ovis testissä plussa
Moi!
Tein tänään ovis testin ja se oli positiivinen. huomenna pitäis kuukautisten alkaa eli nyt on kp 29/30.
Siksi tein testin, koska olen kuullut huhuja että raskauden " voi todeta" myös ovulaatio testeillä..
Bongasin oviksen myös pari viikkoa sitten.
Minulla on käytössä clearblue ovistestit, mitkä on todella helppolukuisia.
Vauvaa ollaan kuumeiltu jo 1,5 vuotta....
Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Kommentit (16)
ylihuomenna teen testin.
Huomenna pitää mennä aikaisin töihin ja tänään testiä ei taida mistään saada.. aamullahan se on paras tehdä.
Jospa tämä pitkä odotus nyt palkitaan! :)
Siis kun luin juttua siitä että ovistesteillä voisi testata raskauden, joten päätin sitten kokeilla. Tiesin siis jo olevani raskaana, viikkojakin oli jo jotain 15. Ja kyllähän se oikein voimakkaasti positiivista tulosta näytti. Ja kyseessä oli siis prismasta ostettu ovistesti.. Joten on se mahdollista, mutta varmimmin raskauden varmasti näyttää kuitenkin ihan oikea raskaustesti. =)
Toivotaan, että myös r-testi antaa sulle positiivisen tuloksen.
Suan ja Nuppu 22+4
Eli olen täällä palstalla teille ihmetellyt että kuinka monta päivää peräkkäin ovistikut voivat näyttää plussaa. Mulla tuli yllättäen kp19 kirkasta vuotoa runsaahkosti ja tikut näyttäneet jo enne sitä 4 pv positiivista. Ajattelin että täti siis tuli käymään-kierto vain ihan sekaisin. Vuoto tuli kaikki kerralla, eikä tänään ole tullut enää mitään ja tein huvikseni ovistestin, joka oli taas plussaa. Luettuani täältä, että tikut näyttävät plussaa myös raskauden kohdalla päätin tehdä myös raskaustestin (tein iltapissasta ja selvä plussa tuli).
Siis miksi en hihku onnesta on se, että mulla varmaan oli eilen varhainen keskenmeno. Kauankohan ne raskaushormoonit pysyvät elimistössä mahdollisen keskenmenon jälkeen??? On pikkaisen levoton olo....mitä jos sittenkin olisin raskaana vielä?
Tämä kiinnostaa minua siksi, että itselläni menossa kp37 (DPO16) ja ovistestissä plussa tänä aamuna, mutta raskaustesti nega...
Vielä en ole raskaustestiä tehnyt, täytyy piakkoin lähteä apteekkiin.
nyt siis kp 30/28-30 eikä menkat ole vielä alkaneet.
Huomen aamulla teen testin ja tuun sitten kertoon mitä näytti!
*pitää peukkuja itselleen*;)
Minä oon kanssa esikon kanssa plussannut ovistestillä kanssa kun tiesin jo olevani raskaana :) Vahva ovis plussa tuli :)
Ninnu
Hei Porkkana!
Voisihan kp 19 olla myös ovulaatiovuoto? Mulla nimittäin oli sellainen tässä kuussa kp 15, eka kertaa moinen, koskaan ei ole ennen ollut.
Millaiset olivat edelliset kuukautiset? Jos sulla oli ovis siis ihan normisti suunnilleen kp 15 tms, voisi kyseessä olla myös kiinnittymisvuoto. Jos edelliset kuukautiset oli normisti, ei oikeen ymmärtääkseni kp 19 voi olla km, koska todennäköisesti ei alkio ole edes kiinnittynyt vielä silloin? Mikä kp nyt on menossa?
Jos kuitenkin edelliset kuukautiset olivat yhtään " oudot" kannattaa kyllä käydä lääkärissä ja pyytää verestä tarkka hcg arvo,jota sit pyytää seuraamaan jonkin aikaa. Jos arvo kasvaa kovaa vauhtia (siis jos veressa on hcg-hormonia ja olet raskaana), olet varmasti raskaana edelleen, mikäli arvo taas on selvässä laskusuunnassa, kyseessä on ollut tod. näk. keskenmeno.
Kokemusta kun valitettavasti on tuostakin. :o(
Toivotaan parasta, kertoilkaahan likat kuin teidän käy! ++++++
Minulta poistettiin h-kierukka syyskuun alussa ja heti silloin oli runsaaat kuukautiset. Siitä 18pv kuluttua oli n. 3pv kestävät niukahkot vuotopäivät ja nyt taas 18 pv siitä se yksi yksittäinen vuotokerta.
Keskenmeno ei ole minunkaan mielestäni voinut olla 18pv sitten, sillä kyllähän mun hormoonitaso olis jo tähän mennessä tasoittunut. Toisaalta jos ne olisi olleet normaalit kuukautiset siis lauantaista 18pv sitten, niin ei raskaustesti voisi näyttää vielä positiivista.
Eli joko olen raskaana vk 6 tai en ole raskaana ja odottaa pitäis malttaa loppuviikkoon, kun en viitsi tätä mennä ultraan toteamaan. Mulla on ovistikkuja kotona vielä reilut 10, joilla meinaan joka päivä testata ja 1 raskaustesti jonka säästän lauantaille. On aika jännää.
Eli kiertopäivästä mulla ei ole hajuakaan, luulin että nyt olis kp21 mutta eipä taida olla mahdollista.
ovistesti näytti plussaa, raskaustesti negaa, ja niinpä menkat alkoivat.
ja ostin predictor merkkisen raskaustestin..enkä TIETENKÄÄN malttanut odottaa huomis aamuun, ja plussa tuli++++++!!!!!
Ei millään meinaa uskoa todeksi!!!!!
Ihanaa!!!
Toivottavasti minunkin plussani pysyy plussana vielä viikonloppunakin.
...ja tarrasukkia pikkuiselle...
Jospa minunkin ovisplussasta tulis myös raskaustestiplussa! *huokaus*
Toivon plussia myös muille kuumeilijoille ja nähdään tuolla odotus puolella! :D
Mulla ovistestit ja raskaustestit alkoivat reagoimaan samaan aikaan raskauteen, eli kaipa niitä ovistestejäkin voisi käyttää " raskaustesteinä"
Laita HAKU ja etsi sieltä, niin löytyy enemmän tietoa.
Teetkö huomenna raskaustestin?