Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ylipaino karkottaa miehet?

Vierailija
05.09.2019 |

Ylipaino ei tee naisesta rumaa.
Ylipainoiset ovat upeita persoonia.

Kommentit (270)

Vierailija
261/270 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uros ja naaras kirjoitti:

Suoraan sanottuna miehenä: lihavat naiset eivät ole kauniita. Jotenkin vain alkaa oksettaa! Niin se on, ei voi mitään, kun en ole tekokohtelias. Lisäksi miehen biologinen vaisto sanoo, että lihava nainen ei tule helposti raskaaksi, ja raskaus on riski, myös lapselle. Lantion ja uuman suhde on parhaimmillaan noin 100:80. Kuulemma tieteellisesti todettu parhaimmaksi äitityypiksi noin fysiologisessa mielessä. Ja sen vuoksi mieskin näkee sellaisen naisen kauniina, haluttavana. Henkinen puoli onkin sitten aivan toinen juttu, mutta mies rakastuu silmillään, niin se vain on, hyväksyy sen sitten tai pomppii kattoon.

Olen ylipainoinen tiimalasi ja mulla on toi lantio vyötärö suhde. Laihalla ei välttämättä ole. Vartalon mittasuhteet pysyvät vaikka laihdun tai lihon.

Vierailija
262/270 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ei vaan sytytä. Vaikka olin itsekin lihava mies, en kyllä tuntenut mitään vetoa lihaviin naisiin. Ja ymmärrrän täysin, että en itsekään sytyttänyt ylipainoisena. Mutta kun eräs päivä tajusin, että hemmetti, minähän voin tehdä tälle asialle jotain. Turha siinä on jäädä surkuttelemaan. Nyt kaikki on parempaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/270 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

229 ihmistä on sitä mieltä, että lihavat on laiskoja, rumia ja saamattomia. Surullista, kertoo paljon noiden ihmisten ymmärryksestä lihavuutta kohtaan :(

Vierailija
264/270 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuskin kukaan pitää läskikasaa kauniina?  oksettavaa ja ihminen on laiska kun ei viitsi tehdä itselleen mitään. Ja vihaan laiskoja ihmisiä 

Lihavuusko tekee ihmisestä automaattisesti laiskan? Itse liikun enemmän kuin monetkaan normaalipainoiset, ovat suorastaan hämmästyneitä siitä miten paljon liikun. Tunnin työmatkat pyörällä ja vähintään tunti lenkkeilyä päälle ja vielä kodinhoitoa jne. eikä työkään ole istumatyötä.

Olen lihava, koska syön niin paskasti, en siksi, etten liikkuisi.

Vierailija
265/270 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilusti ylipainoinen ja kahdesti naimisissa. Pitkät liitot, parisuhteessa yli 30 vuotta. Jälkimmäisessä liitossa ongelmia ja sen vuoksi mulla on ollut useita vuosia rakastaja. Ja vielä toinen itseäni nuorempi mies haluaisi samaan rooliin.

Eli ylipaino ei ole mikään estä.

Ylipainoinen voi myös harrastaa liikuntaa ja olla hyvässä kunnossa.

Mulla ainakin on vaativan ammatin ja lasten kuvioiden lisäksi käynnissä opiskelu ja vielä luottamustehtävä. Eli varmasti en ole laiska enkä saamaton

Vierailija
266/270 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi pariutua ennenaikaiseen hautaan haluavan kanssa?

ihana luonne mutta syö itsensä sairaaksi, ei toimi tuo yhtälö

Vierailija
267/270 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat naiset ovat saamattomille nahjusmiehille sopivaa vaimoainesta, koska eivät jaksa etsiä parempaa. Laihduta ja ala olemaan normaali ihminen!

Vierailija
268/270 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puurot ja vellit sekaisin joillakin tässä.

Vierailija
269/270 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi pariutua ennenaikaiseen hautaan haluavan kanssa?

ihana luonne mutta syö itsensä sairaaksi, ei toimi tuo yhtälö

Muistathan sitten, ettet pariudu myöskään himourheilijan, extreme-lajeja harrastavan, epäterveellisesti syövän ja liikumattoman normaalipainoisen, alipainoisen, tupakoivan tai runsaasti alkoholia nauttivankaan kanssa ja lukuisia lukuisia muita mielikuvituksellisia keinoja lyhentää omaa elinikää esim. hurjien auto-ohistusten harrastaminen tai ilman heijastimia kulkemisen pimeillä teillä.

On joillakin taas itsetunto nollissa kun oikein joukolla haukutaan lihavia. No jatkakaa ihmeessä, jos tuosta tulee jotenkin parempi mieli.

Vierailija
270/270 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen laiska ja tyhmä ja saamaton.

Toki jos mies on itse lihava niin luulisi lihavan naisenkin kelpaavan.

En ole laiska, tyhmä, enkä saamaton. Yliopistokoulutuskin on. Liikun paljon. Lääkkeet lihottivat.

T. Lihava

*reps*

Montako vuotta siitä on, että tuo myytti lääkkeiden vaikutuksesta lihomiseen on kumottu? :D

*reps* kannattaisi ehkä googlata, vaikkapa kortisonin vaikutukset painonnousuun....  t. ohis

Tum tum tutum .. Maa järisee ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän