Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle lupa liiton ulkopuolisiin suhteisiin

Vierailija
03.09.2019 |

Pitkällisen harkinnan ja keskustelujen tuloksena annoin miehelleni luvan harrastaa avioliiton ulkopuolisia suhteita. Olemme olleet pari vuotta naimisissa ja seurustelimme tätä ennen viisi vuotta. Minua ennen miehellä on ollut vain yksi pitkä suhde (yli 10 vuotta), jossa miehellä oli samanlainen lupa touhuta muiden kanssa. Nämä kokeilut jäivät lähinnä pussailuasteelle, luultavasti epävarmuuden takia. Mies on harrastanut seksiä vain kahden naisen kanssa elämänsä aikana, eli vain suhteissaan. Hän kokee, että koska ei ole viettänyt koskaan sinkkuelämää eikä ole ollut kuin kahden naisen kanssa, hän jää paljosta paitsi. Hän haluaa iskeä naisia baarista ja kokeilla mihin hänen viehätysvoimansa riittää. Toki myös seksi muiden kanssa kiehtoo häntä. Olin jo aiemmin luvannut miehelle maksulliset, mutta hän ei ole toteuttanut tätä ainakaan vielä.

Mies on kokenut olevansa ansassa. Hän on ollut pitkään kiukkuinen ja inhottava minua kohtaan. Minusta on tuntunut jo vuosia, että olen hänelle itsestäänselvyys ja lähinnä ärsyke. Nyt kun saimme tämän sovittua, mies on sanonut olevansa pitkästä aikaa aidosti onnellinen. Hän sanoo usein rakastavansa minua ja pitää minua hyvänä. Luultavasti järjestely siis toimii.

Minä haluan vain miestäni, enkä kaipaa muita miehiä tai heidän huomiotaan. Olen ylpeä siitä, että olen vain mieheni nainen. Sopimus muista suhteista koskee siis vain miestä. Hän ei toisaalta olisikaan suostunut siihen, että minulla olisi jotain avioliiton ulkopuolella. Mies on tältä osin erikoinen tyyppi.. Hän kokee että hänen kohdallaan tämä on ok, mutta minun kohdallani ei.

Sopimuksen säännöt:
- Seksiä saa harrastaa maksullisten tai "siviilien kanssa"
- Suhteita ei saa muodostaa, eli ei varsinaista rajaa montako kertaa seksiä saa harrastaa yhden naisen kanssa, mutta siitä ei saa muodostua mitään vakkarijärjestelyä
- Jos miehelle kehittyy ns. "ystävyyssuhde" esim. pitkällisen netissä juttelun perusteella, tällaisen naisen kanssa ei saa harrastaa seksiä. Eli liika intiimiys estää fyysiset suhteet. Tällaiset naiset pidetään kavereina.
- Mies ei saa puhua minusta näille naisille. Naisille voi kertoa järjestelystämme, mutta heille ei puhuta millainen olen, miltä näytän, mitä teen tms. Haluan pysyä täysin tuntemattomana.
- Ketään ei saa tuoda kotiin
- Miehen tulee käyttää kondomia ja käydä sukupuolitautitesteissä säännöllisesti
- Kaikesta pitää olla ehdottoman rehellinen. En vaadi raportointia, mutta jos kysyn jotain haluan että mies kertoo kaiken rehellisesti.
- Jos miehellä kehittyy tunteita jotain naista kohtaan, hänen täytyy kertoa minulla välittömästi jotta voimme puhua asiasta.

Mitä ajatuksia tämä herättää? Mikä tässä voisi mennä pieleen? Onko säännöissä jotain, mitä voisi mielestänne vielä muokata/kehittää?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

Provon aakkoset: älä selitä liikaa.

Vierailija
22/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että tätä luullaan provoksi vaikka tämä on ihan totisinta totta. Tässä pari kommenttia:

- mainitsin maksulliset ja tavalliset tyypit erikseen koska tästä keskusteltiin miehen kanssa. En aluksi halunnut antaa lupaa "siviileihin", mutta asiaa mietittyäni tulin siihen tulokseen että riittää kunhan mies ei muodosta suhteita kehenkään. Miehellä myös otti päähän ajatus että seksistä pitäisi aina maksaa.

- En pyytänyt samaa oikeutta koska en halua sitä. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa flirttailua muiden miesten kanssa tai olla heidän kanssaan missään kanssakäymisissä. Jos ajatus muuttuu ajan saatossa puhun asiasta tietysti miehen kanssa. Jos hän ei tähän suostu, on ero varmaan ainut oikea vaihtoehto. En hyväksy sitä että hän saisi toteuttaa halujaan mutta minä en. Korostan nyt siis että minä haluan vain miestäni.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen suhde/avioliitto, nimenomaan Oli. Mitä enemmän mies saa panna suhteen ulkopuolella sitä enemmän se on ilkeä ja mustasukkainen kotona.  Ne positiiviset jutut annetaan muille naisille ja sinä saat kotona kaiken kuran niskaan mitä voi olla, koska mies vertaa muita naisia sinuun ja sinähän olet riittämätön ja tylsä ja varmasti sen saat jossain vaiheessa kuullakin. Ero on keksitty, päästä mies vapaaksi. Et kadu.

Vierailija
24/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjoo. AP:lle on selvinnyt, mikä ongelma siinä on että naiset panevat 3 kertaa miehiä enemmän ollessaan sinkkuja. 

Kun ne kunnon miehet eivät kauheasti arvosta sitä jokapaikanhöyläämistä niiden sekundarenttujen kanssa, ja pahimmassa tapauksessa alkavat haluta samalle tasolle suhteen toisen osapuolen kanssa.

Toisinsanoen: Menneisyydellä ON merkitystä.

Vierailija
25/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin piti vielä sanomani, että  sinä et ole suostunut, etkä pähkäillyt mitään. Sinut on henkisesti pahoinpidelty ja manipuloitu tuohon kuvioon. Tämän tajuaa joskus vasta vuosia jälkeenpäin miten oli pitkäaikaisesti manipuloitu ja painostettu tekemään itseään vastaan.

Vierailija
26/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että tätä luullaan provoksi vaikka tämä on ihan totisinta totta. Tässä pari kommenttia:

- mainitsin maksulliset ja tavalliset tyypit erikseen koska tästä keskusteltiin miehen kanssa. En aluksi halunnut antaa lupaa "siviileihin", mutta asiaa mietittyäni tulin siihen tulokseen että riittää kunhan mies ei muodosta suhteita kehenkään. Miehellä myös otti päähän ajatus että seksistä pitäisi aina maksaa.

- En pyytänyt samaa oikeutta koska en halua sitä. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa flirttailua muiden miesten kanssa tai olla heidän kanssaan missään kanssakäymisissä. Jos ajatus muuttuu ajan saatossa puhun asiasta tietysti miehen kanssa. Jos hän ei tähän suostu, on ero varmaan ainut oikea vaihtoehto. En hyväksy sitä että hän saisi toteuttaa halujaan mutta minä en. Korostan nyt siis että minä haluan vain miestäni.

AP

Sinuna pyytaisin sita oikeutta joka tapauksessa, ihan vaan siksi etta haluaisin nahda mita mies siihen sanoo. Ei sukupuoleen sidotut parisuhteen sisaiset kaksoisstandardit toimi pidemman paalle. 

Vierailija
27/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yhdelle naiselle on selvinnyt, että jossain vaiheessa niitä kunnon miehiä alkaa korpeamaan se, että on eletty korrektisti ja yritetty olla vetämättä elämää nuorena ihan lattian kautta samalla, kun oma vaimo on pannut kaupungin j*nnämiehet läpi.

Kyllä siinä vuosien aikana on aikaa miettiä, että mikä järki tässä on.

Vierailija
28/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tjoo. AP:lle on selvinnyt, mikä ongelma siinä on että naiset panevat 3 kertaa miehiä enemmän ollessaan sinkkuja. 

Kun ne kunnon miehet eivät kauheasti arvosta sitä jokapaikanhöyläämistä niiden sekundarenttujen kanssa, ja pahimmassa tapauksessa alkavat haluta samalle tasolle suhteen toisen osapuolen kanssa.

Omalla menneisyydellä on merkitystä toki myös kateuden syntymiseen.

Parisuhde jossa kateus on osa arkipäivää ei vain toimi, joten ero on parempi ratkaisu, jos puoliso on kateellinen menneisyydestäsi.

Vierailija
29/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä on, ei kukaan VOI OLLA noin tyhmä, että suo miehelle oikeudet, mutta jättää ne "pois" itseltään...  Siinähän käy niin, että mies ei usko sinun olevan "uskollinen" vaan tulee entistä inhottavammaksi ja mustasukkaiseksi. Koska uskoo aloittajan kuitenkin käyvän vieraissa.  Se, että antaa vaatimuksissa periksi ei tarkoita sitä, että mies tulisi tästä tyytyväiseksi,. Ei, hän tulee entistä vaikeammaksi.

Vierailija
30/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet harrastaa ulkopuolisia suhteita ilman lupaakin.

Tämän voin maksullisena todeta ja suurin osa valitettavasti tekee niin. Siksi itse en kaipaa parisuhdetta ikinä.

Vierailija
31/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnehäiriöisille asialla on merkitystä. Normaali tajuaa, ettei ole kovin todennäköistä löytää ihmistä juuri identtisellä menneisyydellä.

Vierailija
32/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjaus: Menneisyydellä on merkitystä MIEHILLE.

Entisenä ns. j*nn*miehenä ei tulisi mieleenkikään deittailla silloisia panoja. Hyh! Sellaisia asioita tehneitä naisia ei voisi katsella naamaan päivittäin!

Vierailija
33/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provohan tämä on, ei kukaan VOI OLLA noin tyhmä, että suo miehelle oikeudet, mutta jättää ne "pois" itseltään...  Siinähän käy niin, että mies ei usko sinun olevan "uskollinen" vaan tulee entistä inhottavammaksi ja mustasukkaiseksi. Koska uskoo aloittajan kuitenkin käyvän vieraissa.  Se, että antaa vaatimuksissa periksi ei tarkoita sitä, että mies tulisi tästä tyytyväiseksi,. Ei, hän tulee entistä vaikeammaksi.

Minä olin vuosia joten miksi ap ei voi olla, silloin kun ihmisellä ei ole mitään itsekunnioitusta niin silloin tekee tämänkaltaisia diilejä.  Minä todellakin olin täysin kynnysmatto. Kynnysmattoon perinteisesti pyyhitään jalat ja siinä lukee Welcome.

Vierailija
34/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnehäiriöisille asialla on merkitystä. Normaali tajuaa, ettei ole kovin todennäköistä löytää ihmistä juuri identtisellä menneisyydellä.

ROFL. Normaali nainen ei erota luonnehäiriöistä miestä normaalista vaikka tämä taputtelisi pampullaan häntä otsaan. :D

Vierailija
35/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näin miehenä naurattaa alapeukuttajanaisten puolesta. Siis aikuiset naiset ihan lapsenuskoisesti uskovat, ettei entisillä panoilla ole miehille merkitystä?

Olette te hölmöjä. Normaali mies ei ajattele niinkuin nainen.

Vierailija
36/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin näin miehenä naurattaa alapeukuttajanaisten puolesta. Siis aikuiset naiset ihan lapsenuskoisesti uskovat, ettei entisillä panoilla ole miehille merkitystä?

Näin normaalina miehenä naurattaa tämä sinun kirjoituksesi. Jos minulla on ollut paljon naisia, en oleta että tuleva vaimoni olisi Neitsyt tai vähän kokenut. Ymmärräm toki seen jos mies tai nainen on vähä kokenut tai kokematon, sitten vaatii samanlaista.

Vierailija
37/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mies, joka oli todella kiinnostunut menneisyydestäni ja kuvittelemastaan tilastani hänen kanssaan, oli täysi seinähullu.

Vierailija
38/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas naiset analysoivat miehen ajattelua. Ette te siihen pysty. Älkää edes yrittäkö. 

Miehen on muuten helppoa ajatella seksiä pelkkänä toimituksena. Todennäköisyys ihastumiseen on huomattavasti matalampi kuin naisilla.

Vierailija
39/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat hienolta naiselta. Saisinpa itsekkin quckquean vaimon

Vierailija
40/106 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mies, joka oli todella kiinnostunut menneisyydestäni ja kuvittelemastaan tilastani hänen kanssaan, oli täysi seinähullu.

Olen kyllä ihan täysin normaali, mutta kyllä suoraan sanoen on alkanut minuakin potuttaa, kun olen "vahingossa" törmännyt vaimoni kanssa vaimon entisiin tapauksiin. Ovat kyllä olleet sellaisia limanuljaskoja, ettei mitään tolkkua. On pistänyt ihan eri viitekehykseen vaimon aikoinaan kännissä kertomat kokemukset "nuoruudesta".

Toisin sanoen tasoa ei ole ollut. Lähinnä mietityttää, että miksi ihmeessä sitä on itse yrittänyt pitää tasoa. Ei naisen seksuaalisuus ole ainakaan parantunut harjoittelemalla, ja paskemmasta päästähän se on sängyssä. En sitä sille kyllä sanoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän