Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kanasalaatti teistä pääruoka?

Vierailija
02.09.2019 |

Siskontytär (6v) on mulla usein hoidossa. Äitini sattui nyt ekaa kertaa paikalle ja sanoi etten ruoki tätä kunnolla kun olin tehnyt lounaaksi kanasalaatin (paljon kanaa kasvis-melonipedillä ja öljykastike, ruisleipää Ingmariinilla lisäksi). Sisko tietää että syödään monesti salaattilounas ja on tosi tyytyväinen kuten tytärkin. Äiti taas varoitteli että joku sivullinen voi puuttua asiaan häntä tiukemmin jos näkee. Minusta tytär voi vallan mainiosti ja siskokin ihmetteli äidin reaktiota. Voiko tällaisesta muka tulla ongelmia?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tyyppejä palstalla on? Aikuiselle tuo on ihan hyvä, mutta lapselle ei. Mutta ei se lapsi siihen kuole, että joskus vetää tuollaisia annoksia.

Kuvitellaan olevan jyvällä ravinnosta, mutta ollaan ihan ulaalla.

Muuttuuko se terveelliseksi jos laitetaan ne kanapalat 1/4 lokeroon lautasella, vaihdetaan ruisleipä pastaan ja laitetaan 1/4 lokeroon, laitetaan melonit ja kasvikset 1/2 lautaselle ja työnnetään lautanen mikroon?

Miksi?

Vierailija
82/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kanasalaattia n. kerran viikossa, se on oliiviöljyn kera oletettavasti erittäin terveellistä. Leivän jätän kyllä pois, energiaa on siinä muutenkin riittävästi, varsinkin jos broileri on koipireittä eikä rintapalaa. Se ei sovi vatsalleni eikä joka aterialla tarvitse välttämättä olla hiilareita vaikka ei karppaisikaan. Leivän kanssa se on kyllä harvinaisen paljon lautasmallin mukainen ateria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän 6-vuotias ole jo tarpeeksi vanha itse kertomaan, jos salaatin jälkeen jäi vielä nälkä. Eli voi kysellä lapselta itseltään sen sijaan että asiaa täällä pohdittaisiin sivukaupalla.

Vierailija
84/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän 6-vuotias ole jo tarpeeksi vanha itse kertomaan, jos salaatin jälkeen jäi vielä nälkä. Eli voi kysellä lapselta itseltään sen sijaan että asiaa täällä pohdittaisiin sivukaupalla.

Ap sanoi jo ekassa viestissä että siskontytär on tyytyväinen.

Vierailija
85/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tyyppejä palstalla on? Aikuiselle tuo on ihan hyvä, mutta lapselle ei. Mutta ei se lapsi siihen kuole, että joskus vetää tuollaisia annoksia.

Kuvitellaan olevan jyvällä ravinnosta, mutta ollaan ihan ulaalla.

Muuttuuko se terveelliseksi jos laitetaan ne kanapalat 1/4 lokeroon lautasella, vaihdetaan ruisleipä pastaan ja laitetaan 1/4 lokeroon, laitetaan melonit ja kasvikset 1/2 lautaselle ja työnnetään lautanen mikroon?

Miksi?

Toiset ei tajua että ateria on täysipainoinen vaikka sen osat ois sekaisin ja se ois lämpötilaltaan ei-lämmin-ruoka :D

Vierailija
86/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua en oo ikinä tehny karjalanpaistia mun yli 1000 kalorin mättösalaatin kylkeen OON ALIRAVITTU D::::::::::::

Vierailija
87/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli kanasalaattia. Sitä siis huomisen lounaaksi <3

Vierailija
88/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

APn siskontytär syö paremman lounaan kuin moni

Vierailija
89/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua en oo ikinä tehny karjalanpaistia mun yli 1000 kalorin mättösalaatin kylkeen OON ALIRAVITTU D::::::::::::

Toivotaan tosiaan, että siinä salaatissasi on reilusti enemmän kuin 1000 kaloria, kun päivittäinen energiantarpeesi kuitenkin lienee noin 1,5-2,5 miljoonaa kaloria.

Vierailija
90/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä syödään kanasalaattia ruuaksi ja hyvin voidaan.

Kaikki kasvikset on hyväksi myös lapsille ja broulerista saa proteiinia. Salaattiin voi laittaa porkkanaa ja maissia ja saa hiilihydraatteja. Tai syö palan leipää lisäksi. Ruokaisuutta saa myös fetajuustosta tai kananmunista

Vierailija
91/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän kritisoijat tekee itsensä naurunalaisiksi.

Vierailija
92/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn lounaassa on kaikki täydellisen aterian komponentit ja se on sata kertaa parempi kuin joku sinänsä ruokaympyrän mukainen laitosruoka tai tavan vuoksi vedetty lämmin ruoka.

Vierailija
93/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja 5v kaksoset syyään kanasalaattia joka viikko! Nam nam

Vierailija
94/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prodea ja kasviksia ja hyvälaatusta hiilaria. Ihan upea pääruoka

Vierailija
95/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skidit oppii tykkään kasviksista kun niitä on juuriki pääruuaksi

Vierailija
96/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skidit oppii tykkään kasviksista kun niitä on juuriki pääruuaksi

Muuten totta! Ne on oleellinen osa ruokaa eikä vaan joku kurkunpala lautasen reunalla

Vierailija
97/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti ei täytä vatsaa.

Vierailija
98/99 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KANAsalaatti täyttää.

Vierailija
99/99 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsaa ei pidäkään täyttää, vaan syödä vain kylläiseksi asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä