Mitä mieltä ympärileikatuista miehistä?
Itse olen ymp. leik. Mies 32v. Ihan syntyperäinen Suomalainen, jolta esinahka lapsena leikattu lääketieteellisestä syystä. Toiset on tykännyt, toiset ihmetellyt kun ei ollut ennen nähnyt.
Yksi taas suorastaan järkyttyi, ja oli sitä mieltä että olen kohdannut suurenkin vääryyden ja pahoinpitelyn lapsena ja oli kovin pahoillaan puolestani. Itsellä purskahti nauru, sillä en koe asiaa yhtään noin. mistään en ole jäänyt paitsi ilman esinahkaani, mutta mitä te naiset olette asiasta mieltä?
Kommentit (149)
Harva osa ihmisessä on täysin turha.
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt h*lvetti. Täällä tyyliin säälitään leikattuja miehiä, vaikka itse ovat tyytyväisiä omaansa ja naisetkin tykkää enemmän.
Oma naiseni tykkää kovastikin, kun nuppikin on paljon paksumpi kuin pelkkä varsi muuten olisi.
Eli siis jaksan pitkään, ja tunnun hyvälle, mutta kai se on juustonuppien vaikea ymmärtää, että voi olla hyvä vaikka ei likanen nahka lerputakkaan.
Oletko kuinka suurella huolella tutustunut leikkaamattomien miesten sukuelinten hygieniaan?
Vai pohjaako arviosi omiin siisteyskäsityksiisi ja kuvittelet kaikkien miesten olevan yhtä tasottomia?
Itse vastustan lapsille tehtäviä ympärileikkauksia ellei niille ole lääketieteellistä syytä. Aikuiset miehet toki voivat vaikka napsaista kalunsa poikki, jos se heitä huvittaa, ei ole minun asiani.
Vierailija kirjoitti:
Mies32vuotta kirjoitti:
Itselläni on sellainen. En tykkää. Tunto on mennyt täysin. Liikuvaa esinhkaa ei ole ollenkaan. Pitää aina käyttää liukkaria. Kukaan ei osaa ns. "käsitellä" vaan satuttavat aina. Näyttää rumalta. Pilalla. Tekisin mitä vaan, jos saisin esan takasin.
:(
Jotain hyötyä taas tästäkin palstasta, oppi jotain uutta. Jos sattuisi ympärileikattu omalle kohdalle, niin täytyy muistaa kysyä miten toimia.
Esan kaipuu kuulostaa hellyttävältä. Ikävältä, mutta hellyttävältä. :/
Vähän epäilen tuon viestin todenperäisyyttä, koska...
1. Liikkuvaa esinahkaa ei ole ollenkaan - en usko, että suomessa tehtäisiin ympärileikkauksia, joissa pojalta/mieheltä esinahka poistetaan kokonaan, eikä varmaan missään muuallakaan nykyään, edes "uskonnollisista" syistä... Olen itse itseni leikkauttanut tiukan esinahan vuoksi ja liikkuvaa esinahkaa on koko miltalta tyveen asti, vain pieni suikale päästä poistettu. Liukumavaraa on sen verran, että haluttaessa saan vedettyä teskan piiloon.
2. Pitää aina käyttää liukkaria. - liukkaria ei tarvitse käyttää masturboidessa. Naisia kuitenkin suosittelisin käyttämään runsaasti liukastetta, ainakin jos ei ole ympärileikatusta aiempaa kokemusta, sillä kuiviltaan se vaatii hieman eri tekniikkaa.
3. Tunto on mennyt täysin. - en itse ole huomannut eroa tuntoherkkyydessä. Voi olla että on pikkuhiljaa hävinnyt, tai sitten ei...
Joten kuulostaa siltä, että todennäköisesti tämä kaveri on keksinyt jutut omasta päästään, eikä tiedä edes mitä ympärileikkauksessa tehdään...
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on. Tykkään, pysyy paljon puhtaampanakin.
Jerusalemissa voi katukeittiöistä ostaa paistettuja essareita. Toimii esim. tsatsikin kanssa ,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15. Ympärileikattu penis on verrattuna ympärileikkaamattomaan huomattavasti ohuempi, koska siitä puuttuu ympärileikkaamattoman peniksen esinahan kaksinkertainen suojus.
16. Ympärileikattu penis on jopa n. 2,5 cm erektoitunutta ympärileikkaamatonta penistä lyhyempi. Tämä johtuu siitä, että terskaa ja esinahkaa yhdistävä kudos repeytyy irti ympärileikkauksessa. Tämä yhteinen solukalvo muotoilee esinahan ja terskan yhteensopiviksi peniksen kehittyessä. Ympärileikkaus tuhoaa tämän solukalvon ja siten vahingoittaa terskaa jättäessään sen paljaaksi ja alttiiksi infektioille, haavautumille ja kutistumiselle.
17. Yhteen laskien yli metrin verran verisuonia, mukaan lukien frenulumin valtimo sekä siittimen selkäpuolen valtimon haaroja. Tämän tiuhan suonituksen menettäminen heikentää normaalia peniksen varren ja terskan verenkiertoa, ja siten vahingoittaa sen luonnollista toimintaa, tervettä kasvua, ja jopa estää sen täyden ja terveen kehityksen.
18. Joka vuosi monet pojat menettävät peniksensä kokonaan hutiloidun ympärileikkauksen ja infektioiden vuoksi. Sitten heidät muotoillaan uudelleen sukupuolenvaihdosleikkauksella ja heidän on elettävä naisina.
19. Joka vuosi monet poikalapset menettävät henkensä lääketieteellisesti tarpeettoman ympärileikkauksen aiheuttamien komplikaatioiden vuoksi. Ympärileikkaus on USA:ssa vuositasolla miljardibisnestä, joten ympärileikkauslobby yrittää tietoisesti salata ja hämärtää näiden kuolemien syyn.
20. Vielä ei ole tieteen keinoin osoitettu, mutta merkittäviä uusia näyttöjä on siitä, että epätäydellinen penis menettää kapasiteettinsa siihen hienosyiseen elektromagneettiseen kommunikointiin, joka tapahtuu ainoastaan kontaktissa kahden limakalvon omaavan elimenvälillä, ja joka edistää seksuaalisen ekstaasin kokemista. Toisin sanoen poikalasten lääketieteellisesti perustelemattomalla esinahan amputaatiolla vähennetään sekä miesten että naisten orgasmin intensiteettiä
Kiittistä infosta! Täytyy ottaa talteen ja nämä tiedot pitäisi antaa kaikille uskonnon vuoksi ympärileikatuille, jotta eivät lapsiaan leikkelisi. Mutta eihän se aina auta järkipuhekaan...
T. Terkkari
Ei helvetissä voi terkkari tuollaista soopaa uskoa...?
T. ympärileikattu
No kerropas, mikä siinä tarkalleen ottaen on soopaa mielestäsi? Itse en huomannut mitään soopaa.
Olen salaa vähän pahoillani heidän puolestaan....en toki ikinä sanoisi sitä ääneen. Minkäs sille enää voi. Mun miehet ovat kaikki osanneet peseytyä.
Olkoon vaikka kuinka uljaan näköinen ja helppohoitoinen. Kukaan ei oikein tunnu käsittävän että miksi ja minkä ikäiselle ihmiselle tuo toimenpide tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Harva osa ihmisessä on täysin turha.
Osa jopa haitallisia...
Yhden leikatun kanssa olen tapaillut. Sen perusteella pidän enemmän leikkaamattomasta - ko. miehellä oli tunto huonontunut ja laukeaminen oli joskus hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai nämä leikatuista pitävät ja uneksivat naiset ymmärtävät sitten leikkauttaa itselleen kunnon tissit ja pienentää ja kaunistaa häppäreitään kirurgilla myös? Koska leikattuhan on aina paljon parempi.
Mulle on leikattu isommat tissit, kahteen kertaan käynyt korjauttamassa että on omaan silmään sopivat. Häppärit taas on omasta takaa niin sirot ja kauniit ettei ole tarvetta. :) Mieheni penis on ympärileikattu ja upea sellaisenaan, sopii minulle! Minulle on täysin yhdentekevää miltä muiden miesten penikset näyttävät. Kukin tekevät vartalolleen mitä haluaa. Lapsien silpominen uskonnollisista syistä on kauheeta, enkä missään nimessä hyväksy sitä, mutta mies jolle tämä on tehty, ei sille mitään voi, joten häntä ei voi, eikä pidä, siitä rangaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on. Tykkään, pysyy paljon puhtaampanakin.
Jerusalemissa voi katukeittiöistä ostaa paistettuja essareita. Toimii esim. tsatsikin kanssa ,
Turkissa laitetaan pitakebabin väliin makua lisäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai nämä leikatuista pitävät ja uneksivat naiset ymmärtävät sitten leikkauttaa itselleen kunnon tissit ja pienentää ja kaunistaa häppäreitään kirurgilla myös? Koska leikattuhan on aina paljon parempi.
Mulle on leikattu isommat tissit, kahteen kertaan käynyt korjauttamassa että on omaan silmään sopivat. Häppärit taas on omasta takaa niin sirot ja kauniit ettei ole tarvetta. :) Mieheni penis on ympärileikattu ja upea sellaisenaan, sopii minulle! Minulle on täysin yhdentekevää miltä muiden miesten penikset näyttävät. Kukin tekevät vartalolleen mitä haluaa. Lapsien silpominen uskonnollisista syistä on kauheeta, enkä missään nimessä hyväksy sitä, mutta mies jolle tämä on tehty, ei sille mitään voi, joten häntä ei voi, eikä pidä, siitä rangaista.
Mitäpä se wt-dorka ..
Mistä ihmeestä te löydätte noita leikattuja miehiä niin paljon, että voitte omasta kokemuksesta puhua leikattujen olevan paljon parempia.
Mun miehellä (ja isällä) on Ihan luonnostaan semmoinen esinahka, joka ei roiku terskan päällä. Kai niitä on sitten ihan yleiesti muillakin. Luuleeko naiset, että tälläinen pano on siis ollut leikattu?
Vierailija kirjoitti:
Olkoon vaikka kuinka uljaan näköinen ja helppohoitoinen. Kukaan ei oikein tunnu käsittävän että miksi ja minkä ikäiselle ihmiselle tuo toimenpide tehdään?
Lääketieteellisistä syistä tehtävissä ikähaitari on laaja.
Minulla on ollut parikin miestä olleet leikattuja ja itse pidän todellakin enemmän sellaisesta. Vaikka sillä ei kaiketi pitäisi olla merkitystä (?)niin kyllä sellainen vain näyttää hyvältä. Enkä ole kummaltakaan kuullut mitään valituksia tunnottomuudesta. Parasta on puhtaus. En ainakaan kaipaa töhnäisiä vehkeitä ja ainakin yläpeukutan ympärileikkausta
Revitäänkö teiltäkin sitten klitoriksen huput irti, mahdollisesti ilman puudutusta vielä? Lähteepähän smegma ja limaisuus kunnolla, ja onhan se nyt niin paljon paremman näköinen, ja ihanana kiihottava. Mihin sitä nahkaa edes tarvitaan, tiellä se vaan on. Fakta on se, että naiselle voisi tehdä täysin identtisen operaation, identtisillä vaikutuksilla, ja "mahtavilla hyödyillä, mutta jos joku oikeasti edes uskaltaisi ehdottaa, niin menettäisitte järkenne, ja olisitte suojelemassa tyttöjä samantien. Olette ihan sa*tanan kuvottavia ihmisiä.
Leikatut eivät ole niin tuntoherkkiä kuin normaalit. Olen ollut pitkään suhteessa sellaisen kanssa, jolta oli leikattu terveydellisistä syistä ja yhden sellaisen kanssa jolta oli uskonnollisista syistä leikattu. Kumpaakin säälin paljon, koska verrattuna normaaliin koin, että he menettivät paljon.
Terveydellisistä syistä leikkauksen ymmärtää, mutta uskonnollisista syistä en ikinä tajua miksi ihmeessä pilata vapaaehtoisesti jotain niin ällistyttävän hienoa kuin tuntoherkkyys. He itse suhtautuivat asiaan siten, että eivät tiedä mitä menettivät, joten eivät kärsi asiasta. Naisena mieluummin olen sellaisen kanssa kenellä on kaikki tallella.
Kerran seurustelin leikatun (terveyssyyt) kanssa, ja sanotaanko näin että en kaipaa sitä loputonta jyystöä, joka vaadittiin laukeamiseen. Karsee duuni joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Revitäänkö teiltäkin sitten klitoriksen huput irti, mahdollisesti ilman puudutusta vielä? Lähteepähän smegma ja limaisuus kunnolla, ja onhan se nyt niin paljon paremman näköinen, ja ihanana kiihottava. Mihin sitä nahkaa edes tarvitaan, tiellä se vaan on. Fakta on se, että naiselle voisi tehdä täysin identtisen operaation, identtisillä vaikutuksilla, ja "mahtavilla hyödyillä, mutta jos joku oikeasti edes uskaltaisi ehdottaa, niin menettäisitte järkenne, ja olisitte suojelemassa tyttöjä samantien. Olette ihan sa*tanan kuvottavia ihmisiä.
Kaikki ympärileikatut eivät automaattisesti ole silvottuja. Ympärileikkaus tehdään Suomessa anestesiassa, leikkaussalissa. Miten tämä purkauksesi liittyy asiaan?
Mieheltäni on leikattu lapsena tiukkuuden vuoksi. Jotenkin säälittää, sillä joskus (onneksi harvoin) orgasmin saaminen on hankalaa. Onhan nyt luonnollinen aina kantajalleen parempi, ei se esirippu turhaan siinä ole. Silti rakastan aivan mielettömästi. Onneksi ympärileikkauksia ei enää juuri tehdä lapsille, sillä nahka voi löystyä.