Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ylipaino karkottaa miehet?

Vierailija
05.09.2019 |

Ylipaino ei tee naisesta rumaa.
Ylipainoiset ovat upeita persoonia.

Kommentit (270)

Vierailija
1/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen laiska ja tyhmä ja saamaton.

Toki jos mies on itse lihava niin luulisi lihavan naisenkin kelpaavan.

Vierailija
2/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan millaisesta ylipainosta puhutaan. Skaala on laaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska valtaosalla läskeistä se läski kasaantuu yhtä rumasti kuin miehillä, eli kaikki menee naamaan ja palloksi keskivartaloon.

Jos on hyvät geenit, ne jakautuvat tasaisesti kehoon ja tällaisilla on pieni fanikunta, n. 5% miehistä kyllä tykkää näistä, ns. "thick" look. Kunhan pysytään kohtuullisessa painossa eli ei mitään 50 kiloa yli normaalin.

Omenavartalolook-ei ole kenelläkään edustava. Ei naisella eikä miehellä. Karkottaa pois kuin Raid kärpäset.

Vierailija
4/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkottaako? Itse näen jatkuvasti todellakin ylipainoisia naisia komeiden ja treenattujen miesten kanssa, joten ei vaikuta siltä.

Vierailija
5/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuommoista kokemusta ollenkaan, vaikka olen ollut koko elamani enemman tai vahemman ylipainoinen. Aina on ollut vientia, ja kaikki seurustelukumppanini ovat olleet hoikkia/sporttisia ja komeitakin. Olen ollut kaytannollisesti katsoen aina parisuhteessa 16-vuotiaasta asti, pl. jaksot jolloin olen tarkoituksella ollut sinkku. 

N44

Vierailija
6/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisaan viela etta kroppa on mallia Pierce Brosnanin vaimo. Lihavuuttahan on montaa lajia. 

Vierailija
7/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin asiaa mieluiten näin päin; nykyiset muodot karkottavat vääränlaisia miehiä. Asenne ei muutu vaikka toinen laihduttaisikin ;)

Vierailija
8/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoinen nainen ei ole kaunis/haluttava, siksi en halua heidän kanssa seksiä.

Vierailija
9/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski ei ole kaunista. Muodokas (eli hoikka vyötärö ja pieni pyöreä peppu), treenattu kroppa on kaunis.

Vierailija
10/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkottaako? Itse näen jatkuvasti todellakin ylipainoisia naisia komeiden ja treenattujen miesten kanssa, joten ei vaikuta siltä.

SINÄ näet = tuollaista käytöstä ei tapahdu

Vierailija
11/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon ylipainoisia? Näetkö 165 cm ja 70 kg painoisia naisia (ovat ylipainoisia) vai 165 cm ja 100 kg (hekin ovat ylipainoisia)?

Vierailija
12/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mulla ei ole tuommoista kokemusta ollenkaan, vaikka olen ollut koko elamani enemman tai vahemman ylipainoinen. Aina on ollut vientia, ja kaikki seurustelukumppanini ovat olleet hoikkia/sporttisia ja komeitakin. Olen ollut kaytannollisesti katsoen aina parisuhteessa 16-vuotiaasta asti, pl. jaksot jolloin olen tarkoituksella ollut sinkku. 

N44

Vientiä ollut, mutta onko ollut pitäjiä kun kuulostaa siltä, että ne parisuhteet on tiuhaan vaihtuneet?

Vierailija
13/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

N44

MINULLA ei ole tuollaisia kokemuksia, joten kukaan muukaan ei ole voinut niin kokea.

Vierailija
14/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mnä en pidä lihavista. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Olen ennemmin ilman kun harrastan seksiä lihavan kanssa. En myöskään pidä passiivisesta elämäntyylistä, mitä moni lihava viettää. En halua ja se riittää.

Vierailija
15/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Eiköhän jokainen nainen ja mies tiedä miten maailma toimii tässä asiassa ilman kyselyjäkin, mutta onpahan taas yksi ylipainoisen haukkumisketju lisää.

Vierailija
16/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta.

Vierailija
17/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lihava ikääntyy, niin se massa valahtaa ja venyy kunnolla.

Vierailija
18/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipaino karkottaa naiset?

Kaikki miehet, kaikki naiset keskustelu taas.

Vierailija
19/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsas ylipaino ei ole vain esteettinen haitta (ja tokihan joku voi siitä tykätäkin) vaan ennen kaikkea terveydellisesti iso riski. Joskus kun katselen todella lihavia äitejä suren näiden lasten kohtaloa. Missähän kunnossa äiti on, kun lapsi on vaikka parikymppinen? Siihen verrattuna on minusta ihan p*skanhailee tällaiset ongelmat, että voiko pukeutua vaikka toppiin ja pitääkö joku rumana. Se, että henki menee nuorena tai sitten makaa halvaantuneena jossain laitoksessa eivät ilmeisesti ole mitään syitä laihduttaa, mutta se vähän surettaa, kun ei mahdu niihin kivoihin farkkuihin, joita käytti jokunen vuosi sitten.

Vierailija
20/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin näen usein vastaavia pareja, ja aina tulee mieleen arvaus, että nainen on ollut hoikempi kun suhde on alkanut, mutta mies ei ole (vielä) lähtenyt, vaikka onkin (salaa?) tyytymätön naisensa ulkomuotoon. Mies tietääkseni harvemmin lähtee pidemmästä suhteesta, ellei ole todella onneton tai uusi nainen on jo katseltuna valmiiksi.

Ihme kyllä, vaikka tiedänkin miesten epärealistisista ulkonäkötoiveista naisensa suhteen, jaksan vielä uskoa rakkauteen, ja siihen, että osa noista ulkonäöllisesti epäsuhtaisista pareista saattaa olla onnellisessa ja rakastavassa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän