Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan positiivisia ihmisiä!!!

Vierailija
30.08.2019 |

Positiiviset ihmiset elävät omissa kuplissaan eikä tunnista tämän maailman realiteetteja. Jos jalka on vaikka mennyt poikki ja siitä valittaa niin positiivinen ihminen haukkuu negatiiviseksi ja käskee vain ajattelemaan positiivisesti tai olla ajattelematta koko asiaa vaikka se on ihan fakta että se jalka on poikki ja siitä on oikeus olla vittuuntunut. Positiiviset ihmiset haukkuvat muutenkin realisteja kokoajan negatiiviseksi! Parempi se negatiivisuuskin kuin positiivisuus! Positiivisuus on perseestä!!!

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hiv-positiivisiä?

Tuo ei ollut hauska juttu South Parkissa 15 vuotta sitten, eikä ole vieläkään.

Vierailija
62/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään! He eivät luultavasti voi sietää sinua ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään ihmisen, jonka kanssa olen tekemisissä lähinnä Facessa. Joka ikinen päivä hän hehkuttaa, miten elämä onkin ihanaa.

"Sain taas tavata aivan ihania ihmisiä! Rakastan uusiin ihmisiin tutustumista!"

"Tämä uusi harrastus on niin upeaa!"

"Olipa onnellinen päivä: ystävien kohtaamista, melontaa kirkkoveneessä, illallinen upealla saarella, yöpyminen teltassa. Tunnen olevani niin lähellä luontoa! Olenpa onnekas kun sain tämänkin kokea!"

Kiva hänelle, mutta joskus ottaa päähän, kun itse kärsin masennuksesta ja ahdistuneisuudesta. Jotkut asiat tuntuvat olevan sellaisia, mistä "normaali" ihminen ei innostu tuossa määrin. Ehkä hän käyttää jotain huumeita.

Vierailija
64/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
65/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun positiiviset ihmiset eivät anna toisen kokea heidän mielestään negatiivisia tunteita esim surua ja vittuuntuneisuutta jotka ovat tunteita siinä missä muutkin ja aivan sallittuja. Haukkuvat vain negatiiviseksi ja käskevät miettiä perhosia, kukkasia ja sateenkaaria :)

Ap

Valittajat vievät energiaa, työryhmässä tällaiset rutisijat levittävät paskat fiiliksensä myös muihin. Meidän tiimin ilmapiiri muuttui huomattavan positiiviseksi, kun ryhmä rutisijoita vaihtoi muihin hommiin.

Vierailija
66/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
67/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, kai sä realistina ymmärrät että todellisuus on vain sun oma kokemuksesi asioista? Miksi sä kuvittelet että sun totuutesi on jotenkin parempi kuin muiden?

Mutta kai sä tajuat että jos mulla on vaikka jalka poikki, niin se ei ole minun kokema totuuteni vaan se on ihan lääkärin toteamaa faktaa silloin.

Ap

Vierailija
68/68 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän