Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ENSIKOT tiistaina 30.5.2006~*~*~

30.05.2006 |

Huomenta ystävät!

Ei muuta kun kirjottelemaan!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ihan meedio!

Uskomattoman ihanalta tuntuu, kun olet ollut niin iloinen ja toiveikas tässä kierrossa ja nyt kerrot plussauutisia! Hienoa, ja onnea tosi paljon! Pitävät tarrasukat masuasukille matkaan ja nautiskele odotuksen päivistä. Niin kuin muut jo ehtivät sanoa, sun plussasi on kyllä päivän pelastus ja ilon pilkahdus!

Miina: Piristystä sinne ja plussapölyä. Täältä enskoista saa positiivista mieltä ja toivoa, silloin kun tuntuu oma toivo ja usko meinaa loppua kesken. *vilkuttaa*

Titi: ihania noi sun sydämet! Piristää laiskamatoa, joka ei ole opetellut kirjailemaan kuvioita omiin viesteihinsä. ;)

Avecos: Stressitöntä kesää ja pupuiluintoa;)

apila: voimia parantua!

Naksu: voimia sullekin, voi kun ne terot nyt tehoaisi, sulle soisi jo plussan!

Lisbet: Tässä näitä viitearvoja progesteronista eri vaiheissa kiertoa, ihan normaalilta sun arvo näyttäisi luteaalivaiheessa, vai mitä? Jos nyt on vaan tavallista pidempi kierto?

follikkelivaihe 0.6 - 4.7 nmol/l

ovulaatiovaihe 2.4 - 9.4 nmol/l

luteaalivaihe 5.3 - 86 nmol/l

Lisätietoja on yhtyneiden laboratorioiden sivuilla osoitteessa: http://www.yhtyneetlaboratoriot.fi/kasikirja/ (kun haet progesteronin nimellä).

Kaikille muillekin tervehdyksiä ja vilkutuksia!

nellamaija

Vierailija
42/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=olive]Anyway, kuka päivittäneekin, niin minun tietoihin voisi lisätä tuon keskenmenoasian. Vaikkapa seuraavasti:[/color] [color=green]Ensimmäisestä yrityskierrosta tärppäsi heti, mutta raskaus meni kesken rv4 05/2006.[/color] [color=olive]Voipi siis lisätä ihan siihen alkuperäisen esittelytekstin perään. Kiitos.[/color]

[color=green]Titi-uu kp 11/30-31[/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=7]♥[/color][/size] [color=blue]ESSILLE OIKEIN KOVASTI ONNEA JA KAIKKEA HYVÄÄ MATKAAN O-PUOLELLE!![/color] [color=red][size=7]♥[/color][/size]

[color=008B00]Kiva kun tulee plusia! En ole oikein ehtinyt muuta kuin pikaisesti käydä lukaisemassa pitkiä pinoja =) Nyttenkin unohdin jo suuriman osan joten yleisesti pahoitelut negoista ja tädeistä. Kurjia juttuja, mutta sitä tätiä voisi hätistellä tännepäin!!

Piinailuakin oli edeleen käynissä joten bdbdbdbdbdbdbd

Kaikille suuri plussa pölläytys täältä!

ON:kierto taitaa venyä taas niinkuin edellinen eli kp35/40 olisi menoss. Normaalin kieron eli kp30-32 mukaan testasi kp32:na negan. Oireina pietä nippailua, valkovuotoa ja nänit hieman arat eli sitä tavallista! Odottavan aika on pitkä ja ihan epistä jos kierto rupee venyilemään piinailemaankin pääsen harvemin ;)

Galuppiin: Haaveena olisi minulla kolme ja miehellä kaksi lasta mutta peesailen myös muita eli tulisi nyt edes se ensimmäinen!

Juhannus suunitelmiin kuuluu todennäköisesti mökeilyä. Viimekesänä alkanut mökin rakenus projekti pitäisi saada taas käyntiin....

Aurinkoista (toivotavasti) viikkoan jatkoa kaikille!

-hapö-[/color]

Vierailija
44/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi kuumeilija, mahtuuko mukaan?

Olen 23 vuotias ja mies on kolme vuotta vanhempi. Ensimmäinen lapsi olisi toiveissa. Pillerit jätetty pois jouluna -05. Vauvalla lupa tulla jos on tullakseen, mutta varsinaista yritystä ei ole vielä aloitettu. En tiedä onko tämä minulle oikea paikka, mutta olisi mukava päästä mukaan ajatusten vaihtoon.

Vierailija
45/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että oli mulla muutakin, oon ihan unohtanut onnitella

sadeyetä valmistumisesta, onnittelut siis viimein!

Apilainen älä vielä menetä toivoa ja kaikille muillekin piinailijoille jaksamista kaikkien tuntemusten keskellä..siis piinaviikko ON piinaa,

mutta voi jopa tuottaa sen ihanan ja niin odotetun lussan

tuosta Serenityn hampulääkäristä tuli semmoinen asia mieleen, että

itsekin kävin juuri tarkastuksessa enkä sitten uskaltanut antaa röntgäta kun luin jostakin opuksesta että kun suunnittelee jo raskautta niin pitäisi välttää röntgensäteilyä, mutta perustutkinta kyllä onnistuu ilmankin. Toinen asia minkä kanssa joudun kamppailemaan on se, että

kaffetta ei pitäs paljon juoda kun se kuulemma voi hankaloittaa kiinnittymistä..ja mä kun juon sitä toosi paljon ja suositushan on että raskaana olevakin voisi juoda 3 kuppia/pv tarkottaakohan tuo niitä minikuppeja joita mummon kaapista löytyy? mun arki kupit nimittäin on isoja teemamukeja...

Juliaana, mäkin käyn aina sillon tällön hierojalla ja se on ihanaa hemmottelua kipeille hartoille, kaikille voi suositella mut pitää olla ammattitaitoinen hieroja

jaahas kai mä nyt painun yöpuulle, kaunosia unosia!

Vierailija
46/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappert: onnea ja ihanaa hääjärjestelyaikaa =) Itse olen niin kova ¿organisoimaan¿ kaikkea, että omien häiden suunnittelukin oli avain mahtavaa. Saada kaikki asiat loksahtamaan kohdalleen täydellisesti =) Mun mies kyllä nauroi kaikille mun tekemille suunnittelulistoille ja excel taulukoille....mutta häät onnistuivatkin todella hyvin. Hyvissä ajoin kannattaa toki kirkkoa ja hääpaikkaa varata. Varmaan siinä n. vuosi ennen. Silloin saa ainakin sen paikan kun haluaa.

Galluppiin: Meilläkin on ollut puhetta kahdesta, mutta kuten niin moni meistä jo sanoi - kun tulisi nyt edes se yksi. Mulla voi tässä ikä tulla kohta vastaan jos tämän ensimmäisenkin kanssa saa takuta vuosikausia. Kolmekin mä kyllä varmaan ottaisin, mutta mies on niin varma, että kaksi niitä tulee kun hänelle on joskus näin ennustettu =) Ensin tyttö ja sitten poika. Ja kyllä se mulle kelpaa =) Naksu, samoilla linjoilla ¿ ei enää ehkäisyä, tulkoon sitten vaikka 7 =). Serenityn mieshän oikein meinaa innostua kun seitsemää meinaa jo muutenkin =). Pahoittelut kuitenkin negasta...kyllä te sen veljessarjan saatte pian alkuun =)

apilalle pahoittelut negasta ja vatsataudista. Kylläpä se nyt pukkaa kaikki ikävät asiat yhtäaikaa =( Tsemppiä sinne.

Mites mooliparka jakselee? Onko olo jo parempi? Nyt vaan clomeja naamaan niin lähdetään yhdessä o-puolelle!!

Essi ryökäle. Tuolla tavalla vanhaa jujuttaa....ihan sydänpysähdys oli lähellä!!! Onnea HURJASTI !!! Mahtavaa.

Lisbeth, hyvin ne häät menee! Mäkin hermoilin, mutta pääasia on että nauttii, se on kyllä ikimuistoinen päivä. Kertakaikkisen ihana, eikä siinä sitten haittaa jos joku pikkuasia ei toimikaan. Mutta tuskin kovin hyvin saat edellisyönä nukuttua, se on totta =)

No höh Naksu. Se rouva sitten löysi sut. Voi turkasen turkanen. Onse aina vaan niin pirullinen vieras. Auttaiskohan jos menis lakkoon... =) Avecosin se tätsy oli myös löytänyt, voih.

Sadeye: onnea vastavalmistuneelle ! Olen itsekin lauantaina menossa juhlimaan ystävääni joka juuri valmistui maisteriksi. Kippis teille !

Moikka Killa-ystäväni !! Ja tervetuloa mukaan Divina!

Miina, ymmärrän pelkosi. Itsellä on vähän samoja ajatuksia kun niin monella on lähipiirissä ollut vaikeuksia lasten hankinnasta. Gyne ja mun vyöhyketerpeutti kuitenkin molemmat sanoivat, että posiviitinen mielikin voi vaikuttaa, joten yritän kaikkeni, etten vaivu epätoivoon =)

Nyt on clomeja nappailtu kolme päivää ja kuumia aaltoja tulee säännöllisesti =), muita oireita ei vielä havaittavissa. Ensi viikolla on sitten peittojen pöllyttävä, josko vaikka se laiskimus-munasolu olisi siellä heräillyt =)

Öitä! t. Afternoon kp 7/27-34

Vierailija
47/47 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla teitä moikkaamaan :)

Tosi paljon liittynyt uusia kuumeilijoita enskoihin, enskat on ehdottomasti paras!!!

Naksu: On aivan ilmeistä että ens kierrosta plussaat. Jotenkin miusta vaan tuntuu sille.

Mooli ja Killa myös ääääkkiä o-puolelle.

OmaNapa voi ihan hyvin. Olen levennyt valaaksi ja reidet on täynnä raskausarpia, ihme ei ole mahaan tullut. (raidakas valas, ok)

Yöt on aika tuskaisia, herään tunnin välein käymään vessassa. Pikku-Pupun mielestä sisuskaluni onvat tiellä ja virtsarakko trampoliini... tuntuu nimittäin tosi mukavalta, kun rouhaisee kantapäällä pissirakkoa, meinaa itku päästä (tai ainakin pissi huosuun) ;D

Lähden tästä kahtelee telkkua. Paljon plussa onnea kaikille enskoille.

T: Ull-Maij & Pikku-Pupu rv 25+1