Miksi ylipaino karkottaa miehet?
Ylipaino ei tee naisesta rumaa.
Ylipainoiset ovat upeita persoonia.
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Tässä suomalaisia miehiä jonkin aikaa katsellessa.Ja naisia,kun aina arvostellaan.Täytyy todeta,että tänä päivänä 40-50v miehillä on valtava vatsa.Niitä näkee paljon.
No ei ne kaikki 40-50 vuotiaat naisetkaat ole ihan bikini fitness kunnossa!😉 ihan vaan ohimennen kiinnittäny huomiota...
Vierailija kirjoitti:
Joo.Ylipainoiset miehet ovat vastenmielisiä.Miksi ottaisin kaljamahainen miehen joka ei selkeästi pysty pitämään huolta itsestään, ei ole kykenevä vastuulliseksi kumppaniksi tai isäksi
No sinähän sen tiedät..
Evolutionisti kirjoitti:
Ylipaino ei ole terveellistä. Miehet pitävät viehättävinä tervettä naarasta joka on hedelmällinen ja pystyy antamaan miehelle monta tervettä lasta
Lihavuus aiheuttaa monia sairauksia minkä vuoksi lihavuus ei ole puoleensa vetävää.Evolutiivinen juttu, johon ei miehet itse voi vaikutttaa. Sama kuin kehitysvammaiset eivät ole viehättäviä vaikks miten asiasta ajattelee.
Niinpä, en pidä lihavaa miestä mitenkään viehättävänä, enkä todellakaan tekisi lihavalle miehelle lapsia.
Olen itse hyvin urheilullinen ja "hyvässä tikissä" oleva mies. Bmi mittareilla ylipainoinen koska lajini lasketaan ns."voimailuksi".
Olen nuoresta asti viehtynyt nimenomaan "muodokkaisiin" naisiin. Siis naisiin joilla selkeästi matskua sekä tisseissä että pepussa. Omenalihavuus ja tikkujalat on taas ehkä kamalinta naisessa.
Tilastoituna olen kuitenkin läski joka tykkää läskeistä :)
Ap: lle. Käännä kysymys toisinpäin. Miksi miehen ylipaino karkottaa naisen?
Tuon avulla ehkä löydät vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Evolutionisti kirjoitti:
Ylipaino ei ole terveellistä. Miehet pitävät viehättävinä tervettä naarasta joka on hedelmällinen ja pystyy antamaan miehelle monta tervettä lasta
Lihavuus aiheuttaa monia sairauksia minkä vuoksi lihavuus ei ole puoleensa vetävää.Evolutiivinen juttu, johon ei miehet itse voi vaikutttaa. Sama kuin kehitysvammaiset eivät ole viehättäviä vaikks miten asiasta ajattelee.
Tuossa on vain se ongelma että vuosituhansien ajan se laiha nainen on ollut se huono synnyttäjä ja tuhdimmassa kunnossa oleva terve ja vahva synnyttäjä. Tämä johtuu siitä että laihuus on ollut merkki huonosta ravinnosta ja sairauksista, ylimääräinen rasva taas siitä että nainen on hyvin ruokittu ja terve.
Tämä on muuttunut vasta viimeisen reilun sadan vuoden aikana ja muutos on ollut kulttuuriin liittyvä, ei siis millään tavalla evoluutioon.
Normaali laihuus ei tee kenestäkään huonoa synnyttäjää. Liiallinen laihuus missä naaraalta jää jo kuukautiset pois ja on muutenkin puutostiloja on yhtä epäviehättävää kuin liika lihavuus.
Rasva oikeissa paikoissa naisen vartalossa on kyllä monesti miehiä puoleensa vettävää esim rinnoissa ja lantiossa oleva. Liiallinen lihavuus bmi yli 30 on todella harvoim enään puoleensä vetävää.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään ylipainoisista naisista, jos ne on muodokkaita. Eli oikeasti iso perse ja isot tissit. Tasapaksut pötkylät ja keskivartalolihavat pallot roikkuvineen vatsoineen eivät kyllä herätä kiinnostusta.
Eli onko Nina Kuhta sun ihannenainen? Noi kriteerisi täyttyvät. Mutta kyseisellä naisella kropan muuhun massaan verrattuna tikkujalat. Onko se hyvä vai huono?
Olen monilta kuullut, että sopiva pyöreys, mikä on jakautunut tasaisesti on ihan hyvä naiselle.
Kyse on mieltymyksistä.
Itse en ole koskaan viehättynyt hoikista miehistä vaan katseeni kohdistuu ensimmäiseksi isokokoisiin miehiin. Enkä nyt tarkoita sairaalloista lihavuutta. Syytä en tiedä, mutta näin on aina ollut.
En kuitenkaan ajattele mitään pahaa muistakaan miehistä. He voivat olla vaikka kuinka mukavia, mutta eivät vaan siinä mielessä kiinnosta minua. Kaikki ovat silti yhtä arvokkaita ihmisinä.
Mieltymyksissä ei ole mitään väärää tai kiellettyä. Se on kuitenkin väärin, että aletaan jotain ihmisryhmää haukkumaan ja nälvimään. Se on syrjintää ja silkkaa ilkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Evolutionisti kirjoitti:
Tuossa on vain se ongelma että vuosituhansien ajan se laiha nainen on ollut se huono synnyttäjä ja tuhdimmassa kunnossa oleva terve ja vahva synnyttäjä. Tämä johtuu siitä että laihuus on ollut merkki huonosta ravinnosta ja sairauksista, ylimääräinen rasva taas siitä että nainen on hyvin ruokittu ja terve.
Tämä on muuttunut vasta viimeisen reilun sadan vuoden aikana ja muutos on ollut kulttuuriin liittyvä, ei siis millään tavalla evoluutioon.
Aijaa, kerro tuo sun teoria niille oikeasti luurangonlaihoille naisille, jotka tekevät kehitysmaissa lapsen toisensa perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri luon lääketieteellisestä julkaisusta, että vaihdevuodet eivät lihota vaan yleensä niiden aikaan ruokailu-tai liikuntatavat muuttuvat.
Höpön löpö,tasan tarkkaan naisilla hormonien heilahtelut ja varsinkin estrogeeni lihottaa,varsinkin jos on jo muutenkin estrogeeni dominantti. Myöskin kilpirauhanen rupeaa usein temppuilemaan vaihdevuosien kolkutellessa,joka myöskin on hormoni ongelma. Mutta turha teille munakkaille on selittää naisen kehon ja hormonien toiminnasta kun sitä on liian vaikeaa tajuta. Kaikki johtuu vain oh,sohvalla istumisesta,sipsien mässyttämisestä ja elämänhallinta ongelmista .
Helvetti että on lapsellista porukkaa täällä.
Olen kylläkin yli 50-vuotias hoikka nainen ja olen mietiskellyt, alanko jossakin vaiheessa vain lihomaan. Ylipaino puolestaan saattaa aiheuttaa liiallista estrogeenin tuotantoa.
Taidat olla pihalla kuin lumiukko. Estrogeenin puutos aiheuttaa lihavuutta ja kun on tarpeeksi läski, sitä ei enää riitä naisen vartalon joka osaan. Tilanne on sama kuin kakkostyypin diabeteksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkottaako? Itse näen jatkuvasti todellakin ylipainoisia naisia komeiden ja treenattujen miesten kanssa, joten ei vaikuta siltä.
Minäkin näen usein vastaavia pareja, ja aina tulee mieleen arvaus, että nainen on ollut hoikempi kun suhde on alkanut, mutta mies ei ole (vielä) lähtenyt, vaikka onkin (salaa?) tyytymätön naisensa ulkomuotoon. Mies tietääkseni harvemmin lähtee pidemmästä suhteesta, ellei ole todella onneton tai uusi nainen on jo katseltuna valmiiksi.
Ihme kyllä, vaikka tiedänkin miesten epärealistisista ulkonäkötoiveista naisensa suhteen, jaksan vielä uskoa rakkauteen, ja siihen, että osa noista ulkonäöllisesti epäsuhtaisista pareista saattaa olla onnellisessa ja rakastavassa suhteessa.
Kai minä sitten tunnen harvinaisia läskifetisistejä, kun samat kuumat ja hoikat miehet valitsevat kerta toisensa jälkeen naisekseen aina samanlaisen tukevan mimmin. Itse en voisi viehättyä lainkaan ylipainoisesta miehestä ja koen lihavat naisetkin omaan silmääni vastenmielisinä, mutta jotkut näyttävät aivan erityisesti viehättyvän ihmisistä, joilla sitä läskiä on runsaasti.
Nämä keskustelut on okeasti aika turhia eikä johda mihinkään, koska tuo "runsaasti" tarkoittaa niin eri asioita eri ihmisille kuten myös se, kellä on "läskifetissi". Minä olen 161 cm pitkä ja painan 69 kg. Olen siis ylipainoinen. Minulla on myös tiimalasivartalo, eri rinnat, takamus ja reidet ovat isohkot ja vyötärö suhteessa niihin kapea. Joidenkin mielestä olen tosi läski ja joidenkin mielestä seksikäs. Ne miehet, jotka pitävät ulkonäöstäni eivät edes miellä minua lihavaksi toisin kuin ne, joille sopivo paino minun pituiselleni naiselle olisi 50-55 kg.
Ja ei, en ajatellut laihduttaa. Koska sitähän joku kohta ehdottaa. Minulla ei ole mitään terveydellistä tai sosiaalista syytä laihduttamiselle.
Noiden mittojen perusteella olet juuri sopivan mallinen, olisit varmaankin aika laihan näköinen 55-kiloisena, saati sitten 50-kiloisena. Vaikka olenkin hoikka mies, niin viehätyn enimmäkseen tuollaisista muodokkaista naisista, siis niistä oikeista kurvikkaista.
Tällaisista kommenteista näkee, miten vääristyneeksi kehonkuva on viime vuosien aikana muuttunut. 161cm/55kg on paksu! Bmi on yli 21!
En edes tiennyt että nainen voi painaa +100kg ennen tuota Suurin Pudottaja -sarjaa, tai luulin ainakin heidän näyttävän sellaisilta Amerikkalaisten tv-sarjojen kroonisesti sairailta henkilöiltä jotka eivät pääse ylös sängystä omin avuin.
On muutama kaveri jotka tykkäävät, tai eivät ainakaan välitä pienestä ylipainosta. Mulle ei nappaa, mutta harrastan itse aktiivisesti liikuntaa, joten en odota tyttöystävältäni enempää kuin itseltäni.
t.m30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkottaako? Itse näen jatkuvasti todellakin ylipainoisia naisia komeiden ja treenattujen miesten kanssa, joten ei vaikuta siltä.
SINÄ näet = tuollaista käytöstä ei tapahdu
Tottakai tapahtuu, oletko idiootti?
Ylipaino ei tee naisesta kaunista.
Ylipainoiset ovat tunne syöjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin miehen kaljuus, hintelyys ja lyhyys karkottaa naiset
Deittailen itseäni lyhyempää, hoikkaa / hintelää miestä. Kun katson häntä, sykähtää sydämeni ja vähän muuallakin. Hän on mielestäni erittäin seksikäs. Myös hellä, huolehtiva ja huomaavainen.
Itse asiassa rakastuin nopeasti korviani myöten. Hän kertoi profiilissaan pituutensa, jos mietitte sitä. Ai niin, ja erittäin pienituloinen, jos se on seuraava kysymys.
Deittisivujen kautta tapaamissani oli myös pitkiä ja lihaksikkaita. Oikein kivan näköisiä ja haluaisivat tavata minua uudestaan.
Kyse on siitä yksittäisestä IHMISESTÄ. Persoonasta. Tämä on joidenkin miesten hyvin vaikea käsittää tällä palstalla. N
Onko sinulla UPEA PERSOONA?
personality crises kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä kuin miehen kaljuus, hintelyys ja lyhyys karkottaa naiset
Deittailen itseäni lyhyempää, hoikkaa / hintelää miestä. Kun katson häntä, sykähtää sydämeni ja vähän muuallakin. Hän on mielestäni erittäin seksikäs. Myös hellä, huolehtiva ja huomaavainen.
Itse asiassa rakastuin nopeasti korviani myöten. Hän kertoi profiilissaan pituutensa, jos mietitte sitä. Ai niin, ja erittäin pienituloinen, jos se on seuraava kysymys.
Deittisivujen kautta tapaamissani oli myös pitkiä ja lihaksikkaita. Oikein kivan näköisiä ja haluaisivat tavata minua uudestaan.
Kyse on siitä yksittäisestä IHMISESTÄ. Persoonasta. Tämä on joidenkin miesten hyvin vaikea käsittää tällä palstalla. NOnko sinulla UPEA PERSOONA?
Kehtaat haukkua minua läskiksi!!!! ite oot
Vierailija kirjoitti:
Läski ei ole kaunista. Muodokas (eli hoikka vyötärö ja pieni pyöreä peppu), treenattu kroppa on kaunis.
Pojan vartalo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läski ei ole kaunista. Muodokas (eli hoikka vyötärö ja pieni pyöreä peppu), treenattu kroppa on kaunis.
Pojan vartalo?
Ja miksi sen on oltava heti pojan vartalo? Jos nainen on hoikka ja kaunis, niin onko hän automaattisesti poikamainen? Tämä ei mene jakeluun. Tuntuu välillä, ettei täällä hyväksytä kuin yksi ja ainoa vartolonmalli naiselle. Ja se on LIHAVA.
No yllättävän monet..