ja nyt en ole niitä käyttänyt enää pariin vuoteen yhtään. Ryppyjä ei ole vieläkään ja kasvojen iho silmän ympäryksineen ovat oikein hyvässä kunnossa.

Tottakai voide oli aina kivan tuntuista, mutta en kyllä enää sitä osta ellei tilanne jotenkin muutu.

Olen huomannut saman että apteekin herkän ihon voiteet ajaa ihan saman asian kuin kalliit ihme voiteet. 

Vierailija
12/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, 10 vuoden päästä tarkastele asiaa uudelleen, silloin on vielä enemmän merkitystä mitä levittää silmänympäryksiin. Tavallinen kasvovoide turvottaa helposti silmänympärykset ja jos on herkät silmät tavallinen voide saattaa ärsyttää silmiä.

Miettisin että onko se tavallinen kasvovoide hyvä muuallekkaan iholle jos se ärsyttää silmiä. Siinä voi olla jotain säilöntäaineita ym. myrkkyjä kun tavallinen tavis ei saa mitään tolkkua niistä pienellä präntätysitä tuoteseloiteista. Apteekin parabeenittomat ja hajustamattomista voiteista olen löytäny herkän ihon ja atatooppisten sarjoista sopivia voiteita silmänympärystäänkin. Apteekista voi kysellä näytepakkauksia jotta voi kokeilla ennen kuin ostaa turhia tuotteita. Marketti rasvoja en enään voi käyttää.

Vierailija
13/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän rauhoittavaa silmänympärysvoidetta koska se laskee näkyvästi turvotusta ja on helmiäistä seassa joka näyttää heleältä. Käytän sitä myös huulilla. Ryppyjä en ole edes ajatellut, tulee jos tullakseen.

Enemmän simänympärysihoon vaikuttaa venyttäminen joka löysyttää ihoa ja sellaiset silmämeikinpoistoaineet jotka kuivattavat. Siis parempi välttää huonoa kuin tavoitella koko ajan parempaa ja ihmettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän