Jätin ostokset vartijan takia
Seuras 15 minuuttia ja tuli muutama katsekontaktiki. Vejn kaikki ostokset ja en tule samaan kauppaan takas.
Te vartijat olette täys syöpä. Minäkö muka varas? Tienaan 2x enemmän verrattuna teidän säälittävään kyttäyspalkkaan.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Ai minä paranoidi jos se seuraa mua kassasta 100 metriä yhteen suuntaan ja palataan samaan aikaan kassalle?
Munko pitäis hymyillä, kun joku valitsee mut sen silmätikukseen?
Tälläseen paskaan kulutan mun verorahani..
Mitä ihmettä? Ei vartijoiden palkkoja makseta kenenkään verorahoilla. Ellet sitten sattunut asioimaan kelassa, sairaalassa tai muussa vastaavassa instituutiossa. Silloinkin olisi aikamoista saivartelua puhua veroilla kustannetusta työstä.
Vartiointiliiketoiminta ei ole julkisilla varoilla tuettua, vaan aivan normaalia, kaupallista liiketoimintaa jossa asiakas (eli tässä tapauksessa kauppa) maksaa ja palveluntuottaja tarjoaa, noh, palvelua tätä rahaa vastaan. Luulisi tämän kuuluvan ihan normaaliin yleissivistykseen.
Sitä vartijaa ei kiinnosta tienaatko kuinka monta kertaa hänen palkkansa verran, hän tekee vain työtään parhaaksi katsomallaan tavalla. Munkin on seurattu vaikka kuinka monta kertaa, kun olen ollut ihan normiostoksilla. Ikinä en ole vetänyt hernettä nekkuun tai hermostunut, miksi pitäisi? Ei mulla ole mitään salattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn niin usein yhdessä kaupassa kaverini kanssa (tunnettu myymälävaras), että myös mua seurataan ja epäillään. Mutta eipä haittaa, en ikinä varasta, ikävä vaan, että tuhlaavat aikaansa ja joku oikea varas saattaa sillä aikaa varastaa.
Minä en olisi myymälävarkaan ystävä.
No et varmaan, koska olet parempi ihminen ja nin hieno. Alun perin tutustuin siksi, koska halusin auttaa kadulla asuvaa ihmistä, ettei tarvitsisi enää varastaa. Sittemmin kyllä ymmärsin, ettei häntä oikein voi auttaa, on mokannut niin monet tilaisuudet ongelmiensa ja päihteidenkäyttönsä vuoksi. Mutta kyllä, vuosien saatossa huomasin kutsuvani häntä ystäväkseni, vaikka toki annankin hänelle anteeksi asioita, joita säännöllistä elämää viettävälle en antaisi. Ja kyllä, ajattelin vuosia sitten itsekin, etten ikinä voisi olla hänenkaltaisensa ihmisen ystävä, että sinänsä ymmärrän asenteen.
Ei rehellisyys mitään hienostelua ole. Sinä et ole normaali.
Eikä ole sinun asiasi antaa anteeksi toisilta varastelua.
no mä kerran yritin palauttaa samantien rikki menneitä kenkiä yhteen tavarataloon, ja ne tiuski mulle ja sanoin et vaihdan asiakaspalvelijaa, ja sit onnistu. Seuraaval kerral ku menin kys.liikkeeseen, musta vartijapoika lähti seuraamaan mua, pyssähty tuijottamaan, tuijotti päästä varpaisiin ja alko tuijottaa mun muista kaupoista saamia kkasseja. :'DDDDDDDDDDD oon tosi kiltin näkönen ja en oo KOSKAAN varastanut ja palkkaki isompi ku vartijalla. :DDDDDDD
ajattelin, et se tiuskiva myyjä sillon suuttu ja on laittanu siks jonkun vartijan mun perään. Laitoin valituksen tosta myymälään, tosi typerää käytöstä.... :DDDD
Itse tykkäisin jos seuraisi. Oma henkilökohtainen vartija. Mikäs sen mukavampi tehdä ostoksia, kun selusta on turvattu.
Alkaisin kiertää joka hyllyn ja sekoitaisin kamoja ihan huvin vuoksi
Vierailija kirjoitti:
VAIN epärehelliset häiriintyy vartijoista.
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Minua on epäilty nuorena monta kertaa aiheettomasti varkaaksi (koulukiusaamisen ohella) ja tästä on jäänyt kuvitelma/trauma, että minua pidetään epärehellisenä henkilönä.
Mulla taitaa olla huomiointikyvyssä vikaa, kun en ole ikinä huomannut vartijan mua seuranneen, enkä kyllä ole nähnyt, että ketään muutakaan olisi seurattu :'D
Vierailija kirjoitti:
Ai minä paranoidi jos se seuraa mua kassasta 100 metriä yhteen suuntaan ja palataan samaan aikaan kassalle?
Munko pitäis hymyillä, kun joku valitsee mut sen silmätikukseen?
Tälläseen paskaan kulutan mun verorahani..
Sinun rahasi kuluvat siihen, että kauppias joutuu palkkaamaan vartijan, koska liikkeessä varastetaan niin paljon. Vartija on sinunkin etusi.
Vierailija kirjoitti:
no mä kerran yritin palauttaa samantien rikki menneitä kenkiä yhteen tavarataloon, ja ne tiuski mulle ja sanoin et vaihdan asiakaspalvelijaa, ja sit onnistu. Seuraaval kerral ku menin kys.liikkeeseen, musta vartijapoika lähti seuraamaan mua, pyssähty tuijottamaan, tuijotti päästä varpaisiin ja alko tuijottaa mun muista kaupoista saamia kkasseja. :'DDDDDDDDDDD oon tosi kiltin näkönen ja en oo KOSKAAN varastanut ja palkkaki isompi ku vartijalla. :DDDDDDD
ajattelin, et se tiuskiva myyjä sillon suuttu ja on laittanu siks jonkun vartijan mun perään. Laitoin valituksen tosta myymälään, tosi typerää käytöstä.... :DDDD
Ootko varma, ettet ite järjestänyt jotain kohtausta asiakaspalvelijoille? Ihan normi käytäntö, jos asiakas käyttäytyy häiritsevästi, myyjät pyytävät vartijaa pitämään tätä jatkossa silmällä. Ja miten sun palkkas liittyy koko asiaan?
Vartijat tekevät vain työtään ja ovat vain ihmisiä siinä missä kaikki muutkin. Jos et ole tehnyt mitään ja vartija lähtee sinua seuraamaan, voi vartija olla esim sekoittanut sinut johonkin toiseen. Inhimillistä. Takaisin v*ttuilu vain pahentaa tilannettasi jatkossa. Sit just tää, että jos hengaat jonkun tunnetun varkaan kanssa, niin sun on ihan turha valittaa kyttäämisestä. Ottaisitko itse vartijana riskin?
T. Myyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn niin usein yhdessä kaupassa kaverini kanssa (tunnettu myymälävaras), että myös mua seurataan ja epäillään. Mutta eipä haittaa, en ikinä varasta, ikävä vaan, että tuhlaavat aikaansa ja joku oikea varas saattaa sillä aikaa varastaa.
Minä en olisi myymälävarkaan ystävä.
No et varmaan, koska olet parempi ihminen ja nin hieno. Alun perin tutustuin siksi, koska halusin auttaa kadulla asuvaa ihmistä, ettei tarvitsisi enää varastaa. Sittemmin kyllä ymmärsin, ettei häntä oikein voi auttaa, on mokannut niin monet tilaisuudet ongelmiensa ja päihteidenkäyttönsä vuoksi. Mutta kyllä, vuosien saatossa huomasin kutsuvani häntä ystäväkseni, vaikka toki annankin hänelle anteeksi asioita, joita säännöllistä elämää viettävälle en antaisi. Ja kyllä, ajattelin vuosia sitten itsekin, etten ikinä voisi olla hänenkaltaisensa ihmisen ystävä, että sinänsä ymmärrän asenteen.
Ei rehellisyys mitään hienostelua ole. Sinä et ole normaali.
Eikä ole sinun asiasi antaa anteeksi toisilta varastelua.
En voi sille mitään, että aikuinen varastaa. Olen kuitenkin omalla esimerkilläni yrittänyt viestittää, ettei se ole ok. Kun menemme yhdessä kauppaan korostan, että nyt et varasta ja minä maksan ostokset. Normaali en varmaankaan ole, mutta noh, paljon jäisi kokematta ja näkemättä, jos pitäytyisin vain "hienoissa piireissä".
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin kiertää joka hyllyn ja sekoitaisin kamoja ihan huvin vuoksi
Taptap...syyte ilkivallasta, siinähän sitten huvin vuoksi sakkoja makselet ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko varma, ettet ite järjestänyt jotain kohtausta asiakaspalvelijoille? Ihan normi käytäntö, jos asiakas käyttäytyy häiritsevästi, myyjät pyytävät vartijaa pitämään tätä jatkossa silmällä. Ja miten sun palkkas liittyy koko asiaan?
Vartijat tekevät vain työtään ja ovat vain ihmisiä siinä missä kaikki muutkin. Jos et ole tehnyt mitään ja vartija lähtee sinua seuraamaan, voi vartija olla esim sekoittanut sinut johonkin toiseen. Inhimillistä. Takaisin v*ttuilu vain pahentaa tilannettasi jatkossa. Sit just tää, että jos hengaat jonkun tunnetun varkaan kanssa, niin sun on ihan turha valittaa kyttäämisestä. Ottaisitko itse vartijana riskin?
T. Myyjä
Minä, joka kirjoitin tunnetusta varkaasta, en valitakaan, vaan ymmärrän ennakkoluulot.
Mun kaverilla on sama ongelma, aina häntä seurataan kaupoissa. Olenkin sanonut hänelle että ehkä kannattaisi jättää se pirin käyttö vähemmälle. Sunkin ap olisi hyvä ottaa se neuvo😂
parempi onni ensi kerralla, ap. :D
-Öööh, mä koitin palauttaa tuotetta ja aspa ylimielinen ja sanoi ettei tiedä millonka saan rahani takas yms ympäripyöreet ylimielistä shittiä, sanoin että meen toiseen kerrokseen palveltavaks ja menin, ja onnistu palautus heti ja oli kohtelias myyjä. Jos se pyys vartijaa pitää silmällä, nii johtu tasan sen omasta ylimielisyydestä, ei muusta koska oma käytös ystävällistä, muita kunnioittavaa ja oikeudenmukasta. :)
No aika iso todennäkösyys et jos en oo koskaa aiemmin kohdannu tollasii vartijoita, en siis äskeisee viestiin laittanu tarpeeks tarkasti et MITEN se mua seuras, todella näkyvästi ja käänty kattelee ja kiertelee, niin kyl jtn pielessä tossa liikkeessä,, vartijat liikkeen sisäsiä,, ei ulkopuolisia..... laitoin kyl jo viestiä ja sanottiin et tollasta käytöstä ei kyl pitäis olla :)!!! mut huonoja asiakaspalvelijoita on aina .. itekki aspana ollu, aina kohdannu ystävällisii asiakkaita ja asiat toiminu , koska osaan olla ihmisten kanssa.
Ja missä vaiheessa oon vittuillu takasin?!?!?! ja missä vaiheesa hengaillu tunnetun varkaan kanssa??? :DDDD
Minua seurasi vartija kun vietyäni saikkulapun töihin menin Prismaan ostamaan hunajaa ja kissanruokaa. Olin kai rastoineni ja nahkatakkeineni kauhean epäilyttävä :D.... 30 vee perheenäiti :D...
Varmaan vartija oli ylpeä itsestään kun roikkui flunssaisen naisen perässä puoli kauppaa.
Teen siitä nilkistä isot valitukset juttelen työntekijöiden kanssa ja soitan vartiointiliikkeseen.
En usko, että loukkaantuu potkuista kun ek tollasesta turhasta paskaduunista ei mitään makseta. Hankkikaa videovalvonta jos haluatte olla hyödyllisiä. Toi kauppa mdni boikottii.
Vierailija kirjoitti:
Minua seurasi vartija kun vietyäni saikkulapun töihin menin Prismaan ostamaan hunajaa ja kissanruokaa. Olin kai rastoineni ja nahkatakkeineni kauhean epäilyttävä :D.... 30 vee perheenäiti :D...
Varmaan vartija oli ylpeä itsestään kun roikkui flunssaisen naisen perässä puoli kauppaa.
No syynhän jo näköjään tiesit; perässä.
Sulla siis oli vaan vartijan mielestä hyvä per$e.
VAIN epärehelliset häiriintyy vartijoista.