Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keltarauhashormoonillako kierto tasataan? Mulla 18pv, ja ei kai silloin voi tulla raskaaksikaan.

14.10.2007 |

Auttakaa, jos tiedätte keltarauhashormonin käytöstä. Mulla h-kierukka poistettu elokuun 24 pv. ja sen jälkeen kierto on ollut 18 pv. Edellisessä kierrossa käytin ovistikkuja, jotka näyttivät tämän viikon to, pe ja la positiivista eli kp 16-18 ja 18 pv iltana tuli täti käymään. TOSI OUTOA.

Eli kaipailen vastausta kierron pidentämiseen ja siihen voiko raskaaksi tulla jos kierto vain 18 pv?

Kiitos jos osaatte auttaa, on aika turhautunut olo!!!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytin keltarauhashormonia ennen ensimmäistä lastani. Tammikuussa jätin pillerit pois monen vuoden syönnin jälkeen. Maaliskuussa menin lääkäriin kun ei menkkoja ollut kuulunut ollenkaan. Sain keltarauhashormonia, jota söinkin sitten reilut puolisen vuotta ja vain sillä kiertoni toimi. Ei siis ihan sama tilanne, mutta käytännössä sillä saatiin mun kierto tasaiseksi. Välissä yritin jättää pois, mutta ei taas kuulunut menkkoja. Lokakuussa sitten tärppäsikin.

Toisen lapsen kohdalla keväällä jätin pillerit pois. Kierto oli mitä sattui n. 20-45 päivän välistä ja harkitsin taasen että pitäis varmaan lääkäriin pyytämään sitä hormonia, mutta sitten tärppäsikin taas siinä lokakuun vaiheilla ja muistaakseni tuommoisesta 40kp:n kierrosta.

Eli ehkä tuosta hormonista on apua kierron " normalisoinnista" . Tosin näköjään saattaa tärpätä tuommoisesta hullusta kierrostakin. Kait lääkäri osaa ihan faktoja antaa.... mut tässä siis mun kokemukseni.

Smynni + lapset 08/2003 ja 08/2006

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla