Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mukavat miehet ajetaan pois palstalta?

Vierailija
01.09.2019 |

Osaisiko joku selittää?

Aina (=harvoin) kun tänne postaa joku ihan kivan oloinen mies, palaute on sellaista ettei heppu viihdy palstalla kauaa. Jos on liian kiva, tuomitaan passiivis-aggressiiviseksi. Jos kehtaa olla kohteliaasti eri mieltä, on u.li.

Ainoat jotka tänne jää, ja jotka saavat eriskummallisella tavalla jopa kunnioitusta, ovat teräväkieliset ja itserakkaat narsistit kuten 12-numerosarja, miesjokamiettii, jne.

Miksi?

Kommentit (266)

Vierailija
181/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota mukavien miesten savustamista yrittävät lähinnä ne ilkeät  "kiltti-" ja ulimiehet. He kun eivät kestä sitä, että jotkut tänne kirjoittelevat miehet ovat heidän kanssaan eri mieltä jostain asioista ja ajattelevat naisista positiivisesti.

Minullekkin nämä ruikuttajat ovat haistatelleet, kun olen sanonut naisista jotain positiivista.

T. mies itse

Oletko sanonut vain positiivista? Kyllä naisille kehut kelpaa, mutta ihmettelen suuresti miten moni nielee kaiken kaunopuheen ja valehtelun.

Jos mieshellä ei ole tässä maailmassa mitään syytä arvostella naisia, niin kyseessä on vain perseennuolija.

Vierailija
182/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tajua, että miksi mies jota ihan kaikki karttavat, arvelee olevansa mukava? Eikö kaikki todista tismalleen päinvastaista: oikeasti mukavan ihmisen seurassa viihdytään, ja tästä kilpaillaan.

Luuleeko nämä, että ruma ulkonäkö jotenkin automaattisesti tekisi kivan luonteen?

Tässä ketjussa oli kommentti, missä valistettiin naisia, että mies joka on suosittu ja tarjoaa juomia on manipuloiva sika, sitä inhoaa miehetkin, nihkeästi juovat tämän rehvakkaan jnniksen tyrkytykset. Tämä ketju on oikeasti hauska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota mukavien miesten savustamista yrittävät lähinnä ne ilkeät  "kiltti-" ja ulimiehet. He kun eivät kestä sitä, että jotkut tänne kirjoittelevat miehet ovat heidän kanssaan eri mieltä jostain asioista ja ajattelevat naisista positiivisesti.

Minullekkin nämä ruikuttajat ovat haistatelleet, kun olen sanonut naisista jotain positiivista.

T. mies itse

Oletko sanonut vain positiivista? Kyllä naisille kehut kelpaa, mutta ihmettelen suuresti miten moni nielee kaiken kaunopuheen ja valehtelun.

Jos mieshellä ei ole tässä maailmassa mitään syytä arvostella naisia, niin kyseessä on vain perseennuolija.

:D :D

Liian hapanta marjaa.   :D

Vierailija
184/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuulunko heihin, mutta olen itse siirtynyt sivustaseuraajaksi. Alkuun yritin keskustella, mutta eihän siitä jäänyt kuin paha mieli, kun kaikki mitä yrität sanoa tulkitaan ilkeämielisesti.

Totta puhuen, tämän foorumin myötä olen hieman myös pettynyt ja katkeroitunut naisiin...

Vierailija
185/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. mies itse

Jep, jo tämän aloituksen otsikossa on selvä uhriutuminen käynnissä. Samaan tyyliin kuin joillain palstoilla aktiivisesti pelejä pelaavat väittävät että pelaajia jotenkin syrjitään tai sorretaan yhteiskunnassa. M38.

Aloitus kyllä oli mielestäni aika selkeästi naisen kirjoittama.

Vierailija
186/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot ja vastavuoroiset persoonat ovat usein "uhka" niille, jotka eivät ole kumpaakaan...

Vierailija
187/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos mieshellä ei ole tässä maailmassa mitään syytä arvostella naisia, niin kyseessä on vain perseennuolija."

Vain typerykset arvostelevat kokonaisia ryhmiä henkilökohtaisista pettymyksistään ja turhaumistaan... Sellainen kilahtelu ei oikein riitä edes perseennuolentaan, kun ei sitä kukaan ajatteleva ja tunteva ihminen viitsi kovin pitkälti seurata edes takamuksellaan.

Vierailija
188/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tehtävä ei ole pelastaa miestä.

Silti miehiä vaaditaan ylläpitämään naisten elämää yhteiskunnan tukien muodossa.

Vierailija
189/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuulunko heihin, mutta olen itse siirtynyt sivustaseuraajaksi. Alkuun yritin keskustella, mutta eihän siitä jäänyt kuin paha mieli, kun kaikki mitä yrität sanoa tulkitaan ilkeämielisesti.

Totta puhuen, tämän foorumin myötä olen hieman myös pettynyt ja katkeroitunut naisiin...

Samaa mieltä. Ennen palstaa pidin naisia viehättävänä ja vilpittöminä, mutta täältä juurtuneet ajatukset ovat saaneet minut myös arjessa pohtimaan ensin onko nainen rahanperässä juokseva persetyrkkynen vai jollain muulla tavalla sekopää. Ehkä hieman naivia, mutta valitettava osoitus siitä miten palstalla eniten näkyvät eli parhaat verbaaliset kyvyt saavat aivan liikaa merkitystä. Asiaa pahentaa vielä kohtalaisen outo moderointi.

Vierailija
190/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ennen palstaa pidin naisia viehättävänä ja vilpittöminä, mutta täältä juurtuneet ajatukset ovat saaneet minut myös arjessa pohtimaan ensin onko nainen rahanperässä juokseva persetyrkkynen vai jollain muulla tavalla sekopää. Ehkä hieman naivia, mutta valitettava osoitus siitä miten palstalla eniten näkyvät eli parhaat verbaaliset kyvyt saavat aivan liikaa merkitystä. Asiaa pahentaa vielä kohtalaisen outo moderointi.

Voih ja niisk. Tunteisiin vetoavaa liipalaapaa, pointtina; minua pitää ymmärtää ja minulle pitää antaa pildeä, niin uskoni naisiin palautuu. Älkää naiset verbaalisilla kyvyillänne tätä raukkaa alistako.

Vierailija
191/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voih ja niisk. Tunteisiin vetoavaa liipalaapaa, pointtina; minua pitää ymmärtää ja minulle pitää antaa pildeä, niin uskoni naisiin palautuu. Älkää naiset verbaalisilla kyvyillänne tätä raukkaa alistako.

Mikä oli todistettavissa.

Vierailija
192/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit kaikkoaa, ellei ole parisuhteessa? Huomaa että on koulut alkaneet, tuon sanoja ei voi olla täyttänyt 15 vuotta.

Naisilla se menee ihan päinvastoin, ne harvat sinkkunaiset joita tunnen ovat tavattoman aktiivisia sosiaalisesti, heillä on paljon ystäviä ja harrastuksia. Paljon enemmän kuin meillä perheellisillä.

Miehet ne on joilta se oma elämä ei tunnu oikein millään onnistuvan, ellei ole naista.

"Huomaa että on koulut alkaneet, tuon sanoja ei voi olla täyttänyt 15 vuotta."

Kuitenkin myötäilet sanomaa. Oletko 15v...?

Vierailija
193/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä niin, mutta toisin päin kyllä.

Tämä voidaan vaikka todistaa tilastollisesti vertaamalla työttömiä/syrjäytyneitä miehiä vs naisia ja pariutumistilastoja.

Vertailtaisko mieluimmin sitä mitä asioita parisuhteen, lasten ja perheen eteen tekee syrjäytynyt nainen vs mies?

Miksi hänen pitäisi sitä vertailla...? 

Vierailija
194/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en tajua, että miksi mies jota ihan kaikki karttavat, arvelee olevansa mukava? Eikö kaikki todista tismalleen päinvastaista: oikeasti mukavan ihmisen seurassa viihdytään, ja tästä kilpaillaan.

Luuleeko nämä, että ruma ulkonäkö jotenkin automaattisesti tekisi kivan luonteen?

Tässä ketjussa oli kommentti, missä valistettiin naisia, että mies joka on suosittu ja tarjoaa juomia on manipuloiva sika, sitä inhoaa miehetkin, nihkeästi juovat tämän rehvakkaan jnniksen tyrkytykset. Tämä ketju on oikeasti hauska!

Ja mikä kummallisinta, naisen, joka ei ole koskaan aiemmin tavannut tuota suosittua miestä eikä tiedä tästä yhtään mitään, pitää kuitenkin nähdä miehen käytöksen läpi, että tämä onkin porsas. Miten sitten ne ynähtelijämiehet, jotka jutteluyritykseen vain vilkaisevat ja kääntävät selän, ovatko sitten niitä kunnon miehiä? Tarkoitan niitä miehiä, jotka kaunottaren nähdessään ovat sulaa vahaa ja ystävällisyyttä.

Vierailija
195/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa ketju on ollut pitkään aktiivinen. Olisin kuvitellut että tämä hyytyisi heti. No ei, alettiin sitten osittain keskustelemaan deitti maailman asioista. Huoh.

Noh laitetaan korttakekoon toistamiseen. Netissä on turha alkaa puhumaan mitään kilteistä miehistä, kun on kyse treffailusta tai haluttavuudesta. Aivan eri asia huomioida toinen livenä kuin netissä (tai netissä useimmiten olla huomioimatta).

En haluaisi itseä laittaa jalustalle mutta tehdään nyt se. Olen erittäin kiltti, lojaali ja naisten mieleen livenä niin varattujen kuin sinkkujen. Mutta syystä tai toisesta netissä homma ei pelaa ei sitten ollenkaan. Ja niin en ole mitenkään nörtähtävä vaikka nörtti olenkin. Omat parisuhteet ovat olleet aina mukiin menevien kumppanien kanssa, ja vaikka itse sanon niin hemmetin hyvän näköisten (ainakin minun silmiini).

Ja olen normi IT-alan työntekijä, en bodattu tai muutenkaan massasta erottuva (no punasta tukkaa/partaa lukuunottamatta).

Haluan sanoa teille kaikille jotka olette sitä mieltä että naiset dissaavat kilttejä miehiä jne. Asia ei ole niin, vaan me emme pääse netissä näkyville tai herätä tarpeeksi kiinnostusta (älkääkä kysykö nyt, miksi. En pysty vastaamaan enkä edes kuvittelemaan syytä).

Niin ja sitten jos joku alkaa valittamaan että varakkailla menee paremmin. Ei sekään pidä paikkaansa, ei ainakaan omalla kohdalla.

Että sellainen Off topic tällä kertaa.

Ps: itsekin saattaisin huomioida livenä kumppani ehdokkaita, mutta netissä tulee skipattua.

Vierailija
196/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. mies itse

Miksi sanot naisista mitään posiitiivista. On vaan sinun subjekttiivinen kokemuksesi. Älä yleistä.

Vierailija
197/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoppa ketju on ollut pitkään aktiivinen. Olisin kuvitellut että tämä hyytyisi heti. No ei, alettiin sitten osittain keskustelemaan deitti maailman asioista. Huoh.

Noh laitetaan korttakekoon toistamiseen. Netissä on turha alkaa puhumaan mitään kilteistä miehistä, kun on kyse treffailusta tai haluttavuudesta. Aivan eri asia huomioida toinen livenä kuin netissä (tai netissä useimmiten olla huomioimatta).

En haluaisi itseä laittaa jalustalle mutta tehdään nyt se. Olen erittäin kiltti, lojaali ja naisten mieleen livenä niin varattujen kuin sinkkujen. Mutta syystä tai toisesta netissä homma ei pelaa ei sitten ollenkaan. Ja niin en ole mitenkään nörtähtävä vaikka nörtti olenkin. Omat parisuhteet ovat olleet aina mukiin menevien kumppanien kanssa, ja vaikka itse sanon niin hemmetin hyvän näköisten (ainakin minun silmiini).

Ja olen normi IT-alan työntekijä, en bodattu tai muutenkaan massasta erottuva (no punasta tukkaa/partaa lukuunottamatta).

Haluan sanoa teille kaikille jotka olette sitä mieltä että naiset dissaavat kilttejä miehiä jne. Asia ei ole niin, vaan me emme pääse netissä näkyville tai herätä tarpeeksi kiinnostusta (älkääkä kysykö nyt, miksi. En pysty vastaamaan enkä edes kuvittelemaan syytä).

Niin ja sitten jos joku alkaa valittamaan että varakkailla menee paremmin. Ei sekään pidä paikkaansa, ei ainakaan omalla kohdalla.

Ps: itsekin saattaisin huomioida livenä kumppani ehdokkaita, mutta netissä tulee skipattua.

Ot, varakkailla menee siinä mielessä paremmin koska heillä on käsissään erinäiset mahdollisuudet löytää se oikea kun taas varattomalla ei niinkään. Kaikki varakkaat eivät tietenkään aina löydä naista vaikka olisivat laittaneet useita tuhansia seuranhaku palveluun, mutta hekin ovat myöntäneet pääsevänsä paljon helpommalla ihan vain yksinkertaisesti puhtaalla valinnan vapaudella.

Helpoin tie olisi mennä Aasiaan ja pyrkiä mahdollisimman nopeasti naimisiin tosin tämäkään ei ikävä kyllä takaa sitä että saisit sitä naista omaan kotimaahasi.

Vierailija
198/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti miehiä vaaditaan ylläpitämään naisten elämää yhteiskunnan tukien muodossa.

Listaisitko tähän alle ne tuet, joita maksetaan sukupuolen perusteella, kiitos.

Vierailija
199/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ot, varakkailla menee siinä mielessä paremmin koska heillä on käsissään erinäiset mahdollisuudet löytää se oikea kun taas varattomalla ei niinkään. Kaikki varakkaat eivät tietenkään aina löydä naista vaikka olisivat laittaneet useita tuhansia seuranhaku palveluun, mutta hekin ovat myöntäneet pääsevänsä paljon helpommalla ihan vain yksinkertaisesti puhtaalla valinnan vapaudella.

Helpoin tie olisi mennä Aasiaan ja pyrkiä mahdollisimman nopeasti naimisiin tosin tämäkään ei ikävä kyllä takaa sitä että saisit sitä naista omaan kotimaahasi.

Kyse taitaa olla siitä että IT-alantyöntekijällä, kuten myös useilla insinööreillä, on väärä käsitys "varakkuudesta". Tyypillisesti se "varakkuus" on 4 000-5 000 eur/kk, käytetty Audi ja velkainen omistusasunto nipin napin keskivertoa paremmalla alueella.

Nämä miehet sitten kuvittelevat etteivät naiset välitä rahasta ja statuksesta. Todellakin välittävät, niitä vain pitää olla siten että erottuu porukasta, ja siihen tuo ei (etenkään pk-seudulla) riitä.

Hyvä kysymys oli kuinka tavistiinat perustelevat vaatimuksensa massasta erottuvasta miehestä? Todellisuudessahan sillä ei tarkoiteta erilaista makua/persoonallisuutta/tms, vaan miestä joka erottuu massasta olemalla muita komeampi, pidempi, varakkaampi tai menestyvämpi kuin keskivertomiehet.

Vierailija
200/266 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse taitaa olla siitä että IT-alantyöntekijällä, kuten myös useilla insinööreillä, on väärä käsitys "varakkuudesta". Tyypillisesti se "varakkuus" on 4 000-5 000 eur/kk, käytetty Audi ja velkainen omistusasunto nipin napin keskivertoa paremmalla alueella.

Nämä miehet sitten kuvittelevat etteivät naiset välitä rahasta ja statuksesta. Todellakin välittävät, niitä vain pitää olla siten että erottuu porukasta, ja siihen tuo ei (etenkään pk-seudulla) riitä.

Hyvä kysymys oli kuinka tavistiinat perustelevat vaatimuksensa massasta erottuvasta miehestä? Todellisuudessahan sillä ei tarkoiteta erilaista makua/persoonallisuutta/tms, vaan miestä joka erottuu massasta olemalla muita komeampi, pidempi, varakkaampi tai menestyvämpi kuin keskivertomiehet.

Unohdit listaltasi matalan äänen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi