Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni löysi töistä uuden naispuolisen ystävän jonka kanssa viettää välillä vapaa-aikaa. Nyt hän valittaa, miksi en hyväksy naispuolisia ystäviä.

Vierailija
01.09.2019 |

Minun siis pitäisi hyväksyä hänen ja tämän uuden naisen tiivis ystävyys, sillä nykyään kuulemma monilla miehillä on naispuolisia ystäviä vaimon lisäksi ja tämän pitäisi olla kaikille osapuolille ok. Jokainen saa tottakai valita ystävänsä, olenko julma jos kiellän häneltä tämän uuden ystävän...

Kommentit (327)

Vierailija
41/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää mitä tuo toinen haluaa miehestäsi? En kyllä ymmärrä, millainen nainen edes lähtee tuollaiseen mukaan jos tietää miehen olevan varattu. Eikö yhtään käy mielessä mitä miehen vaimo miettii asiasta..

mies51v

Vierailija
42/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuplastandardeillaan taas huutelee täällä.

Miehen TULEE SALLIA naisen ihanat mies"ystävät", jotka toivovat aina 100% ajasta seksiä tämän "ystävänsä" kanssa.

Mutta miehellä ei saa olla naisystäviä, koska nainen tuntee naisen luonnon ja tietää että naiset haluavat varattuja miehiä ja se nainen tulee viettelemään miehen.

Naiset tuntee naiset. Siksi naiset vihaavat naisia.

Nainen tietää itse parhaiten sen, että naiset ovat käärmeitä.

Eipä siinä tarvitse ihmetellä, miksi naisten keskuudessa on suurin naisviha. Siksipä jotkut naiset fiksusti kieltääkin mieheltään kaiken muun naiskontaktin, jos siis haluaa että mies on monogamiassa hänen kanssaan.

Ette kumpikaan taida tuntea naisia muuten kuin television saippuaoopperoiden kautta. Noh, pitäähän sitä olla harrastuksia, mutta siinä vaiheessa kun todellisuudentaju alkaa noin pahasti hämärtyä, voisi olla tauon paikka.

Valitettavasti he ovat osittain oikeassa, vaikka en ehkä ihan noin kärkkevästi muitoilisikaan asiaa. N

Eivät ole osittain oikeassa. Naisista ei voi lausua tuollaista yleispätevää kommenttia silloin kun se ei pidä paikkaansa liki kaikkien naisten suhteen. Toki naisissa voi olla ikäviä yksilöitä, mutta he edustavat ainoastaan itseään, eivät naisia kokonaisuutena.

Vertaa Sirpa-Leena: Tykkään olla keittiössä, siispä naisen paikka on keittiössä.

Ei näin.

Vaan: Sirpa-Leenan paikka on keittiössä.

Ei tietenkään, mutta tuo ei edes ole asian pointti, lapsellisesti takerrut epäkohtaan, että hän virheellisesti yleisti. Kuitenkin tunnistan tuon jo ystävistäni ja monesta monesta muusta, joten ei ole harvinainen ilmiö. Minä taas voin myöntää epäkohtia mitä tulee naiseuteen ja ristiriitoihin, sinä koitat häivyttää niitä takertumalla epäolennaiseen. Maailma ei parane sillä että ei koskaan katso peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan en ole koskaan tavannut miestä, joka haluaisi olla ystävänaisen kanssa vain ystävä.

Hep! Täällä yksi. Kirjoitin jo aiemminkin tähän ketjuun. Kihloissa ja ystävänaisia.

M.32

Minä olen myös tällainen mies.

Naispuoliset ystävät ovat esim. monissa keskusteluaiheissa parempia puhujia ja kuuntelijoita, kuin toiset miehet.

Mistä puhutte?

Vierailija
44/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen varmaan vähän nuorta ja vapaata sukupolvea, mutta minä haluan kyllä pitää miespuoliset ystävät ja suon sellaiset naispuoliset myös miehelleni. En siedä yhtään kieltämistä ja mustasukkaisuutta. Itse en valitse ihmisiä sukupuolen mukaan, minulla on muutama parempi kaveri ja he ovat miehiä ja naisia. En kuulu enkä ole koskaan kuulunut mihinkään tyttöporukoihin. En vaan voisi olla suhteessa jossa tämä ei ole ok.

Ja sitäpaitsi, tiedän että useimmat miespuoliset kaverini pitävät minua aika vetävänä. Sekin on ihan normaalia, koska olen nätti ja hyvässä kunnossa. Mutta ei silläkään ole mitään merkitystä.

Vierailija
45/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä saa olla naispuolisia ystäviä, samoin kuin naisella miespuolisia. Ei pitäisi olla liian vaikeaa.

Pettämistä on mielestäni turha pelätä ja jos niin käy, olisi käynyt joka tapauksessa jossain vaiheesssa jonkun kanssa ja suhteessa on siinä vaiheessa jo enemmän vikaa. Pelkkä vastakkaisen sukupuolen ystävä ei pettämistä ikinä aiheuta.

Kannattaa ehkä miettiä etukäteen onko kumppani pelimies tai nainen, ei vaadi mitään vikaa suhteessa, että joku pettää. Jos toinen epäilyttää todella kaverisuhteineen, eikä siis ole kyse harhaisesta mustasukkaisuudesta, ei siinä voi kuin lopettaa parisuhteen. Toki todisteitakin löytyy silloin, tai ne epäilyttävät tekijät. 

Vierailija
46/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan en ole koskaan tavannut miestä, joka haluaisi olla ystävänaisen kanssa vain ystävä.

Hep! Täällä yksi. Kirjoitin jo aiemminkin tähän ketjuun. Kihloissa ja ystävänaisia.

M.32

Naispuoliset ystävät ovat esim. monissa keskusteluaiheissa parempia puhujia ja kuuntelijoita, kuin toiset miehet.

Mistä puhutte?

Esim. tunteisiin ja ihmissuhteisiin liittyvistä asioista. Samoiten terveyteen liittyviä asioita.

Vierailija
47/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä saa olla naispuolisia ystäviä, samoin kuin naisella miespuolisia. Ei pitäisi olla liian vaikeaa.

Pettämistä on mielestäni turha pelätä ja jos niin käy, olisi käynyt joka tapauksessa jossain vaiheesssa jonkun kanssa ja suhteessa on siinä vaiheessa jo enemmän vikaa. Pelkkä vastakkaisen sukupuolen ystävä ei pettämistä ikinä aiheuta.

Kannattaa ehkä miettiä etukäteen onko kumppani pelimies tai nainen, ei vaadi mitään vikaa suhteessa, että joku pettää. Jos toinen epäilyttää todella kaverisuhteineen, eikä siis ole kyse harhaisesta mustasukkaisuudesta, ei siinä voi kuin lopettaa parisuhteen. Toki todisteitakin löytyy silloin, tai ne epäilyttävät tekijät. 

Eikä kannata. Asioita tapahtuu jos on tapahtuakseen, ylianalysoinnilla pilaa kaiken.

Vierailija
48/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppo asia ei.

On niin monta muuttujaa ja persoonaa ja käyttäytymismallia, että paha kyllä sanoa mitään yhtä totuutta tähän asiaan. Toiset voi, toiset ei, toiset eivät edes halua ja toiset taas tarvitsevat.

Ei tässä oikein voi kun kattoo jokainen tapaus erillisenä, eikä siitäkään voi päätellä mitä seuraavalle sitten käy.

M.32

Vierailija
49/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.32

Mistä puhutte?

Esim. tunteisiin ja ihmissuhteisiin liittyvistä asioista. Samoiten terveyteen liittyviä asioita.

Tuopa juuri. Yleensä tuo lähentää ihmisiä ja hetkenpäästä huomaat että olet ihastunut.

Vierailija
50/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa olla miehen kaveri jos ei ole mitään ihailua/hyötyä siitä että olen sen kaveri...

Tiedän että tää on tabu ja kuulostaa katkeran miehen näkemykseltä.

En myöskään halua olla kaveri jos haluan munaa mieheltä. En ikinä suostuisi olemaan kaveri miehelle miehen aloitteesta. Se on sama kuin olis läski tai yks miehistä tai epäviehättävä.

Vierailija
51/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaarallista ihastumisessa on? Minä olen yleensä ihmissuhteen alussa ihastunut kummankin sukupuolisiin hieman :D En ole koskaan antanut sen häiritä, normaalia ihmisyyttä. n29

Vierailija
52/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä jaksa olla miehen kaveri jos ei ole mitään ihailua/hyötyä siitä että olen sen kaveri...

En myöskään halua olla kaveri jos haluan munaa mieheltä. En ikinä suostuisi olemaan kaveri miehelle miehen aloitteesta. Se on sama kuin olis läski tai yks miehistä tai epäviehättävä.

Onko sinulla itsetunnossa jotakin ongelmia? Kuullostaa vähän erikoiselta.

Vierailija
53/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itsetunnossa ongelmia. Lisäksi osaan suomen kieltä toisin kuin sinä... Bongaa virhees.

Vierailija
54/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.32

Mistä puhutte?

Tuopa juuri. Yleensä tuo lähentää ihmisiä ja hetkenpäästä huomaat että olet ihastunut.

No minulle ei ainakaan ole tuolla tavalla käynyt kertaakaan. Eikä kukaan näistä naispuoleisista ystävistänikään ole minuun ihastunut.

Toisten miesten kanssa noista nyt ei oikein pysty keskustelemaan, koska he eivät ole noista aiheista  kiinnostuneita.

Vierailija
55/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaarallista ihastumisessa on? Minä olen yleensä ihmissuhteen alussa ihastunut kummankin sukupuolisiin hieman :D En ole koskaan antanut sen häiritä, normaalia ihmisyyttä. n29

Kyllä ihastuminen ja mikäli vielä on molemminpuolista, niin johtaa hetken päästä sänkyyn. Onko nainen kaunis ap? Mies rakastuu silmillään ja nainen korvillaan.

mies51v

Vierailija
56/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tuplastandardeillaan taas huutelee täällä.

Miehen TULEE SALLIA naisen ihanat mies"ystävät", jotka toivovat aina 100% ajasta seksiä tämän "ystävänsä" kanssa.

Mutta miehellä ei saa olla naisystäviä, koska nainen tuntee naisen luonnon ja tietää että naiset haluavat varattuja miehiä ja se nainen tulee viettelemään miehen.

Naiset tuntee naiset. Siksi naiset vihaavat naisia.

Nainen tietää itse parhaiten sen, että naiset ovat käärmeitä.

Eipä siinä tarvitse ihmetellä, miksi naisten keskuudessa on suurin naisviha. Siksipä jotkut naiset fiksusti kieltääkin mieheltään kaiken muun naiskontaktin, jos siis haluaa että mies on monogamiassa hänen kanssaan.

Ette kumpikaan taida tuntea naisia muuten kuin television saippuaoopperoiden kautta. Noh, pitäähän sitä olla harrastuksia, mutta siinä vaiheessa kun todellisuudentaju alkaa noin pahasti hämärtyä, voisi olla tauon paikka.

Valitettavasti he ovat osittain oikeassa, vaikka en ehkä ihan noin kärkkevästi muitoilisikaan asiaa. N

Eivät ole osittain oikeassa. Naisista ei voi lausua tuollaista yleispätevää kommenttia silloin kun se ei pidä paikkaansa liki kaikkien naisten suhteen. Toki naisissa voi olla ikäviä yksilöitä, mutta he edustavat ainoastaan itseään, eivät naisia kokonaisuutena.

Vertaa Sirpa-Leena: Tykkään olla keittiössä, siispä naisen paikka on keittiössä.

Ei näin.

Vaan: Sirpa-Leenan paikka on keittiössä.

Ei tietenkään, mutta tuo ei edes ole asian pointti, lapsellisesti takerrut epäkohtaan, että hän virheellisesti yleisti. Kuitenkin tunnistan tuon jo ystävistäni ja monesta monesta muusta, joten ei ole harvinainen ilmiö. Minä taas voin myöntää epäkohtia mitä tulee naiseuteen ja ristiriitoihin, sinä koitat häivyttää niitä takertumalla epäolennaiseen. Maailma ei parane sillä että ei koskaan katso peiliin.

Et kuitenkaan tunnista tuota vikaa miespuolisista ystävistäsi? Maailma ei parane silläkään että katsoo läpi sormien toisen sukupuolen törttöilyä samalla kun syyttää riemumielin toista sukupuolta.

Minä en edelleenkään tunnista tuota vikaa omista ystävistäni, en miehistä enkä naisista. Joitain yksittäisiä ihmisiä kyllä tiedän, mutta ei tulisi mieleenikään yleistää heidän käytöstään koskemaan koko viiteryhmää.

Meillä on hyvin erilaiset käsitykset siitäkin, mikä on lapsellista.

Vierailija
57/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itsetunnossa ongelmia. Lisäksi osaan suomen kieltä toisin kuin sinä... Bongaa virhees.

No et vaikuta omaavan kovinkaan hyvää itsetuntuntoa. Kehittäisin sinuna sitä.

Vierailija
58/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miespuolisia ystäviä, eikä ole ikinä ollut sutinaa. Yhden tapasin töissä, on kollega. Välillä käydään kaljalla yhdessä parantamassa maailmaa. Mitä sitten? Mieheni ei voisi kieltää, ottaisin sen loukkauksena.

Vierailija
59/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et vaikuta omaavan kovinkaan hyvää itsetuntuntoa. Kehittäisin sinuna sitä.

:)

Vierailija
60/327 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IIhalua kaipaat tai hyötyä. Kuka edes haluaisi olla sinun kaverisi oli nainen tai mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi