Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan positiivisia ihmisiä!!!

Vierailija
30.08.2019 |

Positiiviset ihmiset elävät omissa kuplissaan eikä tunnista tämän maailman realiteetteja. Jos jalka on vaikka mennyt poikki ja siitä valittaa niin positiivinen ihminen haukkuu negatiiviseksi ja käskee vain ajattelemaan positiivisesti tai olla ajattelematta koko asiaa vaikka se on ihan fakta että se jalka on poikki ja siitä on oikeus olla vittuuntunut. Positiiviset ihmiset haukkuvat muutenkin realisteja kokoajan negatiiviseksi! Parempi se negatiivisuuskin kuin positiivisuus! Positiivisuus on perseestä!!!

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut jos se jalka kuitenkin paranee siitä.

Mulle sano kerran yks mummo jolle pahoittelin jalan amputointi, että " eivät onneks kieltä vieneet".

Vierailija
2/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole varsinaisestiväärässä, mutta jin ja jang.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun positiiviset ihmiset eivät anna toisen kokea heidän mielestään negatiivisia tunteita esim surua ja vittuuntuneisuutta jotka ovat tunteita siinä missä muutkin ja aivan sallittuja. Haukkuvat vain negatiiviseksi ja käskevät miettiä perhosia, kukkasia ja sateenkaaria :)

Ap

Vierailija
4/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kun positiiviset ihmiset eivät anna toisen kokea heidän mielestään negatiivisia tunteita esim surua ja vittuuntuneisuutta jotka ovat tunteita siinä missä muutkin ja aivan sallittuja. Haukkuvat vain negatiiviseksi ja käskevät miettiä perhosia, kukkasia ja sateenkaaria :)

Ap

En kyllä käske. Ihniset kokevat asioita eri tavoin.

vaikka esim.jäin 20 vuotiaana leskeksi raskaana ollessani, en ole ikinä ajatellut sen pitäis7 vähentävää muiden negaatioita.

Mutta itse haluan jotenkin selvitä.

Jos lapseni olisi kuollut, ei ehkä onnistuisi ilman pitkiä apujaksoja ja huonosti sittenkään.

5/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitseppa edes yksi nega-ihminen, joka on saanut jotain merkittävää aikaan.

Vierailija
6/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo

Vierailija
7/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei sitten. Minä taas en siedä negatiivisia ihmisiä, koska he tuntuvat imevän kaiken positiivisen energian ympäriltäni. Se kaikesta valittava asenne ahdistaa minua valtavasti. Muuten, en tarkoita pessimistejä. Voi olla posiitivinen ja pessimisti. :)

Vierailija
8/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vihaan negatiivisia ihmisiä. Syövät energiaa muilta ihmisiltä. "Paska sää TAAS liian kylmä liian kuuma plääh jälleen sataa" ym, "kannattaako sinne lähteä, kumminkin käy niin ja näin ja noin" ja "mun elämä on niin paskaa, tuijotan vain tv:tä iltaisin"..... ööööh elämä on sitä mitä sä itse teet siitä, eikä kaikesta tarvitse miettiä pahinta tai valittaa valittamisen ilosta. Ymmärrän huonot päivät mutta ei niitä nyt jumalauta joka päivä voi olla jos "perusasiat" kunnossa eikä mielenterveys häiriöitä. Nuo olivat siis esimerkkejä omasta lähipiiristä.

Vierailija
9/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

About kaikki historian merkittävät filosofit, jotka ovat filosofiansa johdosta kaiken tieteen esi-isiä?

Vierailija
10/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Minä aika iloisena ja puheliaana ja ihmisenä näen asian juuri päinvastoin!

Olen ollut herkkä, positiivinen ja ihmisten kylmyydestä kärsivä aina. Olen kokenut ahdistusta, väkivaltaa, syrjintää ja yksinäisyyttä. Minusta nämä perusluonteeltaan ilkeilevät tyypit juuri tappavat ihmisen uskon hyvään. Ikään kuin he eivät sietäisi toisen vilpittömyyttä ja haluaisivat ottaa luulot pois kaikilta jotka joskus hymyilivät.

Vierailija
11/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Isaac Newton

Ei positiiviset ihmiset ole välttämättä aidosti positiivisia, vaan he pakenevat negatiivisia tunteita eivätkä siksi kestä kuulla lähipiirissäkään negatiivisuutta.

Vierailija
12/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiv-positiivisiä?

Vierailija
13/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ymmärrä mitä tarkoitat. Nimenomaan negatiiviset ihmiset eivät ymmärtäneet mitä pahaa minulle tapahtui.

Vierailija
14/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Aivan, negatiivisuus estää ihmistä kehittymästä ja tällöin näkee ympärillään lisää negativista.

Vain positiivisuus ajaa kohti uutta ja uusia ratkaisuja.

Vierailija
15/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aito positiivisuus ei kiellä hetkittäistä (sen pituuden määrittelyyn en ota valtuuksia) negatiivisuutta, surua, ajoittaista katkeruuden tunnettakin. Ei itseltä eikä muilta. Aito positiivisuus on mielestäni sitä, että aikansa porattuaan niistää nenänsä, putsaa housunpolvet hiekasta ja pyrkii taas jaloilleen ja uskomaan, että pysyy taas hetken aikaa jaloillaan. Ja voi nähdä kauneuksiakin - ei pakotettuna - matkan varrella, huikeimmillaan silloin maassa maatessakin voi jonkun ohdakkeen kukinnon kauneuteen kiinnittää huomion.

Se, että painostaa toista positiivisuuteen on puolestaan alentavaa ja väkivaltaista. Meillä jokaisella on erilainen resilienssimme, joka vaihtelee yksilölläkin elämäntilanteen mukaan, eikä sen määrä ja laatu ole välttämättä ollenkaan omaa ansiota.

Vierailija
16/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä kannattaa kaveerata enemmän niiden muiden negatiivisten kanssa ja valittaa vaikka kilpaa kaikesta mille ei voi edes tehdä mitään ja jättää ne positiiviset keskenään nauttimaan elämästä.

Mun luonteeni ei siedä valitusta ollenkaan, tykkään ratkaista ongelmia ja auttaa jos on autettavaa. Niinkun moni jo sanonut niin tällainen positiivinen herkkis saattaa imasta sen negatiivisuuden itseensä ja jos sellaista huomaan niin kaveruus saa jäädä tauolle. Ei tarvitse pilata muiden päiviä jos sattuu olemaan vaikka v%&tu pelkkä FLUNSSA. Kun ei se flunssa lähde sillä valittamisella. Todella itsekästä vetää toista mukaan synkkyyteen jos ongelmat luokkaa sade, helle ja flunssa.

Vierailija
17/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisuus on silloin mennyt liian pitkälle, jos siinä seurassa joutuu esittämään, jos ei uskalla puhua vaikeammista asioista tai jos se menee hymistelyksi.

Vääränlainen positiivisuus ei vie asioita eteenpäin koska ongelmia ei heidän mielestään ole olemassa.

Vierailija
18/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä kannattaa kaveerata enemmän niiden muiden negatiivisten kanssa ja valittaa vaikka kilpaa kaikesta mille ei voi edes tehdä mitään ja jättää ne positiiviset keskenään nauttimaan elämästä.

Mun luonteeni ei siedä valitusta ollenkaan, tykkään ratkaista ongelmia ja auttaa jos on autettavaa. Niinkun moni jo sanonut niin tällainen positiivinen herkkis saattaa imasta sen negatiivisuuden itseensä ja jos sellaista huomaan niin kaveruus saa jäädä tauolle. Ei tarvitse pilata muiden päiviä jos sattuu olemaan vaikka v%&tu pelkkä FLUNSSA. Kun ei se flunssa lähde sillä valittamisella. Todella itsekästä vetää toista mukaan synkkyyteen jos ongelmat luokkaa sade, helle ja flunssa.

Oletko muuten pohjimmiltasi positiivinen?

Vierailija
19/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten kamalalla tavalla te positiiviset ajattelette. Positiivinen tyytyy huonosti oleviin asioihin mutta negatiivinen on tyytymätön ja keksii ratkaisuja ongelmiin.

Ap

Vierailija
20/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko negatiivinen näkemys positiivisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän