Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kotonasi kirjahylly?

Vierailija
01.09.2019 |

Mites on palstalaiset, vieläkö löytyy kotoa kirjahylly? Jos ei, löytyykö silti kirjoja kotoa? Minkä ikäisiä ihmisiä teillä asuu?

Onko kotonasi kirjahylly?

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme kirjahyllyllistä Aku Ankkoja, eli 40 vuosikertaa kansioituna. Onko meillä nyt sitten kulttuurikoti?

Vierailija
2/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy ja useampi kappale. En ajatellut siirtyä e-kirjoihin, mielestäni kirjat tekevät kodista kodikkaan, olen oikein tyytyväinen kirjakasojeni keskellä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy sellainen kiva, "kevyt" ylöspäin kapeneva puinen 70-luvun tyylinen kirjahylly, jossa säilytän kirjoja, korissa lankarullia neulontaa varten ja ylähyllyllä viherkasveja.

N32

Vierailija
4/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 Ikean isoa Billyä löytyy ja kaikki täynnä ihan oikeita kirjoja. 4 tietokirjoja ja 2 kaunokirjallisuutta. Kaikki ovat minun vaikka asuu meillä teinikin joka juuri kesällä hävitti kaikki lapsuutensa kirjat kun ei niitä enää lue.

Vierailija
5/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy kaksi seinähyllyä, jossa on kirjoja. Valitettavasti kirjahyllyä ei nykyiseen asuntoon mahdu, mutta seinällä oli käteävästi tilaa. Ollaan 25 ja 24-vuotiaita.

Vierailija
6/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kirjahyllyä, mutta on kolme hyllyä, joissa on kirjoja. Hyllyissä on myös muuta.

Kirjoja meillä kyllä on. Olemme kirjaston suurkäyttäjiä. Omia, aikuisten kirjoja ei ole esillä. Lastenkirjoja sitäkin enemmän.

Vierailija
7/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa minulla ja miehelläni kaksi suurinta, tyttäremme huoneessa neljä, mutta ne ovat vain metrin korkuisia. Lisäksi toki pieniä yksittäisiä hyllyköitä siellä sun täällä.

Vierailija
8/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahyllyjä loytyy omasta huushollistani, joskin alkavat käydä ahtaaksi jatkuvan kirjakeräilyn vuoksi, kirjojani on myös miesystäväni hyllyissä, sekä lapsuudenkodissani monta seinällistä.

Ostan kirpparilta, kirjakaupasta tai kirjaston poistomyynnistä kirjoja aina kun löydän mieleisiäni.

Omistan ehkä n. seitsemisen sataa kirjaa.

Vierailija
9/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottahan toki.

Vierailija
10/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 hyllymetriä täynnä, kaikki luettu vähintään kerran.

Vierailija
11/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ei koska ei oikein mahdu. Kirjoja kyllä löytyy kaapistani. Meillä asuu minä ja vanhempani.

Vierailija
12/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 46- ja 48-vuotiaat, lapsemme ovat 19, 15, 15 13 ja 11

Vierailija
13/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, Lundia. Kaksi aikuista ja kaksi lasta, 5- ja 8-vuotiaat. Aikuisten- ja lastenkirjoja löytyy hyllyistä ja joka puolelta taloa.

Vierailija
14/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noin 250 kirjaa, joista suurin osa kahdessa aika pienessä hyllyssä ja loput pakattu vähän minne sattuu. En tykkää lukea e-kirjoja, joten hankin kaikki kirjani perinteisessä muodossa. Mielestäni fyysinen kirja on paljon ystävällisempi silmille, sitä on mukava käsitellä ja kirjahylly tekee kämpästä kodikkaamman näköisen. (Sanoma- ja aikakauslehtiä luen kyllä sujuvasti e-versioina.)

N34

Vierailija
15/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ei. Kirjoja kuitenkin on, sekä ikkunalaudalla että lasiovellisessa kaapissa.

Vierailija
16/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kirjahyllyä. Jonkin verran omistan kirjoja. Tykkään mieluummin käyttää kirjastoa, koska siten ei nurkat täyty roinasta. 25-vuotias olen ja yksin asun.

Vierailija
17/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä löytyy kirjahylly. Keski-ikäisiä olemme miehen kanssa, eli sitä kirjahyllysukupolvea.

Vierailija
18/19 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kirjahylly, jossa on kirjoja, mutta myös muita tavaroita. On myös toinen matala hylly, jossa on paljon kirjoja, mutta se ei ole varsinainen kirjahylly, vaikka säilöö suurimman osan meidän kirjoista. Ollaan kohta kolmekymppinen pariskunta.

Vierailija
19/19 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyllyjä, 7 kpl leveitä, kattoon asti ulottuvia. Asunto pienehkö kaksio, ehjillä seinillä hyllyt. Hyllymetrejä n. 32, osa kirjoista 'kahdessa kerroksessa', koska asuntoon ei mahdu enempää hyllyjä. Olen jo myynyt ainakin saman verran kirjojani poiskin ja jätin vain ne, joihin palaan usein uudestaan. Lisäksi olen kirjaston suurkuluttaja (lainaustilaston mukaan vuosittain lainauksia n. 690 - 740). Rakastan kirjoja ja lukemista. :)