Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...

tuoksupulloja keräilevä
30.08.2019 |

Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.

Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.

Kommentit (19265)

Vierailija
4821/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Atkinson hyvä sarja?

Vierailija
4822/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieraili3ja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas kalliita englantilaiset.

Nytkö ne hinnat sitten pompsahti?

No, EU tekee takuulla kaikkensa hankaloittaakseen Brittien kaupankäyntiä.

Kellehän siitä on iloa?

Britit tekivät sen ihan itse, siis halusivat Brexitin. Siispä tilaamme tuoksumme muualta, koska voimme. Jääkööt nuolemaan näppejään meidän euroilta.

Ohis.

Kateus ja pahantahtoisuus haisee parfyyminkin läpi.

Brittien ahdinko parantaa sinun elämääsi vai?

Eivät britit missään ahdingossa ole, nehän saivat, mitä halusivat!

Ja kuka sinä olet brittien elämää arvioimaan, miksi se sinua liikuttaa? Kateellinen taidat olla itse, kun kerran kateuskortin osasit esiin vetää. Ei mene enää kaupaksi vuonna 2021. Sorry.

Hengitä syvään. Ota jotain rauhoittavaa.

Olet sen tarpeessa.

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosiko täältä juuri jonkun arvio Fat Electricianista, vai sekoileeko palsta minulla.

Vierailija
4824/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katosiko täältä juuri jonkun arvio Fat Electricianista, vai sekoileeko palsta minulla.

Kyllä se katosi. Parodia loukkasi jonkun liikaa tunteita.

Vierailija
4825/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan alelaarista lähti tänään mukaan 30 ml Mon Guerlain edt 29 eurolla. Kestänyt hyvin iholla jo viitisen tuntia, oikein hyvin edt:ltä. Ihana tuoksu muutenkin, kuin tehty kaltaiselleni laventeli- ja vaniljafanille.

Vierailija
4826/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockan alelaarista lähti tänään mukaan 30 ml Mon Guerlain edt 29 eurolla. Kestänyt hyvin iholla jo viitisen tuntia, oikein hyvin edt:ltä. Ihana tuoksu muutenkin, kuin tehty kaltaiselleni laventeli- ja vaniljafanille.

Ostitko tämän ihan fyysisesti liikkeestä, ja mistä päin? Itse katsoin tätä verkkokaupassa, mutta vaikka näkyi valikoimassa, verkkokaupasta ei pystynyt ostamaan.

Vierailija
4827/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan verkkokauppa on ihan mahdoton, sivut eivät aukea, tai jos aukeavat, väärältä kohdalta, kaikki on pielessä. Pitää varmaan käydä ihan paikan päällä jos tuoksuja saa tuohon hintaan kuin yllä joku mainitsi!

.. paitsi että mun ei pitänyt enää ostaa mitään :D

Vierailija
4828/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostitko tämän ihan fyysisesti liikkeestä, ja mistä päin? Itse katsoin tätä verkkokaupassa, mutta vaikka näkyi valikoimassa, verkkokaupasta ei pystynyt ostamaan.

Itiksessä oli! Sinne jäi vielä yksi pullo, ehkä se on sulle tarkoitettu? Siellä oli myös Atelier Colognen Cafe Tuberosaa yksi pullo jäljellä.

Hämäävästi siellä ei-eksklusiivisen kosmetiikan osaston reunamilla olevassa Kauden poistoja -laarissa, ei siis ihan parfyymiosastolla.

Vierailija
4829/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockan verkkokauppa on ihan mahdoton, sivut eivät aukea, tai jos aukeavat, väärältä kohdalta, kaikki on pielessä. Pitää varmaan käydä ihan paikan päällä jos tuoksuja saa tuohon hintaan kuin yllä joku mainitsi!

.. paitsi että mun ei pitänyt enää ostaa mitään :D

Ne sivut ovat ihan käsittämättömän turhauttavat. Vaikka olisi verkkokauppasuodatin päällä, sivustolle tulee vain jossain myymälässä olevia tuotteita. Tätä on jatkunut useamman vuoden, joten sille ei ole koitettu tehdä mitään.

Vierailija
4830/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään tuoksuttelemassa Giorgio Armanin Sky di Gioia -tuoksua. Kestänyt ranteessa noin neljä tuntia ja kättä liikutellessa tuoksu häivähtää ilmassa. Alkutuoksu on kuin puutarha sateen jälkeen ja sitten kehittyy pehmeän ruusuiseksi. Nuorekas ja raikas tuoksu, mutta aika tavallinen. Toisessa ranteessa on Lancomen Miracle. Tuoksu on hieman heikompi saman ajan kuluttua. Alkutuoksu oli kuin kesäpäivän ruusutarhaa. Kehittynyt romanttiseksi ja edellistä kypsemmäksi. Tämäkin sellainen tuoksu, joka tuntuu mukavalta, mutta ei säväytä. Molemmat ja monta muuta olivat Jyväskylän Sokkarilla -50%.

Vierailija
4831/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ollessani huonekasviostoksilla laitoin nyt toista kertaa Beetä. On kyllä ihana tämä hunajainen tuoksu, edelleen tuoksuu, toki vaimeammin, näin yli seitsemän tunnin jälkeen.

Edelleen muuten kiinnostaa nuo Betty Barcleyn tuoksut. Esim. Pure Pastel Mint sekä -Peach. Kenelläkään kokemusta noista?

Vierailija
4832/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se katosi. Parodia loukkasi jonkun liikaa tunteita.

Höh. Taas menetin jotain kun työt ovat häirinneet harrastuksia. Olisi ollut kiva tietää, mitä muut pitävät Läskistä Sähkäristä, minulla se oli kamala. - Tänään ensimmäinen Oriza, Venäläisen kotkan nahka (Cuir de l'Aigle Russe...ohis, haluaisin keksiä nimiä hajuvesille.) Tuoksu kestää 5-6 tuntia 1 suihkauksella. Alku on monimutkainen, nuotit eivät erotu, kunnes rauhoituttuaan asettuu laventelin, nahan ja saippuan yhdistelmäksi. Lämmin, ambrainen pohjatuoksu. Tästä tulee puhdas ja viaton olo, vanhanaikaisella tavalla. Sopii vintagefiilikseen.

Vierailija
4833/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donna Born In Roma

Eau de Parfum Spray Yellow Dream by Valentino

Tämän tuoksuttelin ja ihastuin oitis. Nyt etsiskelen, mistä saisin edullisimmalla hinnalla.

Vierailija
4834/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, että niche-tuoksuissa on kivat alennukset ja joissain ilmaiset postarit Notinolla? Ja kyllä, menin sitten ja sorruin, vaikka helmikuun piti olla ostolakkokuukausi eikä mun todellakaan pitänyt enää ostaa yhtäkään hajuvettä sokkona koskaan. Mutta pakko oli, kun lykkäsi noin kovat houkuttimet... Voi mua taas.

Vierailija
4835/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donna Born In Roma

Eau de Parfum Spray Yellow Dream by Valentino

Tämän tuoksuttelin ja ihastuin oitis. Nyt etsiskelen, mistä saisin edullisimmalla hinnalla.

Saattaa olla aika arvokas vielä kaikkialla, koska se on ihan uusi tuoksu, vasta julkaistu.

Vierailija
4836/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenzo Amour kirjoitti:

Huomasitteko, että niche-tuoksuissa on kivat alennukset ja joissain ilmaiset postarit Notinolla? Ja kyllä, menin sitten ja sorruin, vaikka helmikuun piti olla ostolakkokuukausi eikä mun todellakaan pitänyt enää ostaa yhtäkään hajuvettä sokkona koskaan. Mutta pakko oli, kun lykkäsi noin kovat houkuttimet... Voi mua taas.

Ripille, mars! :) Mitäpä löytyi?

Vierailija
4837/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisex ja Unisex!

On työlästä löytää siedettävän naisellisia tuoksuja noiden joukosta. Sitä paitsi siedettävä ei riitä: pitää olla ihana.

Ei muuten, mutta unisexejä alkaa jo olla valtaosa tuoksuista. Halutaanko niitä tosiaan niin paljon?

Ja on siellä joukossa hyviäkin: joka kymmenes voi olla kiinnostava. Sen löytääkseen saa vain plärätä aika lailla turhaa.

Vierailija
4838/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenzo Amour kirjoitti:

Ai niin, ave Mariat, synnintunnustus ja tuoksuraportti tottakai! Maison Margielan Replica Beach Walk lähti matkaan.

Vierailija
4839/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unisex ja Unisex!

On työlästä löytää siedettävän naisellisia tuoksuja noiden joukosta. Sitä paitsi siedettävä ei riitä: pitää olla ihana.

Ei muuten, mutta unisexejä alkaa jo olla valtaosa tuoksuista. Halutaanko niitä tosiaan niin paljon?

Ja on siellä joukossa hyviäkin: joka kymmenes voi olla kiinnostava. Sen löytääkseen saa vain plärätä aika lailla turhaa.

Siirry designereihin, ne ovat edelleen pääsääntöisesti sukupuolitettuja. Tosin niissäkin on huomattavissa unisexpesua, eli luodaan tuoksu selkeästi m/f mielessä ja lätkäistään päälle myynninedistämisen vuoksi trendikäs unisexnimitys. Kökköä sekin.

Mulla on iho, joka korostaa vaniljaa ja kaiken makeutta. En pysty kukkaisiin tuoksuihin kuin hyvin harvoin, ja unisexit istuvat kuin luotuna, saan niistä sitä tiettyä ryhtiä. Tyylillisesti olen pehmeä ja perinaisellinen.

Vierailija
4840/19265 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenzo Amour kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenzo Amour kirjoitti:

Ai niin, ave Mariat, synnintunnustus ja tuoksuraportti tottakai! Maison Margielan Replica Beach Walk lähti matkaan.

Ah, kukkainen kookos. Kevättä rinnassa selvästi :)