Onko outoa jos mies kyselee koko ajan missä menen?
Sanoin miehelle että en vastaile jos olen väsynyt, jos ei iltaan mennessä ole kuulunut mitään niin huolissaan kyselee missä olen. Onko se vaan miehen luonne? Mies saattaa saarnata jos en vastaa, mutta kyllä vastaan kun jaksan.
Kommentit (23)
Seurustelu on vapaaehtoista toimintaa
Olen miehelle huomauttanut tästä, tuntuu että unohtaa koko asian.
Ap
Tuo sairaus vain pahenee, mustaa silmää ja sitten puukosta.
Kyselee jatkuvasti perään ja saarnaa, jos et vastaa? Kokemuksen syvällä rintaäänellä: juokse!
Ei ole tasapainoisen ihmisen käytöstä. Mutta taidat tietää sen jo itsekin.
Paljonkos niitä puolison tappoja onkaan vuodessa?
Onko sinusta mitenkään outoa se, että sinä itse et vahdi miehen menemisiä taukoamatta ja vaadi häneltä selityksiä?
Niin, mietipä sitä!
Alat vastailla sille, että olet yksityisasioilla.
Kyseleekö pukeutumisesta, mitä sulla on päällä?
Ovat aivan oma ihmisryhmänsä nämä, jotka eivät vastaa puhelimeen.
Pah!
Ei omituinen piirre, mutta kielii luottamusongelmasta ja epävarmuudesta.
Vastaa aina jotain asian vierestä, mutta älä kerro missä olet ja mitä tekemässä.
Ei voi ainakaan saarnata että muka pelkäsi sinun joutuneen onnettomuuteen tms.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta mitenkään outoa se, että sinä itse et vahdi miehen menemisiä taukoamatta ja vaadi häneltä selityksiä?
Niin, mietipä sitä!
Mitä tässä pitää miettiä??
Kuulostaa siltä, että miehesi on tyypillinen av-mamma; ripustautuva, kyttäävä ja mustasukkainen.
Ei ole ihan tervettä. Oma asiasi, haluatko nähdä, miten käy, jos jatkat tuota suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa aina jotain asian vierestä, mutta älä kerro missä olet ja mitä tekemässä.
Ei voi ainakaan saarnata että muka pelkäsi sinun joutuneen onnettomuuteen tms.
Siis millainen ihminen antaa tällaisia neuvoja? Miksi aikuinen ihminen viettäisi ainoan elämänsä pelaamalla tällaisia ihme pelejä, kun voisi myös sanoa, että pidä tunkkis, ja etsiä sellaista seuraa, joka itseä miellyttää?
Vierailija kirjoitti:
Kyseleekö pukeutumisesta, mitä sulla on päällä?
Ei ole kysellyt, onneksi.
Ap
Salaako mies aina jotakin jos ei saa kysellä miehen perään?
Olemme tapailleet aika kauan, mutta ei halua kertoa suhteesta kavereilleen/perheelleen.
Ap
Kuinka usein on koko ajan? Siis et koko päivänä saa viestiä laitettua, ja mieheltä on sitten virhe illalla viestitellä uudestaan?
Juu ottaisi minuakin päähän, jos tykkää toisesta ja tältä ei näytä löytyvän aikaa välillä vastatakin.
Kaipa se on hyvä että nämä kiireiset ja vastaamattomat pariutuu keskenään. Eli jätä se.
Mun mielestä luonne välillä kuulostaa painostamiselta/väkisin ottamiselta.
Ap