Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...
Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.
Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.
Kommentit (19472)
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan sain paljon kehuja Madame Rochas tuoksusta.Onko kenellälään kokemusta Lancomen Tresor in love tuoksusta,ajattelin ostaa.
Tresor in love on kevyt, naisellinen ja raikas. Persikkaa, ruusua ja Lancomen DNA. Itseäni viehättää tällä hetkellä persikkaisuus ja tämä on kaunis harmiton tuoksu. Olisikohan niin, että on lopetettu? Voi olla vaikea löytää sopuhintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikanaan sain paljon kehuja Madame Rochas tuoksusta.Onko kenellälään kokemusta Lancomen Tresor in love tuoksusta,ajattelin ostaa.
Tresor in love on kevyt, naisellinen ja raikas. Persikkaa, ruusua ja Lancomen DNA. Itseäni viehättää tällä hetkellä persikkaisuus ja tämä on kaunis harmiton tuoksu. Olisikohan niin, että on lopetettu? Voi olla vaikea löytää sopuhintaan.
Ainakin haku 'tresor in love discontinued' tuottaa vastauksen kyllä, se on lopetettu.
Onko kellään kokemusta tilaamisesta FragranceX -sivustolta?
Toimiiko OK?
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko OK?
Toimi ainakin mulla hyvin, ei tarvinnut maksaa mitään ylimääräistä tai tehdä itse tullausta ja toimitus oli myös kiitettävän nopea (pari vuotta sitten tilannut).
Olen tässä yrittänyt ostaa hajuvesiä Torista, mutta viesteihin ei vastata! Mikähän juttu tämä on? Tuotteet on myynnissä, mutta ei sitten kuitenkaan ole. Onko ihmisillä tapana pitää esillä tuotteita, joita eivät oikeasti aio myydä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko OK?
Toimi ainakin mulla hyvin, ei tarvinnut maksaa mitään ylimääräistä tai tehdä itse tullausta ja toimitus oli myös kiitettävän nopea (pari vuotta sitten tilannut).
Joo, Fragrancex on nopea. Nopeampi kuin jos tilaisi jostain suomalaisesta verkkokaupasta...
Muistaakseni nykyään täytyy joku tullausilmoitus tehdä, mutta siitä tulee puhelimeen viesti DHL:ltä ja siinä ei tarvitse kuin laittaa rasti ruutuun, että paketti on alle 150 euron arvoinen. Ja ilmoittaa hetu toisessa vaihessa. Tosi helppo tehdä, ei ole ongelma. Paketti lähtee amerikkalaisella tehokkuudella heti matkaan.
Jean Paul Gaultier Divive on uusi suosikki! Onko kukaan kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku testannut uutta Valentino Born In Roma Green Stravaganza Donna -tuoksua? Mitä mielipiteitä?
Tämä kuulostaa minustakin kiehtovalta, vihreä kuulostaa raikkaalta, ilmeisesti kuitenkin makeampi tuoksu? Ainakin muut Born in roma-tuoksut melko selkeitä kukkaistuoksuja.
Tammikuu on vasta himpun yli puolessa välissä, ja mä olen jo hankkinut niin monta hajuvettä että 💸.
Kaikki on kyllä hyviä ja osa jopa 50% alessa.
Voisi sanoa että palataan asiaan aikaisintaan keväällä.
Suosittelisitteko jotain missä karamelli tuoksuu selvästi. Mutta pitää olla myös sitrusta, hedelmää, kukkia, tai näistä jotain, ja jotain jykevää pohjanuottia.
Eli ei mässygurmandia. Löytyisikö jotain. Hinta max 150e, saa tottakai olla reilusti allekin, kunhan on hyvä laatu.
Onko Balenciaga poistunut tuoksumarkkinoilta kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Eikös sitä boikotoitu yhden ihmisen epäasiallisuuden takia? Harmi, jos on poistunut. Minun piti hankkia Balenciaga Paris.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisitteko jotain missä karamelli tuoksuu selvästi. Mutta pitää olla myös sitrusta, hedelmää, kukkia, tai näistä jotain, ja jotain jykevää pohjanuottia.
Eli ei mässygurmandia. Löytyisikö jotain. Hinta max 150e, saa tottakai olla reilusti allekin, kunhan on hyvä laatu.
Mulle tuli mieleen Viktor & Rolfin Bonbon, mutta onko se sitten juuri sellainen kun toivot, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko OK?
Joo, Fragrancex on nopea. Nopeampi kuin jos tilaisi jostain suomalaisesta verkkokaupasta...
Muistaakseni nykyään täytyy joku tullausilmoitus tehdä, mutta siitä tulee puhelimeen viesti DHL:ltä ja siinä ei tarvitse kuin laittaa rasti ruutuun, että paketti on alle 150 euron arvoinen. Ja ilmoittaa hetu toisessa vaihessa. Tosi helppo tehdä, ei ole ongelma. Paketti lähtee amerikkalaisella tehokkuudella heti matkaan.
No juu, tuollanen kysely kyllä tuli siis mullekin, mutta se oli niin helppo, että en pidä sitä edes varsinaisena tullausilmoituksena - olen nimittäin sellasiakin joutunut vääntämään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä D&G - The Only One tai Lancôme - La Nuit Trésor.
Äh.
Tulee mieleen juuri tollasia mässyjä (esim. Aquolina - Pink Sugar) tai jotenkin vaisuja luomuksia (esim. Prada - Candy).
Mikäköhän se tosi suosittu tuoksu on, jota moni nainen tuntuu käyttävän? Haistan sen lähes päivittäin kulkiessani Helsingissä. Olen huono kuvailemaan tuoksuja, mutta sellainen hieman pistävä, ei kuitenkaan häiritsevä, tuoksuu pihkalta, männynneulasilta ja ehkä vähän inkivääriltä.
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän se tosi suosittu tuoksu on, jota moni nainen tuntuu käyttävän? Haistan sen lähes päivittäin kulkiessani Helsingissä. Olen huono kuvailemaan tuoksuja, mutta sellainen hieman pistävä, ei kuitenkaan häiritsevä, tuoksuu pihkalta, männynneulasilta ja ehkä vähän inkivääriltä.
Veikkauksena Crystal Noir, Versacen tuoksu. En ole tuoksun ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sitä boikotoitu yhden ihmisen epäasiallisuuden takia? Harmi, jos on poistunut. Minun piti hankkia Balenciaga Paris.
Kyllä sitä vielä saa, mutta kannattaa ehkä hankkia nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksena Crystal Noir, Versacen tuoksu. En ole tuoksun ystävä.
Peruutan ja sanonkin Byredo - Gypsy Water. Pakko olla.
Onko joku testannut uutta Valentino Born In Roma Green Stravaganza Donna -tuoksua? Mitä mielipiteitä?