Olenko kaverinainen?
Tapasin kivan miehen ja viestitään kerta päivään kuulumisia. Haluaa tavata uudelleen. Kumpikaan ei uskalla puhua suhteesta ja kirjoittelu asiallista. Olenko vaan kaverinainen vai haluaako mies suhteen? Voiko mies olla vaan varovainen kun käyttäytyy etenemällä hitaasti?
Kommentit (5)
Minä olen kaverinainen useammalle, enkä viestittele kaverimiesten kanssa päivittäin. Minusta tuo on kiinnostusta.
No mieti nyt hyvä nainen ensin mitä sinä haluat. Haluatko tutustua tuohon mieheen vai et, oletko yhtään kiinnostunut miehestä vai onko hän sinulle periaatteessa ihan se ja sama? Jos hän katoaisi kuvioista, niin olisiko se tylsä, ok vai mitä?
On ihan turhaa miettiä mitä toinen ajattelee, jos ei tiedä edes mitä itse ajattelee. Jos itse haluat tutustua mieheen, niin alat vain reippaasti ottamaan enemmän yhteyttä, ehdotat tapaamista, soitat, kyselet, kuuntelet ja ihan normaaliin tapaan alat hieman ottamaan vastuuta itsellesikin etkä ole kuin joku nyhverö nyyssönen, joka odottaa, että mies tekee kaiken. Ei kukaan mies sellaisesta riippakivestä ole kiinnostunut ja ei miehestä silloin tunnu, että sinä olet ehkä tosissasi hänen kanssaan.
Jos homma menee pieleen, niin ok, hän ei ollut sinua varten ja matka jatkuu.
Opettele arvostamaan itseäsi enemmän ap.
Vierailija kirjoitti:
No mieti nyt hyvä nainen ensin mitä sinä haluat. Haluatko tutustua tuohon mieheen vai et, oletko yhtään kiinnostunut miehestä vai onko hän sinulle periaatteessa ihan se ja sama? Jos hän katoaisi kuvioista, niin olisiko se tylsä, ok vai mitä?
On ihan turhaa miettiä mitä toinen ajattelee, jos ei tiedä edes mitä itse ajattelee. Jos itse haluat tutustua mieheen, niin alat vain reippaasti ottamaan enemmän yhteyttä, ehdotat tapaamista, soitat, kyselet, kuuntelet ja ihan normaaliin tapaan alat hieman ottamaan vastuuta itsellesikin etkä ole kuin joku nyhverö nyyssönen, joka odottaa, että mies tekee kaiken. Ei kukaan mies sellaisesta riippakivestä ole kiinnostunut ja ei miehestä silloin tunnu, että sinä olet ehkä tosissasi hänen kanssaan.
Kirjoitat täysin asian vierestä. Tuo ei ole tilanne, jota en nyt tässä avaa, mutta kiitos kun näit vaivaa kommentoida sillä mietin noin tilannetta miehen näkökulmasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat täysin asian vierestä. Tuo ei ole tilanne, jota en nyt tässä avaa, mutta kiitos kun näit vaivaa kommentoida sillä mietin noin tilannetta miehen näkökulmasta.
Ap
Älä mieti, se ei sovi sinulle.
Paha sanoa. Veikkaisin, että on kiinnostusta, mutta kumpikaan ei vaan uskalla kertoa toiselle todellisia tunteitaan. Mies siis ei halua hätiköidä mielestäni.
Omalla kohdallani tilanne on se, että nainen on tavatessa todella flirtti, hakeutuu seuraan, tulee iholle, juttelee todella paljon kaikesta jne. Viestittelystä taas ei tule kyseisen ihmisen kanssa yhtään mitään. Ei niin mitään.