Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan positiivisia ihmisiä!!!

Vierailija
30.08.2019 |

Positiiviset ihmiset elävät omissa kuplissaan eikä tunnista tämän maailman realiteetteja. Jos jalka on vaikka mennyt poikki ja siitä valittaa niin positiivinen ihminen haukkuu negatiiviseksi ja käskee vain ajattelemaan positiivisesti tai olla ajattelematta koko asiaa vaikka se on ihan fakta että se jalka on poikki ja siitä on oikeus olla vittuuntunut. Positiiviset ihmiset haukkuvat muutenkin realisteja kokoajan negatiiviseksi! Parempi se negatiivisuuskin kuin positiivisuus! Positiivisuus on perseestä!!!

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan vaan niitä tekopositiivisia ihmisiä. Heidät tunnistaa siitä, miten he puhuvat esimerkiksi negatiivisten ihmisten eliminoimisesta elämästään ja keskittyvät yllättävän paljon valittamaan negatiiviseksi kokemistaan asioista ollakseen positiivisia. Toinen yleinen teema heillä on naama norsunvitulla valittaminen siitä, miten Suomi on niin negatiivinen maa. 

Joo. Tosi jännä kun aina siellä minne he ikinä menevätkin on niitä negatiivisia ihmisiä. Vähän sama kuin kakka housussa oleva ihmettelisi miten joka paikassa aina haisee kakka.

Vierailija
42/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan vaan niitä tekopositiivisia ihmisiä. Heidät tunnistaa siitä, miten he puhuvat esimerkiksi negatiivisten ihmisten eliminoimisesta elämästään ja keskittyvät yllättävän paljon valittamaan negatiiviseksi kokemistaan asioista ollakseen positiivisia. Toinen yleinen teema heillä on naama norsunvitulla valittaminen siitä, miten Suomi on niin negatiivinen maa. 

Mutta kuka ehti ensin?

Yksinkertaisella ihmisellä on yksinkertaiset lokerot kaikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tosi jännä kun aina siellä minne he ikinä menevätkin on niitä negatiivisia ihmisiä. Vähän sama kuin kakka housussa oleva ihmettelisi miten joka paikassa aina haisee kakka.

Se on vaan se negatiivisuuden kakka.

Vierailija
44/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kai sä realistina ymmärrät että todellisuus on vain sun oma kokemuksesi asioista? Miksi sä kuvittelet että sun totuutesi on jotenkin parempi kuin muiden?

Vierailija
45/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän niinkuin se Astral-Tv ohjelman yksi kaukoparantaja "Ajattele positiivisesti, ajattele, että olet terve" "Siitä se parantuminen lähtee" "Se on ensimmäinen askel parantumiseen" "Muistele sitä tunnetta kun olet terve" Ei jessus, sanopa tuo syöpäsairaalle tai kuolevalle ihmiselle.... Ihan sairas ohjelma, tuli vaan mieleen tästä positiivisuus ketjusta.

Tiesitkö että sairaalla, vanhalla ja kuolevallakin ihmisellä voi olla kokemus että on "terve". Ja terveellä voi olla kokemus että on sairas.

Täysin tervettä ihmistä ei ole oikeasti olemassa ja jokainen ihminen on kuolemassa.

On kartoitettu tai tutkittu vanhainkotien ihmisten kokemukseen terveydestä ja huonokuntoiset ja sairaat ihmiset ovat sanoneet kokevansa itsensä ihan terveiksi, vaikka oikeasti heillä on vaikka mitä kremppoja ja sairauksia.

Mitä väliä sillä on millaiseksi syöpäsairas itsensä kokee, terveeksi vai sairaaksi? Fakta kuitenkin on, että jos syöpä on todettu, silloin ihminen on sairas. Faktaksi uskallan tätä väittää, koska syöpä on lääketieteellisin kokein todistettavissa oleva asia. Sitä faktaa ei muuta, vaikka ihminen ajattelisi, ettei hänellä ole syöpää ja hän on terve.

Terveeksi itsensä ajattelua saattaa myös haitata kovat kivut, joita syöpään usein liittyy. Voihan todellisuuspakoisuus tietenkin viedä ajatukset hetkeksi pois sairaudesta, mutta ei se kyllä syöpää paranna.

Vierailija
46/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ymmärrä pessimistejä enkä yltiönegatiivisia. Itselläni on ollut erittäin vaikea elämä, joten arvostan arjen pieniä iloja: kun lapsi oppii puhumaan, kun on hyvä olla oman miehen kainalossa, kun töissä on tiiminä onnistuttu. On helppoa aina valittaa, olla marttyyri, olla naama nurin päin. Minä haluan elää ja haluan nauttiakin elämästä.

Vierailija
47/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä kannattaa kaveerata enemmän niiden muiden negatiivisten kanssa ja valittaa vaikka kilpaa kaikesta mille ei voi edes tehdä mitään ja jättää ne positiiviset keskenään nauttimaan elämästä.

Mun luonteeni ei siedä valitusta ollenkaan, tykkään ratkaista ongelmia ja auttaa jos on autettavaa. Niinkun moni jo sanonut niin tällainen positiivinen herkkis saattaa imasta sen negatiivisuuden itseensä ja jos sellaista huomaan niin kaveruus saa jäädä tauolle. Ei tarvitse pilata muiden päiviä jos sattuu olemaan vaikka v%&tu pelkkä FLUNSSA. Kun ei se flunssa lähde sillä valittamisella. Todella itsekästä vetää toista mukaan synkkyyteen jos ongelmat luokkaa sade, helle ja flunssa.

Sinä olet epävakaa, eikä sinun seurassa varmaan kenelläkään ole hyvä olla.

Ei normaalin ihmisen päivä mene pilalle jos joku valittaa flunssaa tai säätä.

Vierailija
48/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä kannattaa kaveerata enemmän niiden muiden negatiivisten kanssa ja valittaa vaikka kilpaa kaikesta mille ei voi edes tehdä mitään ja jättää ne positiiviset keskenään nauttimaan elämästä.

Mun luonteeni ei siedä valitusta ollenkaan, tykkään ratkaista ongelmia ja auttaa jos on autettavaa. Niinkun moni jo sanonut niin tällainen positiivinen herkkis saattaa imasta sen negatiivisuuden itseensä ja jos sellaista huomaan niin kaveruus saa jäädä tauolle. Ei tarvitse pilata muiden päiviä jos sattuu olemaan vaikka v%&tu pelkkä FLUNSSA. Kun ei se flunssa lähde sillä valittamisella. Todella itsekästä vetää toista mukaan synkkyyteen jos ongelmat luokkaa sade, helle ja flunssa.

Muut ihmiset eivät ole vastuussa sinun tunteistasi. Sinä olet itsekäs ja ulkoistat omat ongelmasi muihin.

Vierailija
49/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisuus auttaa joissakin tilanteissa, mutta sen pitää olla ihmisen itsensä valitsemaa, eikä sellaista muiden pakottamaa asennetta, että tavallaan tullaan ja päätetään toisen puolesta miten tämän kuuluu ajatella ja tuntea. Ja vielä tuomitaan ne negatiiviset ajatukset. Ei se asia parene niin, että kaikki huono vaan unohdetaan. Kyllä ne jutut sitten nousevat pintaan entistä voimakkaammin joskus jos niitä yrittää piilottaa. Jokaisen pitää itse määritellä ne pienet asiat, jotka auttavat. Positiivisuutta ei saisi tuputtaa kenellekään.

Vierailija
50/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisuus -käsitteen ovat pilanneet ne, jotka pakotetun positiivisesti yrittävät paeta omia vaikeita tunteitaan eivätkä siksi siedä niitä muissakaan. Kuten nämä valittajista valittajat. Ei ole kovin vakaalla pohjalla psyyke, jos koko päivä menee pilalle jonkun toisen purkaessa turhautumistaan nyt vaikka flunssastaan.

Vierailija
51/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli jalka poikki ja loikin kyynärsauvoilla monta viikkoa, kyllä ajattelin positiivisesti että saan siitä vahvat käsivarret ja olkapäät. Ja niin sainkin!

Vierailija
52/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Mainitseppa edes yksi nega-ihminen, joka on saanut jotain merkittävää aikaan.

On paljonkin esim tiedemiehiä tai naisia jotka ovat vähän heikkoja sosiaalisilta taidoiltaan mutta ovat tehneet duuria keksintöjä.

Vierailija
53/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisuus sinänsä on hyvä asia mutta se tekopirteä vouhottaminen mikä nykyään on vallalla on ärsyttävää.

Vierailija
54/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet epävakaa, eikä sinun seurassa varmaan kenelläkään ole hyvä olla.

Ei normaalin ihmisen päivä mene pilalle jos joku valittaa flunssaa tai säätä.

Mutta siinäkö ei ole mitään väärä jos se päivä menee pilalle iloisesta ihmisestä. Vain koska sinä olet itseksesi päättänyt että se positivisuus ei ole aitoa.

Tekopyhää ja sairasta. Mikä urpo.

Vierailija
55/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, sellainen väkinäinen positiivisuus on kamalaa. Mutta on olemassa aitoa positiivisuutta myös.

Minä jouduin onnettomuuteen ja vammauduin. Sitä voi ajatella kahdella tapaa. Voi ajatella, että kävi huono tuuri, tai sitten niin, että kävi hyvä tuuri. Valitsin jälkimmäisen!

Voisin ruikuttaa loppuelämäni kun olen rampa. Olen mielummin iloinen, että jäin henkiin ja pystyn liikuntavammastani huolimatta kuitenkin jotenkin liikkumaan. En sentään halvaantunut!

Valintakysymys ja elämänasenne suurilta osin.

Mut jos mut pakotettaisiin johonkin "positiivareihin" olisin kyllä v*ttuuntunt viimeisen päälle!

Vierailija
56/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
57/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia viestejä, joten en tiedä onko tätä mainittu, mutta toksinen positiivisuus on kammottavaa. Toksinen positiivisuus on sitä, että ei hyväksytä ihmisen luonnollista tunnekirjoa. Jatkuva äärimmäisen positiivisuuden tavoittelu on sekä todella luonnotonta, että todella haitallista ihmisen psyykelle.

Oikea positiivisuus on sitä, että KAIKKI tunteet sallitaan, siis aivan kaikki.

Vierailija
58/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lukenut kaikkia viestejä, joten en tiedä onko tätä mainittu, mutta toksinen positiivisuus on kammottavaa. Toksinen positiivisuus on sitä, että ei hyväksytä ihmisen luonnollista tunnekirjoa. Jatkuva äärimmäisen positiivisuuden tavoittelu on sekä todella luonnotonta, että todella haitallista ihmisen psyykelle.

Nimenomaan. Mutta tässä ketjussa ollaan negatiivisia eikä positiivisuutta tunteena sallita.

Oikeutuksena se että positiiviset ei salli negatiivisuutta. Positiiviset kyllä sallivat ilon ja surun, mutta ei tekosyyn varjolla muiden haukkumista.

Muita ei yksinkertaisesta tarvitse haukkua.

Vierailija
59/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Mutta tässä ketjussa ollaan negatiivisia eikä positiivisuutta tunteena sallita.

Oikeutuksena se että positiiviset ei salli negatiivisuutta. Positiiviset kyllä sallivat ilon ja surun, mutta ei tekosyyn varjolla muiden haukkumista.

Muita ei yksinkertaisesta tarvitse haukkua.

Eihän sekään ketään hauku, joka valittaa omasta flunssastaan tai säästä, mutta tämä positiiviseksi itseään tituleeraava ei kestä kuulla sitä. Hän haukkuu tätä ihmistä valittajaksi.

Vierailija
60/68 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko muuten pohjimmiltasi positiivinen?

Vastaan tälle ensimmäiselle, mutta samalla vastaan kaikille muillekkin negsuoksuille, eli todellakin olen pohjimmiltani positiivinen, mutta asia koskettaa tällä hetkellä paljon, sillä alle viikko sitten jouduin huomauttamaan eräälle tällaiselle kaikesta valittajalle, että tarvitsen lomaa tästä hänen jokapäiväisestä valituslitaniasta. On ollu kumman hiljaista, ei luultavasti osaa kommunikoida muulla tavalla laisinkaan.

Joka ikinen päivä tuli viestiä, kuinka väsyttää, väsyttää, väsyttää, ärsyttää se ja se ja toi ja toi ja toi toi toi ja ennen kun viestiä edes avasi, tiesi 100% varmasti, että tulossa taas valitusta jostakin. Ääniviestejä, maratonpuheluita, siten että oma vapaa-aikani väheni rajusti siihen että olen kuuntelevana korvana valitukselle. Ja pistänpä erään linkin tähän väliin.

https://www.terve.fi/artikkelit/63188-turhanpaivaisen-valittamisen-kuun…

Huomasin siis n.puolen vuoden jälkeen valitustulvan jälkeen, että olen itse alkanut valittaa myös asioista, verrattuna välirikkomme (1v) aikana. Toki jos jotain "tosi pahaa/loukkaavaa" tapahtui välirikon aikana (joka muuten johtui hänen negatiivisuudesta ja kateudesta) niin halusin sen kertoa jollekkin, mutta en silloinkaan jäänyt sitä tuntitolkulla märehtimään, vaan kerroin siitä kerran ja unohdin sen that's it. Kyllähän mullekkin on aina saanut kertoa jos jotakin loukkaavaa/muuta pahaa on tapahtunut ja olen eläytynyt siihen täysin ja lohduttanut kaikilla mahdollisilla tavoilla mitä keksin.

Mun jakeluun ei vaan yksinkertasesti mene se miksi pitää samasta turhanpäiväisestä asiasta jauhaa ja jauhaa, jos sille asialle ei voi mitään. Esim se flunssa. Joka ikinen päivä tuli viestiä kuinka karmea olo yms yms. Ja nyt kun minä oon flunssasta jo toipumassa, niin en ole kun pyytänyt erästä tuomaan tullessaan nuhalääkettä ja lähinnä todennut asian, kun on pyydetty ulos.

Kaikilla on huonoja päiviä, mutta jos se on päivittäistä niin silloin pitäisi vilaista peiliin, eikä sysätä omaa mielen synkkyyttä toisen niskaan. Ja pahimmillaan nää negsuoksut haluavat leimata sen toisenkin negatiiviseksi ja epävakaaksi, tavoitteena varmaan, että toinen alkaa myös siihen uskoa ja olemaan samaa negsuoksu jengiä.

Sinä joka väität että seurassani ei ole hyvä olla. Jännä, että esim työkavereilta tullut kiitosta ihan viimeaikoina "en ole koskaan nauranu näin paljon tässä ajassa" ja toiselta "voispa sun kanssa työskennellä aina, kun on niin lepposaa verrattuna tohon ja tohon" taidat puhua vaan itsestäsi ja niistä ketkä sinut on hylännyt turhan valittamisen takia. Mun päiväni menee tasan pilalle jos jo herätyskelloa sammuttaessa puhelimesta nään tekstin joka aamu kuinka joku asia on per%eestä.

Sinä joka vastasit että muut ihmiset eivät ole vastuussa tunteistani. Tasan on syyllinen jos pommittaa minua kymmenillä valitusviesteillä. Sadoilla kuukaudessa. Mä en jaksa uskoa, että tulen koskaan valittamaan kenellekkään kaverilleni aamusta iltaan esim. pääkivuista ja kuukautiskivuista päivittäin. Eihän sellasta kukaan tervejärkinen jaksa kuunnella loputtomiin.

Jätän teidät nyt keskenään ulisemaan ja keskityn teidän "iloksenne" vähän positiivisempiin asioihin. :) joku kuitenkin haluaa vääntää tästäkin jotain negatiivista, enkä jaksa tuhlata aikaani enempää teidänlaisiin. Mut pitäkää kivaa valittaessanne, tehkää vaikka ihan oma watsappi ryhmä jossa voitte valittaa vielä intensiivisemmin. Adioooos! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän