Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...

tuoksupulloja keräilevä
30.08.2019 |

Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.

Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.

Kommentit (19265)

Vierailija
3801/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stockalla on muuten hyvässä alessa Atelier Colognen ja Jo Malonen tuoksuja.

Tilasin AC:lta Cafe Tuberosan ja Bergamote Soleilin, 100 millin pullot 47 €/kpl.

Minä tilasin aiemmin alesta Cafe Tuberosan 71 eur, joka sekin oli halpa, mutta nyt hinnat pudonneet vielä lisää. Tätä edullisemmalla tuskin mistään Atelier Cologneja saa.

Ilmeisesti yrittävät päästä äkkiä AC-tuoksujen varastosta eroon, ja sitten ei niiltä enää noita tuoksuja saa. :( Harmittaa niin vietävästi, etten huomannut hankkia Vanille Insenséestä sadan millin pulloa. No, pikkupullossani on vielä reilusti jäljellä, mutta kyllä se joskus loppuu. :( Cafe Tuberosasta taas satamillinen on minulle vähän liikaa ja pikkupulloa ei enää saa, joten annan olla, vaikka hiukan kirpaiseekin...

Hitsi, tämä harmittaa itseänikin, joka osti aiemmin sen Cafe Tuberosan. Aikani pähkäiltyäni Vanille Insensee oli kadonnut valikoimasta😅 Nämä 2 tuoksua olivat kaikista kiinnostavimmat. Nyt siellä olisi vielä Clementine California 47 eur, joka ihan hieman kiinnostaisi, mutta taidan nyt pysyä tiukkana.

Ostin hiljakkoin tuon Clementine Californian, mutta se kyllä haihtuu iholta alta aikayksikön :(

Vierailija
3802/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko suositella jotain hyvää ruusutuoksua? Etsinnässä olisi makea ja kestävä ruusutuoksu. Mietin esim. D&G Rose the one edp, Bvlgari Rose Goldea, Boucheron Quatre en rose edp ja Mon Guerlain Bloom of rose edp. Boucheronia ja Guerlainia en ole tuoksutellut, joten en voi verrata kaikkia keskenään, minkälaisia ovat verrattuna noihin kahteen muuhun, osaako joku sanoa?

Omistin joskus Guerlainin Naheman, joka on ruusutuoksujen "kuningatar" mutta en tykännyt siitä, se oli jotenkin pistävä.

Rose The One on melko kevyt ja kuivahko?

Suursuosikkini Rochas Tocade olisi halpa Tokmannilla. Siinä tuoksu joka on täydellinen "hidden gem". Kukaan muu ei tuoksu samalle, on arvosteltu alan huippunimien toimesta korkealle ja hinta edullinen. Makea, täyteläinen, hilloinen, kukkainen, vaniljainen, seetriä tuomassa särmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3803/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stockalla on muuten hyvässä alessa Atelier Colognen ja Jo Malonen tuoksuja.

Tilasin AC:lta Cafe Tuberosan ja Bergamote Soleilin, 100 millin pullot 47 €/kpl.

Minä tilasin aiemmin alesta Cafe Tuberosan 71 eur, joka sekin oli halpa, mutta nyt hinnat pudonneet vielä lisää. Tätä edullisemmalla tuskin mistään Atelier Cologneja saa.

Ilmeisesti yrittävät päästä äkkiä AC-tuoksujen varastosta eroon, ja sitten ei niiltä enää noita tuoksuja saa. :( Harmittaa niin vietävästi, etten huomannut hankkia Vanille Insenséestä sadan millin pulloa. No, pikkupullossani on vielä reilusti jäljellä, mutta kyllä se joskus loppuu. :( Cafe Tuberosasta taas satamillinen on minulle vähän liikaa ja pikkupulloa ei enää saa, joten annan olla, vaikka hiukan kirpaiseekin...

Hitsi, tämä harmittaa itseänikin, joka osti aiemmin sen Cafe Tuberosan. Aikani pähkäiltyäni Vanille Insensee oli kadonnut valikoimasta😅 Nämä 2 tuoksua olivat kaikista kiinnostavimmat. Nyt siellä olisi vielä Clementine California 47 eur, joka ihan hieman kiinnostaisi, mutta taidan nyt pysyä tiukkana.

Ostin hiljakkoin tuon Clementine Californian, mutta se kyllä haihtuu iholta alta aikayksikön :(

Itse asiassa estin ostohimon myös siitä syystä, kun muistin että täällä oli joku, joka oli ostanut sen ja kertoi ettei kestä iholla😄 Se olit siis sinä.

Vierailija
3804/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huipputarjoukset Notinossa! Varsinkin teille jotka tilailevat näytteitä, siellä on "Tuoksutarjoukset" viimeisimmillä sivuilla vaikka mitä näytteitä, esim. Montale, Mancera, Amouage, Bond No. 9, ELdO, Histoires De Parfums, Byredo, TDC jne. huippuhalvalla🙌🏻 Missään en ole noin edullisesti nähnyt. Lähti 17 näytettä tilaukseen. Muutenkin todella hyviä parfyymitarjouksia, nyt voi sanoa että kunnon alennukset kerrankin.

Vierailija
3805/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, miten pitkään lie Zoologistin näytteeni ovat vielä matkalla.. 20. pv luki että lähetetty ..

"Salida de oficina de cambio20 de enero, 2021 · 04:14El envío ha salido del centro logístico internacional de origen y se ha cursado a destino" Näin lukee, Espanjasta siis tilasin 10. pv :D

Mulla sama kahden tilauksen kanssa, tehty 2.12. Ja 5.1. Ensimmäinen on se epäonnen tilaus, jossa Sloth ja T-rex jäivät ensin juhlimaan joulua katolilaiseen tapaan ja sitten juuttuivat lumimyrskyyn...viimeinen seurantapäivitys 11.12. tuolla tekstillä. En silti ole huolissani, mañana...joku täällä oli odottanut liki 4 kk ulkomaanpakettiaan, ja se tuli silti, nyt on kuitenkin poikkeusaikakin.

Huh, joo, muistankin kun olet kertonut tuosta T-Rexistä ja kyllä, tosiaan nimensä väärti tuo Sloth kertat tilausta noin hidastuttaa. ;) Toivottavasti saisimme Zoologistimme pian. Tottakai ymmärrän, että poikkeusaikana saattaa kestää vielä pidempään, sitten ei vain voi mitään.. :)

Mutta "tuoksuhammasta" kolottaa, ja tekisi mieli tilata jotain tässä odotellessa. :D Kamalaa, en aina todellakaan ole ollut sellainen ihminen, jolla olisi jokin nettitilaus tai pari usein vetämässä. :')

3806/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keksu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitsi teidän kanssanne. Eiku mun kanssani. Liikaa houkutuksia. Miksi ikinä piti tulla tätä ketjua lukemaan?! Hyvähuonohyvähuonohyvähuonojuttu.

Ei tää palsta vielä mitää :) Kun otat ensi askeleet nettiostoksissa niin siihen suohon helposti uppoaa.

Ennen parfyymi-palstaa löysin Hobbarin ja ne hinnat -> pari kertaa ostettu niin vanhoja tuttuja kuin tuntemattomia (niillä hinnoilla mahdollisuus tähän).

Ja lisää ostoksia niin HH:sta kuin täällä mainituista nettitaivaista (HH:n vanhempia ostoksia tässä vielä odotellaan toimitettavaksi).

Tämä palsta antaa paljon, ihan alusta asti olen kommentit lukenut, alle kuukauden mukana olon aikana.

Ja palstalaiset pysyvät upeasti itse asiassa jolloin palstaa on ilo seurata. Ainoa palsta jota seuraan, pitkälti yllämainitun syyn vuoksi.

Kyllä vaan - pikkusormi meni jo ja tein itsekin eilen ensimmäisen ostokseni Hobby Hallilta. Huh! Onko siis niin, että toimitusaika on heillä pitkähkö? Tekisi tietysti mieli saada ensimmäinen ostos nuuhkuteltavaksi äkkiä. 

Mahtavaa seurailla teidän muiden asiantuntevia kommentteja eri tuoksuista - ja näin ehkä löytää mukavia, uusia tuttavuuksia, jotka muuten jäisivät kokonaan kaupan hyllylle.

Toimitusaika varmaankin pitänee sen mitä arvioitu. Itselläni 2 tilausta mitkä tein joulukuun lopulla myöhästyvät parilla viikolla. Lisäksi yksi ostamani tuote ilmoitettiin loppuneen vahvistamisen jälkeen. Riippuu niin monesta asiasta. Oon laskulla ottanut nämä just sen vuoksi etten halua ennakkoon maksaa ja sit mahdollisesti odottaa kuukausi tm ennenkuin saan nämä. Taitaa meitä tuoksuihin hurahtaneita olla enemmän liikkeellä :)

3807/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura B:n Sotto Voce oli joskus ihana, onko mitään vastinetta sille?

Katso tämä sivu -

https://www.fragrantica.com/perfume/Laura-Biagiotti/Sotto-Voce-1185.html

Kommenttien puolella joku kirjoittaa Pomellato Nudo Amberista. Tämä ollu mielessä kokeilla, aiempaa kokemusta ei ole.

Sun Moon Stars Karl Lagerfeldiltä tai Cacharelin Noa ei mielestäni vastaa ollenkaan Sotto Vocea mutta täytyy muistaa että tuoksut yksilöllisiä joten se mikä mulle ei tuoksu samalta, voi sinulla ollakin toista.

Vierailija
3808/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notinolla on just nyt muutamia Amouageja tosi hyvään hintaan erikoistarjouksessa. Esim. omat suosikkini Fate Man ja Epic Man molemmat about 130 e (100 ml).

3809/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheeseen hurahtaneena perustin profiilin Fragranticaan. On aikamoinen urakka listata tuoksut joita joskus omistanut varsinkin kun tuoksut olleet aina heikkous.

Aikoinaan töistä kotiin tullessa jos kävi kaupassa, tuli käytyä useimmiten myös Stockalla tai Sokoksella haistuttelemassa. Tuoksuja oli paperilla ja käsissä, etenkin hihansuissa jossa ne sitten tuoksui muutaman päivän. Testereitäkin silloin sai, enää ei samaan tapaan.

Sitä listaa tehdessä joutui oikein ponnistelemaan mahdollisia hajuvesiä ja helpoin tapa oli etsiä tuoksuja brändin mukaan.

Enpä muistanut että esim Escadalla oli ns unisex sporttituoksut (hiukan erilaiset kuin olettaisi) joista tykkäsin -

https://www.fragrantica.com/perfume/Escada/Escada-Sport-Country-Weekend…

https://www.fragrantica.com/perfume/Escada/Escada-Sport-Feeling-Free-13…

https://www.fragrantica.com/perfume/Escada/Escada-Sport-Sport-Spirit-13…

Montakohan tuoksua sitä oikeasti on omistanut aikuiselämän aikana?

Nykylista ainakin on.. ööö.. kattava jo.

Vierailija
3810/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan huipputarjoukset Notinossa! Varsinkin teille jotka tilailevat näytteitä, siellä on "Tuoksutarjoukset" viimeisimmillä sivuilla vaikka mitä näytteitä, esim. Montale, Mancera, Amouage, Bond No. 9, ELdO, Histoires De Parfums, Byredo, TDC jne. huippuhalvalla🙌🏻 Missään en ole noin edullisesti nähnyt. Lähti 17 näytettä tilaukseen. Muutenkin todella hyviä parfyymitarjouksia, nyt voi sanoa että kunnon alennukset kerrankin.

Totta, eipä ole ihan tuohon hintaan 2 ml näytteitä saanut :) 16 kpl tulee tänne. Kiitos vinkistä, löytyi Robert Piguetin tuoksuja useampiakin, ja Paris la plus bellen Chypre Lumineux, josta olen innoissani kuin pikkulapsi :) Nyt jaksaa odotella espanjan-eläimiä.

Vierailija
3811/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri se Poison onnihan kauheaa. Työtoveritäti käytti sellaista js parkkeerasi aina takkinsa minun takkini viereen. Raskas, lääkemäinen tuoksu joka liimautuu vaatteisiin. Please, älkää käyttäkö liikaa....mitään.

Vierailija
3812/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ostolakossa, himoitsen Hugo Bossin The Scent for Her tuoksua. Jotenkin nuo nuotit kutsuvat ja vaikka fragranticassa arviot olivat, että kestää huonosti, ei haittaa. Sen saisi nyt edullisestikin...

Onko kokemuksia, tai jostain muusta samantapaisesta?

Minun mielestä tämä on tosi kiva tuoksu. Kestävyys mun mielestä ihan kohtuullinen. Ei mikään kovin monimutkainen tuoksu, mutta varmaan se siinä juuri viehättääkin. Sopii hyvin ihan arkeenkin.

Vierailija
3813/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, miten pitkään lie Zoologistin näytteeni ovat vielä matkalla.. 20. pv luki että lähetetty ..

"Salida de oficina de cambio20 de enero, 2021 · 04:14El envío ha salido del centro logístico internacional de origen y se ha cursado a destino" Näin lukee, Espanjasta siis tilasin 10. pv :D

Mulla sama kahden tilauksen kanssa, tehty 2.12. Ja 5.1. Ensimmäinen on se epäonnen tilaus, jossa Sloth ja T-rex jäivät ensin juhlimaan joulua katolilaiseen tapaan ja sitten juuttuivat lumimyrskyyn...viimeinen seurantapäivitys 11.12. tuolla tekstillä. En silti ole huolissani, mañana...joku täällä oli odottanut liki 4 kk ulkomaanpakettiaan, ja se tuli silti, nyt on kuitenkin poikkeusaikakin.

Huh, joo, muistankin kun olet kertonut tuosta T-Rexistä ja kyllä, tosiaan nimensä väärti tuo Sloth kertat tilausta noin hidastuttaa. ;) Toivottavasti saisimme Zoologistimme pian. Tottakai ymmärrän, että poikkeusaikana saattaa kestää vielä pidempään, sitten ei vain voi mitään.. :)

Mutta "tuoksuhammasta" kolottaa, ja tekisi mieli tilata jotain tässä odotellessa. :D Kamalaa, en aina todellakaan ole ollut sellainen ihminen, jolla olisi jokin nettitilaus tai pari usein vetämässä. :')

En minäkään ole aina ollut, mutta jotenkin tämä nykyaika on räjäyttänyt tämänkin (sorruin juuri Notinon tarjousnäytteisiin)... Pidän omantunnon hiljaisena käyttämällä vain näytteitä, ne tulee käytettyä loppuun - tai jos vastaan tulee jotakin aivan totaalisen mahdotonta, siitä luopuminen ei särje sydäntä eikä lompakkoa. Nuo Notinon näytteet ovat halvempia kuin ukkokullan kalasäilykkeet, kuitenkin. Ja on niistä iloakin pidempään kuin yhteen sessioon. ;)

Zoologistien saatavuus Euroopasta (periaatekysymys) on kyllä varsin nihkeää. Olen etsiskellyt omiani (täällä 5, tulossa 7) suurella vaivalla ja vähän sieltä täältä, tai siltä ainakin tuntuu. Suoraan Kanadasta saisi koko setin muistaakseni 115 dollarilla, mutta jos nuo 7 espanjanmatkaajaa tulevat perille, onkin jo kasassa kaikki, joihin olen toistaiseksi aikonut tutustua. Hulluus on kuitenkin tyydyttymätöntä sorttia, joten katsotaan, kauanko Zoo-zen kestää. Ihan jokainen näistä viidestäni on kuitenkin ollut odotuksen arvoinen, jopa se vaikeaksi kokemani kahvi-tuberosa-civet.

Vierailija
3814/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keksu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitsi teidän kanssanne. Eiku mun kanssani. Liikaa houkutuksia. Miksi ikinä piti tulla tätä ketjua lukemaan?! Hyvähuonohyvähuonohyvähuonojuttu.

Ei tää palsta vielä mitää :) Kun otat ensi askeleet nettiostoksissa niin siihen suohon helposti uppoaa.

Ennen parfyymi-palstaa löysin Hobbarin ja ne hinnat -> pari kertaa ostettu niin vanhoja tuttuja kuin tuntemattomia (niillä hinnoilla mahdollisuus tähän).

Ja lisää ostoksia niin HH:sta kuin täällä mainituista nettitaivaista (HH:n vanhempia ostoksia tässä vielä odotellaan toimitettavaksi).

Tämä palsta antaa paljon, ihan alusta asti olen kommentit lukenut, alle kuukauden mukana olon aikana.

Ja palstalaiset pysyvät upeasti itse asiassa jolloin palstaa on ilo seurata. Ainoa palsta jota seuraan, pitkälti yllämainitun syyn vuoksi.

Kyllä vaan - pikkusormi meni jo ja tein itsekin eilen ensimmäisen ostokseni Hobby Hallilta. Huh! Onko siis niin, että toimitusaika on heillä pitkähkö? Tekisi tietysti mieli saada ensimmäinen ostos nuuhkuteltavaksi äkkiä. 

Mahtavaa seurailla teidän muiden asiantuntevia kommentteja eri tuoksuista - ja näin ehkä löytää mukavia, uusia tuttavuuksia, jotka muuten jäisivät kokonaan kaupan hyllylle.

Tilasin viime viikon loppupuolella (to tai pe?) Hobby Hallista muutaman tuoksun, joissa luki toimitusaikana 2-5 päivää ja tänään näytti paketti olevan Vantaalla rekisteröity. Eli mulla ei ainakaan useammaksi viikoksi venynyt :)

3815/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin viime viikon loppupuolella (to tai pe?) Hobby Hallista muutaman tuoksun, joissa luki toimitusaikana 2-5 päivää ja tänään näytti paketti olevan Vantaalla rekisteröity. Eli mulla ei ainakaan useammaksi viikoksi venynyt :)[/quote]

Riippuu ihan tuoksusta ja sen toimituksesta HH:lle, eli ne missä lukee pidempi toimitusaika tuotteen kohdalla. Tilasin su 2 tuoksua joiden toimitusajaksi mainittu 2-5 päivää ja ne jo matkalla. Aiemmat loppuvuonna 2020 tehdyt tilaukset tuli arvion mukaisesti noin 2 vkossa, yksi tilaus joulukuussa viivästyi ja sain 20e alekortin korvaukseksi.

Tuoksuja näköjään toimitetaan sieltä täältä HH:lle ja voi välillä olla toimituksessa myöhästymisiä. Laittavat emailia kyllä jos jotain ongelmaa.

Tietenkin toivoo lähetystä nopeammin saapuvaksi mutta kyllä tässä jaksaa odottaa :)

Vierailija
3816/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä baccarat rouge faneja? Itse en ole tuoksua koskaan päässyt kokeilemaan, mutta youtubereiden hehkuttama Burberryn Her on kuulema kopio siitä. Kävin sitten tuoksuttamassa burberryä ja oikein kiva tuoksu on kyllä kieltämättä. Jäi itseltä vielä ostamatta, ehkä hitusen liian makea ja ei kuitenkaan tarpeeksi persoonallinen omaan makuun. Ajattelin kuitenkin vinkata tuosta, joku haluaa halvemmalla baccaratin tyylisen tuoksun :)

Tänään laitoin tilaukseen Alien edt, en malta odottaa että pääsen kunnolla testailemaan. Toivotaan että ei ole hutiostos.

Vierailija
3817/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, eipä ole ihan tuohon hintaan 2 ml näytteitä saanut :) 16 kpl tulee tänne. Kiitos vinkistä, löytyi Robert Piguetin tuoksuja useampiakin, ja Paris la plus bellen Chypre Lumineux, josta olen innoissani kuin pikkulapsi :) Nyt jaksaa odotella espanjan-eläimiä.

Eipä kestä, ihan melkein kansalaisvelvollisuus ilmoittaa muillekin parfyymi-intoilijoille jos löytyy noin hyvä alekampanja 😆

Vierailija
3818/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä baccarat rouge faneja? Itse en ole tuoksua koskaan päässyt kokeilemaan, mutta youtubereiden hehkuttama Burberryn Her on kuulema kopio siitä. Kävin sitten tuoksuttamassa burberryä ja oikein kiva tuoksu on kyllä kieltämättä. Jäi itseltä vielä ostamatta, ehkä hitusen liian makea ja ei kuitenkaan tarpeeksi persoonallinen omaan makuun. Ajattelin kuitenkin vinkata tuosta, joku haluaa halvemmalla baccaratin tyylisen tuoksun :)

Tänään laitoin tilaukseen Alien edt, en malta odottaa että pääsen kunnolla testailemaan. Toivotaan että ei ole hutiostos.

On :)

Odotan juuri BR540 Extrait de parfum- pulloa saapuvaksi kotiin. Eau de parfum on ollut käytössä puolisen vuotta. Olen täysin hullaantunut. Jälkimmäinen tuoksuu makeammalta tai hattaraisemmalta kuin extrait. En ole vielä kyennyt päättämään kummasta pidän enemmän. Kiitos kun muistutit tuosta Burberrysta. Kuulemma myös Ariana Granden Cloud muistuttaa Baccarat Rougea. 

Tilaa ihmeessä Kurkdjianilta näytteet nuuhkittavaksi. 14 eurolla saa kotiinkuljetuksella 4 näytettä. Ja jos päätyy myöhemmin tilaamaan, niin summa hyvitetään tilauksesta. 

Vierailija
3819/19265 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin katsomassa Notinon tarjouksia, mutta sen verran yritän pitää rotia, että nukun nyt sentään yön yli ja mietin sitten uudestaan, tarvitsenko todella n kpl uusia näytteitä. Luultavasti tarvitsen :D Kiitos siis Notino-vinkkaajalle!

Sitä tulin vielä kysymään, että onko palstalaisilla kokemusta Santini Cosmeticin tuoksuista? Niihin saisi ilmaisen kotiinkuljetuksen ja maksavat alle kympin, joten periaatteessa postituskulut voisi sijoittaa ylimääräiseen hajuvesipulloon siinä toivossa, että se olisi miellyttävä parfyymi. Mutta en löytänyt pikaisella googlailulla yhtään arvioita heidän tuoksuistaan, frangranticastakin loistivat poissaolollaan.

Vierailija
3820/19265 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kävin katsomassa Notinon tarjouksia, mutta sen verran yritän pitää rotia, että nukun nyt sentään yön yli ja mietin sitten uudestaan, tarvitsenko todella n kpl uusia näytteitä. Luultavasti tarvitsen :D Kiitos siis Notino-vinkkaajalle!

Sitä tulin vielä kysymään, että onko palstalaisilla kokemusta Santini Cosmeticin tuoksuista? Niihin saisi ilmaisen kotiinkuljetuksen ja maksavat alle kympin, joten periaatteessa postituskulut voisi sijoittaa ylimääräiseen hajuvesipulloon siinä toivossa, että se olisi miellyttävä parfyymi. Mutta en löytänyt pikaisella googlailulla yhtään arvioita heidän tuoksuistaan, frangranticastakin loistivat poissaolollaan.

Eipä kestä 😊 Minäkin joskus katsoin noita Santini-tuoksuja juuri samasta syystä, mutta vähän epäilyttävää oli, kun tosiaan ei mistään löydy infoa/arvosteluja. Jätin sitten väliin. Sieltä löytyy ilmainen toimitus joistain n. 7 eur meikkisiveltimistä, niitä olen itse käyttänyt postikulujen välttämiseen. Ovat aktiivisesti käytössä, hyviä siveltimiä.