Mieheni löysi töistä uuden naispuolisen ystävän jonka kanssa viettää välillä vapaa-aikaa. Nyt hän valittaa, miksi en hyväksy naispuolisia ystäviä.
Minun siis pitäisi hyväksyä hänen ja tämän uuden naisen tiivis ystävyys, sillä nykyään kuulemma monilla miehillä on naispuolisia ystäviä vaimon lisäksi ja tämän pitäisi olla kaikille osapuolille ok. Jokainen saa tottakai valita ystävänsä, olenko julma jos kiellän häneltä tämän uuden ystävän...
Kommentit (327)
Minä jäten naisen aina jos hän aloittaa tuon kieltämisensä. Anteeksi, mutta tuo on sairasta. Asioista keskustellaan, ei kielletä. Monen naisen ilme on ollut näkemisen arvoinen kun olen tuohon vastannut että en tahdo enää jatkaa suhdetta. Noiden kieltäjien kanssa kun on vähän vaikeaa olla tyytyväinen elämäänsä, ja tuo ei koskaan helpota, pahenee vain. Monet henkisesti sairaita, tai jotakin muuta vikaa, normaalia tuo ei ole.
Mun ystävän mies, neljän lapsen isä, alkoi myös kovasti kaveerata uuden naispuolisen työkaverin kanssa. Heillä oli yhteinen harrastus jonka puitteissa piti tavata useampana iltana viikossa. Parin vuoden päästä oli entinen perhe jätetty ja mies naimisissa tämän uuden työkaverinsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan en ole koskaan tavannut miestä, joka haluaisi olla ystävänaisen kanssa vain ystävä.
Hep! Täällä yksi. Kirjoitin jo aiemminkin tähän ketjuun. Kihloissa ja ystävänaisia.
M.32
Minä olen myös tällainen mies.
Naispuoliset ystävät ovat esim. monissa keskusteluaiheissa parempia puhujia ja kuuntelijoita, kuin toiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan en ole koskaan tavannut miestä, joka haluaisi olla ystävänaisen kanssa vain ystävä.
Hep! Täällä yksi. Kirjoitin jo aiemminkin tähän ketjuun. Kihloissa ja ystävänaisia.
M.32
Onko nämä ystävänaiset olleet ennen kihlattuasi vai tullut vasta sitten, kun olet jo ollut kihloissa. Sehän on eriasia hyväksyä monelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tuplastandardeillaan taas huutelee täällä.
Miehen TULEE SALLIA naisen ihanat mies"ystävät", jotka toivovat aina 100% ajasta seksiä tämän "ystävänsä" kanssa.
Mutta miehellä ei saa olla naisystäviä, koska nainen tuntee naisen luonnon ja tietää että naiset haluavat varattuja miehiä ja se nainen tulee viettelemään miehen.
Naiset tuntee naiset. Siksi naiset vihaavat naisia.
Nainen tietää itse parhaiten sen, että naiset ovat käärmeitä.
Eipä siinä tarvitse ihmetellä, miksi naisten keskuudessa on suurin naisviha. Siksipä jotkut naiset fiksusti kieltääkin mieheltään kaiken muun naiskontaktin, jos siis haluaa että mies on monogamiassa hänen kanssaan.
Ette kumpikaan taida tuntea naisia muuten kuin television saippuaoopperoiden kautta. Noh, pitäähän sitä olla harrastuksia, mutta siinä vaiheessa kun todellisuudentaju alkaa noin pahasti hämärtyä, voisi olla tauon paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.32Minä olen myös tällainen mies.
Naispuoliset ystävät ovat esim. monissa keskusteluaiheissa parempia puhujia ja kuuntelijoita, kuin toiset miehet.
Miksi se oma puoliso ei ole läheisin ja paras keskustelukumppani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen TULEE SALLIA naisen ihanat mies"ystävät", jotka toivovat aina 100% ajasta seksiä tämän "ystävänsä" kanssa.
Mutta miehellä ei saa olla naisystäviä, koska nainen tuntee naisen luonnon ja tietää että naiset haluavat varattuja miehiä ja se nainen tulee viettelemään miehen.
Eipä siinä tarvitse ihmetellä, miksi naisten keskuudessa on suurin naisviha. Siksipä jotkut naiset fiksusti kieltääkin mieheltään kaiken muun naiskontaktin, jos siis haluaa että mies on monogamiassa hänen kanssaan.
Ette kumpikaan taida tuntea naisia muuten kuin television saippuaoopperoiden kautta. Noh, pitäähän sitä olla harrastuksia, mutta siinä vaiheessa kun todellisuudentaju alkaa noin pahasti hämärtyä, voisi olla tauon paikka.
Valitettavasti he ovat osittain oikeassa, vaikka en ehkä ihan noin kärkkevästi muitoilisikaan asiaa. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena en koe tarvitsevani miespuolisia ystäviä, mulla on paras ystävä ja se on mieheni. Naisystäviä mulla kyllä on.
Minulla on ihan sama. Mieheni on paras ystävä ja mihin yhtäkkiä tarvitsisin toista miestä ystäväksi. Miksi menisin toisen miehen kanssa, vaikka elokuviin. Kavereita on muutama nuoruudesta, mutta en minä heidänkään kanssa kahden käy missään tai soittele kuulumisia. Jutellaan jos törmäillään. Itse en myöskään usko sellaiseen, että yhtäkkiä joku tulee pelkäksi ystäväksi ja sellasen kanssa sitteen vietetään aikaa ja kotona ihmetellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai se onkin se läheisin ja paras, mutta miksi hänen pitäisi olla ainoa keskustelukumpoani tai kaveri. Monella on enemmänkin kavereita kuin vain se bestis, ei se silti tee niistä kavereista vähemmän tärkeitä.
Toki se oma puoliso on aina no.1 ja menee kavereiden edelle, mutta en minäkään hyväksyisi mitään käskyä luopua muista kavereista, koska "nythän sulla on mut kaverina, aina ja pelkästään"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti he ovat osittain oikeassa, vaikka en ehkä ihan noin kärkkevästi muitoilisikaan asiaa. N
Eivät ole osittain oikeassa. Naisista ei voi lausua tuollaista yleispätevää kommenttia silloin kun se ei pidä paikkaansa liki kaikkien naisten suhteen. Toki naisissa voi olla ikäviä yksilöitä, mutta he edustavat ainoastaan itseään, eivät naisia kokonaisuutena.
Vertaa Sirpa-Leena: Tykkään olla keittiössä, siispä naisen paikka on keittiössä.
Ei näin.
Vaan: Sirpa-Leenan paikka on keittiössä.
Olemme mieheni kanssa sopineet ettei uusia ystävyys suhteita erisukupuolen kanssa kummekaan. Vanhoja naispuolisia ystäviä hänellä on ja minulla ei miespuolisia, joten alkuun olin skeptinen, jopa mustis asiasta. Kuitenkin kaikkien kanssa paitsi yhden exän kanssa kaikki ollut 5v ok. Tämä yksi ongelma "kaveri" haukkui minua miehelleni (märehtivät riitojamme yhdessä) lähetteli kännissä rakkauden tunnustuksia jne.. sanoi siinä vaiheessa, että minä tai hän. Valitsi minut. Kannattaa olla tietoinen mistä puhutaan, mitä tehdään ettei tilanne pääse tuohon mitä meillä... oli iso kriisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska, joskus haluaa jutella myös muidenkin, kuin sen oman puolison kanssa ja haluaa kulla joihinkin aisoihin myös muidenkin ihmisten ajatuksia. Kyllähän nainenkin haluaa välillä puhua ystäviensä kanssa sellaisista asioista, joista hän ei vältämättä halua puhua miehelleen, enkä ainakaan itse näe siinä mitään pahaa.
Ja ainakin omat itseäni kiinnostavat puheenaiheet ovat sellaisia, joista ei muut miehet kokemuskeni mukaan yleensä ole juuri kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena en koe tarvitsevani miespuolisia ystäviä, mulla on paras ystävä ja se on mieheni. Naisystäviä mulla kyllä on.
Minulla on ihan sama. Mieheni on paras ystävä ja mihin yhtäkkiä tarvitsisin toista miestä ystäväksi. Miksi menisin toisen miehen kanssa, vaikka elokuviin. Kavereita on muutama nuoruudesta, mutta en minä heidänkään kanssa kahden käy missään tai soittele kuulumisia. Jutellaan jos törmäillään. Itse en myöskään usko sellaiseen, että yhtäkkiä joku tulee pelkäksi ystäväksi ja sellasen kanssa sitteen vietetään aikaa ja kotona ihmetellään.
Joku ei tarvitse ja joku tarvitsee. Minulla on ollut aina useita naispuolisia ystäviä, olen myös kieltäytynyt seksistä heidän kanssaan. Kuinka vaikeaa ruotakin on ymmärtää? Olen tehnyt tämän kumppaneille heti suhteen alussa selväksi. Jos ei ystäviäni hyväksy, saa etsiä toisen miehen. Nyt en oikein enää parisuhdetta haluakkaan, koska koen sen järjettömäksi. Naisesta saa hyvän ystävän, mutta kumppanina en ole enää niinkään varma. Kuitenkin ystävät pysyy.
Kaipa ne muuttuvat äkkiä seksiystäviksi pelimiehillä, joskus nainen vaihtuu. Kuinka viaton ystävyys on kyseessä ja onko mies luonteeltaan kiltti vai pelaaja?
Minua ei haittaa ystävät, mutta haittaa ystävät, joihin on ihastunut. Molempia on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Minä jäten naisen aina jos hän aloittaa tuon kieltämisensä. Anteeksi, mutta tuo on sairasta. Asioista keskustellaan, ei kielletä. Monen naisen ilme on ollut näkemisen arvoinen kun olen tuohon vastannut että en tahdo enää jatkaa suhdetta. Noiden kieltäjien kanssa kun on vähän vaikeaa olla tyytyväinen elämäänsä, ja tuo ei koskaan helpota, pahenee vain. Monet henkisesti sairaita, tai jotakin muuta vikaa, normaalia tuo ei ole.
Monen naisen? Eikö tule vähitellen mieleen ettå sinä todellakin toimit väärin?
Vierailija kirjoitti:
Jos jotakin aikuista rakastaa, häneltä ei todellakaan kielletä mitään. Tuo on kaikessa järjettömyydessään hupaisaa. Mammat ovat usein kieltämässä, mutta tuo on vain merkki persoonallisuushäiriöstä, tai siitä että ei yksinkertaisesti ole suhteen arvoinen.
Pettäjä on pettåjä eikä se vääristelemällä miksikään muutu.
Se joka ei sen vertaa kunnioita puolisoa ettå eroaisi reilusti ennen uutta suhdetta on persoonallisuushäiriöinen eikä ole suhteen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ei tarvitse ja joku tarvitsee. Minulla on ollut aina useita naispuolisia ystäviä, olen myös kieltäytynyt seksistä heidän kanssaan. Kuinka vaikeaa ruotakin on ymmärtää? Olen tehnyt tämän kumppaneille heti suhteen alussa selväksi. Jos ei ystäviäni hyväksy, saa etsiä toisen miehen. Nyt en oikein enää parisuhdetta haluakkaan, koska koen sen järjettömäksi. Naisesta saa hyvän ystävän, mutta kumppanina en ole enää niinkään varma. Kuitenkin ystävät pysyy.
Eli sulla on ennen kumppania ne ystävät jo ollut olemassa. Se on täysin eriasia. Miksi pitäs kieltää frendejä, kun ne on ollut ennen kumppania. Mutta suhteen aikana on hieman kummallista, että yhtäkkiä on joku paras kaveri jonka kanssa vietetään aikaa ja käydään missä nyt ikinä käydään. Hyvin harva inisee valmiiksi olevista kavereista. Se ininä alkaa, kun suhteen aikana onkin se uusi joku joka vie kaiken ajan. Sille sitten löytyy aikaa kyllä, mutta omalle kumppanille ei löydy ja jokainen voi miettiä kuinka se yhteinen aika on kortilla jos lapsia ja molemmat duunissa.
On minullakin naisystäviä, mutta ne ovat ennen kuin vaimoni tuli kuvioihin. Enkä minä heidän kanssaan pyöri leffoissa ja muualla kahdestaan. Enkä joudu tilanteeseen missä joutuu kieltäytyä toisen seksiehdotuksesta. Jos tollasia ehdotuksia tulee, niin silloin on jo viettänyt liikaa aikaa tällaisen uuden parhaan ystävän kanssa. Ystävä ei ehdota seksiä ja pilaa toisen suhdetta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monen naisen? Eikö tule vähitellen mieleen ettå sinä todellakin toimit väärin?
Miten toimin väärin? Kenelläkään ei ole oikeutta kieltää minulta esim yatäviä. Jos kieltää, ei tahdo minulle hyvää, vaan puhtaasti käyttää valtaansa luottamatta minun omaan harkintaan, tämä on epätervettä.
M.32