Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...
Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.
Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.
Kommentit (19284)
Ihanin tuoksu on Kenzon Flower by Kenzo. Sitä en ole ees Helsingistä enää löytänyt.
Löytäiskö joku?
Nyt kun Balenciagan Paris ei ole saatavilla enää niin tietäisikö kukaan jotain samankaltaista? Fragranticasta olen katsonut mitä tuoksuja pidetään samankaltaisina mutta en tunne niistä yhtäkään. Kiitos jos joku tietää ja vastaa.
Naisen mielipide: mikä tuoksu, merkki tai tuoksunuotti miellyttää sinua miesten hajuvesissä tai mikä saa aikaan epämiellyttävän tunteen?
Itseni vuoksi tuoksuja enimmäkseen käytän, mutta olisi mukava myös kuulla teidän naisten mielipiteitä.
Päivätuoksuna Lattafan Yara Moi, olen siihen todella ihastunut. Nyt illalla suihkun jälkeen pari pientä suihkausta original Yaraa. Se suloinen makeus sopii hyvin tähän iltahetkeen. Näissä on muuten hyvät sprayt, ei tule liikaa eikä valu, vaan sellainen tasainen suihkaus.