Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...

tuoksupulloja keräilevä
30.08.2019 |

Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.

Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.

Kommentit (19263)

Vierailija
19261/19263 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Histoires de Parfums 1969 on hei, huikee tuoksu...

T.Peronpuo

Vierailija
19262/19263 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolonialismista vähäsen; se syy miksi esim. Atsteekkien mahtava valtakunta kukistui johtui siitä kun muut intiaaniheimot liittoutuivat espanjalaisten kanssa, koska halusivat itse atsteekkien resursseja itselleen. Ja Afrikassa mustat myivät toisen heimon mustia arabeille ja valkoisille orjiksi, koska saivat siitä rahaa.

Että ovat kyllä itsekin osasyyllisiä ja ahneus heilläkin saneli käyttäytymistä siinä missä kolonialisteillakin. Tää kommentti siis vastauksena noihin ekojen sivujen kolonialismi paapatukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19263/19263 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolonialismista vähäsen; se syy miksi esim. Atsteekkien mahtava valtakunta kukistui johtui siitä kun muut intiaaniheimot liittoutuivat espanjalaisten kanssa, koska halusivat itse atsteekkien resursseja itselleen. Ja Afrikassa mustat myivät toisen heimon mustia arabeille ja valkoisille orjiksi, koska saivat siitä rahaa.

Että ovat kyllä itsekin osasyyllisiä ja ahneus heilläkin saneli käyttäytymistä siinä missä kolonialisteillakin. Tää kommentti siis vastauksena noihin ekojen sivujen kolonialismi paapatukseen.

Miten hemmetissä tän onnistu mennä väärään ketjuun kun juuri äsken olin oikealla sivulla? Huoh...

Vierailija
19264/19263 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hups - minä olenkin tänään suihkunraikas, ihan epähuomiossa. Tosin suihkusaippuassa tuoksuu Body Shopin Brittish Rose. Kävin hammastarkastuksessa aamulla ja ajattelin, etten halua tukahduttaa hammaslääkäriäni. Muuten päivän tuoksuni olisi todennäköisesti ollut Chanelin Chance eau Tendre edp.

Mitä mieltä Chance eau Tendre Edp. Ostin kiireessä ja harkitsin välillä EDP ja EDT, tuntuivat melko samanlaisilta mutta EDP vahvempi ja ehkä aikuisempi. Tuoksua on kehuttu paljon netissä mutta olin hieman pettynyt lopulta. Kesto mielestäni heikko hintaan nähden ja minusta tuntuu että tuoksun joltain Garnier Fructis -omenashampoolta tms. Harkitsin yrittäväni myydä mutta toisaalta melko neutraali tuoksu jos ei halua häiritä ketään.