Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ENSIKOT tiistaina 30.5.2006~*~*~

30.05.2006 |

Huomenta ystävät!

Ei muuta kun kirjottelemaan!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi: ihanaaa!! Onnea sinulle ja miehellesi tuhannesti! <3

On: elikkäs selvennystä tähän tilanteeseen :) kp siis 29-30 päivää..nyt siis maanantaina olis täti pitänyt saapuilla, yleensä sunnuntaina alkaa jo tihkutteleen. Vaan ei vieläkään mitään! 8) aamulla testailin ja apteekin omassa tikussa vaan yks viiva. Ei siis mitään... Lauantaina on gynelle aika ihan vaan tarkastukseen, jos ei siihen mennessä ole tapahtunut mitään oon kyl aika ihmeissään..jos perjantaina uskaltautuisin testaileen uudestaan. Menkat on kyl ollu tähän mennessä koko elämän hyvinkin säännölliset.

Huolestuttaa vaan kun ei tuohon tikkuun ilmesty sitä toista viivaa ja olen sellaisessa työssä jossa ei ehdottomasti saa raskaana olla ja jos nyt kuitenkin olisin raskaana...ja pomo sanonut et työpistettä saa vaihtaa vasta sitten ku ON raskaana..että... tulikohan nyt tarpeeksi hankalasti selvitettyä tilannetta :D

Galluppi: Olisimme onnellisia jos yhteen lapseen tärppäis, mutta haaveissa olisi kaksi lasta.

Palailempa takasin tuonne vessan puolelle sairastamaan :0

Vierailija
22/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mitenkään huijannut tässä asiassa - testasin vaan kuinka hyvin luitte eiliset kommenttini ;-) Mähän kirjoitin, että viikonloppuna oli vahvasti plussaolo, mutta pelkään tädin tuloa. Oli ihan pakko hiukan härnätä ja katsoa millaisia johtopäätöksiä vedätte " odotetun tuloksen" kommentista.

Killa, mäkin hymyilen hölmönä suupielet korvissa :-)

Nyt sitten täytyy vaan toivoa, että tämä pikkukaveri pysyisi matkassa loppuun asti. Ekan km:n jälkeiset vaistot vähän vihjailivat, että seuraavalla kerralla menee paremmin. Toivottavasti on vaistot tässäkin oikeassa...

Nyt ei muuta sitten kuin varataan teille muillekin liput seuraavaan plussajunaan. Ja erityisesti kaikille pidempään yrittäneille ykkösluokan paikat... :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Essi!!!! Olin ihan varma tosta plussasta sun viestin perusteella! Mut en sit kuitenkaan uskaltanut sanoa, että " niin kuin hiukan veikkasit, plussa tuli eikös!" ku aattelin et jos ei kuitekaan ni tuntuis pahalta tollanen viesti... Hih, hauskaa, paljon liimaa mukaan ja ei kun kohti ihanaa äitiyttä!

Tänne tuli nyt täti, ja tekee niin kipeää että! Pytyllä saa istua koko ajan ja oksettaa ihan julmetusti! Mietn näin rankasti käykään päälle tällä kertaa...

naksu kp1 taas! :`(

Vierailija
24/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto vie.. aina se täti prkl löytää sit.. kyllä mä sullekin niin kovasti sitä plussaa toivoin.. Noh.. ensi kiertoon paremmalla onnella *lämmin lohtuhali*

T.Juli

Vierailija
25/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Luin kyllä viikonloppuna sun olotiloista, mutta ajattelin, että siis se pelko toteutui! Mutta hyvä, ettei toteutunut eikä sun enää tarvitse miettiä osuuko teidän touhut oikeaan aikaan! :) Mä koitan hypätä sit seuraavaan junaan!

Vierailija
26/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Pahoittelut kiukkuisesta tädistä! Kyllä säkin sen plussan jo enemmän kuin ansatsisit! *halaa* :(

Vierailija
27/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuntuu hyvältä kun saa myötätuntoa tällaisessa tilanteessa, kun kyllähän tää ainainen pettyminen vetää mielen matalaksi! Ja kuka muu oiskaan parempi ymmärtämään kun te enskat?! Kaikki tässä samassa veneessä ollaan, toisilla vähän vähemmän pettymyksiä takana ku toisilla mutta kuitenkin... Paitsi sitten tietty noi meijän onnekkaat plussailijat! Luo itellekin vähän toivoa kun ees jotkut plussailee...

Mutta kyllä täältä taas noustaan, nyt on vielä vaan vähän alakuloinen olo...

Vierailija
28/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=EECBAD][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDAB9][size=6]♥[/size][/color] [color=FFD39B][size=6]♥[/size][/color] [color=EEC591][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDEAD][size=6]♥[/size][/color] [color=EECFA1][size=6]♥[/size][/color] [color=FFE4C4][size=6]♥[/size][/color] [color=EED5B7] [color=FFE4B5][size=6]♥[/size][/color] [size=6]♥[/size][/color] [color=EECBAD][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDAB9][size=6]♥[/size][/color] [color=FFD39B][size=6]♥[/size][/color] [color=EEC591][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDEAD][size=6]♥[/size][/color] [color=EECFA1][size=6]♥[/size][/color] [color=FFE4C4][size=6]♥[/size][/color] [color=EED5B7][size=6]♥[/size][/color] [color=FFE4B5][size=6]♥[/size][/color]

[color=8B5A2B]Nyt voin hyvällä omalla tunnolla tunkea näitä sydämiä tänne! He he! :) Ihanaa kuulla iloisia uutisia! Mä olin eilen hoitamassa sitä ystäväpariskunnan vauvaa, voi että se osaa olla suloinen! Onneksi tässä alkaa jo oma suru helpottamaan, välillä tosin asia pyörii mielessä, mutta ei niin paljon enää. Eihän tässä voi olla surullinen kun kuulee näin ihania uutisia![/color]

[color=EECBAD][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDAB9][size=6]♥[/size][/color] [color=FFD39B][size=6]♥[/size][/color] [color=EEC591][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDEAD][size=6]♥[/size][/color] [color=EECFA1][size=6]♥[/size][/color] [color=FFE4C4][size=6]♥[/size][/color] [color=EED5B7] [color=FFE4B5][size=6]♥[/size][/color] [size=6]♥[/size][/color] [color=EECBAD][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDAB9][size=6]♥[/size][/color] [color=FFD39B][size=6]♥[/size][/color] [color=EEC591][size=6]♥[/size][/color] [color=FFDEAD][size=6]♥[/size][/color] [color=EECFA1][size=6]♥[/size][/color] [color=FFE4C4][size=6]♥[/size][/color] [color=EED5B7][size=6]♥[/size][/color] [color=FFE4B5][size=6]♥[/size][/color]

Vierailija
29/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink]ONNEA VIIVOISTA ESSI!!![/color]

[color=red]Voi kuinka kivaa... taas kivoja uutisia! Nyt ei muuta kun paljonpaljonpaljon vauvaliimaa ja tarrasukkia masulille. Teille tulee siis helmikuussa oma pikku beibi![/color]

[color=red]_apila_-parka... sinullepas nyt on taudin iskenyt... Mahatauti on kyllä kaikista pahin! Mä ainakin inhoon oksentamista yli kaiken. Niin, eikä se toisesta päästäkään tuleva tavara mitään plussia minulta saa![/color]

[color=pink]Naksu, mulle kävi viime kierrossa ihan samallalailla... tiedän tunteen! Mutta suuntaa ihmeessä jo ajatukset seuraavaan kiertoon ja uuteen mahdollisuuteen! Mulla meni pari päivää että pääsin siitä yli, mutta sitten tuli uusi yritys heti kyseeseen ja mieleen![color/]

[color=red]Viipulille onnea säestyksen kanssa! Olen itsekin ollut pikkasten ala-asteelaisten kevätjuhlissa säestämässä, hurjaa menoa! Mutta aivan ihanaa![/color]

[color=fuschia]Mun sisko ja sen päälle vuoden ikäinen, suloinen poika kävi äskön tässä meillä kun mulla oli vapaapäivä... Mä niin rakastan sitä pikkuveijaria! Se osaa jo puhuakin niin sujuvasti! Olen tämän pikkukullan kummitäti ja yli ylpeä siitä. Ois vaan niin kiva tehdä sille kaveri, pääsisvät sitten mökillä kirmaamaan yhdessä! Galluppiin sellanen vastaus että itse haaveilen nyt ensin vaan yhdestä, mutta luulen että 2 tai 3 lasta voisi tulla kyseeseen. En osaa nyt suunnata ajatuksiani kuin tähän yhteen pieneen enkeliin jonka kovasti odotan saavan alun lähiaikoina![/color]

Että sellasta...

Jatkakaa samaan malliin tämän pinon täyttämistä, aikalailla täällä onkin paljon tekstiä!

Vierailija
30/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt pysyä vähän aikaa pois täältä palstalta, jos vaikka tämä olo helpottais vaan eipä mitään..

Essille super paljon onnea ja vauvaliimaa ja tarrasukkia, että pieni jaksaa olla koko reissun mukana. Ota koko porukka mukaan sinne o-puolelle!!!

Apila: Paranemista!!!!

Naksulle jaksuja ilkeän tädin kanssa ja muille tädin yllättämille myös. Katseet uuteen kiertoon!!!

Julille ja muille piinailijoille plussa tuulia puhisen :)

Lisbeth: Onnea häihin ja kyllä ne hyvin menee!!

Miauuu: Oon aivan tuore täällä ja vähän ihmettelin noita joitakin otsikoita ja nikkejä, josko ne aivan pilailee.. Itse varmasti oon kysellyt tyhmiä ja antanut itsestäni ihan bimbon kuvan (mikä kuvaa kyllä tämän hetken mielentilaa todella hyvin), mutta olen oikeasti aika ihmeissäni ja yksin tämän oloni kanssa. Tietysti mies tietää..

Ja sitten taas sitä omaa napaa: Aamu pahoinvointi jatkuu.. illallakin sitä on jonkin verran. Alavatsaa juilii menkkamaisesti. Päätäsärkee ja väsyttää.. Kp vasta 20/28-35... voiko nämät olla jo oireita, vaan oonko valeraskaana... jos ovis onkin jo ollut 24-25 pv... eikä nyt viikonloppuna niinkuin ajattelin..

Kovasti on hyvä mielikuvitus etenkin tuon pahoinvoinnin suhteen, jos ihmismieli pystyy sellaista keksimmään.. kyllä se niin todellista taas aamulla oli.

Testi oottaapi kaapissa, ei sitäkään turhan aikaisin kannata tehdä..

Nyt ymmärrän miksi piinaviikko on todella piinaa :)

Tulipa taas vuodatettua.. sori!!!

Galluppi: Jos kahdesta neljään lasta sais maailmaan, niin olis ihana. Ekan jälkeen se varmaan sitten tarkemmin selkenee, kuin monta halutaan.

Terkuin Yedo

Vierailija
31/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikki!

Onhan se kumma, että se kesä ei sieltä ala tulla! Olin pihalla tovin, ja tuntui kuin olisi syyskuun viimeinen päivä, lumisadetta odotellen. Ja pah koko kesälle! Vitsiä kai nää säät on? No, onneksi ylihuomenna on JO KESÄkuu, eiköhän se silloin viimeistään lämpene -edes hiukan. Aloin jo miettiä, mihin ihmeeseen olen toppahousut laittanut näin hyvissä ajoin...

Lukaisin pinon hopulla läpi. Essikös se plussas? ONNEA!!!! On se vaan niin ihanaa, kun ainakin jotku tästäkin sakista osaa ton plussauksen. Koskahan sitä itte oppis?

Omaa napaa siis: täti tuli vierailulle tänään. Kp33 vaihtui kp1:ksi. Ja oikeastaan, ei ole oikein edes jaksanut masennella sen sunnuntain negankaan takia. Jotenkin vaan olo on ihan hyvä, positiivisesti ajatellen uudella tarmolla ovista metsästämään!

Tässä uudessa kierrossa sitten se vauvan miettiminen vähenee, loma alkaa ja mökkielämä odottaa. Ja tuntuu, ettei muutenkaan ehkä jouda kesällä kaiken muun tekemisen ohella niin tiukasti seuraamaan kiertoa, oviksen ajankohtaa jne. Jospa sitten vaikka syksyllä elokuussa alottaisi taas sen tosissaan tekemisen vauvankin suhteen. Olisihan se nyt omistuista, jos ei mökillä saisi sidukkaa ottaa... ja patiollakaan ei saisi nautiskella. :) Täytyy aina löytää jotain postitiivistakin tuosta negatuloksesta :D

*hirmuhali kaikille*

-A kp1

Vierailija
32/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mulla tulee taas sitä vuotoa... mitä hittoa se on??? kp 22/29-32. Ärsyttävää aina kirjotella siitä tänne, mutta kun en oikein tiiä että mitäs mun nyt sitten pitäis tehdä? Mä oon varmaan vaan niin hiton tarkka kaikkien asioiden suhteen että jos jotain tavallisesta poikkeevaa tapahtuu niin heti on että " what the f...?!" .

Tai ei se nyt ihan vuotoakaan ole, sellasta tuhrua taas. Tiedän itsekin että se voi johtua oviksesta tai kiinnittymisestä jne.. mutta kun ei mulla ole mitään oireita. Äh..

Vierailija
33/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon kiitoksia onnitteluista. Nyt on mukavaa kun on todistus kädessä. On sellainen olo että olisi ansainnut edes pienen kesäloman, mutta työt alkaa heti maanantaina....plääh. Mutta onhan siinä se hyvä puoli että tulee rahaa.

Olisi kyllä jo kiva jos se kesä sieltä tulisi kun on niin vilpoista.

Onnittelut Essille plussasta, toivotaan että pysyy matkassa. Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia sulle sinne. bdbdbdbdbdbdbdbdbd

Pahoittelut tätiin törmänneille.

Ja piinailijoille Paaaaljon plussa pölyä.

(.) tänään on kp28, on menkka maisia tuntemuksia tuolla ala vatsassa. Toivoisin että siellä olisi jo joku asukki,mutta en nyt niin kauheasti mitään toiveita sille laita. Mutta olisi sitten kiva ettei kierto venyisi liian pitkäksi. Mutta jos tätiä ei tule ennen pe niin silloin teen testin.

Vierailija
34/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

essille ISOT onnittelut plussasta! ihanaa!! hiukan herää aina toivo itellekin, että jos kuitenkin itekin sen plussan sais..

ONNITTELUT sadeyelle valmistumisen johdosta!! ja suvi virsi raikaa...

galluppiin: aluksi kun luulin, että lapsia vain saa kun haluaa niin olin sitä mieltä, että kolme.. olen edelleen sitä mieltä, että yksi on liian vähän jo kolmesta enempää ei käytännöllisistä syistä voi olla.. itse olen kolmilapsisesta perheestä..nyt vaan toivon, että saisi sen ensimmäisenkin alulle :)

pahoittelut kaikille tädin vierailusta... se vetää aluksi mielen maahan, mutta sitten taas innolla uuteen kiertoon..ite olen melkoisen varma negasta, en tiedä mistä johtuu, varmaankin siitä kun oireet on minimi luokkaa, nyt kp26 ja mahassa tuntuu vaan pientä nippailua aika ajoin..jännittää ja masentaa...

plussapölyä piinailijoille! sadepäivät on oivaa aikaa heilutella myös peittoja :)

Vierailija
35/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehelle kanssa (on silläkin vissiin ollut vähän osuutta tuohon plussaan ;) ).

Lohtuhali tädin yllättämille ja plussapölyä piinailijoille.

Fay

Vierailija
36/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikasesti tähän väliin oli pakko huikata ESSILLE JIPPII ONNITTELUT!!!!

*joko siellä hypitään ja hihkutaan??* kivakiva

sit Yedo, ei mun mielestä kukaan tosissaan kirjoittava tee näillä palstoilla itseensä mitenkään tyhmäksi, kaikkihan me kysellään ja päivitellään näitä kiertojen ja oireiden omituisuuksia. Mut oon huomannut, että joitakin toistuvia nikkejä kirjoittaa aina samantyyppisiä alotuksia (siis enskojen ulkop) eli vaikuttaa siis vedätykseltä ja jos joku tommosesta saapi nautintoa niin on aika pöhkö ja alhaset on huvit, nää sivuthan on tarkoitettu just tämmöselle ihmettelylle ja ajatustenvaihdolle. Onneks meillä on kivaa porukkaa!!

kaikille jännääjille plussasädetystä lähtee nyyyyt puuuuuuuuuuuh!!!

omassa navassa vähän samaa kuin Naksu paralla, eli koko viime yö kiemurtelin kauhistuttavissa alavatsakivuissa ja aamulla palelin ja lämmöt oli vaan 36 alilämpöö siis ja huono olo, toivottavasti alkaa mennä ohi jo...

mites bianco sun kisu?? (huolissani oon)

palailen myöhemmin

Vierailija
37/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=EE00EE]Naksu[/color]: voi kuinka hyvin tiedänkään tuon tunteen kun tätsä saapuu! Tosiaan Enskoja parempia ymmärtäjiä ei ole, ainakaan omassa lähipiirissäni: ovat raskautuneet vahingossa/varmoilla päivillä/ekassa yrityskierrossa... Mutta tuosta suosta ei auta muu kuin koittaa nousta ja yrittää uudestaan! Toivotaan kovasti Naksuliinille seuraavassa kierrossa plussaa (sitten päästäisiin samaan aikaan o-puolelle loikkaamaan! ;) ).

[color=EE00EE]Yedo[/color]: en tiedä puhutaanko samasta asiasta, mutta et sä mitään bimbon kuvaa itsestäsi ole antanut, eikä tyhmiä kysymyksiä ole! Siitä ei ole kysymys! Tässä vaan sitten pitempään palstailleena alkaa huomata paremmin erilaiset tyypit, jotka on oikeesti hiukan outoja ja myöskin muistaa noita nickejä ja huomaa jos samat tyypit käyttäytyy oudosti...

Kaikki ovat joskus aloittaneet tämän " harrastuksen" , itsekin olin alkuun aivan pihalla monesta jutusta. On tää vaan kiva paikka, kun eipä mulla ole ystävissä oikein sellaisia tapauksia, joille näin voisi/haluaisi näistä asioista puhua. Mutta siis, kiva kun olet täällä meidän mukavien Ensikoiden kanssa kuumeilemassa! :)

Vielä tuosta pahoinvoinnista sen verran, että " virallisten" tekstien mukaan sen pitäisi alkaa vasta noin 6 raskausviikolla, mutta muistelempa täältä lukeneeni, että jollain on alkanut jo aiemminkin. Periaatteessa ekat oireet voi alkaa, kun alkio on kiinnittynyt ja elimistössä alkaa muodostua raskaushormonia. Toivotaan parasta sun kohdalla! *bd*

[color=EE00EE]Avecos[/color]: pahoitelut tädistä, onneksi sulla on jo intoa seuraavaan kiertoon!

[color=EE00EE]Sininpilvi[/color]: valitettavasti en noista sun oudoista vuodoista sanoa mitään. Joko kiinnittymisestä tai sit joku outo hormonihäiriö (itellä joskus pillereiden aikaan välivuotoja).

[color=EE00EE]sadeye[/color]: peukut on pystyssä sulle kuitenkin, vaikka epäileväinen oletkin! *bd*

[color=EE00EE]Essi[/color]: mä olen kyllä varmaan vähän outo, mutta oon kyllä sun plussasta niin innoissani, että voisi luulla että se on mun omani! ;) Kai meillä on ollut sen verran samanlaisia kokemuksia, että antaa vähän toiveita tähän omaankin tilanteeseen! Mä toivon ihan kamalan paljon kaikkea hyvää teille tonne o-puolelle! :)

[color=EE00EE]Mooli[/color]: mitkäs on voinnit kaiffarilla (karmee sana muuten!)?

[color=EE00EE]Aurora[/color], [color=EE00EE]Tappert[/color] ja [color=EE00EE]Aftis[/color]: moikka!

Mitäs muuten kuuluu[color=EE00EE]Keiju[/color]lle? Oon tainnut sun kuulumisesi missata tädin aiheuttaman ahdistuksen jälkimainingeissa! :/

Killa

Vierailija
38/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]ONNEA ESSILLE PLUSSASTA![/color] [color=red][size=3]♥[/size][/color] [color=red][size=3]♥[/size][/color] [color=red][size=3]♥[/size][/color] [color=red][size=3]♥[/size][/color]

Tervetuloa vaan o-puolelle! :) Meitä enskoja onkin sinne siirtynyt viime aikoina ihan kiitettävästi.

Pahoittelut [color=red]tätiryökäleen[/color] yllättämille! :/

Vierailija
39/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no koko päivän olen uusia juttuja kuikuillut, mutten kehdannut ihan koko aikaa häiriköidä.

Ihan alkuun hirmuisesti kiitoksia kaikille onnittelijoille! Tuota kahden viivan tikkua olen jo tänään useampaan otteeseen tuijotellut. Se ero tässä siihen aikaisempaan plussaan oli, että viimeksi sain Aconilla haalean viivan, nyt Apteekin omassa oli kaksi tasavahvuista viivaa. Eli sikäli alku vaikuttaisi lupaavammalta. Toivotaan parasta.

[color=red]Naksu[/color], ensin pahoittelut tätsystä. Sulla oli jo noita oireitakin vaikka ja mitä. Ei kai tässä voi kuin toivottaa tsemppiä uuteen kiertoon.

Olet ihan oikeassa kommentissasi siitä, ettei plussasta uskalla kysyä noinkin epävarmalta pohjalta kuin mitä tänne kirjoitin. Se on näitä virtuaalimaailman harmeja, ettei se salamyhkäinen virnuiluni näy tekstin lomassa :-) Ja kun ei henkilöitä nimimerkkien takaa tunne niin hyvin, että ihan kaikkea voisi rivien välistä päätelläkään. Aika moni kuitenkin sanoi arvanneensa, mikä sinänsä on hauska kuulla...

[color=red]Killa[/color], luulenpa, että mä olisin ollut yhtä onnellinen sun plussaamisesta kuin sä nyt mun. Ne tosiaan nuo samanlaiset kokemukset vaikuttaa. Mutta nyt sitten Naksun ja muiden kanssa teette kimpparynnökön tuonne o-puolelle, kun siellä näkyy olevan ihan hirmuisesti vieraita immeisiä...

[color=red]Han[/color], kiitos kutsusta. Mä poistun loppuviikoksi nettipimentoon, mutta ensi viikolla tulen varmaan tutustumaan o-puolella nykyään asusteleviin. Kunhan tässä nyt ensin tottuu ajatuksiin ja nuo viivat pysyy tikussa.

Kauhean monelle muullekin pitäisi kommentoida yhtä jos toista, mutta jostain syystä en saa ajatuksia kasaan. Pahoittelut kuitenkin epätoivotuista tätsyistä ja ovisbongareille mukavia puuhailuhetkiä (ja toki muillekin).

Täällähän on aina noita tärppikierron " taikakeinoja" kertoiltu. Mä oon nyt tässä ja edellisessä kierrossa lipitellyt sitä Valion greippimehua kierron alusta jonkin verran oviksen yli. Multitabs Special 2+ on myös ollut päivittäisessä käytössä. Punaviiniä en juonut oviksen jälkeen kuin pari kolme lasillista. Ja se tärkein, eli miehen osallisuus plussan aikaansaamiseen... Laskurin mukaan ovis ois ollu kp 14-15 aikoihin. Meillä siemeniä kylvettiin kp10, 12 ja 13 ja ovis tosiaan oli jo ennen laskurin ehdottamaa aikaa. Tainnut siis aiemmin olla vaan ajoitus pielessä kun oon liian myöhään patistanut miehen puuhiin. Kukas se täällä vasta kirjoittikaan lääkärinsä sanoneen monen yrittävän liian myöhäisessä vaiheessa kiertoa...

No joo, jotta tästä ei ihan romaania muotoutuisi niin laitanpa viestin menemään... Illan jatkoja!

t. Essi

PS. Mun oli alunperin tarkotus testata vasta huomenna (=nettipimennon puolella), mutta saitte yllytettyä testaamiseen jo tänään. Hassua millainen vaikutus virtuaaliystävilläkin on omaan toimintaan... :-)

Vierailija
40/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips,

Onnea plussanneille. En sitten ole viime viikon ekan kirjoituksen jälkeen ehtinyt kirjoittamaan, kun lomailin viikonlopun. Oma ahduistus hieman helpotti, kun lääkäri määräsi vaivaoihin Teroluttia eli täti pitäisi saada kylään paikkoin ja sitten voisi laske hieman kp:ta ja suunnitella todella vauvan hankkimista.

on ollut mukava lukea muiden kokemuksista! Itselläni njäytää takaraivossa pieni pelko epäonnistumisesta, kun lähipiirissä on ollut paljon vastoin käymisiä vauvajutuissa.

Mukavaa illan jatkoa kaikille!!

t. Miina