Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle lupa liiton ulkopuolisiin suhteisiin

Vierailija
03.09.2019 |

Pitkällisen harkinnan ja keskustelujen tuloksena annoin miehelleni luvan harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita. Olemme olleet pari vuotta naimisissa ja seurustelimme tätä ennen viisi vuotta. Minua ennen miehellä on ollut vain yksi pitkä suhde (yli 10 vuotta), jossa miehellä oli samanlainen lupa touhuta muiden kanssa. Nämä kokeilut jäivät lähinnä pussailuasteelle, luultavasti epävarmuuden takia. Mies on harrastanut seksiä vain kahden naisen kanssa elämänsä aikana, eli vain suhteissaan. Hän kokee, että koska ei ole viettänyt koskaan sinkkuelämää eikä ole ollut kuin kahden naisen kanssa, hän jää paljosta paitsi. Hän haluaa iskeä naisia baarista ja kokeilla mihin hänen viehätysvoimansa riittää. Toki myös seksi muiden kanssa kiehtoo häntä. Olin jo aiemmin luvannut miehelle maksulliset, mutta hän ei ole toteuttanut tätä ainakaan vielä.

Mies on kokenut olevansa ansassa. Hän on ollut pitkään kiukkuinen ja inhottava minua kohtaan. Minusta on tuntunut jo vuosia, että olen hänelle itsestäänselvyys ja lähinnä ärsyke. Nyt kun saimme tämän sovittua, mies on sanonut olevansa pitkästä aikaa aidosti onnellinen. Hän sanoo usein rakastavansa minua ja pitää minua hyvänä. Luultavasti järjestely siis toimii.

Minä haluan vain miestäni, enkä kaipaa muita miehiä tai heidän huomiotaan. Olen ylpeä siitä, että olen vain mieheni nainen. Sopimus muista suhteista koskee siis vain miestä. Hän ei toisaalta olisikaan suostunut siihen, että minulla olisi jotain avioliiton ulkopuolella. Mies on tältä osin erikoinen tyyppi.. Hän kokee että hänen kohdallaan tämä on ok, mutta minun kohdallani ei.

Sopimuksen säännöt:
- Seksiä saa harrastaa maksullisten tai "siviilien kanssa"
- Suhteita ei saa muodostaa, eli ei varsinaista rajaa montako kertaa seksiä saa harrastaa yhden naisen kanssa, mutta siitä ei saa muodostua mitään vakkarijärjestelyä
- Jos miehelle kehittyy ns. "ystävyyssuhde" esim. pitkällisen netissä juttelun perusteella, tällaisen naisen kanssa ei saa harrastaa seksiä. Eli liika intiimiys estää fyysiset suhteet. Tällaiset naiset pidetään kavereina.
- Mies ei saa puhua minusta näille naisille. Naisille voi kertoa järjestelystämme, mutta heille ei puhuta millainen olen, miltä näytän, mitä teen tms. Haluan pysyä täysin tuntemattomana.
- Ketään ei saa tuoda kotiin
- Miehen tulee käyttää kondomia ja käydä sukupuolitautitesteissä säännöllisesti
- Kaikesta pitää olla ehdottoman rehellinen. En vaadi raportointia, mutta jos kysyn jotain haluan että mies kertoo kaiken rehellisesti.
- Jos miehellä kehittyy tunteita jotain naista kohtaan, hänen täytyy kertoa minulla välittömästi jotta voimme puhua asiasta.

Mitä ajatuksia tämä herättää? Mikä tässä voisi mennä pieleen? Onko säännöissä jotain, mitä voisi mielestänne vielä muokata/kehittää?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan siinä voi ja luultavasti meneekin pieleen, mutta onnea vaan kokeiluun.

Vierailija
2/106 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian yksityiskohtainen provo. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet hölmö. Olisit nyt varannut itsellesikin mahdollisuuden suhteisiin, ei sinun tarvitse niin tehdä, mutta miehen ei tarvitse sitä tietää.

Vierailija
4/106 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestely kuulostaa toimivalta, jos miehesi tosiaan sit pitää kiinni noista sovituista asioista.

Mutta, jos olisin sinä, niin en olisi suostunut tuohon ellei nuo ”oikeudet” koskisi myös mua. Ei toki tarvitsisi itse oikeasti tehdä mitään, mutta ihan vaan periaatteesta, koska tuollaisessa tilanteessa tuntisin jääväni alakynteen jos miehen olis pakko päästä vieraisiin, mutta samaa oikeutta ei annettaisi mulle. Tulisi suhteessa semmoinen olo, että mies haluaa pitää montaa naista mutta naisen pitäisi olla silti vain yhden miehen ”omaisuutta”. + vaikuttaa vähän siltä, että mies tietää tämän järjestelyn mahdollisesti johtavan johonkin syvempään jonkun toisen kanssa, joten ei halua antaa sulle samoja oikeuksia.

Toki sä teet omat päätöksesi asian suhteen, mutta sinuna neuvottelisin itselleni kyllä paremmat kortit.

Vierailija
5/106 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis oli 10 vuotta suhteessa, jossa sai käydä vieraissa, mutta ei kuulemma käynyt? Ja nyt 7 vuoden yhdessäolon jälkeen hän on saanut inhottavalla käyttäytymisellään ja kiukuttelemisellaan sinulta luvan käydä vieraissa ja vielä kiristänyt ehdoksi sen, että sinä et saa käydä?

Miten mahdottoman hienoilla ominaisuuksilla hän pystyy kompensoimaan tuollaisen käyttäytymisen?

Älä ole niin hölmö, että uskot miehesi noudattavan sääntöjäsi. Yhtenä kauniina aamuna heräät nimittäin siihen, että mies ilmoittaa muuttavansa yhteen monivuotisen rakastajattarensa kanssa.

Minä muuten arvelen, että olet provoilemassa ja heitit nuo säännöt lonkalta. Seksiä saa harrastaa maksullisten tai "siviilien kanssa". Kenen muun kanssa sitä voi harrastaa?

Vierailija
6/106 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoksi laittaisin että kaikki aktit videoidaan tai että minä katson salaisesta reiästä tai peilin takaa aktia.

Vierailija
7/106 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kuulostaa ihan sekopäältä. En ymmärrä, miten tuollainen kohtuuttomuus (hänen on pakko saada käydä vieraissa, mutta sinä et missään nimessä saa tehdä niin???) ei saa sinua tajuamaan että miehesi on itsekäs m*lkku. En myöskään ymmärrä miksi olet VB ollut ilkeän m*lkun kanssa suhteessa vuosikausia ja mennyt vielä naimisiinkin.

Lähinnä siis tätä lukiessa herää kysymyksiä että millaisia perhe- tai suhdetraumoja sun elämästä löytyy ja että onko käynyt mielessä mennä terapiaan hoitamaan niitä ovimattona olemisen sijaan.

Vierailija
8/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harrastaa ulkopuolisia suhteita ilman lupaakin.

Vierailija
10/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun kilttiääliön märkä päiväuni. Kukaan nainen ei kirjoittaisi noin.

Vierailija
11/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on ollut toinen suhde jo yli 13 vuotta ilman mitään sääntöjä. Mies osaa olla hienotunteinen ilman niitäkin. Juttu pyörii omalla painollaan tuolla jossain taustalle, eikä siitä ole tehty tuollaista numeroa.

Vierailija
12/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ehdotti avointa suhdetta aikoinaan ennen eroamme. Mietin asiaa ja totesin ettei ole minun juttu. Kukin tyylillään, mutta minusta erikoista mennä harrastamaan seksiä toisen kanssa joka kuitenkin tarjoaa samaa kuin se oma puoliso. Bi-seksuaaleille vielä ymmärrän, kun se puoliso ei ole samaa sukupuolta kuin se satunnainen kumppani.

Vierailija
13/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit vaan eronnut samalla.

Vierailija
14/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme mollausta asialliseen avaukseen.

Tuo kuulosti mietityltä ja harkitulta sopimukselta, jossa aikuiset ihmiset ovat sopineet järjestelyn.

Miehen ei välttämättä "tarvitse" käyttää tuota mahdollisuuttaan, mutta se on olemassa, varalla.

Eikä ole aiemminkaan käyttänyt.

Jos rehellisyys riittää sitten kertomaan sovituista asioista, en näe tuossa mitään ongelmaa ja nainenkin saa vapautuneemman ja aidomman miehen.

Joillekin näyttää olevan tämä yksiavioinen parisuhdemalli kovin kiveen hakattuna takaraivoon, eikä osata nähdä muita vaihtoehtoja. Ei se ole mikään luontainen ihmisen käyttäytymismalli, vaikka jotkut niin haluavat väen vängällä uskoakin.

Enemmän ongelmia tulee, kun mitään ei sovita ja jyrkästi pitäydytään yksiavioisessa kaavassa ja sitten petetään sitä kumppania.

Vähän kyllä ihmettelen myös, miksi tässä nainen ei halunnut ihan vaikka vaan tasapuolisuuden nimissä itselleen samoja oikeuksia, mutta kukin tavallaan.

Vierailija
15/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme mollausta asialliseen avaukseen.

Tuo kuulosti mietityltä ja harkitulta sopimukselta, jossa aikuiset ihmiset ovat sopineet järjestelyn.

Miehen ei välttämättä "tarvitse" käyttää tuota mahdollisuuttaan, mutta se on olemassa, varalla.

Eikä ole aiemminkaan käyttänyt.

Jos rehellisyys riittää sitten kertomaan sovituista asioista, en näe tuossa mitään ongelmaa ja nainenkin saa vapautuneemman ja aidomman miehen.

Joillekin näyttää olevan tämä yksiavioinen parisuhdemalli kovin kiveen hakattuna takaraivoon, eikä osata nähdä muita vaihtoehtoja. Ei se ole mikään luontainen ihmisen käyttäytymismalli, vaikka jotkut niin haluavat väen vängällä uskoakin.

Enemmän ongelmia tulee, kun mitään ei sovita ja jyrkästi pitäydytään yksiavioisessa kaavassa ja sitten petetään sitä kumppania.

Vähän kyllä ihmettelen myös, miksi tässä nainen ei halunnut ihan vaikka vaan tasapuolisuuden nimissä itselleen samoja oikeuksia, mutta kukin tavallaan.

Monille ihmisille yksiavioisuus on ainoa toimiva malli. Olisikin suotavaa, että yksiavioiset olisivat keskenään ja avoimet keskenään.

Vierailija
16/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni miehen joka haluaa avoimen suhteen pitää olla sitten sellaisen naisen kanssa kimpassa, joka myös haluaa avoimen suhteen. Muuten ei tule pidemmän päälle toimimaan. Kyllä se sama oikeus on oltava molemmilla. Enkä tarkoita, että sitä pitää käyttää, mutta se oikeus on oltava.

Vierailija
17/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en ota kantaa, mutta olen mun miehelle (30v ) kolmas seksikumppani ikina (kaksi tai kolme, ei liene iso ero) eika hanelle tulisi mieleenkaan alkaa suhteen ulkopuolisiin seksisuhteisiin. Sehan olisi sama kuin sanoisi mulle pain naamaa etta mina en riita hanelle seksuaalisesti. En pystyisi suostumaan tuommoiseen jarjestelyyn. 

Vierailija
18/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sopimus muista suhteista koskee siis vain miestä. Hän ei toisaalta olisikaan suostunut siihen, että minulla olisi jotain avioliiton ulkopuolella. Mies on tältä osin erikoinen tyyppi.. Hän kokee että hänen kohdallaan tämä on ok, mutta minun kohdallani ei."

Ei alistaminen ja erilaiset oikeudet ja velvollisuudet parisuhteessa mitenkään erikoista ole. Jokaisen oma asia suostuuko siihen suhteessa vai ei itse en suostuisi. En myöskään halua antaa tuota mallia lapsille että parisuhteessa oikeudet ja velvollisuudet on sidottuja sukupuoleen.

Vierailija
19/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
20/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies haluaa omistaa sinut ja muutkin naiset, mutta sinä et saa omistaa häntä. Oikeudet eivät koske sinua, ettet vaan jätä häntä. Hän saa vittuilla sinulle vapaasti, jos ei saa p....a muualta. Aviorauhan säilyttääksesi sinä sitten suostuit. Voihan kynnysmatto. 

Epävarma on tosiaankin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi