Miksi ylipaino karkottaa miehet?
Ylipaino ei tee naisesta rumaa.
Ylipainoiset ovat upeita persoonia.
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkottaako? Itse näen jatkuvasti todellakin ylipainoisia naisia komeiden ja treenattujen miesten kanssa, joten ei vaikuta siltä.
SINÄ näet = tuollaista käytöstä ei tapahdu
Kyllä tapahtuu, tuontituotteita. Isot markkinat. Paino sanalla isot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karkottaako? Itse näen jatkuvasti todellakin ylipainoisia naisia komeiden ja treenattujen miesten kanssa, joten ei vaikuta siltä.
Minäkin näen usein vastaavia pareja, ja aina tulee mieleen arvaus, että nainen on ollut hoikempi kun suhde on alkanut, mutta mies ei ole (vielä) lähtenyt, vaikka onkin (salaa?) tyytymätön naisensa ulkomuotoon. Mies tietääkseni harvemmin lähtee pidemmästä suhteesta, ellei ole todella onneton tai uusi nainen on jo katseltuna valmiiksi.
Ihme kyllä, vaikka tiedänkin miesten epärealistisista ulkonäkötoiveista naisensa suhteen, jaksan vielä uskoa rakkauteen, ja siihen, että osa noista ulkonäöllisesti epäsuhtaisista pareista saattaa olla onnellisessa ja rakastavassa suhteessa.
Niin. Itse tapasin mieheni ollessani painavimmillani. Sittemmin yli 50 kg:n laihdutuksen jälkeen olemme yhä onnellisesti yhdessä. Eli kyllä hyvin monet ylipainoiset myös pariutuvat ylipainoisena, osalla tietenkin kilot tulleet vasta myöhemmin.
Näin päin on parempi, tietääpähän että mies ei jätä kilojen takia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näen usein vastaavia pareja, ja aina tulee mieleen arvaus, että nainen on ollut hoikempi kun suhde on alkanut, mutta mies ei ole (vielä) lähtenyt, vaikka onkin (salaa?) tyytymätön naisensa ulkomuotoon. Mies tietääkseni harvemmin lähtee pidemmästä suhteesta, ellei ole todella onneton tai uusi nainen on jo katseltuna valmiiksi.
Ihme kyllä, vaikka tiedänkin miesten epärealistisista ulkonäkötoiveista naisensa suhteen, jaksan vielä uskoa rakkauteen, ja siihen, että osa noista ulkonäöllisesti epäsuhtaisista pareista saattaa olla onnellisessa ja rakastavassa suhteessa.
Onko sinulla yhtään ylipainoista ystävää, sukulaista jne.? Varmaan hänestä olisi kiva kuulla että ajattelet hänen puolisonsa olevan kanssaan vain säälin, tyytymisen tai muun vastaavan syyn vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai minä sitten tunnen harvinaisia läskifetisistejä, kun samat kuumat ja hoikat miehet valitsevat kerta toisensa jälkeen naisekseen aina samanlaisen tukevan mimmin. Itse en voisi viehättyä lainkaan ylipainoisesta miehestä ja koen lihavat naisetkin omaan silmääni vastenmielisinä, mutta jotkut näyttävät aivan erityisesti viehättyvän ihmisistä, joilla sitä läskiä on runsaasti.
Ylipaino vai vaikea ylipaino? Näistä kumpikaan ei ole täsmällinen termi joka antaisi kaikille samanlaisen mielikuvan naisen ulkonäöstä. Ruumiinrakenne, mm. vyötärölihavuus, ryhti, heikko ulospäin näkyvä itsetunto jne. vaikuttavat enemmän ja ne kaikki ovat ulkoisia tekijöitä jotka voivat karkottaa vastakkaista sukupuolta edustavia.
Otetaan esim. termi "kurvikas", joka aika usein on miehiä kiinnostava määre. Tuo täsmää sekä tiimalasi-, että omenavartaloisiin. Kurvit ovat näissä tapauksissa vaan eri suuntiin...
Tässä siis pari ajatusta tämän keskustelun epämääräisyyksiin.
On olemassa sellainen asia kuin rakastuminen. Moni ei siitä tiedä, eikä ole sitä kokenutkaan. Se on jännä asia se. Saattaa saada näkemään kauniina toisen, vaikka olisi puutteita ja vikoja muille jakaa. Jotkut jopa saattavat saada kiksejä ihmisestä, joka on hyväsydäminen, iloinen ja empaattinen, huolimatta paljoa ulkonäöstä.
Mutta se vasta kamalaa on, sillä moni ajattelee että vain juuri tietynlaiset ihmiset saavat tulla rakastetuiksi ja rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen laiska ja tyhmä ja saamaton.
Toki jos mies on itse lihava niin luulisi lihavan naisenkin kelpaavan.
En ole laiska, tyhmä, enkä saamaton. Yliopistokoulutuskin on. Liikun paljon. Lääkkeet lihottivat.
T. Lihava
On muuten jännä että ylipainoiset on suurin piirtein ainoa ihmisryhmä, jota saa tällä palstalla haukkua miten törkeästi ja halventavasti tahansa.
Kuka sellaisesta hyllyvästä läskipylleröstä tykkäisi?
Ylipainoiset eivät ole mielestäni haluttavia. Ihmisenä olemme kaikki samanarvoisia. Se on fakta. Mutta haluan vain hoikkia naisia. Näin se on aina ollut ja tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan millaisesta ylipainosta puhutaan. Skaala on laaja.
Todellakin. Sellainen ns. oikeisiin paikkoihin keskittynyt pienehkö ylipaino ei häiritse minua, mutta jos on roikkuva vatsa, niin sellaista en mielelläni katsele. Olen itse hoikka ja jäntevä mies, varmaankin kevyempi kuin suurin osa nykynaisista. Edellinen naisystäväni oli/on yli 20 kg minua painavampi, tiedän tämän kun näin joskus vaa'an lukeman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salilla jossa käyn liikkuu tarina, jossa eräällä miehellä kuulemma on erittäin lihava tyttöystävä, mutta hänellä on suhde erään naisen kanssa joka käy samalla salilla. Tämä tyttöystävä pelkkää lähtemistä niin paljon, että tekee kotona kaiken tämän miehen eteen ettei mies edes mieti lähtemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole laiska, tyhmä, enkä saamaton. Yliopistokoulutuskin on. Liikun paljon. Lääkkeet lihottivat.
T. Lihava
*reps*
Montako vuotta siitä on, että tuo myytti lääkkeiden vaikutuksesta lihomiseen on kumottu? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salilla jossa käyn liikkuu tarina, jossa eräällä miehellä kuulemma on erittäin lihava tyttöystävä, mutta hänellä on suhde erään naisen kanssa joka käy samalla salilla. Tämä tyttöystävä pelkkää lähtemistä niin paljon, että tekee kotona kaiken tämän miehen eteen ettei mies edes mieti lähtemistä.
"Liikkuu tarina" on aika epämääräistä. Kyllähän sitä ihmiset ilkeyttään suutaan soittavat, totuus voi olla mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Eiköhän jokainen nainen ja mies tiedä miten maailma toimii tässä asiassa ilman kyselyjäkin, mutta onpahan taas yksi ylipainoisen haukkumisketju lisää.
Ristiriitaisista kommenteista päätellen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla yhtään ylipainoista ystävää, sukulaista jne.? Varmaan hänestä olisi kiva kuulla että ajattelet hänen puolisonsa olevan kanssaan vain säälin, tyytymisen tai muun vastaavan syyn vuoksi.
Lukisitko viestini loppuun asti? On kaksi reilusti (+30kg) ylipainoista ystävää, ja he vaikuttavat olevan onnellisissa avioliitoissa. On muitakin ylipainoisia ystäviä, jotka taas eivät vaikuta olevan. Sama pätee normaalipainoisiin tuntemiini. En ensimmäisenä oleta että tuntemistani pariskunnista he, jotka eivät vaikuta onnellisilta/toisiaan rakastavilta, olisivat vähemmän onnellisia nimenomaan naisen ylipainon vuoksi. Parisuhdeongelmiin kun on paljon muita mahdollisia syitä. Mutta onhan se kuitenkin mahdollista, että naisen lihominen on miehen onnesta pois. Tuo negatiivinen arvaukseni (nähdessäni vieraan pariskunnan, jossa nainen lihava ja mies normaalipainoinen ja ehkä jopa komea), pohjautuu siihen mitä olen sekä irl että netissä kuullut miesten puhuvan naisten/naisensa ulkonäöstä. Parinvalinnassa miehet ovat naista useammin pinnallisempia ja huomattavasti ulkonäkökeskeisempiä kuin naiset. Ja vaatimuksenahan miehillä on useimmiten hoikkuus/normaalipainoisuus.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Mulla ei ole tuommoista kokemusta ollenkaan, vaikka olen ollut koko elamani enemman tai vahemman ylipainoinen. Aina on ollut vientia, ja kaikki seurustelukumppanini ovat olleet hoikkia/sporttisia ja komeitakin. Olen ollut kaytannollisesti katsoen aina parisuhteessa 16-vuotiaasta asti, pl. jaksot jolloin olen tarkoituksella ollut sinkku.
N44
MINULLA ei ole tuollaisia kokemuksia, joten kukaan muukaan ei ole voinut niin kokea.
Eihän tuo niin sanonut. Mutta itsekin piti tulla kommentoimaan että AP yleistää ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Lihava
Todistit juuri yhden noista väitteistä todeksi. Toit esille koulutuksesi ja väität lääkkeiden lihottavan. Tai kun oikein miettii kaikki pitää kohdallasi paikkaansa. Tyhmät korostaa koulutusta, laiskat ei ota selvää miten lääkeiden vaikutusta voidaan ennaltaehkäistä ja saamaton ei noudata niitä ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukisitko viestini loppuun asti? On kaksi reilusti (+30kg) ylipainoista ystävää, ja he vaikuttavat olevan onnellisissa avioliitoissa. On muitakin ylipainoisia ystäviä, jotka taas eivät vaikuta olevan. Sama pätee normaalipainoisiin tuntemiini. En ensimmäisenä oleta että tuntemistani pariskunnista he, jotka eivät vaikuta onnellisilta/toisiaan rakastavilta, olisivat vähemmän onnellisia nimenomaan naisen ylipainon vuoksi. Parisuhdeongelmiin kun on paljon muita mahdollisia syitä. Mutta onhan se kuitenkin mahdollista, että naisen lihominen on miehen onnesta pois. Tuo negatiivinen arvaukseni (nähdessäni vieraan pariskunnan, jossa nainen lihava ja mies normaalipainoinen ja ehkä jopa komea), pohjautuu siihen mitä olen sekä irl että netissä kuullut miesten puhuvan naisten/naisensa ulkonäöstä. Parinvalinnassa miehet ovat naista useammin pinnallisempia ja huomattavasti ulkonäkökeskeisempiä kuin naiset. Ja vaatimuksenahan miehillä on useimmiten hoikkuus/normaalipainoisuus.
Samalla sanot ettet ensimmäisenä oleta, mutta sitten sanot kuitenkin että oletat kun näet tuollaisen pariskunnan. Mutta niin, kyllähän jos mies vaikka irl sanoo suoraan niin voi jo olettaa että pitää paikkansa heidän kohdallaan. Netissä toki puhuvat vain valittajat, eli tyytymättömät tilanteeseen. Ei ne tyytyväiset valittele, joten tästä saattaa tietynlainen harha syntyä.
Miehillä ei ole rontgenkatsetta jolla he näkisivät rasvan sisällä olevan sisäisen kauneuden. He näkevät vain ihran.