Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon olet valmis maksamaan nettisivuista?

Vierailija
17.03.2023 |

Jos asiaa googlettelee niin yleinen teesi tuntuu olevan "alle tonnin sivuja ei kannata ostaa". Vaan mitäpä sinä olisit valmis maksamaan jollekin suunnittelijalle Avaimet käteen -kotisivupaketista?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 ?

Vierailija
2/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 ?

50? Oletko tosissasi? Sillä hinnalla on parempi tehdä itse 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisivut ei ole mikään kertainvestointi. Ne koostuvat sisällönhallintajärjestelmästä (esim. Wordpress) ja erilaisista plugareista. Kaikkia näitä ohjelmistoja täytyy päivittää useita kertoja vuodessa. Varmuuskopioita täytyy myös tehdä. Aikoinaan ostin yritykselleni sellaiset sivut joihin ei lainkaan kuulunut tätä ylläpitoa ja sivut hakkeroitiin ja tuhottiin lopulta. Nykyiseltä yhteistyökumppaniltani olen ostanut 10€/kk maksavan ylläpitosopimuksen ja homma toimii paremmin. Ihan alussa maksoin sivujen tekemisestä n. 500€. Silloin tällöin pyydän jotain uusia ominaisuuksia joista sitten laskutetaan tuntitaksalla.

Olen joskus yrittänyt myös Wixiä sun muita tee se itse -ratkaisuja ja ne on ollu ihan kökköjä. Parempi vaan maksaa jollekin kohtuuhintaiselle tekijälle jos ei itellä aitoa osaamista asiaan ole. Mainostoimistot on pirun kalliita mutta yksinäiset freelancerit kohtuuhintaisia.

Vierailija
4/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä mitä sivustolle tulee

Vierailija
5/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan vaikka että etusivu + 5 sisäsivua ja tulevaisuudessa mahdollisuus verkkokauppaan. Painopiste olisi siinä että ulkoasu on tyylikäs ja loppuun asti mietitty, ja että toimii hyvin älypuhelimesta isoon näyttöön. Logoa ei tartte tehdä, se on yritykselläni jo ennestään.

ap

Vierailija
6/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 ?

Vierailija
7/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 ?

Miksi joku palvelisi sua ilmaiseksi?

Vierailija
8/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70 ?

Lopeta trollaaminen

Vierailija
9/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan vaikka että etusivu + 5 sisäsivua ja tulevaisuudessa mahdollisuus verkkokauppaan. Painopiste olisi siinä että ulkoasu on tyylikäs ja loppuun asti mietitty, ja että toimii hyvin älypuhelimesta isoon näyttöön. Logoa ei tartte tehdä, se on yritykselläni jo ennestään.

ap

Tekninen toteutus noin tonnin luokkaa, ulkoasun suunnitteluun toinen tonni.

Vierailija
10/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinoton

Vierailija
11/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 euroa.

Osaan tehdä itse sivut, joten minun ei tarvitse ostaa palvelua, ainoastaan osoite, hotelli ja tarjoaja.

M28

Vierailija
12/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 8000-16000€.

Vierailija
13/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100 euroa.

Osaan tehdä itse sivut, joten minun ei tarvitse ostaa palvelua, ainoastaan osoite, hotelli ja tarjoaja.

M28

Itse tehdyt sivut on usein aika noloja, tekijä ei ite sitä usein vaan huomaa..

Vierailija
14/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noita tehnyt parikymmentä vuotta työkseni. Nykyaikaset sivut ovat helppokäyttöiset, niin sille katsojalle kuin ylläpitäjällekkin. Jos on pieni yritys, niin perus Wordpress on kevyt, hyvä ja helppo. Alle tonnin en alkaisi tekemään. Vaikka  tuo asennus onkin teknisesti helppo menee enemmän aikaa muuhun esim gaafinen suunnittelu, sisällön optimointi jne. Jos pitää olla integrointia muihin järjestelmiin, nousee hinta eksponentiaalisesti.

Vierailija
15/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 euroa.

M28

Itse tehdyt sivut on usein aika noloja, tekijä ei ite sitä usein vaan huomaa..

Jos tekijänä on joku keski-ikäinen nainen, kyllä. Mutta jos on nuoria ja viettänyt kirjaimellisesti koko nuoren elämänsä netissä, niin sivujen luonti keskittyy user friendlyyn ja pieneen umfiin. Mutta tuo on totta, että vanhat naiset ei osaa tehdä hyviä sivuja. M28

Vierailija
16/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en tarvi nettisivuja

Vierailija
17/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa mitään, itse tein ja on oma palvelin.

Vierailija
18/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen noita tehnyt parikymmentä vuotta työkseni. Nykyaikaset sivut ovat helppokäyttöiset, niin sille katsojalle kuin ylläpitäjällekkin. Jos on pieni yritys, niin perus Wordpress on kevyt, hyvä ja helppo. Alle tonnin en alkaisi tekemään. Vaikka  tuo asennus onkin teknisesti helppo menee enemmän aikaa muuhun esim gaafinen suunnittelu, sisällön optimointi jne. Jos pitää olla integrointia muihin järjestelmiin, nousee hinta eksponentiaalisesti.

Mikä template sulla?

Vierailija
19/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku 90 maks

Vierailija
20/34 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin , että jos tosi hyvät niin 200 e

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan