Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin ostokset vartijan takia

Vierailija
01.09.2019 |

Seuras 15 minuuttia ja tuli muutama katsekontaktiki. Vejn kaikki ostokset ja en tule samaan kauppaan takas.

Te vartijat olette täys syöpä. Minäkö muka varas? Tienaan 2x enemmän verrattuna teidän säälittävään kyttäyspalkkaan.

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pösilö

Vierailija
2/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain salattavaa on, jos vartijan läsnäolo häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn niin usein yhdessä kaupassa kaverini kanssa (tunnettu myymälävaras), että myös mua seurataan ja epäillään. Mutta eipä haittaa, en ikinä varasta, ikävä vaan, että tuhlaavat aikaansa ja joku oikea varas saattaa sillä aikaa varastaa.

Vierailija
4/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartioiden ihmistuntemuksessa / koulutuksessa on mielestäni puutteita. Esim. jos ihminen jännittyneen tai pälyilevän oloinen, häntä käsketään seuraamaan. Ihankuin ei voisi muuten olla jännittynyt.

Vierailija
5/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just sensuroitii edelline viesti.

Se seuras mua kaikkialle isossa tavaratalossa. Ihan helkutin loukkaavaa. Korissa ostoksia yli 200 e arvosta.

Vierailija
6/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet? Paranoiaa?

Vierailija
7/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle noin taphtunut muutaman kerran. OIen kävellyt vartijan luo ja jättänyt ostoskorin tai -kärryt hänen eteensä ja poistunut kaupasta. Pitäköön tavarat, kyttä. 

Vierailija
8/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn niin usein yhdessä kaupassa kaverini kanssa (tunnettu myymälävaras), että myös mua seurataan ja epäillään. Mutta eipä haittaa, en ikinä varasta, ikävä vaan, että tuhlaavat aikaansa ja joku oikea varas saattaa sillä aikaa varastaa.

Minä en olisi myymälävarkaan ystävä.

Vierailija
9/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäjä2 kirjoitti:

Vartioiden ihmistuntemuksessa / koulutuksessa on mielestäni puutteita. Esim. jos ihminen jännittyneen tai pälyilevän oloinen, häntä käsketään seuraamaan. Ihankuin ei voisi muuten olla jännittynyt.

Samaa mieltä. Sitä paitsi ne jännittyneet ihmiset ei nimenomaan ole varkaita, koska olisivat huonoja sellaisia.

Varkaita ovat todennäköisemmin ne paatuneet erittäin hyper itsevarmat tyypit, ironisesti näitä ei edes seurata ja annetaan niiden olla rauhassa. Siksipä ne ovatkin niin hyviä varkaita, kun ei niitä edes epäillä.

Huvittavaa. 

Sama homma kun tulee ulkomailta ja tulli on vastassa. Ne ottaa sen jännittyneen viattoman tutkittavaksi, vaikka se voi olla jännittynyt muutenkin muista syistä. Itsevarma maailmanomistaja taas kävelee laittomien tuotavien kanssa läpi, mutta ei tullin piti ottaa se ujo sosiaalisesti ahdistunut tyyppi tutkittavaksi.

Ihmisluontoa opiskelemaan nämä vartijat.....

Vierailija
10/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. En olisi ystävä ihmisen kanssa joka on ”tunnettu myymälävaras”.

Vierailija
11/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just sensuroitii edelline viesti.

Se seuras mua kaikkialle isossa tavaratalossa. Ihan helkutin loukkaavaa. Korissa ostoksia yli 200 e arvosta.

Loukkaavaa? Jättämällä kärryn täynnä lattialle lähinnä osoitit vartijan olevan oikeassa.

Vierailija
12/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit iskeä korisi hänen käteen ja pyytää kantamaan

Vierailija
13/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa on ainoa oikea kauppa sinulle. Elämästäsi tulee tylsää mutta ei se meitä haittaa.

Vierailija
14/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et varmaan, koska olet parempi ihminen ja nin hieno. Alun perin tutustuin siksi, koska halusin auttaa kadulla asuvaa ihmistä, ettei tarvitsisi enää varastaa. Sittemmin kyllä ymmärsin, ettei häntä oikein voi auttaa, on mokannut niin monet tilaisuudet ongelmiensa ja päihteidenkäyttönsä vuoksi. Mutta kyllä, vuosien saatossa huomasin kutsuvani häntä ystäväkseni, vaikka toki annankin hänelle anteeksi asioita, joita säännöllistä elämää viettävälle en antaisi. Ja kyllä, ajattelin vuosia sitten itsekin, etten ikinä voisi olla hänenkaltaisensa ihmisen ystävä, että sinänsä ymmärrän asenteen.

Vierailija
15/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minä paranoidi jos se seuraa mua kassasta 100 metriä yhteen suuntaan ja palataan samaan aikaan kassalle?

Munko pitäis hymyillä, kun joku valitsee mut sen silmätikukseen?

Tälläseen paskaan kulutan mun verorahani..

Vierailija
16/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai minä paranoidi jos se seuraa mua kassasta 100 metriä yhteen suuntaan ja palataan samaan aikaan kassalle?

Kuulutko ihmisryhmään, jonka edustajat varastavat huomattavan usein?

Vierailija
17/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuoruudessani (ehkä n. 13-14-v) olin maalta käymässä kummitädin luona Espoon Leppävaarassa ja siellä oli silloin Suomen mittakaavassa iso Maxi-market. Menin sinne sitten katselemaan ja shoppailemaan vähillä rahoillasi. Kiertelin, katselin ja lopulta ostin keltaisen collegepaidan. Kun pääsin ulos, minut pysäytti naispuolinen myymäläetsivä ja vaati saada tutkia ostokseni. Ojensin muovikassin hänelle ja hän otti paidan ja heilutteli sitä edes takaisin ja huusi, mihin olen piilottanut sen korun. Vaati myös että näytän taskut ja kaikki. Ei minulla ollut mitään korua ja suoraan sanoen en edes muistanut että olisin jotain rihkamakoruja edes katsellut. Kun mitään ei tietenkään löytynyt, hän lähti vihaisena pois. Ei puhettakaan pahoittelusta. Olin aika järkyttynyt pitkään.

Kun kerroin tapahtuneesta kummitädille, hän oli hyvin vihainen. Hänkin oli aiemmin ollut myymäläetsivänä ja sanoi ettei etsivä saa noin toimia, vaan käytännössä varkaudesta on oltava varma.

Vierailija
18/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita vartijoita nähty, mä en ole heitä näkevinäänkään eikä mua ole ikinä ne häirinneet. Teen ostokseni ja sillä sipuli.

He ovat töissä.

Vierailija
19/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kauppojen vartijoita verovaroilla palkata.

Vierailija
20/132 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sun verorahat tähän liittyy? Luuletko että kaupan vartijat on palkattu verovaroin?