BIG BROTHER SUOMI 2019 OFFICAL
Tänään alkaa! Toivon todella että mukana on oikeasti mielenkiintoisia ja erillaisia ihmisiä. Johan näitä teinejä on tullut kateltua suomen reality tvssä.
Kommentit (85)
Olin kirjoittaa aivan samanlaisen kommentin, Tarina vaikuttaa tosiaan rasittavalta ja sählältä.
Samaa tulossa sanomaan kuin edelliset, ihan hiton rasittavan oloinen tuo Tarina.
Miten toi Tarina on niin moottoriturpa. Rasittava, riitti nyt jo ko.tyyppi
Elinalla on sadetakki päällä, sisällä
Almalla on päällään, mitä
Kimmo v ok
Onko kaikki kaupunki fröökynät jotka on alle 30v noin vanhan näköisiä??
Kohta Tarina on taas ekana esittäymässä ja keksimässä lempinimeä.
Alman vaatteet on ihan hirveet :D
Vierailija kirjoitti:
Kohta Tarina on taas ekana esittäymässä ja keksimässä lempinimeä.
Tupun kohdalla se kyllästyi :D
Ville Turkkinen kertoi käyttäneensä päihteitä, mm. alkoholia ja unilääkkeitä, mutta oliko tietoa, että vetikö paljon horkkaa kehonrakennusvuosinaan? Kuuntelin vain, kun kertoi, että hermo paloi aikaisemmin 0-100 niinku samantien ja toi sopisi paisuneeseen ulkomuotoon ja hermojen kiristymiseen aika osuvasti.
Apua toi Myymäläetsivä Alman haastattelussa 😱 Jotenkin käyttäytyy epäasiallisesti. Varmaan ei Kimmon haastattelemana sanoisi "Olen hyvä rakastaja", lähettelisi suukkoja tai sanoisi kesken kaiken, että Hei sä olet muuten tosi hyvännäköinen livenä ?? Siis mitähjhh
Onko Ville itse alkkis tai ent, kun tuntui niin tietävän, miten alkkis suhtautuu aikaan, jolloin alkoholia ei ole
Toi Tarina on niin rasittava.