Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ympärileikatuista miehistä?

Vierailija
30.08.2019 |

Itse olen ymp. leik. Mies 32v. Ihan syntyperäinen Suomalainen, jolta esinahka lapsena leikattu lääketieteellisestä syystä. Toiset on tykännyt, toiset ihmetellyt kun ei ollut ennen nähnyt.
Yksi taas suorastaan järkyttyi, ja oli sitä mieltä että olen kohdannut suurenkin vääryyden ja pahoinpitelyn lapsena ja oli kovin pahoillaan puolestani. Itsellä purskahti nauru, sillä en koe asiaa yhtään noin. mistään en ole jäänyt paitsi ilman esinahkaani, mutta mitä te naiset olette asiasta mieltä?

Kommentit (149)

Vierailija
121/149 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIeläkö joku 2019 silpoo peniksiä. Varmaan tatuoinnitkin on siistejä.

Vierailija
122/149 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ameriikassa suurin osa pojista ympärileikata jotta masturbointi olisi hankalampaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/149 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavia leikeltyjä

Vierailija
124/149 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran seurustelin leikatun (terveyssyyt) kanssa, ja sanotaanko näin että en kaipaa sitä loputonta jyystöä, joka vaadittiin laukeamiseen. Karsee duuni joka kerta. 

Se oli sitten operoitu väärin, tai mies oli muuten vähemmän herkkä.

Meillä kun on ollut ihan päinvastoin.

Ei kai niitä leikattaisi esim USA:ssa joukoittain ulkonäön takia, jos se veisi kaikilta tunnon? Olkoonkin, että kestävyys on arvossaan, mutta pitäähän siitä saada jotain nautintoakin.

Vierailija
125/149 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ameriikassa suurin osa pojista ympärileikata jotta masturbointi olisi hankalampaa?

Ei vaan "siistimmän" vaikutelman vuoksi. Ei se mitään masturbointia estä.

Vierailija
126/149 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alunperin sillä on tavoiteltu juuri tuota itsetyydytyksen estoa mihin sillä ei ole laisinkaan vaikutusta. Sen sijaan nykyään on huomattu että sukupuolitauteja se tutkitusti ehkäisee ja on hygieeninen. Ei löydy inohottavaa töhnää leikatuilta!

Vierailija
127/149 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut parikin miestä olleet leikattuja ja itse pidän todellakin enemmän sellaisesta. Vaikka sillä ei kaiketi pitäisi olla merkitystä (?)niin kyllä sellainen vain näyttää hyvältä. Enkä ole kummaltakaan kuullut mitään valituksia tunnottomuudesta. Parasta on puhtaus. En ainakaan kaipaa töhnäisiä vehkeitä ja ainakin yläpeukutan ympärileikkausta

Pesetkö itse pillusi vai löytyykö sieltä matoja ?

Vierailija
128/149 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole väliä. En kuitenkaan ymmärrä enkä hyväksy ympärileikkauksia mistään muusta syystä, kuin terveydellisestä syystä.

Nykyiselläni on ympärileikattu ja se on mielestäni kaunis.

N20

Vierailija
129/149 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä, vehkeensä on erittäin tuntoherkkä vaikka ympärileikattu onkin. (Terveydellisistä syistä)

T. Edellinen kommentoija (viesti nro. 143)

Vierailija
130/149 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä ympärileikatusta peniksestä sen siisteyden ja ulkonäön vuoksi, mutta tavallaan vähän säälittää kun käteenveto on hankalampaa sillä ja tuntoherkkyys voi kärsiä.

Vierailija
131/149 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alunperin sillä on tavoiteltu juuri tuota itsetyydytyksen estoa mihin sillä ei ole laisinkaan vaikutusta. Sen sijaan nykyään on huomattu että sukupuolitauteja se tutkitusti ehkäisee ja on hygieeninen. Ei löydy inohottavaa töhnää leikatuilta!

Kyllä itsetyydytys on leikkauksen jälkeen aika paljon hankalampaa.

T. Leikattu

Vierailija
132/149 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä parhaita.

Vierailija
133/149 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta väkivaltaa lapsena kokeneita. Osanottoni.

Vierailija
134/149 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikattu on ikävän näköinen, koska se näyttää epäluonnolliselta. Sama tietysti koskee muidenkin ruumiinosien leikkelemistä.

Vierailija
135/149 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärileikatut on parhaita! Jotenkin puhtaamman ja esteettisemmän näköinen, helpompi putsata, ei haise eikä jää mitään nahan alle muhimaan. Oma mies on myös ympärileikattu olen siitä todella iloinen.

No se muhinut esinahanalunenhan se on se mistä tulee ne kiihottavimmat tuoksut. Sama asia naisen karvaisella pissapimpalla ja peppuvaon pyllynhajuilla. <3

Vierailija
136/149 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peniksen herkkyys laskee dramaattisesti kun nahka lähtee pois. Mun naisen ei tartte kuin vetää mun esinahka taakse ja puristella muutama sekunti sitä terskaa niin mulla ponkaisee stondis kattoa kohti. Jenkkikalut sun muut tarttee lämmittelyä tuntitolkulla.

Vierailija
137/149 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on ympärileikattu. Ongelmia orgasmin saamisessa yhdynnässä riittää. Mutta rakastan häntä, joten teen parhaani mielelläni.

Vierailija
138/149 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveen kudoksen poistaminen ilman lääketieteellistä syytä pitäisi kriminalisoida.

Aha, minä kävin leikkauttamassa ihan esteettisistä syistä ja sen takia että mukavampi tehdä pitkiä vaellusreissuja ja ulkomaanmatkoja kun vehje pysyy puhtaana vaikka ei pääsisi kunnolla suihkuun viikkoon.

Naisetkin tykänneet.

Vierailija
139/149 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkottaako se sitä pottakampausta kun leikataan saman pituseksi ympäri pään?

En tykkää.

Vierailija
140/149 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveen kudoksen poistaminen ilman lääketieteellistä syytä pitäisi kriminalisoida.

Aha, minä kävin leikkauttamassa ihan esteettisistä syistä ja sen takia että mukavampi tehdä pitkiä vaellusreissuja ja ulkomaanmatkoja kun vehje pysyy puhtaana vaikka ei pääsisi kunnolla suihkuun viikkoon.

Naisetkin tykänneet.

Aha, eikös siinä käy päinvastoin, että on likaisempi ilman suojakuorta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi