Miksi ylipaino karkottaa miehet?
Ylipaino ei tee naisesta rumaa.
Ylipainoiset ovat upeita persoonia.
Kommentit (270)
Lihavat ei vaan sytytä. Vaikka olin itsekin lihava mies, en kyllä tuntenut mitään vetoa lihaviin naisiin. Ja ymmärrrän täysin, että en itsekään sytyttänyt ylipainoisena. Mutta kun eräs päivä tajusin, että hemmetti, minähän voin tehdä tälle asialle jotain. Turha siinä on jäädä surkuttelemaan. Nyt kaikki on parempaa.
229 ihmistä on sitä mieltä, että lihavat on laiskoja, rumia ja saamattomia. Surullista, kertoo paljon noiden ihmisten ymmärryksestä lihavuutta kohtaan :(
Vierailija kirjoitti:
tuskin kukaan pitää läskikasaa kauniina? oksettavaa ja ihminen on laiska kun ei viitsi tehdä itselleen mitään. Ja vihaan laiskoja ihmisiä
Lihavuusko tekee ihmisestä automaattisesti laiskan? Itse liikun enemmän kuin monetkaan normaalipainoiset, ovat suorastaan hämmästyneitä siitä miten paljon liikun. Tunnin työmatkat pyörällä ja vähintään tunti lenkkeilyä päälle ja vielä kodinhoitoa jne. eikä työkään ole istumatyötä.
Olen lihava, koska syön niin paskasti, en siksi, etten liikkuisi.
Reilusti ylipainoinen ja kahdesti naimisissa. Pitkät liitot, parisuhteessa yli 30 vuotta. Jälkimmäisessä liitossa ongelmia ja sen vuoksi mulla on ollut useita vuosia rakastaja. Ja vielä toinen itseäni nuorempi mies haluaisi samaan rooliin.
Eli ylipaino ei ole mikään estä.
Ylipainoinen voi myös harrastaa liikuntaa ja olla hyvässä kunnossa.
Mulla ainakin on vaativan ammatin ja lasten kuvioiden lisäksi käynnissä opiskelu ja vielä luottamustehtävä. Eli varmasti en ole laiska enkä saamaton
Miksi kukaan haluaisi pariutua ennenaikaiseen hautaan haluavan kanssa?
ihana luonne mutta syö itsensä sairaaksi, ei toimi tuo yhtälö
Lihavat naiset ovat saamattomille nahjusmiehille sopivaa vaimoainesta, koska eivät jaksa etsiä parempaa. Laihduta ja ala olemaan normaali ihminen!
Puurot ja vellit sekaisin joillakin tässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi pariutua ennenaikaiseen hautaan haluavan kanssa?
ihana luonne mutta syö itsensä sairaaksi, ei toimi tuo yhtälö
Muistathan sitten, ettet pariudu myöskään himourheilijan, extreme-lajeja harrastavan, epäterveellisesti syövän ja liikumattoman normaalipainoisen, alipainoisen, tupakoivan tai runsaasti alkoholia nauttivankaan kanssa ja lukuisia lukuisia muita mielikuvituksellisia keinoja lyhentää omaa elinikää esim. hurjien auto-ohistusten harrastaminen tai ilman heijastimia kulkemisen pimeillä teillä.
On joillakin taas itsetunto nollissa kun oikein joukolla haukutaan lihavia. No jatkakaa ihmeessä, jos tuosta tulee jotenkin parempi mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen laiska ja tyhmä ja saamaton.
Toki jos mies on itse lihava niin luulisi lihavan naisenkin kelpaavan.
En ole laiska, tyhmä, enkä saamaton. Yliopistokoulutuskin on. Liikun paljon. Lääkkeet lihottivat.
T. Lihava*reps*
Montako vuotta siitä on, että tuo myytti lääkkeiden vaikutuksesta lihomiseen on kumottu? :D
*reps* kannattaisi ehkä googlata, vaikkapa kortisonin vaikutukset painonnousuun.... t. ohis
Tum tum tutum .. Maa järisee ..
Olen ylipainoinen tiimalasi ja mulla on toi lantio vyötärö suhde. Laihalla ei välttämättä ole. Vartalon mittasuhteet pysyvät vaikka laihdun tai lihon.