Sara Sieppi tienaa yhdestä selfiestä nelinumeroisen summan - Kuinka vieraantuneita nämä nykypäivän kolmekymppiset on normaali ihmisen töistä ja palkoista. Mitä esim. postinkantaja tekee saman rahamäärän eteen
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Minä näen postin johtaja Maliselta suorastaan pilkallisena tämän eleen luopua 2 kk palkasta, kun kuitenkin ryökäle kuitenkin pitää 82 000 euron palkkansa. Minusta tällaiset roistot ovat parantumattoman ahneita ja pitäisi vain suosiolla ampua.
Niin, mutta kun Malinen ei ole kaunis, eikä nainen! Jos näin olisi, ei tämänkään aloituksen johtotähti olisi ollut jälleen kerran Sara Sieppi! Jotkut naiset ne eivät nyt vaan kestä toisen naisen kauneutta ja menestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ehkä aloituksesi olisi voinut olla vaikka tällainen:
Nykyajan somevaikuttajien tienestit ovat jne. ...ja esimerkiksi Sara Sieppi on kertonut saavansa yhdestä kuvasta nelinumeroisen summan...
Olet täysin vapaa tekemään tänne itsesi näköisiä aloituksia. MIksi jäät jankkaamaan tähän ketjuun jos se ei sinua miellytä?
ap
Et vastaa aiheeseen, vaan sivuutat sen ja alat puhua "jankkaamisesta". Onko kommentointisi vastakkainen argumentti sinulle jankkaamista? Sokea Reettakin näkee tuon Sieppiesimerkkisi taakse. Et sinä häntä tässä turhaan mainitse. Negatiiviseen sävyyn hänet esimerkiksi asetat.
lopeta jo
Välittömästi, kunhan ensin itse lopetat sinulle tuntemattoman henkilön yksityisasioiden puimisen tällä palstalla.
Ei juma. Sara itse kertoi kaiken tämän lehdessä. Mikä yksityisasia se silloin enää on?
No kuules, kyllä se on ihan juma, että hänen palkkionsa ovat hänen ikioma asiansa. Vaikka hän niistä lehdessä kertoisikin. Silti ei kuulu esim. sinulle hänen tienestinsä mitenkään. Voithan sinäkin heittää mopin menemään ja alkaa kuvata itseäsi, jos noin tuo Sieppi luonnolle ottaa.
Lopeta jo. Olet nolo :D
Kukas se nyt jankkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Mistä hinnasta ap myisi yksityisyytensä?
Ikiajoiksi, koska netistähän ei häviä mikään sinne laitettu. Vuosikymmenien päästäkin joku viihdemedia kaivaa esiin vanhoja kuvia ja juttuja esim. mitä hänelle kuuluu nyt -hengessä.
Eikös moni tee niin ihan ilman korvauksia. Kaikenmaailman jokapäiväiset päivtykset someen mitä syötiin, missä oltiin ja kenen kanssa, mitä hauskaa oma lapsi sanoi ja kuinka ärsyttävä se puoliso tänään oli. Kavereina on kummin kaiman naapurin luokkakavereiden entiset työkaverit. Eli tuntemattomille jaat millaiset villasukat eilen oli jalassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näen postin johtaja Maliselta suorastaan pilkallisena tämän eleen luopua 2 kk palkasta, kun kuitenkin ryökäle kuitenkin pitää 82 000 euron palkkansa. Minusta tällaiset roistot ovat parantumattoman ahneita ja pitäisi vain suosiolla ampua.
Niin, mutta kun Malinen ei ole kaunis, eikä nainen! Jos näin olisi, ei tämänkään aloituksen johtotähti olisi ollut jälleen kerran Sara Sieppi! Jotkut naiset ne eivät nyt vaan kestä toisen naisen kauneutta ja menestystä.
Ihan tosissasiko vertaat Malista ja Sieppiä? :D
Kuinka vieraantuneita te viiskymppiset imbesillit olette nykymaailmasta?
Eikö mene jakeluun että Some on tänäpäivänä (niinkuin) tulevaisuudessa joidenkin ihmisten työ.
Tervetuloa vaan nykyaikaan, tänä päivänä saadaan rahaa, valokuvilla, videoilla ja jopa videopelien pelaamisella.
Kyllä mä sanosin ap että sinä se vieraantunut olet jos joku! Jänähtänyt sinne aikakaudelle missä ei ollut somea.
Vierailija kirjoitti:
No Kylie Jenner laskuttaa miljoona dollaria yhdestä instagram-yhteistyökuvasta. Kyllä, miljoonan.
Yhh, tän takia vihaan somea ja nykyaikaa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on ap:llä vatsa sekaisin kateudesta! :D Käy nyt vaikka ennemmin joidenkin asuntosijoittajien kimppuun, jotka ryöstävät köyhien kustannuksella valtiolta/veronmaksajilta asuntotukina niin sikamaiset summat, että joku Sara Sieppi saa kuvata itseään aamusta iltaan ja satavuotiaaksi (jos kuvat myy...), jotta voit siellä kateuksissasi persuksesi kutinaa raapia.
Ja hulluhan se on, joka ei ulkonäköään ja misseyttään hyödynnä!!!!! Ja onhan tuossa hommassa työtäkin; olla freesin näköisenä ja hyväkuntoinen, esimerkkinä esim. nuorisolle ja koko kansan tuomittavana ja töllisteltävänä. Ei ole paljon menemistä yleisille paikoille juhlimaan, kotimaan matkoille tai tapahtumiin, kun junttisuomalaiset kateellisina herjaavat ja haukkuvat. Juuri sellaiset kuin Sinä, ap!!!!!!!!!
Oletko joku Sara Sieppi-fanaatikko, jonka mielestä Sara on myös syyllinen maailman ilmasto-ongelmiinkin? Kun se lentää!!!!!
Ainoa hulluksi tullut olet sinä itse! Ja Saralla on myös ihan ammattikin, eli meikkaaja/maskeeraajat tekevät myös ihan oikeaa palkkatyötä!!! Sara on kaunis ja sekös joitain vtuttaa :D :D :D
Saran kaveri ilmestyi paikalle. Samaa jengiä, pintaliitoa vailla todellista sisältöä. Huutomerkkien käyttö kertoo alhaisesta sivistystasosta.
Mutta. Sara ja muut installa itsensä elättävät eivät kykenisi siihen ilman seuraajiaan.
Kaikkein hölmöimpiä ovat he, jotka seuraajina maksavat osan näiden palkasta - "kaupallisen yhteistyön" tuotteiden hinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosissasiko vertaat Malista ja Sieppiä? :D
Aloituksen aihe oli kuinka vieraantuneita ollaan ns. "normaali ihmisen töistä". Esimerkiksi oli otettu Sara Sieppi. Joku katsoi asiakseen kommentoida Malisesta ja hänen liksoistaan.
Mielestäni on ihan "herättävää" verrata esim. näiden kahden tienestejä (ei siis ulkonäköä) keskenään ja miettiä sitä, että kumpikohan se oikeasti nyt saa rahaa liian vähäisellä/jonninjoutavalla/ansaitsemattomallaan työllä. Kyllä minusta ainakin Sara hyvällä omallatunnolla ansaitsee nuo pikku senttisensä, mistä maksaa yksityiselämänsä menetyksellä, ennemmin kuin tuo sikamalinen.
Yritykset on aina maksaneet mainonnasta. Nyt vain nykyajan julkkikset pääsevät sitten maksusta keikistelemään eri vaatefirmojen rytkyissä. Jos ei ole esimerkiksi minkäänlaista koulutusta, niin hyvinhän tuollainen työ sellaiselle henkilölle sopii.
Olen toki ehkä tavallaan kateellinen helposta rahasta, mutta samalla joutuisin myymään yksityisyyteni, joten tavallaan en.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mene jakeluun että Some on tänäpäivänä (niinkuin) tulevaisuudessa joidenkin ihmisten työ.
Tervetuloa vaan nykyaikaan, tänä päivänä saadaan rahaa, valokuvilla, videoilla ja jopa videopelien pelaamisella.Kyllä mä sanosin ap että sinä se vieraantunut olet jos joku! Jänähtänyt sinne aikakaudelle missä ei ollut somea.
Tässä tämä nyt tuli! Ja nyt ei jää kuin lukijan arvioitavaksi, että onko ap jämähtänyt aikakaudelle ennen somea, vai onko vaan perinteikkään kateellinen? Veikkaisin vahvasti jälkimmäisen puolesta, kun Saran otti tähän mukaan. Taitaa kuitenkin olla molempia :D
Ja nyt ap vastaa "Lopeta, hei lopeta jo, oot niin nolo, voi ei, lopeta joooh"!
Menis landepaukku himaansa tai oikeisiin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa vaan nykyaikaan, tänä päivänä saadaan rahaa, valokuvilla, videoilla ja jopa videopelien pelaamisella.Kyllä mä sanosin ap että sinä se vieraantunut olet jos joku! Jänähtänyt sinne aikakaudelle missä ei ollut somea.
Niinpä. Ja on täysin älytöntä sanoa kokonaista sukupolvea vieraantuneeksi vain siksi, että on olemassa ihmisiä jotka tienaavat huomattavasti enemmän kuin muut. Ihan kuin tämä olisi uusi ilmiö.
Kyllä itse kukin vieraantuisi "normaali ihmisen töistä" ihan mielellään ja vaihtaisi ne Siepin tuloihin. Aloittaja ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on ap:llä vatsa sekaisin kateudesta! :D Käy nyt vaikka ennemmin joidenkin asuntosijoittajien kimppuun, jotka ryöstävät köyhien kustannuksella valtiolta/veronmaksajilta asuntotukina niin sikamaiset summat, että joku Sara Sieppi saa kuvata itseään aamusta iltaan ja satavuotiaaksi (jos kuvat myy...), jotta voit siellä kateuksissasi persuksesi kutinaa raapia.
Ja hulluhan se on, joka ei ulkonäköään ja misseyttään hyödynnä!!!!! Ja onhan tuossa hommassa työtäkin; olla freesin näköisenä ja hyväkuntoinen, esimerkkinä esim. nuorisolle ja koko kansan tuomittavana ja töllisteltävänä. Ei ole paljon menemistä yleisille paikoille juhlimaan, kotimaan matkoille tai tapahtumiin, kun junttisuomalaiset kateellisina herjaavat ja haukkuvat. Juuri sellaiset kuin Sinä, ap!!!!!!!!!
Oletko joku Sara Sieppi-fanaatikko, jonka mielestä Sara on myös syyllinen maailman ilmasto-ongelmiinkin? Kun se lentää!!!!!
Ainoa hulluksi tullut olet sinä itse! Ja Saralla on myös ihan ammattikin, eli meikkaaja/maskeeraajat tekevät myös ihan oikeaa palkkatyötä!!! Sara on kaunis ja sekös joitain vtuttaa :D :D :D
Saran kaveri ilmestyi paikalle. Samaa jengiä, pintaliitoa vailla todellista sisältöä. Huutomerkkien käyttö kertoo alhaisesta sivistystasosta.
Mutta. Sara ja muut installa itsensä elättävät eivät kykenisi siihen ilman seuraajiaan.
Kaikkein hölmöimpiä ovat he, jotka seuraajina maksavat osan näiden palkasta - "kaupallisen yhteistyön" tuotteiden hinnassa.
Väärä diagnoosi. Käytän mm. huutomerkkejä ja hymiöitä, kun haluan korostaa vähäisen kunnioitukseni määrää.
:D :D :D :D !!!!!
Kateellinen olen, mutta mulla on yksityisyys. Saralla ei ole. Kun seuraava poikaystävä pettää tai jättää, on siitä isot otsikot lehdessä. Sen jälkeen Sara kuvaa sen instaan. Voi toki surra insta seuraajien kanssa, kun minä suren vain kolmen läheisen ystävän kanssa. Asialla on kaksi puolta.
Voin käydä rauhassa lääkärillä tai ostoksilla ilman pelkoa että vaivani tai ostokseni kiinnostaisi muita tai vuotaisi jonnekin. Olisihan se mahtavaa tienata noin helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen olen, mutta mulla on yksityisyys. Saralla ei ole. Kun seuraava poikaystävä pettää tai jättää, on siitä isot otsikot lehdessä. Sen jälkeen Sara kuvaa sen instaan. Voi toki surra insta seuraajien kanssa, kun minä suren vain kolmen läheisen ystävän kanssa. Asialla on kaksi puolta.
Voin käydä rauhassa lääkärillä tai ostoksilla ilman pelkoa että vaivani tai ostokseni kiinnostaisi muita tai vuotaisi jonnekin. Olisihan se mahtavaa tienata noin helpolla.
Minä ihmettelen miten ihmiset vapaaehtoisesti rahoittavat tätä showta. Itse en tiedä Siepistä tai kenestäkään muustakaan turhakkeesta muuta kuin mitä joskus aivan väkisin sattuu otsikoista silmään. Muistelisin, että tälle on lähetelty joskus peniskuvia ja taivasteli sitä iltapäivälehdessä. Mutta ei hänen asiansa tai elämänsä minua liikuta. Ja miksi ihmeessä pitäisi liikuttaa? Eikä todellakaan kiinnosta kuolata hänen kuviensa perään.
Kummallista, että vaikka on Jannit, Jannat, Jonnat ja miljoona muuta, jotka riipivät riihikuivaa kuvillaan ja blogeillaan, niin silti tämä Sara se vaan jaksaa raivostuttaa. Vaikka muut lentäisivät viikon välein lomille lämpimään, on Sara kuitenkin se ilmaston turmelija. Kaikki Saran tekemiset on no no. Muut meikkaajat ovat ihan ok, ja tekevät palkallista duunia, mutta Saran kohdalla sekään ei onnistu. Miksi?
Maisa Torpalla ihan sama juttu. Milloin se kuppaa J-M:n rahat ja milloin mitäkin. Ei se ole lähihoitajaksi valmistunut, eikä se ole mikään lentoemäntä, ja jos vaikka onkin, niin ihan vain jossain Puolan lennoilla jne.
KATEUS! Hyi että voi olla inhottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja on täysin älytöntä sanoa kokonaista sukupolvea vieraantuneeksi vain siksi, että on olemassa ihmisiä jotka tienaavat huomattavasti enemmän kuin muut. Ihan kuin tämä olisi uusi ilmiö.
Kyllä itse kukin vieraantuisi "normaali ihmisen töistä" ihan mielellään ja vaihtaisi ne Siepin tuloihin. Aloittaja ensimmäisenä.
Minua on pyydetty malliksi ja mainoksiin. Useita kertoja, lähes aneltu ja luotettavilta tahoilta. Vaan kun ei kiinnosta.
Ei kiinnosta sitten vähääkään. Oma työni on sen sijaan hyvinkin kiinnostavaa, joten edes lisätulot moisesta hommasta eivät kiinnosta.
Eikä kiinnosta somemaailmakaan. Elän mieluummin omaa elämääni ja pyrin tekemään siitä itselleni parhaan mahdollisen. Somen sijaan käytän vapaa-aikaani minulle tärkeiden ja merkityksellisten ihmisten tapaamiseen oikeassa elämässä, mutta myös itseni kehittämiseen ammatillisessa mielessä.
Oletan, että näin menetellen tulotasoni on kymmenen vuoden päästä vielä nykyistäkin korkeampi, kun taas Siepin kiinnostavuus on iän myötä laskenut - ja laskenut myös hänen tulojaan.
Kymmennen vuoden päästä minut kenties tunnetaan huippuammattilaisena, Sieppi puolestaan entisenä missinä. Valinta siitä, kumpi haluan olla, ei ole todellakaan vaikea.
Ai "nämä kolmekymppiset" kun on YKSI äärimmäisen harvinainen poikkeus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä diagnoosi. Käytän mm. huutomerkkejä ja hymiöitä, kun haluan korostaa vähäisen kunnioitukseni määrää.
:D :D :D :D !!!!!
Et onnistunut pelastamaan mitään, ainoastaan antamaan itsestäsi vielä hölmömmän kuvan.
Lopeta jo. Olet nolo :D