Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ylipaino karkottaa miehet?

Vierailija
05.09.2019 |

Ylipaino ei tee naisesta rumaa.
Ylipainoiset ovat upeita persoonia.

Kommentit (270)

Vierailija
41/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sellaisesta hyllyvästä läskipylleröstä tykkäisi?

Mun mies.

Vierailija
42/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikkia karkoita. Olen läski ja minun mieheni on suoraan sanonut, että valitsi minut siksi ettei tarvitsisi kilpailla muiden miesten kanssa huomiostani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut viimeisen kymmenen vuoden aikana varmaan parikymmentä kiloa. Taustalla on syöpä useine leikkauksineen ja muine hoitoineen (mm. kemiallinen kastraatio). Siihen kylkeen useita lähiomaisten kuolemia ja masennus. Kaikki on nyt hyvin, läskit vain jäi. Täällä porskuttelen ja reilusti pienemmän aviomiehen kanssa kaikinpuolinen yhteys pelaa. Sitä toivoisi niin kovasti, että ihmiset tajuaisivat elämän haurauden ja katoavaisuuden. Ylipainon ei tulisi karkottaa miestä tai naista, mutta puusilmäisyys ja asioiden yksinkertaistaminen, vain pintatason näkeminen - ne ovat asioita, jotka karkottavat luotaan.

Vierailija
44/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen laiska ja tyhmä ja saamaton.

Toki jos mies on itse lihava niin luulisi lihavan naisenkin kelpaavan.

En ole laiska, tyhmä, enkä saamaton. Yliopistokoulutuskin on. Liikun paljon. Lääkkeet lihottivat.

T. Lihava

*reps*

Montako vuotta siitä on, että tuo myytti lääkkeiden vaikutuksesta lihomiseen on kumottu? :D

Niin, lääkkeiden lisäksi lääketiede onneksi tunnistaa jo monta muutakin "myyttiä" kuten kilpirauhanen, suolistobakteerit yms. Luojan kiitos! Ollaan lähempänä läpimurtoa.

Vierailija
45/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mulla ei ole tuommoista kokemusta ollenkaan, vaikka olen ollut koko elamani enemman tai vahemman ylipainoinen. Aina on ollut vientia, ja kaikki seurustelukumppanini ovat olleet hoikkia/sporttisia ja komeitakin. Olen ollut kaytannollisesti katsoen aina parisuhteessa 16-vuotiaasta asti, pl. jaksot jolloin olen tarkoituksella ollut sinkku. 

N44

Vientiä ollut, mutta onko ollut pitäjiä kun kuulostaa siltä, että ne parisuhteet on tiuhaan vaihtuneet?

Ihan sinun uteliaisuutesi tyydyttamiseksi, tassa seurusteluhistoriani ole hyva:

16-22v: eka parisuhde, 19-vuotiaasta eteenpain avoliitto. Loppui kun aloitin opiskelut ja "kasvettiin erilleen", mina jatin. 

23-24v: vajaan vuoden seurustelu, lopetettiin yhteisesta paatoksesta kun lahdin vuodeksi vaihtoon.

*Vaihtovuoden aikana tarkoituksellisesti sinkku.

25-27v: Suomeen palatessa n. kahden vuoden seurustelu, lopetettiin yhteisesta paatoksesta kun huomattiin etta ollaan enemman kavereita kuin rakastavaisia.

27-28,5v: seuraava parisuhde, paattyi kun mies petti, mina jatin. 

29-43v: seuraava parisuhde, muutin miehen kotimaahan ja mentiin lopulta naimisiin. Liitto loput 2+ vuotta lahes taysin seksiton, lahdin paremmille apajille.

43- nykyaan: uusin parisuhde, nyt avoliitossa

En tieda onko nuo nyt sitten niin "tiuhaan" vaihtuneet. Osassa syyna olleet elamantilanteet, osassa kai taas molempien henkinen kasvu eri suuntiin. 

Vierailija
46/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset olettavat, että heillä on määräysvalta sanoa mistä muut tykkäävät. Että kukaan mies ei voisi aidosti tykätä ylipainoisesta naisesta. Jotenkin ylimielistä ja harhaista ajatella että jos itse ajattelee jotenkin, kukaan muu ei voi ajatella toisin tai sitten valehtelee.

Vierailija
47/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten jännä että ylipainoiset on suurin piirtein ainoa ihmisryhmä, jota saa tällä palstalla haukkua miten törkeästi ja halventavasti tahansa.

Olen huomannut ihan saman. Täällä oli avaus, jossa keskusteltiin painosta ja pituudesta. Kaikki pulskat saivat runsaasti yläpeukkuja, mutta mua alapeukutettiin, kun kerroin painavani alle 50 kiloa ja olevani 170 cm pitkä. Sanoin harrastavani mm. balettia ja taitoluistelua ja mun hoikkuuden olevan siitäkin johtuvaa. Sain edelleen kommentteja tyyliin "syömishäiriö", "anorektikko" ja mun todettiin elävän pitempään 70 kiloisena. Tuskin mun nilkat kuitenkaan kestäisivät hyppyjä sellaisessa painossa:(

Vierailija
48/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kaikkia karkoita. Olen läski ja minun mieheni on suoraan sanonut, että valitsi minut siksi ettei tarvitsisi kilpailla muiden miesten kanssa huomiostani.

Ihan hirvea kommentti sun miehelta. o_0 Onko hanella itsetunto-ongelmia? 

Toihan on ihan sama kuin etta sanoisi kumppanilleen "valitsin sut rumuutesi takia, kun en halua kilpailla sun huomiosta". 

Vierailija
49/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan liikunnallisuutta ja terveitä elämäntapoja. Ylipainoisella nämä eivät yleensä ole haluamallani tasolla.

Vierailija
50/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen löytänyt hyviä ja kilttejä miehiä, vaikka olen ollut aina ylipainoinen. Nyt naimisissa ollut jo 15 vuotta ja edelleen olen haluttava mieheni silmissä :)

Enkä ole laiska, tyhmä tai saamaton, vaikka minulla on vääristynyt suhde ruokaan. Olen korkeasti koulutettu, harrastan liikuntaa ja syön melko terveellisesti, vaikka välillä tulee niitä ylilyöntejä ja syön liikaa.

Meillä kaikilla on jotain ongelmia. Minun ongelmani on ruoka. Toisilla on alkoholi, pelit, tuhlaaminen, uskottomuus jne. Kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
51/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mulla ei ole tuommoista kokemusta ollenkaan, vaikka olen ollut koko elamani enemman tai vahemman ylipainoinen. Aina on ollut vientia, ja kaikki seurustelukumppanini ovat olleet hoikkia/sporttisia ja komeitakin. Olen ollut kaytannollisesti katsoen aina parisuhteessa 16-vuotiaasta asti, pl. jaksot jolloin olen tarkoituksella ollut sinkku. 

N44

Vientiä ollut, mutta onko ollut pitäjiä kun kuulostaa siltä, että ne parisuhteet on tiuhaan vaihtuneet?

16-22v: eka parisuhde, 19-vuotiaasta eteenpain avoliitto. Loppui kun aloitin opiskelut ja "kasvettiin erilleen", mina jatin. 

23-24v: vajaan vuoden seurustelu, lopetettiin yhteisesta paatoksesta kun lahdin vuodeksi vaihtoon.

25-27v: Suomeen palatessa n. kahden vuoden seurustelu, lopetettiin yhteisesta paatoksesta kun huomattiin etta ollaan enemman kavereita kuin rakastavaisia.

29-43v: seuraava parisuhde, muutin miehen kotimaahan ja mentiin lopulta naimisiin. Liitto loput 2+ vuotta lahes taysin seksiton, lahdin paremmille apajille.

En tieda onko nuo nyt sitten niin "tiuhaan" vaihtuneet. Osassa syyna olleet elamantilanteet, osassa kai taas molempien henkinen kasvu eri suuntiin. 

Onko ulkomailla ollessa unohtuneet suomen kielen ääkköset?

Vierailija
52/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, mutta dokailen aika raskaasti ja vedän röökiä. Toisaalta käyn salilla ja tulokset kaikilla mittareilla on tiukat. Olen siis liikunnallinen ja normipainossa, mutta elämäntavat on persiestä noin muuten.

Vierailija
53/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

N44

Onko ulkomailla ollessa unohtuneet suomen kielen ääkköset?

Eivat ole, mutta en saa niita mun tyokoneesta ilman, etta kayttaisin niita CTRL+numeroyhdistelma hassakoita, ja siihen ei karsivallisyys riita. Luotan, etta normaaleilla alynlahjoilla varusteltu suomalainen pystyy lukemaan halutessaan tekstiani myos ilman skandeja. 

Vierailija
54/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus on seurausta mielen velttoudesta. En halua seurustella sellaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
55/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkottaako? Itse näen jatkuvasti todellakin ylipainoisia naisia komeiden ja treenattujen miesten kanssa, joten ei vaikuta siltä.

Minäkin näen usein vastaavia pareja, ja aina tulee mieleen arvaus, että nainen on ollut hoikempi kun suhde on alkanut, mutta mies ei ole (vielä) lähtenyt, vaikka onkin (salaa?) tyytymätön naisensa ulkomuotoon. Mies tietääkseni harvemmin lähtee pidemmästä suhteesta, ellei ole todella onneton tai uusi nainen on jo katseltuna valmiiksi.

Ihme kyllä, vaikka tiedänkin miesten epärealistisista ulkonäkötoiveista naisensa suhteen, jaksan vielä uskoa rakkauteen, ja siihen, että osa noista ulkonäöllisesti epäsuhtaisista pareista saattaa olla onnellisessa ja rakastavassa suhteessa.

Onko sinulla yhtään ylipainoista ystävää, sukulaista jne.? Varmaan hänestä olisi kiva kuulla että ajattelet hänen puolisonsa olevan kanssaan vain säälin, tyytymisen tai muun vastaavan syyn vuoksi.

Lukisitko viestini loppuun asti? On kaksi reilusti (+30kg) ylipainoista ystävää, ja he vaikuttavat olevan onnellisissa avioliitoissa. On muitakin ylipainoisia ystäviä, jotka taas eivät vaikuta olevan. Sama pätee normaalipainoisiin tuntemiini. En ensimmäisenä oleta että tuntemistani pariskunnista he, jotka eivät vaikuta onnellisilta/toisiaan rakastavilta, olisivat vähemmän onnellisia nimenomaan naisen ylipainon vuoksi. Parisuhdeongelmiin kun on paljon muita mahdollisia syitä. Mutta onhan se kuitenkin mahdollista, että naisen lihominen on miehen onnesta pois. Tuo negatiivinen arvaukseni (nähdessäni vieraan pariskunnan, jossa nainen lihava ja mies normaalipainoinen ja ehkä jopa komea), pohjautuu siihen mitä olen sekä irl että netissä kuullut miesten puhuvan naisten/naisensa ulkonäöstä. Parinvalinnassa miehet ovat naista useammin pinnallisempia ja huomattavasti ulkonäkökeskeisempiä kuin naiset. Ja vaatimuksenahan miehillä on useimmiten hoikkuus/normaalipainoisuus.

Samalla sanot ettet ensimmäisenä oleta, mutta sitten sanot kuitenkin että oletat kun näet tuollaisen pariskunnan. Mutta niin, kyllähän jos mies vaikka irl sanoo suoraan niin voi jo olettaa että pitää paikkansa heidän kohdallaan. Netissä toki puhuvat vain valittajat, eli tyytymättömät tilanteeseen. Ei ne tyytyväiset valittele, joten tästä saattaa tietynlainen harha syntyä.

Mitä ajatuksia sulla herää, kun näet tuollaisen epäsuhtaisen parin?

Vierailija
56/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä mielenkiintoista, että nämä keskustelut liittyvät aina vain naisten painoon. Miesten painolla ei ole väliä.

Ylipainoinen nainen on hylkiö, joka jää yksin. Ylipainoinen mies taas löytää kumppanin painostaan huolimatta. Tämän olen nähnyt lähipiirissäkin.

Vierailija
57/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä mielenkiintoista, että nämä keskustelut liittyvät aina vain naisten painoon. Miesten painolla ei ole väliä.

Ylipainoinen nainen on hylkiö, joka jää yksin. Ylipainoinen mies taas löytää kumppanin painostaan huolimatta. Tämän olen nähnyt lähipiirissäkin.

Olen nainen, enkä kyllä pystyisi kiinnostumaan ylipainoisesta miehestä. 

Vierailija
58/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkottaako? Itse näen jatkuvasti todellakin ylipainoisia naisia komeiden ja treenattujen miesten kanssa, joten ei vaikuta siltä.

Minäkin näen usein vastaavia pareja, ja aina tulee mieleen arvaus, että nainen on ollut hoikempi kun suhde on alkanut, mutta mies ei ole (vielä) lähtenyt, vaikka onkin (salaa?) tyytymätön naisensa ulkomuotoon. Mies tietääkseni harvemmin lähtee pidemmästä suhteesta, ellei ole todella onneton tai uusi nainen on jo katseltuna valmiiksi.

Ihme kyllä, vaikka tiedänkin miesten epärealistisista ulkonäkötoiveista naisensa suhteen, jaksan vielä uskoa rakkauteen, ja siihen, että osa noista ulkonäöllisesti epäsuhtaisista pareista saattaa olla onnellisessa ja rakastavassa suhteessa.

Onko sinulla yhtään ylipainoista ystävää, sukulaista jne.? Varmaan hänestä olisi kiva kuulla että ajattelet hänen puolisonsa olevan kanssaan vain säälin, tyytymisen tai muun vastaavan syyn vuoksi.

Lukisitko viestini loppuun asti? On kaksi reilusti (+30kg) ylipainoista ystävää, ja he vaikuttavat olevan onnellisissa avioliitoissa. On muitakin ylipainoisia ystäviä, jotka taas eivät vaikuta olevan. Sama pätee normaalipainoisiin tuntemiini. En ensimmäisenä oleta että tuntemistani pariskunnista he, jotka eivät vaikuta onnellisilta/toisiaan rakastavilta, olisivat vähemmän onnellisia nimenomaan naisen ylipainon vuoksi. Parisuhdeongelmiin kun on paljon muita mahdollisia syitä. Mutta onhan se kuitenkin mahdollista, että naisen lihominen on miehen onnesta pois. Tuo negatiivinen arvaukseni (nähdessäni vieraan pariskunnan, jossa nainen lihava ja mies normaalipainoinen ja ehkä jopa komea), pohjautuu siihen mitä olen sekä irl että netissä kuullut miesten puhuvan naisten/naisensa ulkonäöstä. Parinvalinnassa miehet ovat naista useammin pinnallisempia ja huomattavasti ulkonäkökeskeisempiä kuin naiset. Ja vaatimuksenahan miehillä on useimmiten hoikkuus/normaalipainoisuus.

Samalla sanot ettet ensimmäisenä oleta, mutta sitten sanot kuitenkin että oletat kun näet tuollaisen pariskunnan. Mutta niin, kyllähän jos mies vaikka irl sanoo suoraan niin voi jo olettaa että pitää paikkansa heidän kohdallaan. Netissä toki puhuvat vain valittajat, eli tyytymättömät tilanteeseen. Ei ne tyytyväiset valittele, joten tästä saattaa tietynlainen harha syntyä.

Mitä ajatuksia sulla herää, kun näet tuollaisen epäsuhtaisen parin?

Ei mitään, enkä ajattele heitä "epäsuhtaisina" vaan tavallisena pariskuntana. Ajattelen että ihmiset saavat tykätä mistä tykkäävät, eikä minulla ole sanomista siihen mistä muut tykkäävät. Itse en tykkää tykkää esim. kehonrakentajista näin oletuksena, mutta en oleta ettei heistä kukaan muu voisi tykätä tai suhde perustuisi valheelle.

Vierailija
59/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, enkä kyllä pystyisi kiinnostumaan ylipainoisesta miehestä. 

Mä taas en haluaisi mitään laihaa. Ällöä kuvitella sellaista pientä persettä pomppimassa mun päällä. Miehen pitää olla Mies.

Samaa tosin sanoo mun mies naisesta, ei saa olla sellainen kuivan kesän orava, vaan pitää olla mistä ottaa.

Vierailija
60/270 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska valtaosalla läskeistä se läski kasaantuu yhtä rumasti kuin miehillä, eli kaikki menee naamaan ja palloksi keskivartaloon.

Jos on hyvät geenit, ne jakautuvat tasaisesti kehoon ja tällaisilla on pieni fanikunta, n. 5% miehistä kyllä tykkää näistä, ns. "thick" look. Kunhan pysytään kohtuullisessa painossa eli ei mitään 50 kiloa yli normaalin.

Omenavartalolook-ei ole kenelläkään edustava. Ei naisella eikä miehellä. Karkottaa pois kuin Raid kärpäset.

Hyvällä tavalla muodokkaat naiset näyttävät seksikkäiltä ja viestivät, että heidän kanssaan saa älykkäitä ja terveitä jälkeläisiä.

Esim. tämän naisen "ylipaino" näyttää silmiini vain todella hyvältä :)

https://i.pinimg.com/originals/9f/5b/d1/9f5bd1639e5ac3f279407056d9ca76c…

"USA:ssa tehtiin vuonna 2008 kiinnostava tutkimus, jossa tutkittiin peräti 16 000 eri ikäistä amerikkalaisnaista ja selvitettiin, miten rasva keräytyy heidän vartaloonsa. Tutkimuksessa huomattiin, että naisten lantiolle ja reisiin kerääntyy erityisen paljon Omega-3-rasvahappoja, jotka ovat aivoille tärkeä rakennusaine. Sen sijaan vyötärölle kertyvä rasva on suurimmaksi osaksi Omega-6:tta, mikä ei vaikuta aivojen kasvuun.

- Muodokas lantio ja muodokkaat reidet sisältävät runsaasti ravinteita, jotka hoitavat aivoja, tutkimusta johtanut Steven Gaulin kertoo.

Tutkimuksessa huomattiin myös, että ne naiset, joille rasvaa kertyy muita helpommin juuri lantiolle ja reisiin, saavat keskimääräistä älykkäämpiä lapsia, koska äidin hyvät rasvahapot vaikuttavat myös lapsen aivojen kehitykseen."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi