Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ylipaino karkottaa miehet?

Vierailija
05.09.2019 |

Ylipaino ei tee naisesta rumaa.
Ylipainoiset ovat upeita persoonia.

Kommentit (270)

Vierailija
161/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua karkoita. Mutta en mä kyllä parisuhdetta haluakaan.

Ruokaan liittyen ainoa ongelma on se että monet ihmiset syövät kuin siat, siis aivan vastenmielisesti, törkyisesti. Mutta siihen syyllistyvät myös normaalipainoiset. Joten sikamaisuus karkottaa mut, mutta ylipaino ei karkota.

Joissain ylipainoisissa on se hyvä puoli että ne osaa ottaa rennommin kuin jotkut normaalipainoiset. En tykkää kaameista pingottajista ja tärkeilijöistä.

Vierailija
162/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri luon lääketieteellisestä julkaisusta, että vaihdevuodet eivät lihota vaan yleensä niiden aikaan ruokailu-tai liikuntatavat muuttuvat.

Höpön löpö,tasan tarkkaan naisilla hormonien heilahtelut ja varsinkin estrogeeni lihottaa,varsinkin jos on jo muutenkin estrogeeni dominantti. Myöskin kilpirauhanen rupeaa usein temppuilemaan vaihdevuosien kolkutellessa,joka myöskin on hormoni ongelma. Mutta turha teille munakkaille on selittää naisen kehon ja hormonien toiminnasta kun sitä on liian vaikeaa tajuta. Kaikki johtuu vain oh,sohvalla istumisesta,sipsien mässyttämisestä ja elämänhallinta ongelmista . 

Helvetti että on lapsellista porukkaa täällä. 

Olen kylläkin yli 50-vuotias hoikka nainen ja olen mietiskellyt, alanko jossakin vaiheessa vain lihomaan. Ylipaino puolestaan saattaa aiheuttaa liiallista estrogeenin tuotantoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset läskit miehet haluavat hoikkia naisia. Lihavat ukkelit eivät huomaa omaa läskiyttään.Kaljut ukot vaativat naisilta täydellisyyttä, vaikka itse ovat rumia, kaljuja, isomahaisia, turvonneita porsaita.

Kyllä meitä rumia, isomahaisia ja turvonneita porsaita on nykynaisissakin ihan kiitettävästi. Ja vaikka kuinka kaltaisiaan katukuvassa näkee niin ihan yhtä kamalalta se oma peilikuva yhä edelleen näyttää eikä se vastaavanlainen toisen sukupuolen edustaja muutu sen viehättävämmäksi.

Ketju on muutenkin surullista luettavaa, ei se oma ulkomuoto muutu pätkääkään kivemmaksi vaikka kuinka s¤lvaakin toisia. Päinvastoin, moinen katkeruus ja v*h¤ rumentaa vaan entisestään. Melkeinpä olisi fiksumpaa keskittää tuokin aika ja energia niiden omien extrokilojen kanssa t¤ppelemiseen kun ne kerran saa pinnan noin pir*n tiukalle. Tai sitten vaikka niiden hyväksymiseen kunhan loppuu tuo naurettava mussutus ja muiden ulkonäön kritisointi.

Ja tämä koskee ihan kumpaakin sukupuolta.

N43

Vierailija
164/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokaan liittyen ainoa ongelma on se että monet ihmiset syövät kuin siat, siis aivan vastenmielisesti, törkyisesti. Mutta siihen syyllistyvät myös normaalipainoiset. Joten sikamaisuus karkottaa mut, mutta ylipaino ei karkota.

Joissain ylipainoisissa on se hyvä puoli että ne osaa ottaa rennommin kuin jotkut normaalipainoiset. En tykkää kaameista pingottajista ja tärkeilijöistä.

Kukapä tykkäisi. Itse olen kyllä huomannut että noiden rentojen pulluk¤iden vähemmistön lisäksi on se äänekäs enemmistö niitä ähkäviä ja puhkavia ylipainoisia, joille MIKÄÄN ei koskaan eikä ikinä ole mieleen tai hyvin. Ovat kuin per*eeseen a*muttuja karhuja 24/7.

Vierailija
165/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä kuin miehen kaljuus, hintelyys ja lyhyys karkottaa naiset

Deittailen itseäni lyhyempää, hoikkaa / hintelää miestä. Kun katson häntä, sykähtää sydämeni ja vähän muuallakin. Hän on mielestäni erittäin seksikäs. Myös hellä, huolehtiva ja huomaavainen.

Itse asiassa rakastuin nopeasti korviani myöten. Hän kertoi profiilissaan pituutensa, jos mietitte sitä. Ai niin, ja erittäin pienituloinen, jos se on seuraava kysymys.

Deittisivujen kautta tapaamissani oli myös pitkiä ja lihaksikkaita. Oikein kivan näköisiä ja haluaisivat tavata minua uudestaan.

Kyse on siitä yksittäisestä IHMISESTÄ. Persoonasta. Tämä on joidenkin miesten hyvin vaikea käsittää tällä palstalla. N

Vierailija
166/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaanko mystisillä naishormoneilla lopettaa maapallon nälänhädät?

Vierailija
167/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

persoonan laatu ei liity mitenkään kehonrakenteeseen.

Vierailija
168/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut miehet on kans upeita persoonia. Palsta kattelee peiliin.

... ja sit syyttää kaikkia muita kun ei itteensä kestä kuitenkaan.

Vierailija
169/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö joka ei osaa pitää huolta edes itsestään. Kuinka hän pystyisi huolehtimaan esim. lapsista. Kyse ei ole ulkonäöstä, se on terveysriski. Läski tapaa. Miksi joku siis on niin tyhmä että lihottaa itsensä huonoon kuntoon koska kyse ei ole mistään muusta kuin omista valinnoista.

Vierailija
170/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pystyy olemaan tekemisissä ärsyttävän lihavan kanssa? Ei sovi ainakaan mihinkään työpaikalle.

Vierailija
171/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilö joka ei osaa pitää huolta edes itsestään. Kuinka hän pystyisi huolehtimaan esim. lapsista. Kyse ei ole ulkonäöstä, se on terveysriski. Läski tapaa. Miksi joku siis on niin tyhmä että lihottaa itsensä huonoon kuntoon koska kyse ei ole mistään muusta kuin omista valinnoista.

Koska tyhmyys.

Vierailija
172/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaamea pingottava tärkeilijä ja armoton läski, aivan järkyttävä yhdistelmä!

Vierailija
173/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun myötä muistinkin taas miksi olen itsetuhoinen, masentunut ja toivoni menettänyt, enkä uskalla liikkua kodin ulkopuolella (tietää mitä ihmiset ajattelevat, jos esim menen kävelylle: "tuolla se porsas menee, hyi helvetti".) T: Masentunut läski. Kait te ymmärrätte ettei haukkuminen ja ihmisarvon vieminen saa ketään laihtumaan?

On eri asia sanoa että läski ei viehätä deittailumielessä, kuin epäinhimillistää ja viedä läskin ihmisarvo. Jälkimmäistä näkee tässä ketjussakin paljon. Sekin loukkaa syvästi kun sanotaan ettei _kukaan_ voisi läskiä aidosti rakastaa ja haluta.

Vierailija
174/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri luon lääketieteellisestä julkaisusta, että vaihdevuodet eivät lihota vaan yleensä niiden aikaan ruokailu-tai liikuntatavat muuttuvat.

Höpön löpö,tasan tarkkaan naisilla hormonien heilahtelut ja varsinkin estrogeeni lihottaa,varsinkin jos on jo muutenkin estrogeeni dominantti. Myöskin kilpirauhanen rupeaa usein temppuilemaan vaihdevuosien kolkutellessa,joka myöskin on hormoni ongelma. Mutta turha teille munakkaille on selittää naisen kehon ja hormonien toiminnasta kun sitä on liian vaikeaa tajuta. Kaikki johtuu vain oh,sohvalla istumisesta,sipsien mässyttämisestä ja elämänhallinta ongelmista . 

Helvetti että on lapsellista porukkaa täällä. 

Olen kylläkin yli 50-vuotias hoikka nainen ja olen mietiskellyt, alanko jossakin vaiheessa vain lihomaan. Ylipaino puolestaan saattaa aiheuttaa liiallista estrogeenin tuotantoa.

https://yle.fi/uutiset/3-10401726

”Vaihdevuodet kerryttävät kilon rasvaa vuodessa ja löysyttävät naisen lihakset – lihaslegenda Kike Elomaakin joutuu taistelemaan läskiä vastaan”

Vierailija
175/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole joku muu kuin kroppa mikä määrää näissä parisuhdejutuissa. Mä olen ns. tikissä ja monien mielestä unelmavartaloinen ja naama on ihan perus, mutta mulla ei ole ollut vientiä ikinä. Moni mun ystävistä on hyvin eri mallisia ja heillä on ollut vientiä aina ja saavat ilmeisesti useinkin huomiota esim. Kaupassa. Mua ei kyl lähesty kukaan.

Joten en usko, että kropalla on niin suurta vaikutusta kun mennään oikeisiin suhteisiin. Moni asia voi näyttää nätiltä, mutta ei sitä välttämättä omaksi halua.

Vierailija
176/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ylipainoinen voi olla ihan kaunis naamaltaan, mutta vielä kauniimpi olisi normaalipainossa. Ylipaino rumentaa niin naisia kuin miehiäkin. Ja karkoittaa se naisetkin, ihan siinä missä miehetkin. Ei se ylipainoinen kroppa kivalta näytä, ja ylipainon kanssa tulee muitakin ongelmia kuin se ulkonäön rumentuminen... Siis jos puhutaan isommasta ylipainosta.

Vierailija
177/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun myötä muistinkin taas miksi olen itsetuhoinen, masentunut ja toivoni menettänyt, enkä uskalla liikkua kodin ulkopuolella (tietää mitä ihmiset ajattelevat, jos esim menen kävelylle: "tuolla se porsas menee, hyi helvetti".) T: Masentunut läski. Kait te ymmärrätte ettei haukkuminen ja ihmisarvon vieminen saa ketään laihtumaan?

On eri asia sanoa että läski ei viehätä deittailumielessä, kuin epäinhimillistää ja viedä läskin ihmisarvo. Jälkimmäistä näkee tässä ketjussakin paljon. Sekin loukkaa syvästi kun sanotaan ettei _kukaan_ voisi läskiä aidosti rakastaa ja haluta.

Älä ota Henk.koht näitä. Hyvää yötä.

Vierailija
178/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino karkoittaa vain hyvin harvoja miehiä.

Vanhemmalla iällä sinkkujen ylipainolla ei ole mitään merkitystä, sillä vanhemmat miehet etsivät naisia, joilla on hyvä ja fiksu sydän, ja taito tehdä hyvää ruokaa.

Siinä ei ole kumppanin painolla mitään merkitystä, , paitsi silloin, jos hakusessa on

edustusnainen, ja yhä useammin näin on.

On myös tosiasia, että puheistaan huolimatta, useimmat miehet haluavat sänkyynsä naisen, joka on pulskea, siis lihava, ja joka tarjoaa miehelle hyvää liharuokaa ja punaviiniä.

Tätä rakastavat myös ne miehet, jotka muuten pitävät oluesta, ja vaimonsa vaatimuksesta juovat vkonlopun aterioillaan kuivaa ja halpaa valkoviiniä

Vierailija
179/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa julmaa. Olen ylipainoinen, olin jo kun tapasin mieheni. Menimme naimisiin ja olen yhä ylipainoinen. Julmaa väittää, ettei hän oikeasti rakasta minua.

Vierailija
180/270 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä kumppanin valinnasta ja kaikille tuntuu olevan menekkiä. Toisille enemmän kuin toisille ja ulkoisten juttujen ohella merkkaa myös monet muut tekijät vaihtelevasti. Kuka arvostaa koulutusta, älyä, ammattia jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi