Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan positiivisia ihmisiä!!!

Vierailija
30.08.2019 |

Positiiviset ihmiset elävät omissa kuplissaan eikä tunnista tämän maailman realiteetteja. Jos jalka on vaikka mennyt poikki ja siitä valittaa niin positiivinen ihminen haukkuu negatiiviseksi ja käskee vain ajattelemaan positiivisesti tai olla ajattelematta koko asiaa vaikka se on ihan fakta että se jalka on poikki ja siitä on oikeus olla vittuuntunut. Positiiviset ihmiset haukkuvat muutenkin realisteja kokoajan negatiiviseksi! Parempi se negatiivisuuskin kuin positiivisuus! Positiivisuus on perseestä!!!

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun positiivisuutta riittäisi negatiivisuudenkin sietämiseen :)

Vierailija
22/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ketkä pakottavat olemaan positiivisia ja hymyilemään 247 ovat sisimmiltään negatiivisia ja pelkäävät niitä tunteita. Kenenkään elämä EI ole ihanaa ja hymyä aina ja joka hetki,se on fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko negatiivinen näkemys positiivisesta.

Ei vaan täysin realistinen.

Vierailija
24/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko negatiivinen näkemys kaikesta. Kuten täällä yleensä.

Mutta negatiivinen ei sitä itse tajua. Mikä on negatiivisen "ratkaisu" tähänkin asiaan? Muiden haukkuminen ja panettelu. Jopa hyvästä tulee jotain pahaa.

Vierailija
25/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu onneksi ne negatiiviset ihmiset vasta ovatkin ihanaa seuraa, hihhei

Vierailija
26/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan täysin realistinen.

No mun realistinen näkemys on se, että oikeasti positiiviset ihmiset eivät ole mitään sinnepäinkään kuin kuvailit.

Vierailija
27/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki ketkä pakottavat olemaan positiivisia ja hymyilemään 247 ovat sisimmiltään negatiivisia ja pelkäävät niitä tunteita. Kenenkään elämä EI ole ihanaa ja hymyä aina ja joka hetki,se on fakta.

Päätit sitten että juuri sinä tiedät minkälaisia kaikki muut ovat ja jopa miten he ajattelevat? 😂

Tiedätkö myös mitä minä ajattelen juuri nyt.

Vierailija
28/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätit sitten että juuri sinä tiedät minkälaisia kaikki muut ovat ja jopa miten he ajattelevat? 😂

Lähes oppikirjaesimerkki positiivisen henkilön passiivisaggressiivisesta reaktiosta.

Ohis

Vierailija
29/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa uskoa noita yltiöpositiivisia aidoiksi ihmisiksi. Ei positiivisuuteen mielestäni kuulu asioiden vääristely vaan toiveikkuus tulevan suhteen. Nähdäksesi hyvää negatiivisessa tilanteessa sinun tulee voida tunnustaa sen negatiivisen olemassaolo.

Vierailija
30/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes oppikirjaesimerkki positiivisen henkilön passiivisaggressiivisesta reaktiosta.

Ohis

Voi sen nähdä noinkin jos oikein haluaa. En ole koskaan passiivisagressiivinen.

Valivalivali vaan jatkuu ja jatkuu.

Vierailija
31/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä henkilö EI inhoa jos otsikon mukaan INHOAA positiivisia ihmisiä.😆

Vierailija
32/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin se Astral-Tv ohjelman yksi kaukoparantaja "Ajattele positiivisesti, ajattele, että olet terve" "Siitä se parantuminen lähtee" "Se on ensimmäinen askel parantumiseen" "Muistele sitä tunnetta kun olet terve" Ei jessus, sanopa tuo syöpäsairaalle tai kuolevalle ihmiselle.... Ihan sairas ohjelma, tuli vaan mieleen tästä positiivisuus ketjusta.

Vierailija
33/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vihaan negatiivisia ihmisiä. Syövät energiaa muilta ihmisiltä. "Paska sää TAAS liian kylmä liian kuuma plääh jälleen sataa" ym, "kannattaako sinne lähteä, kumminkin käy niin ja näin ja noin" ja "mun elämä on niin paskaa, tuijotan vain tv:tä iltaisin"..... ööööh elämä on sitä mitä sä itse teet siitä, eikä kaikesta tarvitse miettiä pahinta tai valittaa valittamisen ilosta. Ymmärrän huonot päivät mutta ei niitä nyt jumalauta joka päivä voi olla jos "perusasiat" kunnossa eikä mielenterveys häiriöitä. Nuo olivat siis esimerkkejä omasta lähipiiristä.

Kiinnität huomiota kaikkeen negatiiviseen koska olet itse sellainen.

Vierailija
34/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän niinkuin se Astral-Tv ohjelman yksi kaukoparantaja "Ajattele positiivisesti, ajattele, että olet terve" "Siitä se parantuminen lähtee" "Se on ensimmäinen askel parantumiseen" "Muistele sitä tunnetta kun olet terve" Ei jessus, sanopa tuo syöpäsairaalle tai kuolevalle ihmiselle.... Ihan sairas ohjelma, tuli vaan mieleen tästä positiivisuus ketjusta.

Otat yhden täysin aivottoman esimerkin ja yrität väittää että kaikki positiivisuus on juuri tätä.

Tuskin uskot tuohon itsekään.

Naga naga negaa nagaa, ilkeää ja negaa. Jotkut ei vaan muuta osaa.

Vierailija
35/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että sairaalla, vanhalla ja kuolevallakin ihmisellä voi olla kokemus että on "terve". Ja terveellä voi olla kokemus että on sairas.

Täysin tervettä ihmistä ei ole oikeasti olemassa ja jokainen ihminen on kuolemassa.

On kartoitettu tai tutkittu vanhainkotien ihmisten kokemukseen terveydestä ja huonokuntoiset ja sairaat ihmiset ovat sanoneet kokevansa itsensä ihan terveiksi, vaikka oikeasti heillä on vaikka mitä kremppoja ja sairauksia.

Vierailija
36/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on taas mustavalkoajattelua :D On positiivisia ja negatiivisia, eikä mitään siltä väliltä? Ja tottakai kaikki jotka kallistuu enemmän positiivisen puolelle on niitä ap:n mainitsemia ärsyttäviä tekopirteitä hihhuleita.

Vierailija
37/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisessä voi olla vaikka kuinka paljon terveyttä, vaikka olisi myös sairas.

Vierailija
38/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan vaan niitä tekopositiivisia ihmisiä. Heidät tunnistaa siitä, miten he puhuvat esimerkiksi negatiivisten ihmisten eliminoimisesta elämästään ja keskittyvät yllättävän paljon valittamaan negatiiviseksi kokemistaan asioista ollakseen positiivisia. Toinen yleinen teema heillä on naama norsunvitulla valittaminen siitä, miten Suomi on niin negatiivinen maa. 

Vierailija
39/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä henkilö EI inhoa jos otsikon mukaan INHOAA positiivisia ihmisiä.😆

Normaaleja ihmisiä, eläimiä, uimista, jäätelöä, realisteja ja introvertteja. Ihmisiä jotka eivät käytä typeriä hymiöitä ja muutenkaan ole tyhmiä.

Mitä sinä luulit? Että positiivinen ihminen on joku jumalan lahja kaikille?

Vierailija
40/68 |
30.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vihaan negatiivisia ihmisiä. Syövät energiaa muilta ihmisiltä. "Paska sää TAAS liian kylmä liian kuuma plääh jälleen sataa" ym, "kannattaako sinne lähteä, kumminkin käy niin ja näin ja noin" ja "mun elämä on niin paskaa, tuijotan vain tv:tä iltaisin"..... ööööh elämä on sitä mitä sä itse teet siitä, eikä kaikesta tarvitse miettiä pahinta tai valittaa valittamisen ilosta. Ymmärrän huonot päivät mutta ei niitä nyt jumalauta joka päivä voi olla jos "perusasiat" kunnossa eikä mielenterveys häiriöitä. Nuo olivat siis esimerkkejä omasta lähipiiristä.

Tässä yksi naama norsunvitulla muita halventava, joka kuvittelee olevansa positiivinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä