Miksi ylipaino karkottaa miehet?
Ylipaino ei tee naisesta rumaa.
Ylipainoiset ovat upeita persoonia.
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole joku muu kuin kroppa mikä määrää näissä parisuhdejutuissa. Mä olen ns. tikissä ja monien mielestä unelmavartaloinen ja naama on ihan perus, mutta mulla ei ole ollut vientiä ikinä. Moni mun ystävistä on hyvin eri mallisia ja heillä on ollut vientiä aina ja saavat ilmeisesti useinkin huomiota esim. Kaupassa. Mua ei kyl lähesty kukaan.
Joten en usko, että kropalla on niin suurta vaikutusta kun mennään oikeisiin suhteisiin. Moni asia voi näyttää nätiltä, mutta ei sitä välttämättä omaksi halua.
No johan se on todettu, että nätit kasvot ovat huomattavasti kaunista kroppaa tärkeämmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole joku muu kuin kroppa mikä määrää näissä parisuhdejutuissa. Mä olen ns. tikissä ja monien mielestä unelmavartaloinen ja naama on ihan perus, mutta mulla ei ole ollut vientiä ikinä. Moni mun ystävistä on hyvin eri mallisia ja heillä on ollut vientiä aina ja saavat ilmeisesti useinkin huomiota esim. Kaupassa. Mua ei kyl lähesty kukaan.
Joten en usko, että kropalla on niin suurta vaikutusta kun mennään oikeisiin suhteisiin. Moni asia voi näyttää nätiltä, mutta ei sitä välttämättä omaksi halua.No johan se on todettu, että nätit kasvot ovat huomattavasti kaunista kroppaa tärkeämmät.
Ei o kivaa, jos aamiaispöydässä toinen istuu paperipussi päässä.
Ylipaino ei ole terveellistä. Miehet pitävät viehättävinä tervettä naarasta joka on hedelmällinen ja pystyy antamaan miehelle monta tervettä lasta
Lihavuus aiheuttaa monia sairauksia minkä vuoksi lihavuus ei ole puoleensa vetävää.
Evolutiivinen juttu, johon ei miehet itse voi vaikutttaa. Sama kuin kehitysvammaiset eivät ole viehättäviä vaikks miten asiasta ajattelee.
Lihavat miehet (noin 72 %, THL) eivät halua lihavia naisia?
Miehet ovat nykyisin huolestuttavan ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi saada vaatia, mutta samalla itketään, kun tavallinen mies ei kelpaa. Siitä sitten treenaamaan vaan. Asetelma näin päin taitaa tuntua yllättävän epäreilulta? :D
Kieltämättä miehenä minulla on vaikeaa hyväksyä ajatusta että tavisnainen on reippaasti ylipainoinen ja vartalon malliltaan kuin keski-ikäinen mies, ja että normaalipainoisen naisen vastine olisi pitkä, komea, treenattu, koulutettu ja suurituloinen mies.
Tässä oli kyllä hyvin asia kiteytetty..
Minä tykkään ylipainoisista naisista, jos ne on muodokkaita. Eli oikeasti iso perse ja isot tissit. Tasapaksut pötkylät ja keskivartalolihavat pallot roikkuvineen vatsoineen eivät kyllä herätä kiinnostusta.
Evolutionisti kirjoitti:
Ylipaino ei ole terveellistä. Miehet pitävät viehättävinä tervettä naarasta joka on hedelmällinen ja pystyy antamaan miehelle monta tervettä lasta
Lihavuus aiheuttaa monia sairauksia minkä vuoksi lihavuus ei ole puoleensa vetävää.Evolutiivinen juttu, johon ei miehet itse voi vaikutttaa. Sama kuin kehitysvammaiset eivät ole viehättäviä vaikks miten asiasta ajattelee.
Vttu mikä jurpo.Huh huh.On se hyvä, että luonto on sinunkin kohdalla tehnyt tehtävänsä ja et ole päässyt pariutumaan
Vierailija kirjoitti:
Kuka pystyy olemaan tekemisissä ärsyttävän lihavan kanssa? Ei sovi ainakaan mihinkään työpaikalle.
o
🤣🤣🤣Ajattelitko antaa potkut yli 50prossalle työrätekevistä henkilöistä😂😂😂
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi saada vaatia, mutta samalla itketään, kun tavallinen mies ei kelpaa. Siitä sitten treenaamaan vaan. Asetelma näin päin taitaa tuntua yllättävän epäreilulta? :D
Kieltämättä miehenä minulla on vaikeaa hyväksyä ajatusta että tavisnainen on reippaasti ylipainoinen ja vartalon malliltaan kuin keski-ikäinen mies, ja että normaalipainoisen naisen vastine olisi pitkä, komea, treenattu, koulutettu ja suurituloinen mies.
No ei kun vaan valkkaat miehenä mieleisen naisen....Ai niin, mutta miehiä hän on huomattavasti enemmän kuin naisia ja tälläkin palstalla miehet vinkuvat ketjusta toiseen että yhyyy miksi en kelpaa edes tavis naisille yhyy miksi en kelpaa edes rumille ja lihaville naisille yhyyyy
Vierailija kirjoitti:
Niin. Kyllä ne lihavatkin yleensä itse viehättyvät kauniista ja terveistä ihmisistä.
Joo.Ylipainoiset miehet ovat vastenmielisiä.Miksi ottaisin kaljamahainen miehen joka ei selkeästi pysty pitämään huolta itsestään, ei ole kykenevä vastuulliseksi kumppaniksi tai isäksi
Vierailija kirjoitti:
🤣Kuka haluaisi edes olla läskin miehen kanssa?
Läskit on todellakin rumia. Kehopositiivisyys on laiskojen läskien itsepetosta
"Ylipaino ei tee naisesta rumaa.
Ylipainoiset ovat upeita persoonia."
Ensimmäisestä lauseesta samaa mieltä - tiettyyn rajaan asti. Sairaalloinen lihavuus ei näytä hyvältä kenelläkään.
Toinen lause taas.. No. Ylipaino ei tee kenestäkään upeaa persoonaa. Upea persoona voi olla oli ylipainoa tai ei.
Ei kai kukaan väitä, että ylipainoinen ei voisi saada miestä tai häneen ei voisi palavasti rakastua. Kukaan ei myöskään väitä, että ylipainoinen olisi jotenkin huonompi ihminen tai ainakaan toivottavasti ei väitä. Painolla kun ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa. Ainoa mitä tässä haetaan takaa, on se että hoikempaan naiseen on miehen yleensä helpompi tuntea seksuaalista viehätystä, joka jollain tasolla on parisuhteen edellytys.
Jonkin verran voisitte kyllä miettiä kielenkäyttöä ja ihan aidosti pohtia sitä, millaisia sanavalintoja käytätte ylipainoisista. Vai onko teillä lasten sallittua sanoa koulukaverille päin naamaa, että tämä on pulska, vastenmielinen tai läski?
Tässä suomalaisia miehiä jonkin aikaa katsellessa.Ja naisia,kun aina arvostellaan.Täytyy todeta,että tänä päivänä 40-50v miehillä on valtava vatsa.Niitä näkee paljon.
Evolutionisti kirjoitti:
Lihavuus aiheuttaa monia sairauksia minkä vuoksi lihavuus ei ole puoleensa vetävää.Evolutiivinen juttu, johon ei miehet itse voi vaikutttaa. Sama kuin kehitysvammaiset eivät ole viehättäviä vaikks miten asiasta ajattelee.
Tuossa on vain se ongelma että vuosituhansien ajan se laiha nainen on ollut se huono synnyttäjä ja tuhdimmassa kunnossa oleva terve ja vahva synnyttäjä. Tämä johtuu siitä että laihuus on ollut merkki huonosta ravinnosta ja sairauksista, ylimääräinen rasva taas siitä että nainen on hyvin ruokittu ja terve.
Tämä on muuttunut vasta viimeisen reilun sadan vuoden aikana ja muutos on ollut kulttuuriin liittyvä, ei siis millään tavalla evoluutioon.
Suoraan sanottuna miehenä: lihavat naiset eivät ole kauniita. Jotenkin vain alkaa oksettaa! Niin se on, ei voi mitään, kun en ole tekokohtelias. Lisäksi miehen biologinen vaisto sanoo, että lihava nainen ei tule helposti raskaaksi, ja raskaus on riski, myös lapselle. Lantion ja uuman suhde on parhaimmillaan noin 100:80. Kuulemma tieteellisesti todettu parhaimmaksi äitityypiksi noin fysiologisessa mielessä. Ja sen vuoksi mieskin näkee sellaisen naisen kauniina, haluttavana. Henkinen puoli onkin sitten aivan toinen juttu, mutta mies rakastuu silmillään, niin se vain on, hyväksyy sen sitten tai pomppii kattoon.
Vierailija kirjoitti:
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kun vaan valkkaat miehenä mieleisen naisen....Ai niin, mutta miehiä hän on huomattavasti enemmän kuin naisia ja tälläkin palstalla miehet vinkuvat ketjusta toiseen että yhyyy miksi en kelpaa edes tavis naisille yhyy miksi en kelpaa edes rumille ja lihaville naisille yhyyyy
No ei tarvitse valkkailla, sillä mulla on jo!☺(ja hyvä onkin..)
Eli 3/4 miehistä on kelvottomia isäksi? Ei ihme, että syntyvyys vähenee.