Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle lupa liiton ulkopuolisiin suhteisiin

Vierailija
03.09.2019 |

Pitkällisen harkinnan ja keskustelujen tuloksena annoin miehelleni luvan harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita. Olemme olleet pari vuotta naimisissa ja seurustelimme tätä ennen viisi vuotta. Minua ennen miehellä on ollut vain yksi pitkä suhde (yli 10 vuotta), jossa miehellä oli samanlainen lupa touhuta muiden kanssa. Nämä kokeilut jäivät lähinnä pussailuasteelle, luultavasti epävarmuuden takia. Mies on harrastanut seksiä vain kahden naisen kanssa elämänsä aikana, eli vain suhteissaan. Hän kokee, että koska ei ole viettänyt koskaan sinkkuelämää eikä ole ollut kuin kahden naisen kanssa, hän jää paljosta paitsi. Hän haluaa iskeä naisia baarista ja kokeilla mihin hänen viehätysvoimansa riittää. Toki myös seksi muiden kanssa kiehtoo häntä. Olin jo aiemmin luvannut miehelle maksulliset, mutta hän ei ole toteuttanut tätä ainakaan vielä.

Mies on kokenut olevansa ansassa. Hän on ollut pitkään kiukkuinen ja inhottava minua kohtaan. Minusta on tuntunut jo vuosia, että olen hänelle itsestäänselvyys ja lähinnä ärsyke. Nyt kun saimme tämän sovittua, mies on sanonut olevansa pitkästä aikaa aidosti onnellinen. Hän sanoo usein rakastavansa minua ja pitää minua hyvänä. Luultavasti järjestely siis toimii.

Minä haluan vain miestäni, enkä kaipaa muita miehiä tai heidän huomiotaan. Olen ylpeä siitä, että olen vain mieheni nainen. Sopimus muista suhteista koskee siis vain miestä. Hän ei toisaalta olisikaan suostunut siihen, että minulla olisi jotain avioliiton ulkopuolella. Mies on tältä osin erikoinen tyyppi.. Hän kokee että hänen kohdallaan tämä on ok, mutta minun kohdallani ei.

Sopimuksen säännöt:
- Seksiä saa harrastaa maksullisten tai "siviilien kanssa"
- Suhteita ei saa muodostaa, eli ei varsinaista rajaa montako kertaa seksiä saa harrastaa yhden naisen kanssa, mutta siitä ei saa muodostua mitään vakkarijärjestelyä
- Jos miehelle kehittyy ns. "ystävyyssuhde" esim. pitkällisen netissä juttelun perusteella, tällaisen naisen kanssa ei saa harrastaa seksiä. Eli liika intiimiys estää fyysiset suhteet. Tällaiset naiset pidetään kavereina.
- Mies ei saa puhua minusta näille naisille. Naisille voi kertoa järjestelystämme, mutta heille ei puhuta millainen olen, miltä näytän, mitä teen tms. Haluan pysyä täysin tuntemattomana.
- Ketään ei saa tuoda kotiin
- Miehen tulee käyttää kondomia ja käydä sukupuolitautitesteissä säännöllisesti
- Kaikesta pitää olla ehdottoman rehellinen. En vaadi raportointia, mutta jos kysyn jotain haluan että mies kertoo kaiken rehellisesti.
- Jos miehellä kehittyy tunteita jotain naista kohtaan, hänen täytyy kertoa minulla välittömästi jotta voimme puhua asiasta.

Mitä ajatuksia tämä herättää? Mikä tässä voisi mennä pieleen? Onko säännöissä jotain, mitä voisi mielestänne vielä muokata/kehittää?

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari asiaa, miehet saavat seksia harvemmin kuin naiset. tämä on fakta, eli sitten kun sinun miehesi saa seksia joltain naiselta, niin todennäköisesti se muuttuu vakipanoksi. En usko, että miehesi jaksaa näitä metsästää uudestaan ja uudestaan. Joten jossain vaiheessa hänellä tulee olemaan vaki nainen ja sinut. Siinä sitten alkaakin se soppa, koska teidän suhteessa on jo se kolmas nainen ja tunteita voi herätä. Sitten kun ne tunteet herää, niin tulee vaatimuksia. 

No, sinun miehesi tulee puhumaan paskaa sinusta, se on aivan varma. koska sillä hän luulee pääsevänsä jonkun mukaan harrastamaan villiä seksiä. Tai sitten hän tulee esittämään sinkkua, etsimään nuoria naisia.

Oletko edes kysynyt mistä hän meinaa löytää nämä naiset?

Mutta joka tapauksessa, se ei tule olemaan eri nainen joka kerta, koska se on hankalaa, vaan  sinä annoit luvan hankkia kolmas ihminen teidän suhteeseen.

Tosin uskon, että on erillaisia suhteita, mutta tässä tapauksessa sinulle olla oltu ilkeitä jo vuosia. Niin mieti hetken uudestaan. 

Näinpä. Näin naisen näkökulmasta monia seksisuhteita ja irtoseksiä harrastaneena tiedän nämä jutut. Ensinnäkin itse olen etsinyt aktiivisesti seksiä samoilta palstoilta kuin miehetkin etsivät. Miehet ovat kovin katkeria, kun heillä ei oikein flaksi käy ja kiusaavat kilvan toisiaan tekeytyen naisiksi chateissa. Avoimessa suhteessa olevaa en olisi rakastajakseni huolinut. Kun olin itse salaa liikkeellä, niin turvallisin vaihtoehto oli ottaa rakastajaksi samassa veneessä oleva ukkomies, joka ei halunnut riskeerata avioliittoaan. Miehellä piti olla oma paikka eli asui yksin tai maksoi hotellin tai oli vaikkapa mökki käytössään, jotta lähdin seksiä harrastamaan. Pikaiset ja epämukavat autopanot eivät enää teinivuosien jälkeen napanneet.

Kokemusta löytyy sinkuista, avoliitossa elävistä, ukkomiehistä ja seurustelevista miehistä, jolla on oma asunto. Jokaikinen, kenen kanssa seksi sujui hyvin, halusi sitä uudelleen. Parhaimpien rakastajien kanssa kehkeytyi vuosikausia kestävä sivusuhde. Sääliksi kävi vaimoja, kun miehet laittoivat minuun parastaan. Jos olisi käyttänyt kaiken sen saman vaivan, ajan, rahan, energian, innon ja hyvyyden omaan vaimoonsa, niin olisi varmasti oma suhde kukoistanut. Nyt jokainen valitti milloin minkäkin asian olevan suhteessaan pielessä.

Vierailija
102/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle naiselle tulee yllätyksenä, miten moni mies käyttää höyläilyjä vttuillessaan näiden miehille myöhemmin. Ja kyllä, se koskee.

Ehkä jossain peräkylillä, missä kaikki tuntevat toisensa ja on pantu vuosisatoja ristiin rastiin sukulaisten kesken.

Asun Tampereella, ja kyllä vaimo lähtisi vaihtoon jos joku sen exä tulisi kehuskelemaan vaimon naimaosaamista vuosien takaa. Joku raja, vittuako menit.

Eli naisella ei saa olla exiä, koska aina joku katkeruuksissaan saattaa sanoa asiasta jotain ja kerran se on naisen vastuulla. Eikä siihen tartte kuin sen yhden.

Tässäkin keskustelussa on se sävy, että juuri sillä naisen menneisyydellä on merkitystä. Yksikin epäonnistunut parisuhde, ja pitäisi suunnilleen hukkua syyllisyyteen. Ja sitten olla onnellinen ja tarvittaessa alistuen hyväksyä suhteessa kaikki, jos joku on sattunut vielä huolimaan. Jos yhtäkään epäonnistunutta ei saa olla, pitää olla jo tuuriakin matkassa. Tai vaihtoehtoisesti päästään siihen entisajan alistusparisuhdemalliin takaisin.

Vapaasta seksuaalisuudestaan nauttivat naiset tuskin tästä ahdistuvat. Ehkäpä markkinoilta halutaan pois juuri ne, jotka eivät sitä ole, mutteivät ole neitsyitäkään. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle naiselle tulee yllätyksenä, miten moni mies käyttää höyläilyjä vttuillessaan näiden miehille myöhemmin. Ja kyllä, se koskee.

Ehkä jossain peräkylillä, missä kaikki tuntevat toisensa ja on pantu vuosisatoja ristiin rastiin sukulaisten kesken.

Asun Tampereella, ja kyllä vaimo lähtisi vaihtoon jos joku sen exä tulisi kehuskelemaan vaimon naimaosaamista vuosien takaa. Joku raja, vittuako menit.

Eli naisella ei saa olla exiä, koska aina joku katkeruuksissaan saattaa sanoa asiasta jotain ja kerran se on naisen vastuulla. Eikä siihen tartte kuin sen yhden.

Mitäs valisit huonosti. Perästä kuuluu...

Vierailija
104/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan tiukemman seksuaalikurin aikoja.

Tämä on mennyt aivan överiksi.

En haluaisi syyttää naisia, kun itsekin olen nainen, mutta oikeasti tässä kävi niin, että miehet ovat aina olleet pyytämässä seksiä monelta naiselta ainakin ollessa itse vapaita.

Mutta naiset ovat olleet paljon tarkempia seksin ja moraalin kanssa. (uskontokasvatus ja hyvän naisen maineen tärkeys ovat vaikuttaneet, mutta myös raskauden pelko)

Nykyään on e-pilleri ja helppo ja halpa abortti sairaalassa.

Naiset eivät enää pidättele itseään.

Lisäksi naiset tienaavat omat tahansa. Ei tarvitse pitää väkisin perhettä pystyssä.

Aina tulee vastavoima. Onko se sitten se, että itänaapuri valloittaa tai tuleeko valloittaja ilman aseita etelän maista. Jos isl*m valtaa maan, naisten olo tulee hyvin rajoitetuksi. (uskonnottomille suomalaisille on tullut arvotyhjiö)

Miksi naisilla pitäisi olla joku moraalinvartijan rooli, jos miehet perseilevät kuitenkin tai aunakin pyrkivät siihen?

Ennen naisten oli pakko pitää sitä moraalinvartijan roolia itsellään. Nyt siitä ei välitä enää kukaan.

Mutta kun me alkuperäiset olemme vähemmistönä viimeistään 100 vuoden kuluttua, on naisilla jälleen se vanha tuttu moraalinvartijan rooli. (Toivottavasti ovat siihen mennessä luopuneet sentään ymp*ril*ikk*uksista.)

Vierailija
105/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan tiukemman seksuaalikurin aikoja.

Tämä on mennyt aivan överiksi.

En haluaisi syyttää naisia, kun itsekin olen nainen, mutta oikeasti tässä kävi niin, että miehet ovat aina olleet pyytämässä seksiä monelta naiselta ainakin ollessa itse vapaita.

Mutta naiset ovat olleet paljon tarkempia seksin ja moraalin kanssa. (uskontokasvatus ja hyvän naisen maineen tärkeys ovat vaikuttaneet, mutta myös raskauden pelko)

Nykyään on e-pilleri ja helppo ja halpa abortti sairaalassa.

Naiset eivät enää pidättele itseään.

Lisäksi naiset tienaavat omat tahansa. Ei tarvitse pitää väkisin perhettä pystyssä.

Aina tulee vastavoima. Onko se sitten se, että itänaapuri valloittaa tai tuleeko valloittaja ilman aseita etelän maista. Jos isl*m valtaa maan, naisten olo tulee hyvin rajoitetuksi. (uskonnottomille suomalaisille on tullut arvotyhjiö)

Miksi naisilla pitäisi olla joku moraalinvartijan rooli, jos miehet perseilevät kuitenkin tai aunakin pyrkivät siihen?

"Miesten perseily" on isoin paskatesti ikinä... Miettikää sitä mammat.

Vierailija
106/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari asiaa, miehet saavat seksia harvemmin kuin naiset. tämä on fakta, eli sitten kun sinun miehesi saa seksia joltain naiselta, niin todennäköisesti se muuttuu vakipanoksi. En usko, että miehesi jaksaa näitä metsästää uudestaan ja uudestaan. Joten jossain vaiheessa hänellä tulee olemaan vaki nainen ja sinut. Siinä sitten alkaakin se soppa, koska teidän suhteessa on jo se kolmas nainen ja tunteita voi herätä. Sitten kun ne tunteet herää, niin tulee vaatimuksia. 

No, sinun miehesi tulee puhumaan paskaa sinusta, se on aivan varma. koska sillä hän luulee pääsevänsä jonkun mukaan harrastamaan villiä seksiä. Tai sitten hän tulee esittämään sinkkua, etsimään nuoria naisia.

Oletko edes kysynyt mistä hän meinaa löytää nämä naiset?

Mutta joka tapauksessa, se ei tule olemaan eri nainen joka kerta, koska se on hankalaa, vaan  sinä annoit luvan hankkia kolmas ihminen teidän suhteeseen.

Tosin uskon, että on erillaisia suhteita, mutta tässä tapauksessa sinulle olla oltu ilkeitä jo vuosia. Niin mieti hetken uudestaan. 

Näinpä. Näin naisen näkökulmasta monia seksisuhteita ja irtoseksiä harrastaneena tiedän nämä jutut. Ensinnäkin itse olen etsinyt aktiivisesti seksiä samoilta palstoilta kuin miehetkin etsivät. Miehet ovat kovin katkeria, kun heillä ei oikein flaksi käy ja kiusaavat kilvan toisiaan tekeytyen naisiksi chateissa. Avoimessa suhteessa olevaa en olisi rakastajakseni huolinut. Kun olin itse salaa liikkeellä, niin turvallisin vaihtoehto oli ottaa rakastajaksi samassa veneessä oleva ukkomies, joka ei halunnut riskeerata avioliittoaan. Miehellä piti olla oma paikka eli asui yksin tai maksoi hotellin tai oli vaikkapa mökki käytössään, jotta lähdin seksiä harrastamaan. Pikaiset ja epämukavat autopanot eivät enää teinivuosien jälkeen napanneet.

Kokemusta löytyy sinkuista, avoliitossa elävistä, ukkomiehistä ja seurustelevista miehistä, jolla on oma asunto. Jokaikinen, kenen kanssa seksi sujui hyvin, halusi sitä uudelleen. Parhaimpien rakastajien kanssa kehkeytyi vuosikausia kestävä sivusuhde. Sääliksi kävi vaimoja, kun miehet laittoivat minuun parastaan. Jos olisi käyttänyt kaiken sen saman vaivan, ajan, rahan, energian, innon ja hyvyyden omaan vaimoonsa, niin olisi varmasti oma suhde kukoistanut. Nyt jokainen valitti milloin minkäkin asian olevan suhteessaan pielessä.

Ja miksi sitä piti salailla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi