Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ylipaino karkottaa miehet?

Vierailija
05.09.2019 |

Ylipaino ei tee naisesta rumaa.
Ylipainoiset ovat upeita persoonia.

Kommentit (270)

Vierailija
121/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi saada vaatia, mutta samalla itketään, kun tavallinen mies ei kelpaa. Siitä sitten treenaamaan vaan. Asetelma näin päin taitaa tuntua yllättävän epäreilulta? :D

Kieltämättä miehenä minulla on vaikeaa hyväksyä ajatusta että tavisnainen on reippaasti ylipainoinen ja vartalon malliltaan kuin keski-ikäinen mies, ja että normaalipainoisen naisen vastine olisi pitkä, komea, treenattu, koulutettu ja suurituloinen mies.

Vierailija
122/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino kertoo elintavoista: syödään huonosti ja liikutaan liian vähän. Tai jostain kroonisesta sairaudesta. 

En halua näitä ongelmia elämääni, kun itse pidän itsestäni huolta. Toivon myös kumppanilta itsekuria ja elämänhallintaa. Lisäksi sängyssä en koe lihavaa miestä kovin kiihottavana.

N 32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 20 kg ylipainoinen. Syön liikaa, tiedän. Sairastan ahmimishäiriötä ja laihduttaminen on todella vaikeaa, koska kalorivaje laukaisee helposti ahmimiskohtauksen, eikä niitä tarvitse olla kuin kerta pari viikossa niin koko viikon kalorivaje on sillä kuitattu. Harrastan kuitenkin paljon liikuntaa, olen korkeakoulutettu ja vaativassa työssä (itse lääkäri eli tiedän painonhallinnasta paljon), joten mielestäni laiska ja saamaton en ole. Olen kuitenkin vartaloltani tiimalasi, enkä itse asiassa näytä hullummalta ilman vaatteita. Mieheni on pitkä ja treenattu ja häntä kuulemma kiihottaa "rehevämpi" nainen. Haluaisin ihan oman terveyteni takia laihtua normaalipainoiseksi, mutta aina olen miehiä vetänyt puoleeni tämän kokoisena.

Vierailija
124/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen laiska ja tyhmä ja saamaton.

Toki jos mies on itse lihava niin luulisi lihavan naisenkin kelpaavan.

No eihän se mikään pakko ole viehättyä ylipainosta vaikka itsekin olisi lihava. Just itseasiassa tänään ajattelin tätä, kun huomasin että niin vaan se omakin katse tosiaan tavoittaa vain normaalipainoiset miehet ja ylipainoiset näyttää todella vastenmielisiltä. Ja näin siis vaikka itsekin olen ylipainoinen mutta ei minua se omakaan peilikuva miellytä.

Toki tässä voi olla sitäkin, että ikä vaikuttaa ja nykynuorilla tilanne on toinen. Itse olen ollut nuori silloin kun enemmistö ihmisitä oli hoikkia ja normipainoisia ja silloin se miesmaku on kai muovautunut tällaiseksi, En toki katsele enää mitään parikymppisiä vaan ihan ikäisiäni (+40-vuotiaita) eli jonkun verran se maku jalostuu ikääntyessä mutta tuo ylipaino on varmasti aina turn off.

Vierailija
125/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino kertoo elintavoista: syödään huonosti ja liikutaan liian vähän. Tai jostain kroonisesta sairaudesta. 

En halua näitä ongelmia elämääni, kun itse pidän itsestäni huolta. Toivon myös kumppanilta itsekuria ja elämänhallintaa. Lisäksi sängyssä en koe lihavaa miestä kovin kiihottavana.

N 32

Tässäpä ne oleellisimmat. Samaa mieltä olen naisista.

Vierailija
126/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkottaako? Itse näen jatkuvasti todellakin ylipainoisia naisia komeiden ja treenattujen miesten kanssa, joten ei vaikuta siltä.

Veljensä kanssa vain päivää viettää.

Vierailija
127/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi ja minua ei sytytä yksinkertaisesti yksikään lihava. Ei vaikka miten kiva muuten olisi. Itse olen tosi hoikka, normaalipainon alarajalla.

Tykkään patikoida luonnossa, enkä usko että löytäisin itselleni lihavaa kumppania joka nauttisi samasta. Ja nyt ei ole kyse mistään 2km "päivälenkistä". Eihän läski edes ole nättiä.

Mä olen lihava ja niin on mun mieskin. Tykätään kovasti patikoida eikä jaksamisen kanssa ole mitään ongelmia. Ihmeellisiä ajatuksia lihavista joillakin ihmisillä, ei sitä ruokaa tarvii mättää naamaan koko ajan että saa painoa kerättyä eikä se myöskään tarkoita, ettei voisi nauttia liikunnasta, luonnosta jne. Lihavatkin kun on yksilöitä.

Vierailija
128/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Koska se on ällöttävää. Karkottaa myös naiset.

Vierailija
129/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska valtaosalla läskeistä se läski kasaantuu yhtä rumasti kuin miehillä, eli kaikki menee naamaan ja palloksi keskivartaloon.

Jos on hyvät geenit, ne jakautuvat tasaisesti kehoon ja tällaisilla on pieni fanikunta, n. 5% miehistä kyllä tykkää näistä, ns. "thick" look. Kunhan pysytään kohtuullisessa painossa eli ei mitään 50 kiloa yli normaalin.

Omenavartalolook-ei ole kenelläkään edustava. Ei naisella eikä miehellä. Karkottaa pois kuin Raid kärpäset.

Hyvällä tavalla muodokkaat naiset näyttävät seksikkäiltä ja viestivät, että heidän kanssaan saa älykkäitä ja terveitä jälkeläisiä.

Esim. tämän naisen "ylipaino" näyttää silmiini vain todella hyvältä :)

https://i.pinimg.com/originals/9f/5b/d1/9f5bd1639e5ac3f279407056d9ca76c…

"USA:ssa tehtiin vuonna 2008 kiinnostava tutkimus, jossa tutkittiin peräti 16 000 eri ikäistä amerikkalaisnaista ja selvitettiin, miten rasva keräytyy heidän vartaloonsa. Tutkimuksessa huomattiin, että naisten lantiolle ja reisiin kerääntyy erityisen paljon Omega-3-rasvahappoja, jotka ovat aivoille tärkeä rakennusaine. Sen sijaan vyötärölle kertyvä rasva on suurimmaksi osaksi Omega-6:tta, mikä ei vaikuta aivojen kasvuun.

- Muodokas lantio ja muodokkaat reidet sisältävät runsaasti ravinteita, jotka hoitavat aivoja, tutkimusta johtanut Steven Gaulin kertoo.

Tutkimuksessa huomattiin myös, että ne naiset, joille rasvaa kertyy muita helpommin juuri lantiolle ja reisiin, saavat keskimääräistä älykkäämpiä lapsia, koska äidin hyvät rasvahapot vaikuttavat myös lapsen aivojen kehitykseen."

Turhaan tähän mitään muokattua kuvaa löysästä naisesta on laittaa. Kun liivit otetaan pois, tissit roikkuvat masentuneena, perse on selluliittinen ja löysä ja olemus vetelä jo tuossa muokatussa kuvassakin.

Vierailija
130/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, jatkuvastihan tuolla näkee epäsuhtaisia pareja, toinen lihava, toinen laiha, kolmas hyvännäköinen ja neljäs ruma. Oma naiseni oli hoikka kun mikä kun yhteen alettiin, nykyään menisi kategoriaan lihava. Itse olen normaalivartaloinen/hoikka. Ja kyllä, mieluummin katsoisin sitä hoikkaa versiota mutta ei se nyt ole mielessäkään käynyt että painon nousun takia lähtisin kävelemään. Niin ja nykyinenkin versio kelpaa oikein hyvin.

Vierailija
131/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on surkuhupaisa, koska miehistä on THL:n mukaan ylipainoisia 72 %.  :D

Vierailija
132/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun miespuolisena taas vetoaa juurikin pulleammat neidot. 

Vierailija
133/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs ihme tuo nyt on? Ei muakaan viehätä ylipainoiset miehet, vaikka olen itsekin lihava. Lisäksi uskon, että suurella osalla ylipaino johtuu just tasan samoista syistä kuin itsellänikin ja ne ei ole mitenkään puoleensavetäviä ja positiivisia piirteitä miehessäkään.

Olen mieluummin yksin.

Vierailija
134/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuinta on, ettei valtaosa heistä huomaa lihoneensa. Maha on kuin tynnyri, jättipylly hyllyy ja reidet ovat kuin ladonovet. Täydellistä itsekritiikin puutetta. 

Vierailija
135/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun miespuolisena taas vetoaa juurikin pulleammat neidot. 

Silleen ihanasti pulleat naiset on omaan makuun kaikkein kuumimpia. Ei varsinaisesti lihavia, mutta kuitenkin on mahaa, isompi pylly ja muhkeat rinnat. Ai että...

Vierailija
136/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansainvälisesti ylipainoiset trendaavat. Rektikot on out!

Vierailija
137/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen melko ylipainoinen, mutta silti ollut hyvännäköisiä timmejäkin miehiä aina. Mulla on nätit kasvot, isot bambisilmät ja täyteläiset huulet ja paksu pitkä tukka ja positiivinen luonne niin luulen et s eon auttanu.

Tiedän yhden tuon kuvaillun tyyppisen naisen ja on kyllä hyvän näköinen. En tunne häntä enkä uskalla mennä juttelemaan hänelle.

Vierailija
138/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi kukaan, mies tai nainen, hetero tai homo, asettaa mitään vaatimuksia? Kelpaavatko naisille lyhyet miehet? Haluaako älykäs tyhmän? Kenenkään ei täydy olla kenenkään kanssa jos ei halua.

Vierailija
139/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassuinta on, ettei valtaosa heistä huomaa lihoneensa. Maha on kuin tynnyri, jättipylly hyllyy ja reidet ovat kuin ladonovet. Täydellistä itsekritiikin puutetta. 

Useimmat todellakin huomaavat. Toisin kuin hoitajille painonsa 15 kg pienemmäksi ilmoittavat naiset, mikä on oikea ongelma. Mutta ei naismaku muutu sen mukaan.

Vierailija
140/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N 32

Tiedätkö, ei kroonisesti sairastuminen ole useinkaan ihmisen oma valinta. En usko, että kovinkaan moni sairastunut on halunnut sitä ongelmaa elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi